Skrevet av Emne: Treningssenter nær oppegård/kolbotn  (Lest 14267 ganger)

Utlogget Solbækken

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 561
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 561

  • Gjort er gjort
Sv: Treningssenter nær oppegård/kolbotn
« #15 : 05. juli 2010, 22:44 »
Jeg trener fortsatt på Sportsenter 1, og har gjort det i tre år.

Så jeg vet godt hvem du er, og jeg har kjent Jostein i vel 15 år.
Jostein`s kompetanse skal jeg ikke sette spørsmålstegn ved, for som sagt, jeg vet at han kan sine ting bedre enn snittet.

Det jeg setter spørsmålstegn ved er det faktum at du, som har to års treningsgrunnlag, setter inn et ikon av en som ler seg ihjæl av det jeg har skrevet i mitt innlegg.

Det lukter litt av innlegget ditt. Er det du som mener at de ikke kan noe, eller har du hørt andre som prater sammen ?

Hvilken utdannelse innen faget er det du har, som kan tillate deg å skrive at de andre ikke kan noenting.
Det er faktisk noe som heter erfaring og egeninteresse for arbeidet, som kan til en viss grad utlikne en formell utdannelse.
Selv har jeg drøyt 30 års erfaring fra idretten, og av disse ca 11 år i norgestoppen innen min idrett, som var svømming. Så en viss gjenkjennelse av kompetanse kan jeg påberope meg, uten å bli flau.

Og din egen rolle som arbeidtaker på Sportsenter 1 er vel noe overdrevet fra din side vil jeg mene.

Ikonet var bare for å sette det litt på spissen, men syns fremdeles det burde være litt større grunnlag enn egeninteresse på plass før man skal drive et gym og veilede andre innen trening. Og har da ikke sagt at de ikke kan noenting, for det er klart at de vet grunnleggende saker, men jeg mener dette er på langt nær nok til å drive et treningssenter. Eneste jeg ville ha frem var at de ikke har noen som helst utdannelse e.l. å vise til. Gymmet drives at to personer som tilsynelatende ikke har noen spesiell kunnskap når det kommer til styrketrening. Den virkelige kompetanse forsvant med Jostein.
Med din erfaring fra toppidrett stiller jeg meg uforstående til hvordan du ikke kan se hva jeg sier hvis du har trent der i 3 år...

Men men, var ikke meningen å krangle til tråden din, du får gjerra som du vil Wink

dette nye greiene (som vil konke innen 1 år  >Cheesy)

We'll see Wink
- 92- model
- 182 cm
- Trent siden våren 08, med fullstending avbrekk fra treningen i perioden juni 2010 til september 2011

Loggfører treningen min:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114602.msg1720175;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!