Skrevet av Emne: hvor rask er dere på 60M??  (Lest 144145 ganger)

Utlogget KåtBåt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #465 : 08. august 2009, 20:51 »
Rekorden min er 7.85 får ett par år siden, men før sommeren sprang jeg på 8.10 med 2.5 års sjukdom i kroppen var fortsatt ikke frisk, jeans og fjellsko. Så hadde klart å pressa ned tida tror jeg nå biggrin

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #466 : 08. august 2009, 20:56 »
hmm... løper 100 meter på 10 blank som personlige beste. så utifra det løpet så passerte jeg sikkert 60 meter på 6 sec tallet  Smile
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #467 : 08. august 2009, 21:01 »
hmm... løper 100 meter på 10 blank som personlige beste. så utifra det løpet så passerte jeg sikkert 60 meter på 6 sec tallet  Smile

Det der tror jeg absolutt ikke på.... Du får legge ut en film av deg som springer fortere enn norgesrekorden på 100m og 60m da vettu

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #468 : 08. august 2009, 21:11 »
Det der tror jeg absolutt ikke på.... Du får legge ut en film av deg som springer fortere enn norgesrekorden på 100m og 60m da vettu

Jeg løp inn på den tiden på NTG da jeg var på besøk 10,1 var det egentlig da ,hehe jeg liker å runde av på 10 blank Smiley, det er en uoffisiell tid ja. men det er rekorden min ivertfall. Det er det beste jeg har løpt. Sist gang jeg løp kom jeg inn på 10,5 på 3 forsøk.. de andre to tidene var 10,8 , 10,6....
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #469 : 08. august 2009, 23:47 »
7.8

oh feen og! Trodde vi la ut kuk-lengde her jeg!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #470 : 08. august 2009, 23:52 »
oh feen og! Trodde vi la ut kuk-lengde her jeg!
Trodde det var bredde det var snakk om, jeg...

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #471 : 09. august 2009, 00:17 »
hehe!!

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #472 : 09. august 2009, 17:56 »
Jeg løp inn på den tiden på NTG da jeg var på besøk 10,1 var det egentlig da ,hehe jeg liker å runde av på 10 blank Smiley, det er en uoffisiell tid ja. men det er rekorden min ivertfall. Det er det beste jeg har løpt. Sist gang jeg løp kom jeg inn på 10,5 på 3 forsøk.. de andre to tidene var 10,8 , 10,6....

Haha, dette skjønner du vell at ikke stemmer vell? Sjekk friidretts statistikken de siste årene, så blir du litt klokere Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #473 : 11. august 2009, 01:56 »
Haha, dette skjønner du vell at ikke stemmer vell? Sjekk friidretts statistikken de siste årene, så blir du litt klokere Smiley

Skjønner at ikke stemmer??? haha hva faen... Og hva har friidretts statistikken noe som helst med meg og min tid å gjøre-???  10,1 sec er min personlige uofisielle rekord på 100 meter..  hva du tror er mulig og ikke mulig er tydligvis påvirket av janteloven...   noen har bedre gener enn andre, og bedre treningsmetoder og bedre kosthold/recovery ...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #474 : 11. august 2009, 02:25 »
Skjønner at ikke stemmer??? haha hva faen... Og hva har friidretts statistikken noe som helst med meg og min tid å gjøre-???  10,1 sec er min personlige uofisielle rekord på 100 meter..  hva du tror er mulig og ikke mulig er tydligvis påvirket av janteloven...   noen har bedre gener enn andre, og bedre treningsmetoder og bedre kosthold/recovery ...
Han mener nok at hvis det du sier er sant, så er du dum om du ikke melder deg på neste OL audition.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #475 : 12. august 2009, 02:54 »
Ikke for å være slem, men begynner å bli temmelig lei av skryting av dine "amazing results" av Dr Bombays trenings og kostholdmetoder. Så blant annet da du meldte deg inn på treningsforum at du hadde temmelig høye tall på pullups, pushups, benkpress, stille lengde osv skrevet på profilen din. Hvis du skal få folk til å tro på deg må du ihvertfall poste videoer av blant annet deg som springer 100m, tar pushups, pullups, dips osv. Hvis ikke kan man lett tro at du er en lite troverdig skrulling som bare skryter på seg ting Smiley Du ser vell den? Smiley

Jeg skryter?? hva med alle andre her inne som skriver opp resulatene sine?? Jeg bare fulgte trenden. Følte det var litt teit å føre opp resultatene i etterkant så jeg tok alt vekk, pluss jeg hadde blitt lei av å oppdatere hele tiden, fordi jeg øker hele tiden, så der fikk du litt skryt Smiley

Hvis du skal gå etter folk som skryter og brifer så må du slenge inn kommentarer til mange her inne som stripper seg naken og viser frem råvarene..  Det kunne jeg ha aldri gjort, lastet opp bilder av meg selv så alle mannfolkene på forumet kunne se. Viser heller kroppen live til mamacitas`ene. 

Når det gjelder et opptak av 100 meteren så kan jeg se om jeg får filmet det en gang. Eller kanskje du ser meg i OL en dag hvis jeg senere velger å satse på sprint. Da får du se meg og Bolt løpe side om side Smiley
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #476 : 12. august 2009, 13:14 »
Hvis du skal gå etter folk som skryter og brifer så må du slenge inn kommentarer til mange her inne som stripper seg naken og viser frem råvarene..  Det kunne jeg ha aldri gjort, lastet opp bilder av meg selv så alle mannfolkene på forumet kunne se. Viser heller kroppen live til mamacitas`ene. 
Tror kanskje du er på feil forum hvis du har noe imot det der.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #477 : 12. august 2009, 16:57 »
Tror kanskje du er på feil forum hvis du har noe imot det der.

Jeg sier bare at jeg kunne aldri gjort det, de andre kan gjøre som de vil. Et forum er jo først og fremst et sted hvor man diskuterer ting og tang, bildeshow kommer nr 2 for de som vil det.
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Bruce Lee*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #478 : 25. august 2009, 17:40 »
10.1 på 100 meter? Ja jøss

KingLeonidas

  • Gjest
Sv: hvor rask er dere på 60M??
« #479 : 25. august 2009, 21:29 »
Når det gjelder et opptak av 100 meteren så kan jeg se om jeg får filmet det en gang. Eller kanskje du ser meg i OL en dag hvis jeg senere velger å satse på sprint. Da får du se meg og Bolt løpe side om side Smiley

Gjør det. Regner det som bullshit frem til jeg ser filmen Smiley Har du norsk statsborgerskap? Hvorfor konkurrerer du ikke på 100m menn i NM eller representerer Norge i VM? Du er da like rask som Jays du vettu

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!