Skrevet av Emne: Mr Shanghai's offseason trening!  (Lest 29786 ganger)

JohnBlond

  • Gjest
Hei! Jeg ser du skal delta i både BF og AF. Hva er forskjellen på BF og AF mht symmetri- og styrkemomenter?

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

Hei! Jeg ser du skal delta i både BF og AF. Hva er forskjellen på BF og AF mht symmetri- og styrkemomenter?

Jeg er ikke den rette aa spoerre. Jeg er debutant;)

Men slik jeg har forstaatt konkurransene paa Hamer saa er det slik:

BF: Kun symmetri (en runde med svart boxer, og en runde med valgfri farge paa boxer)
AF: Symmetri (valgfri boxer), Chins og Dips

Jeg vet ikke hva forskjellen er paa en BF fysikk og en AF fysikk. Men jeg vet vel det etter Hamar tenker jeg...


Konkurrerende utoever i AF

JohnBlond

  • Gjest


Jeg er ikke den rette aa spoerre. Jeg er debutant;)

Men slik jeg har forstaatt konkurransene paa Hamer saa er det slik:

BF: Kun symmetri (en runde med svart boxer, og en runde med valgfri farge paa boxer)
AF: Symmetri (valgfri boxer), Chins og Dips

Jeg vet ikke hva forskjellen er paa en BF fysikk og en AF fysikk. Men jeg vet vel det etter Hamar tenker jeg...


Ah, så det er ingen styrkemomenter i BF. Så hvis man ikke er så sterk i chins og dips så kan man velge BF istedenfor AF... Blir interessant å se hva som er forskjellen i kravene på BF fysikk og AF fysikk.

Meget bra brystmuskler på avataren din.  2thumbsup Skal selv forsøke å forbedre nedre og ytre del av brystet... Først i de siste ukene at jeg har kjørt benkpress med svai i ryggen. Lå flat som en pannekake på benken før og da tror jeg man tar mer på midtre del av brystet.

Det ser ut som du følger en bra og strukturert plan frem mot debuten. Det blir spennende å se hvordan det går.  Smiley

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683



Hvordan var det da?

Jeg ble ikke invitert...

Kanskje ikke så rart at ingen tenkte på å invitere deg, når du befinner deg utallige kilometer unna!;)  Men de fleste var på plass, inkludert Håvard med svoger! Hadde med kamera men det gikk tom for strøm etter at jeg hadde tatt 1 bilde! Sad
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917



Meget bra brystmuskler på avataren din. 2thumbsup Skal selv forsøke å forbedre nedre og ytre del av brystet... Først i de siste ukene at jeg har kjørt benkpress med svai i ryggen. Lå flat som en pannekake på benken før og da tror jeg man tar mer på midtre del av brystet.

Det ser ut som du følger en bra og strukturert plan frem mot debuten. Det blir spennende å se hvordan det går. Smiley

Jo takk, jeg trenger all oppmuntring jeg kan faa... Er litt usikker paa hvordan det blir...

Du da? Du boer jo stille til vaaren du og! Det er jo 9 uker igjen til Hamar


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917



Kanskje ikke så rart at ingen tenkte på å invitere deg, når du befinner deg utallige kilometer unna!;) Men de fleste var på plass, inkludert Håvard med svoger! Hadde med kamera men det gikk tom for strøm etter at jeg hadde tatt 1 bilde! Sad

Var det mange som skulle stille i Fitness eller? Noe formsjekk ogsaa? Hvordan ligger de an?


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

Soendag:

19:00 Framside laar og legger

- Beinpress: 5 sett * 15-20 m/260kg (Kun 1 minutt pause mellom settene)Legger
- Beinspark: 5 Sett * 15-20 m/60-80kg
- Hacklift: 5 Sett * 12-15 m/110kg

- Taahev: 4 Sett * 15 m/100kg


Da er uka over. Helt greit...

Kardio: 6 ganger
Gym: 5 ganger






Konkurrerende utoever i AF

JohnBlond

  • Gjest


Jo takk, jeg trenger all oppmuntring jeg kan faa... Er litt usikker paa hvordan det blir...

Du da? Du boer jo stille til vaaren du og! Det er jo 9 uker igjen til Hamar

Har stoppet opp bulken og begynt å deffe nå for at det skal være en mulighet...  Skal se hvordan ting ser ut under spekket om noen uker før jeg tar en avgjørelse der. Wink

Du har smal midje og mye detaljer i øvre del av ryggen. Hvis fettet ditt stortsett ligger rundt mage og nedre rygg ser det ut som du ikke har så mange kilo igjen før du er i god form. Tror du blir i knallform om 9 uker hvertfall.

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917



Har stoppet opp bulken og begynt å deffe nå for at det skal være en mulighet...  Skal se hvordan ting ser ut under spekket om noen uker før jeg tar en avgjørelse der. Wink

Du har smal midje og mye detaljer i øvre del av ryggen. Hvis fettet ditt stortsett ligger rundt mage og nedre rygg ser det ut som du ikke har så mange kilo igjen før du er i god form. Tror du blir i knallform om 9 uker hvertfall.

Lykke til med dietten:) Kanskje vi ses paa Hamar backstage;)

Jeg har litt merkelig gener tror jeg, for mesteparten av fettet er paa rumpe, laar og nederste del av ryggen. Magen er faktisk relativt bra...? Det er jo ofte der det sitter igjen fett hos de fleste, og det er jo vanlig at fettet slipper rakst paa bena...?


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

VELDIG bra! Cheesy Knallbra bred rygg med markerte muskler og  Gull symmetri! Dette blir bra om 9 uker om du fortsetter i samme bane! Blir inspirert av å trene av deg! Stå på! Smiley  Dance






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

VELDIG bra! Cheesy Knallbra bred rygg med markerte muskler og Gull symmetri! Dette blir bra om 9 uker om du fortsetter i samme bane! Blir inspirert av å trene av deg! Stå på! Smiley Dance

Haaper at det blir en "shitload" med mere markeringer paa ryggen til Hamar...Wink


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

Mandag:

07:00 45 min jogging

19:30 Rygg og mage

- Chins: 4 sett
- Nedtrekk foran: 3 sett * 8-10 m/70kg
- Nedtrekk m smalt grep: 3 sett * 8-10 m/70-80kg
- Stangroing: 5 sett * 8-15 m/80-110kg
- Nedtrekk i kabel m strake armer: 5 sett * 12-20

- Crunces i kabel: 4 sett


Knallbra trening! Ryggen fikk kjoert seg bra, og pumpen var og aa ta aa foele paa naar jeg kjoerte strake nedtrekk i kabel paa slutten  Smiley

Akkurat spist middagen min  Food

- Dampkokt laks m/vaarloek, hvitloek og ingefaer
- En stor skaal med jordbaer og "plum" tomater

En bra dag paa diett!


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Du er vel i rute med formen til hamar nå vel? Blir moro å se hvordan du gjør det på scenen Smiley
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

Du er vel i rute med formen til hamar nå vel? Blir moro å se hvordan du gjør det på scenen Smiley

Jeg er i rute i forhold til planen jeg har satt opp. Om planen er bra eller ikke faar jeg vel vite i slutten av april... Naa maa jeg laere meg aa sette poseringene skikkelig. Det maa jeg oeve mye paa.


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Forresten, la merke til at det står BF i tittelen din her. Har det kommet som egen gren i Norge nå?? Har jeg gått glipp av noe her?
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!