Skrevet av Emne: hvor stor er det mulig å bli uten dop?  (Lest 89997 ganger)

Utlogget A.Berge

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 585
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 585

  • Hverdagstrening
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #75 : 06. mai 2005, 20:10 »


Må vel kanskje skille på et par ting her da. Står jeg på plattingen med deg, klart det er rått parti. Derfor ville jeg heller aldri gjort det. For jeg innrømmer at jeg på ingen måte er ren. Jeg har gjort et valg for mange år siden. Klart, jeg vet godt at jeg leker med helsen min, jeg vet at det ikke er sunt det jeg holder på med. Men dette handler om å gjøre et valg som alt annet. Noen velger å røyke, andre drikke. Jeg gjør ingen av de delene, men jeg bruker AAS. Hva som er verst, ikke vet jeg - men etter noen år på så har jeg enda ikke opplevd noen plagsomme bivirkninger. Ei heller antydninger til det, men man skal jo ikke stikke under en stol at de kan komme om 10-20-30 år frem i tid. Hvem vet ? Det får nesten en lege uttale seg om.

Nå skal det også legges til at jeg ikke "leker" med dette, det er under faglig tilsyn hele veien og i den grad jeg gjør noe farlig er det alikevel på sikrest mulig måte.

Så kan en eventuelt stille seg spørsmålet om 20-30 år, var det verdt det ? Kanskje ikke ? Kanskje ? Det jeg vet i dag er at jeg pr. i dag er fornøyd med hva jeg har oppnådd, jeg har gjort ting jeg ikke hadde klart ellers.

Men jeg vil alikevel understreke mange ting her. Og det er at man overhodet ikke skal leke med dette i ung alder. Man skal ikke leke med dette her UANSETT faktisk nettopp fordi det er ingen lek. Kanskje jeg har vært heldig, og det tror jeg også at jeg har - for jeg har mange venner det ikke har gått like bra med. Kan vel også si at jeg hadde venner det ikke gikk bra med. Og det gjør noe med en når en må gå i en begravelse til en kompis på 28 år med livet foran seg, som trakk grensene bittelitt for langt. Det gir en enorm skyldfølelse faktisk det å vite at man kanskje, kanskje, kunne ha gjort noe for å redde denne ene kompisen. Og tro meg, det gjør minst dobbelt så vondt når du må  i den andre begravelsen også.

Og kan man stille seg spørsmålet : er det verdt det dette jeg gjør ? Mange ganger er jeg meg selv svar skyldig, det skal jeg innrømme. Men jeg har sett tilfelle av folk som har hatt venner som har omkommet i trafikken med kjører som noen svin selv. Men går det inn på de ? Er det prinsippielt det samme vi snakker om ?

Så jeg er enig med deg, jeg ofrer helsa mi for å nå et mål. Kanskje klamrer jeg meg til håpet om at offeret ikke er så stort også, men jeg er vel bevisst at dette kanskje er min vei til undergangen også. Mest sannsynlig så er det også det.

Sist i dette innlegget vil jeg også få sagt at jeg på ingen måte anbefaler noen å gå denne veien jeg har gjort. For alle dere der ute som tror at dere beholder alt av masse etter en kur. GLEM DET !! Det meste blir borte, så er man på igjen og igjen og igjen. Det er mye sant i "din neste kur er aldri din siste". Og da har man det gående.

Og til deg Pål Skogli, jeg vil ALDRI stille på en platting med deg, ei heller noen gang i en konkurranse der det stiller hovedsaklig rene utøvere. Til det er min samvittighet for hard med meg. Men jeg er en av de som står frem og innrømmer at jeg er en bruker, eller misbruker heter det vel. Dårlig forbilde ? Ja, jeg er nok det også, ikke spesielt stolt av nettopp det - men jeg har gjort et valg og det står jeg selvsagt inne for siden jeg tross alt ser på meg selv som såpass oppegående at jeg er klar over de farene jeg utsetter meg for og vet godt at dette ikke er en dans på roser. Og dette er nok ingen snarvei slik du tror. Er nok heller å betegne som en motorvei mot noe man kanskje ikke kjenner omfanget av. Positivt og ikke minst negativt - og kanskje viktigst nettopp det siste, den negative delen.

Håper for all det del at forumet lar dette stå litt som skrekk og advarsel fra en som faktisk bruker og advarer alle som vurderer veien. Om forumet skulle ha noe øsnke om det, skal jeg villig vekk svare - men jeg antar at det er noe som må igjennom Administrators sensur ?

Jeg syntes uansett det er KJEMPEFLOTT at Treningsforum har den antidopingholdningen de har. All honnør til de for det - for man kan komme MEGET langt som ren utover. MEGET langt!

for å hente opp denne igjen så må jeg si meg imponert, har lest igjennom den et par ganger nå,like imponert hver gang, er slike uttalelser som dette jeg mener det kan bli skrivd om i mediene, sånn at alle og enhver kunne fått det med seg å forstått faren.. Om dere i AntidopingNorge ikke har lest denne så les den!! Jeg for min delmener dette er noe av det beste jeg har sett av innslag imot doping, å det kommer fra en som har opplevd de farlige sidene av bruken av aas, det er da man virkelig kan forstå litt(mener nå jeg)..

Utlogget Rotta

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #76 : 06. mai 2005, 20:28 »


for å hente opp denne igjen så må jeg si meg imponert, har lest igjennom den et par ganger nå,like imponert hver gang, er slike uttalelser som dette jeg mener det kan bli skrivd om i mediene, sånn at alle og enhver kunne fått det med seg å forstått faren.. Om dere i AntidopingNorge ikke har lest denne så les den!! Jeg for min delmener dette er noe av det beste jeg har sett av innslag imot doping, å det kommer fra en som har opplevd de farlige sidene av bruken av aas, det er da man virkelig kan forstå litt(mener nå jeg)..

Støtter denne, honnør til Hans Høyhet Bow
Alder: 21 år
Høyde:188 cm
Vekt: 81 kg
Rotta`s
profil

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #77 : 06. mai 2005, 21:11 »
Jeg vil også gjerne takke Hans Høyhet for dette flotte bidraget til debatten! (Honnør er også gitt!) Ble nesten litt rørt av den ufordekte ærligheten i dette innlegget. Slike innspill trenger vi, IKKE innlegg av typen: ADN 

Jeg håper også ADN leser innlegget til Hans Høyhet, og kommer med en kommentar.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #78 : 06. mai 2005, 21:17 »
 Offtopic


Om dere trener veldig lenge og bra og bruker kjempemasse dop, så kan dere kanskje bli nesten like bra som denne karen her.

listefyll returns

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #79 : 06. mai 2005, 21:24 »
Med fare for å få moderatorer og Administrator på nakken:
Er det bare jeg som synes det er litt ironisk at treningsforum.no har bilde av Thomas Stellander i logoen sin når siden i hovedsak tar avstand fra doping og AAS?

For å redde skinnet mitt: Sinnsykt bra og lærerikt forum Bow


*pirkepetter expedite slår til igjen*
Thomas er på reklamebanneret. Og harn er nok ikke særlig "ren" Wink
Jostein Meen er vel i logoen?! (var det ikke ham?) Man kan vel ikke beskylde ham for å være i besittelse av gudommelig genetikk, heller...
Jeg syns du fortjener et poeng for den kommentaren. Treffende! Smiley

Skyld ikke på meg iallfall.  what Jeg for min del ville heller hatt Soje i TF-logoen.  Cheesy

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #80 : 06. mai 2005, 22:20 »
Bra innlegg av Hans Høyhet, virkelig noe å tenke over!


Jeg for min del ville heller hatt Soje i TF-logoen.

God Idè! Smiley
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #81 : 07. mai 2005, 00:33 »
Absolutt en velfortjent honnør til Hans Høyhet!!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #82 : 07. mai 2005, 10:47 »
Sånn kan man bli uten dop, ihvertfall. Ikke det at det er så svært men, allikevel.
Mange som kan bli mye bedre enn det der også selvfølgelig.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #83 : 07. mai 2005, 12:03 »
Bra form! Bra forbilde! Du har holdt på noen år kan jeg tenke meg Smiley

Gir deg en honnør for mange års slit!

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #84 : 07. mai 2005, 12:22 »
Jo, takk. Jeg er 40år på det bildet, og det vil si 40 år uten AAS/Test og GH.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #85 : 07. mai 2005, 12:25 »


Må vel kanskje skille på et par ting her da. Står jeg på plattingen med deg, klart det er rått parti. Derfor ville jeg heller aldri gjort det. For jeg innrømmer at jeg på ingen måte er ren. Jeg har gjort et valg for mange år siden. Klart, jeg vet godt at jeg leker med helsen min, jeg vet at det ikke er sunt det jeg holder på med. Men dette handler om å gjøre et valg som alt annet. Noen velger å røyke, andre drikke. Jeg gjør ingen av de delene, men jeg bruker AAS. Hva som er verst, ikke vet jeg - men etter noen år på så har jeg enda ikke opplevd noen plagsomme bivirkninger. Ei heller antydninger til det, men man skal jo ikke stikke under en stol at de kan komme om 10-20-30 år frem i tid. Hvem vet ? Det får nesten en lege uttale seg om.

Nå skal det også legges til at jeg ikke "leker" med dette, det er under faglig tilsyn hele veien og i den grad jeg gjør noe farlig er det alikevel på sikrest mulig måte.

Så kan en eventuelt stille seg spørsmålet om 20-30 år, var det verdt det ? Kanskje ikke ? Kanskje ? Det jeg vet i dag er at jeg pr. i dag er fornøyd med hva jeg har oppnådd, jeg har gjort ting jeg ikke hadde klart ellers.

Men jeg vil alikevel understreke mange ting her. Og det er at man overhodet ikke skal leke med dette i ung alder. Man skal ikke leke med dette her UANSETT faktisk nettopp fordi det er ingen lek. Kanskje jeg har vært heldig, og det tror jeg også at jeg har - for jeg har mange venner det ikke har gått like bra med. Kan vel også si at jeg hadde venner det ikke gikk bra med. Og det gjør noe med en når en må gå i en begravelse til en kompis på 28 år med livet foran seg, som trakk grensene bittelitt for langt. Det gir en enorm skyldfølelse faktisk det å vite at man kanskje, kanskje, kunne ha gjort noe for å redde denne ene kompisen. Og tro meg, det gjør minst dobbelt så vondt når du må  i den andre begravelsen også.

Og kan man stille seg spørsmålet : er det verdt det dette jeg gjør ? Mange ganger er jeg meg selv svar skyldig, det skal jeg innrømme. Men jeg har sett tilfelle av folk som har hatt venner som har omkommet i trafikken med kjører som noen svin selv. Men går det inn på de ? Er det prinsippielt det samme vi snakker om ?

Så jeg er enig med deg, jeg ofrer helsa mi for å nå et mål. Kanskje klamrer jeg meg til håpet om at offeret ikke er så stort også, men jeg er vel bevisst at dette kanskje er min vei til undergangen også. Mest sannsynlig så er det også det.

Sist i dette innlegget vil jeg også få sagt at jeg på ingen måte anbefaler noen å gå denne veien jeg har gjort. For alle dere der ute som tror at dere beholder alt av masse etter en kur. GLEM DET !! Det meste blir borte, så er man på igjen og igjen og igjen. Det er mye sant i "din neste kur er aldri din siste". Og da har man det gående.

Og til deg Pål Skogli, jeg vil ALDRI stille på en platting med deg, ei heller noen gang i en konkurranse der det stiller hovedsaklig rene utøvere. Til det er min samvittighet for hard med meg. Men jeg er en av de som står frem og innrømmer at jeg er en bruker, eller misbruker heter det vel. Dårlig forbilde ? Ja, jeg er nok det også, ikke spesielt stolt av nettopp det - men jeg har gjort et valg og det står jeg selvsagt inne for siden jeg tross alt ser på meg selv som såpass oppegående at jeg er klar over de farene jeg utsetter meg for og vet godt at dette ikke er en dans på roser. Og dette er nok ingen snarvei slik du tror. Er nok heller å betegne som en motorvei mot noe man kanskje ikke kjenner omfanget av. Positivt og ikke minst negativt - og kanskje viktigst nettopp det siste, den negative delen.

Håper for all det del at forumet lar dette stå litt som skrekk og advarsel fra en som faktisk bruker og advarer alle som vurderer veien. Om forumet skulle ha noe øsnke om det, skal jeg villig vekk svare - men jeg antar at det er noe som må igjennom Administrators sensur ?

Jeg syntes uansett det er KJEMPEFLOTT at Treningsforum har den antidopingholdningen de har. All honnør til de for det - for man kan komme MEGET langt som ren utover. MEGET langt!

BUMPER hele posten jeg. Denne bør ALLE ha lest.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #86 : 07. mai 2005, 12:38 »
Jeg synes Hans Høyets innlegg burde legges først i en egen post og flyttes til "Best of" forumet jeg. Som flere nevner her, så er innlegget noe alle burde få med seg!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #87 : 07. mai 2005, 12:56 »
#1, DER har du det neste intervjuofferet ditt!!

DA vil mange få det med seg!  Grin

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #88 : 07. mai 2005, 13:11 »
Personlig så syns jeg vel at litt av sjarmen med sporten kroppsbygging er at man aldri vet nøyaktig hvor gode resulater man kan få. Og dermed så pusher man 100% på trening og følger kosthold 100% for å se hvor det bærer.

Jeg sitter ikke å grubler på hvorfor noen som har trent i 1 år er større en meg. eller hvorfor han kan spise burger hver dag og ha en bedre sixpack. For meg er det mer viktig at jeg ser fremgangen på megselv.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: hvor stor er det mulig å bli uten dop?
« #89 : 07. mai 2005, 14:11 »
Sånn kan man bli uten dop, ihvertfall. Ikke det at det er så svært men, allikevel.
Mange som kan bli mye bedre enn det der også selvfølgelig.

Alle "småunger" her inne som vurderer å begynne med AAS bør ta en titt på dette og andre bilder av Definition først. Han er sannsynligvis bedre utviklet enn det de aller fleste av disse småungene noen gang håper å kunne bli, enten med eller uten AAS. Dessuten har han naturlig estetiske linjer, og ser rett og slett jævlig bra ut! (Unnskyld uttrykket.  blush ) På bildet er han 40 år, og i motsetning til mange post-AAS-brukere vil han sannsynligvis ha helse god nok til å holde på i 40 år til, om han ønsker det  Doktor

Jeg er en hyppig frekventør av treningsdagboka til Definition, og i tillegg til en imponerende standhaftighet på trening, har han også reflekterte og realistiske grunnholdninger i livet. Et av mine desiderte treningsforbilder på forumet!  Bow

H
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!