Skrevet av Emne: Opp i muskler- GAINER  (Lest 11061 ganger)

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #60 : 20. juni 2012, 10:04 »
Man kan fint bulke uten å være usunn.

Fett... Olivenolje til hvert måltid (1-2 ss), masse egg og havregryn, masse frukt og juice, helmelk, masse pasta til kjøttmåltidene.

Og hvis en enda ikke får i seg nok, så er det jo ikke noe i veien for litt gainer eller noe annet med en del kcal. Boller f.eks. har ganske mye kcal.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

elmundox

  • Gjest
Sv: Opp i muskler- GAINER
« #61 : 20. juni 2012, 10:05 »
Ikke glem mandler! Inneholder ca 600kcal pr 100g.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 010
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 010

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #62 : 20. juni 2012, 10:12 »
Hvorfor er det selvmotsigende? Les hva jeg sier; folk må klare å dy seg, spiser man for mye junkfood blir man feit, det har jeg selv erfart. Og ja, det er et slit å slanke vekk 15 kg fett!

Allikevel kan junkfood være bra for de som trenger å fylle på med ekstra kalorier.

Problemet nå om dagen er at folk er totalt hysteriske med hva de skal spise/ikke spise. Det går i psmf, biorytmediett osv osv. Nybegynnere tror at trening er meningsløst fordi de ikke har et "perfekt" kosthold. Dette er tull! Så lenge man får i seg NOK kcal vil man bli større og sterkere. Min erfaring er at hard trening er mye viktigere enn et perfekt kosthold.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Opp i muskler- GAINER
« #63 : 20. juni 2012, 10:18 »
Det er jo selvfølgelig bedre å spise nok ved hjelp av junk/gainer enn å ikke få i seg nok næring. Så da må man bare bestemme seg om man er villig til å være seriøs nok av å få nok kalorier fra bra matvarer, eller om man ønsker å ta det litt mer chill å spise endel digg for å få nok mat. Er vel egentlig bare det at det trådstarter spurte om ikke er en spesielt bra måte å øke i vekt på hvis man ønsker best mulig fett/muskel ratio. Og det mange kan si om at kosthold er 70% og trening 30% er jo bare bullshit, er ingen slik fasit
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Opp i muskler- GAINER
« #64 : 20. juni 2012, 10:47 »
Ikke glem mandler! Inneholder ca 600kcal pr 100g.

Det glemte jeg å skrive :p spiser jævlig mye mandler selv om dagen.

Og angående biorytmedietten som ble nevnt. Den er ikke bullshit. Har gått fra 95kg til 87 kg på den på rundt 2 mnd. Man får en jevn og fin nedgang.

Eller det er ikke en diett. Det er et spisemønster. Fett om dagen og karbo etter trening. Enkelt og greit.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Gå til:  

Søtsug og andre cravings er din verste fiende når du er på diett.
«Simplicity is the key to brilliance» - Bruce Lee
Bruk disse spesialmetodene og få muskelvekst.
Er du på jakt etter proteinmuffins? Se her!

10 tips for å bli god i benkpress

Trening24.03.2020200

Benkpress er en utmerket øvelse for å trene armer, bryst og skuldre.