Skrevet av Emne: Ideélt?  (Lest 2108 ganger)

Utlogget Klein

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • Hi Ha Ho- Jeg er lekker
Ideélt?
« : 07. november 2005, 23:50 »
 Help

Noen som har den mest perfekte kostholdsplanen for en kanonbulk? Jeg sliter serriøst med å legge på meg...

Trenger mye av alt, men er litt skækk på hva som er ideelt med tanke på hva som faktisk blir på kroppen i mere enn en time.

Trenger en matplan som får meg til å legge på meg som bare faen!!
Men problemet er at jeg ikke klarer å få i meg rå egg, tunfisk og de aller særeste tingene!

Jeg sparer ikke på honnør og Takker for alle svar  Afro

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Ideélt?
« #1 : 08. november 2005, 02:19 »
Prøv å drikk 100gr dextrose 10 minuntter før du glefser i deg en hel pizza. Da burde du gå opp i vekt rimelig kjapt.
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

SV: Ideélt?
« #2 : 08. november 2005, 02:51 »
Rå egg? er jo bare tull. lag eggerøre av 4 eggehviter + 2 hele egg, da smaker den godt og er mindre kolesterol i.

Men dersom du ønsker hjelp til oppsett av kost ville jeg kontaktet børge fagerli(tidligere ernerings expert hos www.tn.no) på borgefagerli@hotmail.com

Har selv investert 400kr for ferdig program så jeg slipper å kaste bort pengene mine på kosttilskudd og dyr mat og ende opp med en misslykket deff.

Men er jo ikke noen selvfølge at du vil bruke penger på dette, da er det jo bare prøve seg frem å spise mer og mer til du øker i vekt (husk å ikke øke for fort, da blir det mest fett ca 0,5kg/uken er passe).
En gainer eller protein + carbopulver er jo en lett måte å innta de extra kcal
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Ideélt?
« #3 : 08. november 2005, 02:57 »
Spis mye kylling, spis mye kjøtt, spis en god frokost, drikk mye melk, drikk tran, få i deg vitaminer, tren tungt, bruk setersmør, bruk seterrømme, drit i lettprodukter.. Smiley verre er det jo ikke vettu. Videre er det selvsagt bare tull å drive å dele egg og eggehviter, skal man lage eggerøre gjør man som følger:

visp 5 egg og en halv pakke blåmugg-ost sammen med 4cl fløte, litt finhakket/revet skinke/spekemat, finhakket løk og litt vanlig revet ost. Dette stekes i en god panne.. nytes med 3-4 store glass hel-melk.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Ideélt?
« #4 : 08. november 2005, 07:53 »
1-2 ss olivenolje til hvert måltid.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Klein

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • Hi Ha Ho- Jeg er lekker
SV: Ideélt?
« #5 : 08. november 2005, 19:00 »
Men assa jeg spiser

Frokostblanding + to brødskiver med 2 egg + litt grønt

3brødskiver

en halv kylling

2 egg + en brødskive

en banan

trener

en banan

middag

og lit småspising utover

Men jeg har faen ikke gått opp mere enn 3-4 kilo på mang måneder.

AHAT TO DO??

Smiley

Utlogget Klein

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • Hi Ha Ho- Jeg er lekker
SV: Ideélt?
« #6 : 08. november 2005, 19:55 »
Prøv å drikk 100gr dextrose 10 minuntter før du glefser i deg en hel pizza. Da burde du gå opp i vekt rimelig kjapt.

dextrose??

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Ideélt?
« #7 : 08. november 2005, 20:03 »
-Jeg ville spist mer fett, særlig relativt sunt fett (omega 3, rapsolje, olivenolje), spist mye nøtter (rå cashew nøtter fra "den lille nøttefabrikken" feks). Spis et par bokser makrell i tomat hver dag, egg stekt på lav varme, som UaC sier-spe på med olivenolje på salater, i shake.

-Har man problemer med å holde på masse er fett bra fordi det er så energirikt, og har nær null termisk effekt: dvs det du spiser av fett forsvinner ikke i varme.

-Vær også obs på at om du er ung og har høy forbrenning, så undervurderer du nesten uunngåelig behov for energi etter trening: drikk maltodextrin/dextrose/gainer og myseprotein!

Utlogget Klein

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • Hi Ha Ho- Jeg er lekker
SV: Ideélt?
« #8 : 08. november 2005, 20:11 »
-Jeg ville spist mer fett, særlig relativt sunt fett (omega 3, rapsolje, olivenoljenolje), spist mye nøtter (rå cashew nøtter fra "den lille nøttefabrikken" feks). Spis et par bokser makrell i tomat hver dag, egg stekt på lav varme, som UaC sier-spe på med olivenolje på salater, i shake.

-Har man problemer med å holde på masse er fett bra fordi det er så energirikt, og har nær null termisk effekt: dvs det du spiser av fett forsvinner ikke i varme.

-Vær også obs på at om du er ung og har høy forbrenning, så undervurderer du nesten uunngåelig behov for energi etter trening: drikk maltodextrin/dextrose/gainer og myseprotein!

Virker fornuftig dette, men da var det nå dette problemet med sære retter da. Makrell i tomat kommer på topp 5 av de ja Wink

Får imeg endel olivenolje iløpet av en dag iogmed alle eggene jeg steker...

Men det med fett: Jeg vil jo ikke ha fett på kroppen:MUSKLER, MASSE MUSKLER.

Er klar ovar at jeg har en kanonforbrenning så alle veiene fører nok til proteinshake veien. Grunnen til at jeg ikke tar det er at det er så balle dyrt. Lommeboken og pulveret kommer liksom ikke helt over ens! hehe. Men takk for tips og triks!

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Ideélt?
« #9 : 08. november 2005, 20:15 »
For de med høy forbrenning er høyt inntak av fett et MUST for å bygge muskler. Fett er viktig for testosteron-nivået. Vær klar over at endel av de best betalte ernæringsekspertene innen kroppsbygging lar sine utøvere spise mye, mye mer fett enn det som passer inn i vanlige oppfatninger om kosthold.

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

SV: Ideélt?
« #10 : 08. november 2005, 21:43 »
Virker fornuftig dette, men da var det nå dette problemet med sære retter da. Makrell i tomat kommer på topp 5 av de ja Wink

Får imeg endel olivenolje iløpet av en dag iogmed alle eggene jeg steker...

Men det med fett: Jeg vil jo ikke ha fett på kroppen:MUSKLER, MASSE MUSKLER.

Er klar ovar at jeg har en kanonforbrenning så alle veiene fører nok til proteinshake veien. Grunnen til at jeg ikke tar det er at det er så balle dyrt. Lommeboken og pulveret kommer liksom ikke helt over ens! hehe. Men takk for tips og triks!

Einar du må nesten skjønne at det ikke er mulig å legge på seg masse masse muskler og ikke noe fett.

Les om kalori overskudd/underskudd så skjønner du sikkert. Hadde det vært så greit hadde vi sluppet all bulkingen og deffingen.

Når du føler du har spist mye, så spis enda mer. Og når du er mett, så venter du to timer å kaster i deg så mye bra mat du klarer til du er stapp mett igjen. MASSE kcal i olivenolje så ta 1ss til hvert måltid og lat som det er en slags luksus tran. Legg til en brødskive ekstra per måltid.

Det er så mye man kan gjøre. Prøv det her, gi det noen uker å se. Funker det ikke, så spiser du fortsatt ikke nok. Men husk at ting tar tid. Noen vokser fort, andre vokser saktere.

Proteintilskudd burde ikke være nødvendig for noen, selvom det KAN være en snarvei. Stå på så går alt bra!
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Ideélt?
« #11 : 08. november 2005, 21:49 »
Help

Noen som har den mest perfekte kostholdsplanen for en kanonbulk? Jeg sliter serriøst med å legge på meg...

Trenger mye av alt, men er litt skækk på hva som er ideelt med tanke på hva som faktisk blir på kroppen i mere enn en time.

Trenger en matplan som får meg til å legge på meg som bare faen!!
Men problemet er at jeg ikke klarer å få i meg rå egg, tunfisk og de aller særeste tingene!

Jeg sparer ikke på honnør og Takker for alle svar Afro

Kanonbulk sier du?

Vel, smelt en kilo smør, tilsett en halv kilo sukker og topp hele greia med krem. Hell alt sammen ned i et stort glass og hell griseriet ned på høykant og i gjenta flere ganger dagelig.

I løpet av et par ukers tid bør du i allefall ha lagt på deg noen kg ekstra. Kanskje ikke en perfekt måte å gå opp i vekt på, men det er i allefall en innovativ metode Tongue

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!