Skrevet av Emne: Største flause under trening?  (Lest 51000 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Største flause under trening?
« #90 : 12. april 2006, 22:00 »
hehe, min største flause på trening var virkelig flaut ass!

Jeg trener på Høvdinggården treningssenter, og det er et selvbetjent senter, slik at du kan være der helt til klokken elleve om kvelden.
Jeg var der klokka halv elleve en kveld, og siden jeg trodde at det ikke var noen der, satte jeg på Rammstein på full guffe på mp3-spillern, og pumpa jern som bare juling..Og i et øyeblikk ble jeg litt revet med, og begynnte å synge på tysk(og jeg kan ikke tysk Tongue), veldig veldig høyt. Og i det jeg er ferdig med settet mitt, ser jeg at det er noen som ligger på benken og ler som bare juling...Jeg ble så flau at jeg bare gikk uten å bli ferdig me treningen. blush

Det var siste gangen jeg ikke sjekket at jeg var alene Tongue
 Ops

Når ble det flaut å synge??I denne episoden synes jeg det er mest flaut for den personen som faktisk ligger å ler av deg,da jeg har lite tro på at han/hun hadde gjort det samme som deg..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget gard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

SV: Største flause under trening?
« #91 : 13. april 2006, 15:01 »
Eg har drete på meg så mange ganger på trening, at det ikkje er flaut lenger..
Men det flauaste eg ser  er folk som trener med under 140 kg i markløft og knebøy og synes det er tungt... Skammelig.....
Honnør til deg for ironi. Minus i honnør til pysene (som mest sannsynlig tar under nevnt belastning) som tok seg nær av noe som helt klart var ironi.

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Største flause under trening?
« #92 : 13. april 2006, 15:14 »
Det var en gang jeg var og trente knebøy.. Jeg bestemte meg for og ta på 100Kg(?). Så begynte jeg og bøye, tok vel en 4 tunge reps også på den 5 i bunnposisjon, kjente jeg plutselig at "FAEN" jeg begynner og miste balansen og falle bakover. Og det skal jeg love deg at jeg gjor, jeg tippa sakte bakover med stanga på ryggen og BANG(!) så datt jeg og stanga i gulvet og jeg lå der flau som faen ved siden av.
Skal love dere det va hele gymmet som kom bort blush Fyfaen så flau jeg var, stakk å dusja også rett hjem Tongue
 Gull

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Største flause under trening?
« #93 : 13. april 2006, 22:27 »
Det var en gang jeg var og trente knebøy.. Jeg bestemte meg for og ta på 100Kg(?). Så begynte jeg og bøye, tok vel en 4 tunge reps også på den 5 i bunnposisjon, kjente jeg plutselig at "FAEN" jeg begynner og miste balansen og falle bakover. Og det skal jeg love deg at jeg gjor, jeg tippa sakte bakover med stanga på ryggen og BANG(!) så datt jeg og stanga i gulvet og jeg lå der flau som faen ved siden av.
Skal love dere det va hele gymmet som kom bort blush Fyfaen så flau jeg var, stakk å dusja også rett hjem Tongue
 Gull
Det er ikke flaut å trene knebøy,da synes jeg det er flauere å trene bicepscurl!!
Å ramle bakover..Tja..det har vel skjedd noen ganger.Det er jo bare å reise seg å starte på nytt!! Knebøy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
SV: Største flause under trening?
« #94 : 13. april 2006, 22:49 »
Det største "flausa" ein kan gjere under trening er å undervurdere andres evner til å løfte. Er ein episode frå eit lokalt gym i Sverige:
Inne i lokalet er den store lokale helten som løfter benkpress. Han er den desidert sterkaste personen som løfter på gymmet og på denne dagen trener han på 120 kg i benkpress.Inni mellom løftinga står han å flekser og ser seg sjølv i speilet og funderer på kor masse Ass han skal kjøpe neste gang han handler.
I dette gymmet er det kun ei vektstang og eit benkstativ. Inni lokalet kjem ein relativt stor kar som spør vedkommande om han får lov å trene inni mellom settene som han gjør. Personen på benken ser opp og ned på vedkommande og tenker sitt. Personen på benken: "skal bare ta eit sett til her". Vedkommande kneker opp 4-5 på 120 kg i benkpress med ræva i høgste været og ei forferdelig brøling furious
Når han er ferdig spør han den andre karen om han skal legge av nokken kg (var jo tross alt 120 kg på stanga). "Nei" sa den relativt store karen. Uten å ha varma opp eller så mykje tatt i stanga så tar han ein 12`ar på 120 kg i BICEPSCURL. Den lokale helten ser aldeles forskrekka ut. Tar på seg jakka og pakker bagen å småløper ut av gymmet...Og siden den gang har vel ingen andre sett han der rofl
Så moralen er: ikkje undervurder ka andre folk klarer å løfte Kickass
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget stianb.88

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 672
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 672

SV: Største flause under trening?
« #95 : 13. april 2006, 22:59 »
Værste må være den gangen jeg kjørte hantelbenk, med greit tunge hantler.
Var dødsliten etter og ha kjørt noen forced reps og skulle sett de fra meg i stativet.
Problemet var bare at jeg stod for langt unna og lente meg fremover og ble så fortung og tryna fremover og skalla hue inn i speilen (den knuste HELDIGHVIS ikke Tongue) ..

Jaja, er ikke det flaut da veit ikke jeg Wink

Utlogget jess mAn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

SV: Største flause under trening?
« #96 : 14. april 2006, 21:53 »
Har flauet meg ut utallige ganger.

Her er noen av de:
*gymmet hadde nettopp gått til innkjøp av nye tredemøller. De var ganske fancy og hadde en panikknapp. Det var en snor som hang ned fra en magnet som var festet på stativet, på den sto det STOPP. Så tenkte jeg "Hva er denne her til?" og fjernet magneten. Og men en gang den magneten gikk av stativet så stoppet båndet å gå rundt. Jeg som løp i 13 km/t fortsatte bare å løpe rett inni stativet slik at bakenden av møllen tok av og smalt nedpå igjen. Det ble et jævlig spetakkel og en million mennesker strømmet til for å se hva som hadde skjedd. Jeg var drit flau, så jeg bare rullet meg bak noen apparater og gikk rett ut i garderoben. Tror faktisk ikke at alle oppdaget at det var jeg som hadde gjort det.

*Skulle bort å hente en stang som jeg skulle bruke til framoverbøyd roing. Den lå helt foran med speilet uten klyper. På den ene siden var det 25kg og på den andre var det 10kg. Så med en gang jeg løftet opp stangen så sklei de 25kg skivene av stangen og landet på tærne mine. Jeg tror faktisk jeg aldri har hatt så vondt i tærne(og heller ikke så store tær) som det jeg hadde når jeg gikk fra gymmet den dagen. Lite hjalp det at det var et håndballag som var å trente der samtidig. woot

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Største flause under trening?
« #97 : 28. oktober 2006, 01:32 »
Vet om en person regelmessig fikk brunt i hvit bukse når han kjørte dyp knebøy..

Jeg tror det kan ha vært flaut Tongue

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Største flause under trening?
« #98 : 28. oktober 2006, 02:17 »
drit i det Tongue

Utlogget Dico_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

SV: Største flause under trening?
« #99 : 28. oktober 2006, 17:29 »
var tydeligvis det han gjorde  Grin

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: Største flause under trening?
« #100 : 28. oktober 2006, 17:37 »
-Kameraten min har trynt på tredmølla.
-Eg har mista balansen benkpressen stangen så datt noen KG på høyre side av så gjekk alt te helvete. "Førte til 3måneder uten benkpress"

hhaa nå kommer den beste..
Kameraten min mista hele tiden nøkkelen ut av lommen når han tok situps så han bestemte seg for å ta den i munnen.. så sko han starta å han glemte selvfølgelig og ta den ut så han svelgte nøkkelen til skapet sitt:D

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
SV: Største flause under trening?
« #101 : 28. oktober 2006, 17:50 »
Det flauaste eg har gjort på trening er følgande: Ei dama med den finaste bakdelen i historia var på treningssenteret og trente bein. Eg hadde ikkje sett at ho va der den dagen, og skulle gå bort for å hente meg ei EZ-stang. I det eg er nesten framme så ser eg at dama kjører ståande leggpress i ei bukse like trang som pølseskinn. Fokusen for til hælvete, og det gjor all respekt for meg sjøl når eg hekta foten fast i olympia-stanga som låg på golvet, og tryna. Ehm.... blush

Utlogget Stian22

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

SV: Største flause under trening?
« #102 : 28. oktober 2006, 17:52 »
Det flaueste jeg har opplevd var når jeg sovnet midt i ett sett med knebøy 18smileysleep

Utlogget aabbcc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

SV: Største flause under trening?
« #103 : 28. oktober 2006, 19:11 »
.

Utlogget Den Fede Ape

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

SV: Største flause under trening?
« #104 : 28. oktober 2006, 19:15 »
hhaa nå kommer den beste..
Kameraten min mista hele tiden nøkkelen ut av lommen når han tok situps så han bestemte seg for å ta den i munnen.. så sko han starta å han glemte selvfølgelig og ta den ut så han svelgte nøkkelen til skapet sitt:D


 Situps rofl  Det er jo på en måte litt domt da

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!