Skrevet av Emne: Trainee's profil... Enda flere bilder  (Lest 24003 ganger)

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #135 : 09. desember 2003, 17:00 »
Synes du ser flott ut jeg - enda bedre enn sist gang. Litt misunnelig på den Snoopy-trusa. Holdt på å kjøpe maken tidligere i dag, men de hadde ikke størrelsen min  Cry Veldig misunnelig på bicepsene dine - målte mine egne armer søndag og har gått ned nesten 1 cm rundt begge  Angry

Keep up the good work!!!

Det "Blubbet" du snakker om skjuler du forresten veldig godt - kan ikke se noe jeg
 Huh
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #136 : 09. desember 2003, 17:07 »
Jeg begynte forresten med styrkeløft etter at kneet satte en stopper for fotball-"karrieren". Det kommer selvsagt ann på hva slags skade du har, men jeg holder faktisk kneet "i sjakk" ved å trene knebøy. Det går jo ann å prøve.... Wink
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Tiny2k

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #137 : 09. desember 2003, 18:45 »
Her må jeg virkelig si at alt passet sammen...tydelig forbedring av midja. Må være der alt "blubbet" som du snakket så høyt om var sist. Brunfargen står virkelig i stil med figuren din altså.  Er enig med mange av de
andre her at det ligger et stort potensiale i den ben musklaturen din der. Bare sørg for å vedlikeholde det du har nå iallefall Wink Ekstra *honnør* til deg når du ser slik ut så nær jul og greier Smiley  

Gi oss noen oppdaterte mål, de der kan ikke være noe å skammes over iallefall Smiley

Keep up the amazing work Smiley

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #138 : 10. desember 2003, 07:00 »
Ingen klubb her nei, bare ett eneste treningsstudio fylt med folk fra flyktningemottaket som ikke har annet å ta seg til og som kan være der 3-4 timer i strekk. (Ikke rasistisk ment, men det har seg faktisk slik). Trener på arbeidsplassen min, lite folk der.
Ja den er kjøpt på H&M. Soje er en meget opperksom kar ja.

Skal legge ut målene jeg har gjort hittil, men glemte å ta dem med i dag. (Er på nett når jeg er på jobb).
Er faktisk 25 cm rundt anklene, målte i går da jeg fikk spm. Fytterakkern, det er mye. Fysj..

Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #139 : 10. desember 2003, 08:25 »
Enda flere bilder:
5

Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #140 : 10. desember 2003, 08:26 »
6:
Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #141 : 10. desember 2003, 08:26 »
7:
Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #142 : 10. desember 2003, 08:27 »
8:
Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #143 : 10. desember 2003, 08:27 »
9:
Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... NYE BILDER!!!
« #144 : 10. desember 2003, 08:28 »
10:
Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re:Trainee's profil... Enda flere bilder
« #145 : 10. desember 2003, 08:45 »
Muskeldame!!

Jeg synes du har et veltrent skulderparti Trainee. Biceps og triceps ser ut til å ha fått sin dose med trening de også.
Og som jeg sa i går ryggen din synes jeg begynner å bli bra. Litt mer bredde ville kanskje gjort seg, men det er det som er vanskelig. De fleste sliter med det. Men gjør man en innsats så kommer det etterhvert også.

Også sånne fine negler a gitt....  Cheesy

Soje

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... Enda flere bilder
« #146 : 10. desember 2003, 08:50 »
Soje du e nu yndlingen min! *Digge*Digge*!!!!
Mine negler, får ikke presisert det nok.
Ryggen er det faktisk ikke så lenge siden jeg begynte å trene skikkelig.
Har forandret litt på hele treningsopplegget mitt, men er litt usikker om jeg skal ta 2 sett og 3 reps eller 1 sett og 2 reps, har til nå tatt feks. lårcurl 20 kg 12 x 3. Fortsette med det eller?
Men nå ser dere iallefall at lårene ikke står helt til resten som jeg har nevnt tidligere. Har noen noe forslag til opplegg? Helkropps 3 ganger i uken....
Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re:Trainee's profil... Enda flere bilder
« #147 : 10. desember 2003, 09:40 »
Soje du e nu yndlingen min! *Digge*Digge*!!!!
:blush:

Kommer litt an på hva du vil da!
Hvis du bare vil holde deg i form og forbedre formen litt så er jo et helkroppsprogram helt sikkert bra, kanskje i form av HST siden så mange skryter av det.

Men hvis du vil satse litt mer, f.eks. fitness eller bygging så er jo min favoritt et splitt-program og da som regel i form av 4-splitt.

F.eks.

Dag1:
Rygg: Chins 2xMax, stangroing 3x10, markløft 2x10
Skuldre: Sidehev 3x10

Dag2:
Lår foran: Knebøy 3x12, et bens benpress 3x10, benspark 2x10
Lår bakside: sittende eller liggende lårcurl 3x10, strake markløft 2x10
Legg: stående leggpress 2x10, sittende leggpress 2x10

Dag3:
Bryst: Dips 2xMax, Benkpress 3x10, Skrå flyes 2x10
Skuldre: Sittende hantelpress 3x10

Dag4:
Biceps: Chins 1xMax, Hantelcurl 3x10, stangcurl 2x10
Triceps: Dips 1xMax, Fransk press 3x10, Nedpress i kabel 3x10

Tar du deg litt tid(20-40min) på orbitreken din etter hver av øktene utenom benøkta, og i tillegg tar noen morgenturer i uka så kommer resultatene for en dag, eller noen uker da.

Du kan jo begynne på dette kombinert med et bra kosthold fra 1. januar. Det skal i allefall jeg, med noen modifikasjoner da. Blir noen flere sett på meg. Hvis du synes at du klarer mer på chins og dips på dagen armene trenes så ta gjerne et sett til. Hvis du ikke klarer noen Chins eller dips så bruk et apparat i førsten.

Soje

Utlogget Trainee

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 391

Re:Trainee's profil... Enda flere bilder
« #148 : 10. desember 2003, 11:26 »
Noen spørsmål om det der opplegget..

Trener 3 ganger i uken, å da vil dette opplegget holde???....? Føler liksom at jeg må rive i hele kroppen hver gang, men det er kanskje ikke lurt? Det tar iallefall en evighet av tid.

Har ikke apparat til å utføre benspark hvis det er den sittende versjonen der man presser med begge bena. Noen andre jeg kan ta som alternativ? Har en benk der jeg tar leg ext. og lårcurl, knebøy er jeg ikke så hypp på for tiden. Er veldig glad i utfall også, men den var ikke med. Kan noe erstattes med det?

Chins klarer jeg max 2 av, kommer an på dagsformen... (67 kg å løfte på vettu...)
Dips tør jeg ikke da jeg holdt på å tryne i benken første gang jeg prøvde den. Ler ennå av den episoden. Skal teste meg igjen!! I DAG!!! Nå skal det baskademeg bli fart i sakene!

Hva gjelder maten så er dagen slik at jeg står opp halv 6, drikker juice og tar en frukt kl. 0600, spiser frokost 0800, et rundstykke (etter oppskrift fra Therese Fostervold) med kjøttpålegg eller leverpostei, en gulrot og ett egg med plommen. Lunsjen 1030 er en passe porsjon salat, rundstykke og egg uten plommen.
spiser så en pære el gulrot og rundstykke igjen kl. 1230 - 1245, samme før trening i 1630tiden men med en proteinshake til. Trener rundt 6. Steker meg en kyllingfilet el. no etter trening, varierer. Kan ta egg eller shake + litt karbs i form av grønnsaker.
Drikker vann utover hele dagen og selvfølgelig colan min. Er nede i ca. 1 liter om dagen. (Ja, helt sant...).

Æ e så nice! *SMASK*

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Trainee's profil... Enda flere bilder
« #149 : 10. desember 2003, 11:27 »
Soje du e nu yndlingen min! *Digge*Digge*!!!!
:blush:

Kommer litt an på hva du vil da!
Hvis du bare vil holde deg i form og forbedre formen litt så er jo et helkroppsprogram helt sikkert bra, kanskje i form av HST siden så mange skryter av det.

Men hvis du vil satse litt mer, f.eks. fitness eller bygging så er jo min favoritt et splitt-program og da som regel i form av 4-splitt.


Fullkroppsprogrammer kan være vel så effektivt som diverse splitt-programmer, også for de som vil satse innen fitness/bygging. Har selv utelukkende kjørt fullkropp de siste månedene, og formen er forbedret mer enn bare *litt*. Fullkroppsprogrammer er å anbefale for alle nybegynnere, og for viderekomne som tåler store, tunge treningsdoser. Fokuset må ligge på tunge basisøvelser som bøy, benk, mark og chins, det blir ikke mye tid til "dilldall-øvelser" som flyes og ettbeins beinpress, som det lett blir en del av i en 4- eller 5-splitt  Wink HST er et bra fullkroppsalternativ; i løpet av en uke kjører du like mange sett som i en 4-splitt, men settene fordeles i mindre doser utover uken.

Men alle er jo forskjellige; noen vil få best resultater med fullkropp, andre vil profittere mer på splittprogrammer. Man må prøve seg fram. Men det er *ikke* slik at det ene i seg selv er bedre enn det andre, så jeg synes formuleringen din over var litt lite gjennomtenkt, Soje  Wink
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!