Skrevet av Emne: _Fade_s Heavy Stupid  (Lest 6925 ganger)

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade, typisk tykk
« #15 : 22. februar 2008, 00:57 »
Ja.. her kommer det en oppdatering da... Ikke videre imponert over egen fremgang, men men...
Heavy Stupid

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #16 : 22. februar 2008, 00:58 »
et par til...
Heavy Stupid

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #17 : 22. februar 2008, 01:03 »
Som dere kanskje har bit dere merke i allerede er ikke akkurat fett% noe å hive seg i taket for. Men jeg veier drøut noe mer å enn siste jeg oppdaterte. Så noe positivt må vel ha skjedd.

Fade ut
Heavy Stupid

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #18 : 22. februar 2008, 01:35 »
Veier bye the way 108kg nå.. en smule mer enn i juli 07 så noe av dette må vel for svingende være fett. smult
Heavy Stupid

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #19 : 22. februar 2008, 02:57 »
I helvete for en bred rygg du har :-) Fikk hodet ditt til å se latterlig lite ut he he. Du har endel å hente på bryst og fremside, men jeg må si at både armer og rygg ser meget bra ut!

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #20 : 22. februar 2008, 17:08 »
Hehe.. takk, men tenk om jeg har et lite hode og det er et sårt tema...  lol
Heavy Stupid

BB-W

  • Gjest
Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #21 : 24. februar 2008, 15:10 »
helvete for noen biceps, er jo nesten like store som skuldrene dine på sidechest bilde;)

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #22 : 24. februar 2008, 17:33 »
Brukbare biceps ja, men harmonisk fysikk det har jeg ikke akkurat. Litt pussig egentlig for alt har liksom blitt trent like mye. Med unntak av bena som dessverre har blitt litt forsømt.

Men samma fankern kan det være... Nå er det ukesvis med German Volume som gjelder og det er i alle fall gøy. Så får vi jo se om brystet vil svare litt på høyt volum igjen.
Heavy Stupid

BB-W

  • Gjest
Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #23 : 24. februar 2008, 22:55 »
hvor mye curler du?

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #24 : 24. februar 2008, 23:02 »
Massive armer og rygg.

Utlogget Zektion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Don`t get pimped, get pumped < 3
Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #25 : 24. februar 2008, 23:08 »
Bred rygg !  Shocked

Bra form Wink
Maksløft:                 

Benkpress: 80kg (70kgx4)

Markløft: 170kg (160kgx5)

Knebøy: 110kgx3.



Treningen!http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66838.0

Bildeprofil!http://www.treningsforum.no/f

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #26 : 24. februar 2008, 23:28 »
hvor mye curler du?

Det er jeg faktisk ikke sikker på for jeg har helt sluttet å trene biceps direkte for halvannet år siden. Men jeg tror jeg kan curle nesten like mye som jeg kan presse over hodet så det er jo innlysende at det er en voldsom ubalanse her.
Heavy Stupid

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s vei til å se ut som folk igjen
« #27 : 29. februar 2008, 00:21 »
Har brukt german volume tidliger også både på meg selv og andre. Min erfaring er at man er avhengig av stor restitusjonsevne i utgangspunktet for at det skal fungere. Og de faktorene man selv kan påvirke som ernæring og hvile MÅ være optimale.

Jeg har nok endret noe fra det opprinnelige GVT oppsettet og i forhold til de variantene jeg har sett på nettet. Det som hovedsaklig gjorde at jeg tente skikkelig på GVT var at det var et meget høyt volum og en moderat intensitet.

Det teoretiseres rundt at denne typen trening kan føre til hyperplasi. Vi vet at kroppsbyggere har flere muskelfiber enn både utrente og styrkeløftutøvere og relativt sett mindre størrelse på hvert fiber. Det kan enten indikere at typisk kroppsbyggertrening med høyt volum og lavere intensitet forårsaker hyperplasi... eller at det er en genetisk forskjell... eller en forskjell pga abnormale hormonmengder.

Uansett så er jeg villig til å ta en sjans på at jeg får flere muskelfiber av GVT. Uavhengig av om det fungerer eller ikke så danner det et fint avbrekk mellom to tunge mer styrkeinspirerte treningsperioder.

Eller så kan jeg bare bemerke at den store forskjellen virkelig ligger i å være pinlig nøyaktig med pausene. Hvis man ikke er det forsvinner litt av poenget og målbarheten blir helt borte.
60 sek og 75 sek er langt fra ett fett. Smiley
Heavy Stupid

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s Heavy Stupid
« #28 : 28. mars 2008, 19:11 »
Det begynte som GVT, men hele denne treningsperioden har blitt mer HS (heavy stupid). En genial treningsmetode som baserer seg på følgende filosofi, brakt til min oppmerksomhet av tric, og videreutviklet litt av meg.

Regler

1.  Du trener tungt... hvis du har lyst
2.  Hvis du vil kan du heller kjøre mange reps
3.  Treningsøkten må være x minutter, der x er et utrykk for hva du gidder den dagen
4.  Det totale treningsvolumet må være konstant. Og med konstant med jeg ikke konstant i det
              hele tatt, men snarere det som paser deg.
5.  Øvelsene skal komplementere hverandre og alt skal trenes
6.  Alt må ikke trenes hver uke
7.  En muskel trenger ikke 48 timer hvile. 6 timer kan være mer enn nok
8.  Du fører alltid treningsdagbok slik at når du sleiver borti å gjøre det samme som for x uker siden
              vet hvor mye mer du må løfte
9.  Du spiser alltid mye mat
10.Du gror


Dette har vært riktig så stimulerende å sysle med og passer utmerket til min personlighet. Dessuten er det ingen andre treningsfilosofier som har et så kult navn som Heavy Stupid... Mentzer, ta deg ei bolle.
Heavy Stupid

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: _Fade_s Heavy Stupid
« #29 : 18. oktober 2008, 18:06 »
Dette er jo en logg som bare lever for at jeg skal ha et medium for diverse innfall + at den samler bildene mine i en tråd slik at jeg etter hvert som årene går kan se om det egentlig skjer noe.

Når jeg blir gammel og grov kan det jo være gøy å se hvilke år som har utgjort størst forskjell i fysikken.


Sist jeg postet bedrev jeg Heavy Stupid trening. Jeg syns det var dødsfestlig Smiley

Men siden Krav Maga Trening har tatt veldig mye av min tid i det siste var det behov for et program som var enda mer tidsbesparende. Valget falt på Doggcrapp dog noe modifisert.

Og ja, jeg vet at man ikke skal kalle det doggcrapp hvis man ikke følger det slavisk. Sier bare at det var doggcrapp som var utgangspunktet mitt. Etter 2-3 måneder med doggcrapp lignende trening så må jeg si at han er inne på noe han derre Dante.

Økte fra 150 kg i benkpress til 170 kg på 3 måneder. Det er rimelig bra etter alle standarder syns jeg nå selv. Spesielt siden benkpress aldri har vært min øvelse...

Nå ligger jo litt av forklaringen til den voldsomme økningen også i nettopp det at benkpress aldri har blitt prioritert. Bare på teknikken alene økte jeg nok bortimot 10 kg. Og de resterende kiloene kommer nok i stor grad av økt styrkei triceps etter hva jeg kan skjønne. Tate press er en flott øvelse for triccan Smiley

Legger med et bilde av formen for tiden også... vekt for tiden 105 kg

Heavy Stupid

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!