Skrevet av Emne: Dobbelt så store brystmuskler i løpet av 12timer!!  (Lest 8576 ganger)

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
Gjør det! Men husk å si fra hvordan det gikk da! Cheesy

Det skal jeg gjøre! Smiley
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
Dette virka faktisk på meg, bruker å ta flyes i cable, men avslutta med ett sett flyes med manualer, og gjorde det sånn som du gjorde det. Følte at det tok mer med manualer. Supert:)
Show your scars!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Strekkmerker er tegn på fremgang så la dem komme!

Strekkmerker er tegn på store hormonforandringer i kroppen og genetisk utsatthet for nettopp strekkmerker  pga lav elastisitet i huden.
Mange unge gutter og gravide får strekkmerker pga hormonforandringer.

Fremgang ser du på styrkeøkninger og målebåndet Wink

Soje

Utlogget Hedning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Dette virka faktisk på meg, bruker å ta flyes i cable, men avslutta med ett sett flyes med manualer, og gjorde det sånn som du gjorde det. Følte at det tok mer med manualer. Supert:)

Kjempeflott!! Bra det ikke bare var meg det virket på! Smiley
Jern er til for å flyttes på!

Vekt:
2005      68kg
NÅ         85kg
Mål      +95kg

Utlogget erefvik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Har faktisk lenge tenkt på å prøve dette. Skal gjøre det på neste bryst trening, altså torsdag. Så får vi se hvordan det går Smiley

Utlogget XlnC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Hepp, i dag er det tirsdag, dagen etter brystøkten og flyes som Hedning anbefalte. Må si at bryste fikk et realt trøkk og det reib som et H******E under utføringen av øvelsen! Klarte ikke vekten som jeg vanligvis tar (20kg) men heller ned til 15 kg.

Slapp vektene ned på ca 4-5 sec, dro de så langt ned jeg klarte (var nesten nær golvet) holdt dem der i 2 sec også 2-3 sec på vei opp igjen!

Eventyrlig trøkk i kassa i dag! Cheesy:D:D
XlnC Han Keege

Utlogget Hedning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Hepp, i dag er det tirsdag, dagen etter brystøkten og flyes som Hedning anbefalte. Må si at bryste fikk et realt trøkk og det reib som et H******E under utføringen av øvelsen! Klarte ikke vekten som jeg vanligvis tar (20kg) men heller ned til 15 kg.

Slapp vektene ned på ca 4-5 sec, dro de så langt ned jeg klarte (var nesten nær golvet) holdt dem der i 2 sec også 2-3 sec på vei opp igjen!

Eventyrlig trøkk i kassa i dag! Cheesy:D:D

Så det fungerte bra altså!?!  Cheesy KNALLBRA! Morsomt at det virker på andre også!! Har prøvd å få til det samme i bencurl, roing, nedtrekk og bicepscurl også, men ingenting fungerte så bra som med flyes... Får ikke til å strekke musklene ordentlig!  Undecided Noen som har forslag til andre øvelser som river skikkelig? (har mistanke om at franskpress kan virke hvis man tar det bak hodet...Det MÅ jeg prøve ut til fredag!! Wink)
Jern er til for å flyttes på!

Vekt:
2005      68kg
NÅ         85kg
Mål      +95kg

Utlogget XlnC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Strekkmerker er tegn på store hormonforandringer i kroppen og genetisk utsatthet for nettopp strekkmerker  pga lav elastisitet i huden.
Mange unge gutter og gravide får strekkmerker pga hormonforandringer.

Fremgang ser du på styrkeøkninger og målebåndet Wink

Soje

 blush blush
XlnC Han Keege

Utlogget XlnC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Så det fungerte bra altså!?! Cheesy KNALLBRA! Morsomt at det virker på andre også!! Har prøvd å få til det samme i bencurl, roing, nedtrekk og bicepscurl også, men ingenting fungerte så bra som med flyes... Får ikke til å strekke musklene ordentlig! Undecided Noen som har forslag til andre øvelser som river skikkelig? (har mistanke om at franskpress kan virke hvis man tar det bak hodet...Det MÅ jeg prøve ut til fredag!! Wink)

Du synes ikke det fungerte på nedtrekk og bicepscurl? Hmm, jeg synes det fungerer på meg i alle fall! På nedtrekke drar jeg kassa skikkelig ut å kjører stanga rolig og fint ned til kassa (pluss minus 3 sec) og slipper den helt opp til jeg merker at det strekker i latsen før jeg gjør det igjen. Da synes jeg får fin kontakt og fin pump allerede etter en øvelse!

Det samme prinsippe på curlen, drar den opp på en bestemt måte (er lite vits å bruke vekter du ikke kontrollerer) og slipper den rolig og fint ned helt til jeg får strekk i bicepsen også på'n igjen..

Jeg tror ikke at det er øvelsene som gjør at det river i musklene, men hvordan du utfører dem! biggrin
XlnC Han Keege

Utlogget Hedning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Du synes ikke det fungerte på nedtrekk og bicepscurl? Hmm, jeg synes det fungerer på meg i alle fall! På nedtrekke drar jeg kassa skikkelig ut å kjører stanga rolig og fint ned til kassa (pluss minus 3 sec) og slipper den helt opp til jeg merker at det strekker i latsen før jeg gjør det igjen. Da synes jeg får fin kontakt og fin pump allerede etter en øvelse!

Det samme prinsippe på curlen, drar den opp på en bestemt måte (er lite vits å bruke vekter du ikke kontrollerer) og slipper den rolig og fint ned helt til jeg får strekk i bicepsen også på'n igjen..

Jeg tror ikke at det er øvelsene som gjør at det river i musklene, men hvordan du utfører dem! biggrin

Jeg merket at jeg fikk litt mere pump ved å ta langsomme utførelser, men ikke så rå pump som i flyes, men jeg får prøve litt mer kanskje!  Weightlifter3 
Kan hende jeg tok negativene litt for fort sist gang, så jeg får prøve å ta de SKIKKELIG sakte neste gang!! 4-6 sekunders negativer gjør nok susen!!  Grin
Jern er til for å flyttes på!

Vekt:
2005      68kg
NÅ         85kg
Mål      +95kg

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Du kan jo prøve denne:

Da setter du biceps på større strekk enn ved tradisjonell curl siden biceps er festet både på underarm og på skulderen. Eventuellt sette ryggen enda mer tilbake enn på bildet.

Soje

Utlogget Hedning

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Du kan jo prøve denne:

Da setter du biceps på større strekk enn ved tradisjonell curl siden biceps er festet både på underarm og på skulderen. Eventuellt sette ryggen enda mer tilbake enn på bildet.

Soje

Takker for tipset Soje!!  woot Satt her i datastolen og testet litt med en 10-kilos manual, og kjente det strakk godt i biceps(så sikkert lurt ut)! Får prøve ut denne på gymmen senere i dag med litt tyngre vekter!  Weightlifter3
Jern er til for å flyttes på!

Vekt:
2005      68kg
NÅ         85kg
Mål      +95kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!