Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2988757 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #1200 : 10. september 2006, 12:18 »
OMG... May the lord have mercy...

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #1201 : 11. september 2006, 08:57 »
Hjelp... mitt verste mareritt har skjedd. Barnet mitt, Erina, ligner på meg. Det var litt gledelig i starten, men nå gruer jeg meg til framtiden. Frykten har hele tiden vært å fått en feminin kopi av meg selv. Hun har mørkt hår akkurat som sin mor. Jeg har akkurat fått vite hvordan min datter kommer til å se ut om 29 år. Håper det indre fortsatt betyr noe om 29 år - hvis ikke frykter jeg for at jeg aldri kommer til å bli bestefar. Vel... det blir isåfall en mulatt hvis far er en asylsøkende person som bare vil utnytte min kjære datter. Isåfall kommer jeg til å bli satt inn i fengsel. Nei... dette er tragisk.

Bildet av Erina om 29 år er vedlagt.

Rå hentesveis.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #1202 : 11. september 2006, 13:34 »
Til alle som tilhører KK-67:

Oppmøteplikt idag.

Vi Menn kommer kl. 18.30.

Avtalen er bekreftet idag.

Damer (Marie) må ta med styrkeløftsutstyret slik at Vi Menn får ta skikkelige kule bilder. Vi må få bevist i farger (tenkte å skrive svart på hvitt) at styrkeløftsjenter er som alle andre jenter - som regel bare litt penere og framfor alt mindre fisefine Smiley

 Grin Grin Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #1203 : 11. september 2006, 23:43 »
Mandag 4.september 2006
Uke 3 - dag 1

Trening på KK-67

Knebøy
8x195 - 6x205 - 3x5x217,5

Følte meg daff i kropp og bein idag. Måtte liksom få startet opp kroppen, men den var ikke i gang før etter sekseren. Femmerne gikk bra, men var absolutt ikke lette. På siste settet gikk de første fire veldig lett dog - mens den siste ble en kamp for livet idet ryggen datt litt fram Smiley Herlig økt.

Benkpress m/høy kloss
3x5x185

Benkpress m/lav kloss
3x5x165

Benkpress helt ned
6x3x142,5 - 12x120

Smalbenk
3x5x120

Benken var enkel. Rett og slett.

Markløft bred stand og bredt grep med reimer
1x5x140 - 2x5x160

Frontpress
1x6x82,5 - 2x5x87,5

Utrolig nok var dette ganske lett faktisk. Til tross for endel melkesyre og kraftutfoldelse på benken.

FINITO

Topp økt.

Kjetil Holm trente samme program med samme vekter som meg i bøy. Han trente også samme program i benk. Imidlertid er jeg på uke 3 og han begynte på uke 1 idag. Dette gjorde at jeg hadde tyngre vekter enn han (2,5-5 kg) på alle benkøvelsene foruten smalbenken. Vi skal prøve å klatre til 200 kg. Han skal ha 200 om 10 uker. Jeg "taimer" det slik at jeg klarer det før 10.mars 2007 (30-årsdagen min).

Vi Menn var tilstede på lokalet idag. Tok mange spennende bilder. Blir spennende å se resultatet!

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #1204 : 12. september 2006, 12:01 »
Følte meg daff i kropp og bein idag.

Har du prøvd store doser med efedrin og nitroglyserin.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #1205 : 12. september 2006, 15:08 »
Ho ho ho... nei, jeg har aldri prøvd effedrin eller nitroglyserin. Har aldri prøvd koffein heller. Er litt koffein i energidrikken jeg bruker på trening av og til, men har aldri drukket kaffe eller tatt en koffeintablett. Er av og til daff i kroppen hvis jeg har hatt en urolig natt - f.eks. våknet hver tredje time eller noe.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #1206 : 12. september 2006, 15:12 »
Ho ho ho... nei, jeg har aldri prøvd effedrin eller nitroglyserin. Har aldri prøvd koffein heller. Er litt koffein i energidrikken jeg bruker på trening av og til, men har aldri drukket kaffe eller tatt en koffeintablett. Er av og til daff i kroppen hvis jeg har hatt en urolig natt - f.eks. våknet hver tredje time eller noe.

Du har aldri smakt alkohol (?), aldri drukket kaffe, og aldri røkt en sigarett? Hva er årsaken til at du aldri har prøvd noe av det? Det er ikke ofte man treffer noen som ikke engang har prøvd det.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #1207 : 12. september 2006, 15:33 »
Tok ett drag av en sigarett når jeg var 7 år gammel. Min far oppfordret meg til det. Det var smart av han å gjøre. Jeg fikk avsky for det med engang.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg har blitt den jeg er. Er en virkelig standhaftig og sta person. Jeg begynte med livsyn på ungdomskolen og kanskje det eneste som festet seg i hodet mitt var den danske filosofen Søren Kierkegaard som definerte blant annet ordet dusinmennesker.

Når jeg lærte om dusinmennesker så ble jeg mere bevisst på mine valg og handlinger. Bestemte meg for å være standhaftig. Begynte å tenke og finne svar på livets gåter Smiley Hvorfor begynte alle å røyke på ungdomskolen? Fordi det var godt? Nei, fordi det var tøft. Hvorfor begynte alle å drikke? Fordi det var godt? Nei, fordi de ville ha seg kjæreste. Feiginger tenkte jeg om dem. Hvis man ikke kan få seg kjæreste uten å drikke på fest så skal jeg aldri ha dame tenkte jeg.

Jeg skal tørre å si - og gjøre - det andre trenger alkohol for å gjøre. Det var mine tanker som 15-åring. Selv om jeg var innesluttet og sjenert i den alderen. Og jeg var "redd" jenter. Kunne ha drukket og kommet over mange hemninger og slikt, men det skulle dusinmenneskene få ta seg av. Jeg ville gå min egen vei. En vei ingen andre gikk. Kun meg.

Så Søren Kierkegaard gjorde meg bevisst på at jeg ikke ville gjøre som alle andre. Han fikk meg rett og slett til å ønske å gå motsatt vei fra alle andre. Ettersom alle drikker så vil ikke jeg drikke. Og ettersom alle andre røyker så vil ikke jeg synke så lavt. Faktisk gikk det så langt at jeg hatet røykere, men jeg måtte revurdere mitt syn på røykere da jeg ble forelsket i ei jente som røyket. Ho ho Smiley

Jeg kunne såklart ha prøvd å smake alkohol eller f.eks. kaffe - men det faller mye av sjarmen bort. Da er jeg ikke like standhaftig som jeg vil være. Jeg er stolt over å aldri engang ha smakt det. Det frister ikke heller. Ikke for fem flate øre. Kaffe synes jeg lukter helt forferdelig. Og jeg slukker tørsten med vann og melk. Synes det er herlig drikke. Og alkohol? Jeg trenger ikke stoffer som påvirker hjernen min. Enten vil jeg ha ekte glede eller så kan det bare være. Og hvis det kommer til hemninger - hvis jeg trenger alkohol for å gjøre noe da er det ikke verd det. Og som regel klarer jeg å gjøre mye rart, og si mye rart, for likevel å stå for det etterpå.

Litt mer om Kierkegaard:
http://www.logistikk-ledelse.no/2001/kv/kv03-02.htm
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #1208 : 12. september 2006, 15:47 »
Kult. Sånn liker jeg  2thumbsup
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Sv: Fasiten
« #1209 : 13. september 2006, 10:26 »
respekt!

du er virkelig kvalitet, einar!

men akkurat det med kaffe skjønner jeg ikke.. det lukter himmelsk Smiley
kk67

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fasiten
« #1210 : 13. september 2006, 10:51 »
respekt!

du er virkelig kvalitet, einar!

men akkurat det med kaffe skjønner jeg ikke.. det lukter himmelsk Smiley

Det er først når man har begynt å drikke kaffe at det lukter godt. Jeg husker at jeg som barn syntes det luktet helt forferdelig.

Drikker heldigvis lite kaffe selv. Aldri hver dag, og sjelden mer enn en kopp om dagen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #1211 : 13. september 2006, 16:45 »
Jeg tror jeg har max 9 sigaretter på samvittigheten(14-15 årsalderen).Men hadde slik migrene ganske ofte i den alderen og spesielt etter en røyk så det gikk over av seg selv.
Kaffe har jeg ikke drukket på 17år,da kun brukt som karsk i en fest ny og ne..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #1212 : 13. september 2006, 16:51 »
Kanskje vi er mer like på KK enn du trodde, Fast Ford? Jeg har heller aldri smakt en sigarett, sjelden drukket alkohol - og drikker aldri kaffe  Smiley.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Fasiten
« #1213 : 13. september 2006, 16:52 »
Kaffe smaker piss.. øl likeså.. tobakk også.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Fasiten
« #1214 : 13. september 2006, 16:53 »
Jeg tror jeg har max 9 sigaretter på samvittigheten(14-15 årsalderen).Men hadde slik migrene ganske ofte i den alderen og spesielt etter en røyk så det gikk over av seg selv.
Kaffe har jeg ikke drukket på 17år,da kun brukt som karsk i en fest ny og ne..

Ja har lært av folk i klassen at; "Du e itj barsk uten at du drækk karsk"! Føler meg snart som en innfødt nå faktisk. Pappa anbefaler meg å ligge an til bart og bruke skinnvest for å skli enda mer inn i gruppa. Men er det slik at jeg må drikke karsk en gangen i måneden for å være ekte trønder? En kompis av meg sa også at jeg måtte bruke mokasin. Stemmer dette?
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!