Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2960385 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6825 : 13. august 2008, 23:57 »
Onsdag 13.august 2008

Trening på Kaliber Gym

Knebøy uten belte
5x60 - 5x60 - 5x100 - 4x130 - 3x160 - 3x160 - 3x160 - 3x160 - 3x160 - 3x160

SUPERSETT

Benkpress med stopp
5x60 - 5x60 - 5x90 - 6x110 - 5x130 - 4x150 - 3x160 - 2x170 - 2x170

Skråbenk med stopp
5x100 - 4x110 - 3x120 - 2x125 - 2x125

Markløft med sko og uten belte
5x100 - 3x140 - 5x170 - 4x195 - 3x220 - 3x245 - 2x260 - 2x265 med belte og uten sko

Stående frontpress
5x65 - 4x80 - 3x90 - 2x100 - 2x100

FINITO

En snedig dag.

Hadde ikke fått den søvnen jeg tydeligvis trengte i natt og slet med å holde meg våken på jobb. Da jeg kom hjem og spiste lunsj så burde jeg bare ha dusjet og lagt meg for å sove, men jeg ble sittende og i en time og skrive innlegg på treningsforum Smiley Fikk likevel tatt igjen litt søvn, men kanskje ikke nok.

Middagen ble et rutinebrudd. Det ble sodd. Og sodden var ikke spesielt god heller.

På trening bár det likevel. Trodde jeg skulle ankomme treningen tidligere enn jeg gjorde, men det ble litt sent. Nede i kjelleren på KK så møtte jeg Gud, Ibuxus og Bøs. Bøs skulle trene tung mark på Kaliber Gym og ønsket assistanse. Og når hele gjengen skulle dra så hang jeg meg på lasset jeg også.

Ettersom jeg hater å bli "sviktet" av treningskompiser (de drar annen plass å trener uten å si ifra til meg f.eks. slik at jeg blir alene på KK) så tenkte jeg at jeg skulle ringe og fortelle Tanks om situasjonen. Hadde sendt melding med han før om dagen og spurt når han skulle trene og fått vite mellom 18 og 19. Jeg var på vei ut på E6'en og strake veien til Kaliber Gym da jeg ringte han og da fikk jeg vite at han var ved Festningen - på halvveien mellom der han bor og KK-67. Han var gående (!). Jeg sa jeg måtte svikte han i dag fordi jeg skulle på Kaliber, men sa at han kunne jo bare komme dit han også om han ville. Ettersom han gikk så ble det jo litt vanskelig. Og når jeg fikk vite at han skulle ha benkskjortetrening (noe ingen andre enn han selv visste - Tanks er beskjeden og avtaler ikke hjelp. Han tar ting som det kommer) så fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg snudde og fikk plukket opp jævelen.

Inne på Kaliber Gym var KK-gjengen samlet atter en gang. Meget stort, fint og luftig gym med glimrende apparatur. Frivektsavdelingen er ikke helt i toppklasse, men likevel bedre enn det aller, aller meste. Bøs sa det så treffende at "aldri før har så mye vekter blitt løftet på Kaliber, aldri før har det vært mer svettte på Kaliber og aldri før har det luktet mer mann på Kaliber". Sikkert litt snedig for de betalende medlemmene og se en gjeng med styrkeløftere for første gang på studioet. For som jeg sa til Bøs: "aldri før har det vært mer fett på Kaliber heller" Grin

Jeg startet med knebøy. Bortskjemt, som jeg er på KK, så plagdes jeg litt med at jeg ikke hadde mine kjære vifter med meg. Det var veldig bra inneklima på Kaliber, men på KK er jeg vant til at det rett og slett er kaldt og likevel må jeg ha vifter. Jeg svetter som en gris og det påvirker meg svært negativt. Bøyen var imidlertid veldig lett såklart. Tok seks 3'ere på 160 uten belte og ville vært upåvirket om det ikke var for min avhengighet av komplett avkjøling Smiley Jeg pustet og peset, svetten mest av alle på studioet og ble tappet for energi. Ikke hadde jeg med meg Red Max heller. Kun en Iso Max som ikke hjelper i det hele tatt.

Vel, vel.. bort til knebøyen. Det var to vanlige benkpress-benker der hvorav den ene virket å være mer populær enn den andre. Den første brukte Ibuxus og Bøs før Tanks etterhvert tok over. Jeg tok den benken som ikke virket å være like populær og jeg brukte svarte Panatta skiver som vekter her (istedet for tradisjonelle vektløfterskiver). I starten føltes benken veldig bra ut i dag, men jo mer vekter jeg brukte og desto slitnere jeg ble så måtte jeg har mer og mer pause for å hente meg inn. Det var tungt å være meg i dag Smiley Det var en veldig hyggelig gutt med relativt kraftige armer som reppet på 125 i skråbenken. Skråbenken var en fast skråbenk, noe vi ikke har på KK-67, og denne benken var etter min mening av bedre standard enn begge de vanlige flatbenkene. En virkelig bra skråbenk! I alle fall så skulle jeg ha supersett og jeg spurte om jeg kunne gå i mellom denne gutten. Og det var ikke noe problem. Jeg skulle nesten til å si selvsagt, men det er ikke alle som mener det er like selvsagt å dele på apparater. Denne gutten, og hva syntes å være den allmenne væremåten på Kaliber, kunne gymetiquette. Han var også såpass grei at han ikke bare sto bak og spottet meg men også la på den vekta jeg skulle ha på stanga. Alle monner drar når det kommer til å spare energi Grin

Jeg trente meg opp til å gjøre to doble med stopp på 170 i benken samt to doble på 125 i skråbenken. Og jeg må si meg fornøyd med dette. Det føltes ganske så bra ut til å vært oppe på 165 i benken i går og trene på en ny plass, på en ny benk og med en form litt under pari.

Etter benkingen så var det bort til marken. Denne trente jeg sammen med Bøs. Hverken han eller jeg var i spesielt god form i den i dag. Jeg forundrer meg litt over hva Dietmar har tenkt med det treningsprogrammet jeg trener nå. På mandagen hadde jeg programmets tyngste bøy og i dag ville Dietmar ha programmets tyngste mark!? Jeg var litt skeptisk til dette på forhånd og spekulerte i både det ene og det andre men bestemte meg for å se det ann. Mulig jeg hadde fullført alt på marken om jeg hadde trent på KK med viftene mine og spart inn en halvtime på tiden (det å snu i døra og så snu når jeg kom på e6en kostet litt tid og dermed energi fra den lille energien sodden ga), men jeg droppet noe i dag. Jeg følte meg ikke spesielt sliten i beina etter mandagen, men da jeg kom til marken i dag så kunne jeg kjenne at ting ikke var tipp topp. Jeg gjorde alle sett som skulle være uten utstyr uten belte og med sko. Når det sto 3x217,5 tok jeg 3x220 og settet etterpå sto det 3x230 som jeg så på som ganske unødvendig i dag. Derfor droppet jeg akkurat det settet og gikk på 3x245 i stedet. Deretter gjorde jeg 2x260.

Svært sliten på dette tidspunkt. Tok av meg sko, satte på belte og skulle normalt sett vært 15 kg sterkere. Når jeg syntes 2x265 ble ganske tungt så orket jeg ikke å fortsette marken. Jeg ville ikke slite meg ut. Så jeg stoppet. Om 10 dager skal jeg på 287,5, men da bare for en singel.

Etter frontpress der jeg holdt på å drite meg ut på 2x100 (! langt under pers) så var det opp med den skummete melka, eggene og brødskivene. Jeg måtte få i meg mat fort som faen Smiley Sliten i kroppen og kjente det spesielt i beina faktisk. Så knebøyen var nok også stor grunn til redusert markform i dag.

Alt i alt derfor ikke så veldig misfornøyd. Faktisk ganske fornøyd med benken.

Apropo benk ja - det var en fyr der som ble interessert i oss da han så Tanks bruke benkskjorta. Han lurte litt på hvordan nivået var i -100. Fyren på 43, som jeg tror har noe på gang med Bilbaben Julie Tronsmo, sa at han, gjett tre ganger, hadde 200 kg i benken som mål til jul. Han hadde tatt 185. Får nesten håpe han ikke klarer 200 kg før meg. Da omringes jeg isåfall av jævler uansett hvor jeg går.

Den største jævelen av de alle, Hunk Tanks, imponerte hele Kaliber Gym og ikke minst alle oss fra KK i dag. Haha. Ikke bare hadde han tatt bort det overflødige håret på skallen slik at han nå virkelig så ut som en Tanks på 14,1 tonn.  Han løftet også som ei heiskran. Han gjorde følgende løft: 215, 220, 225, 230 og til slutt 235. Alle løft. Ja, samtlige løft, var LUFT! Ikke bare perset han i dag men han gjorde det med en slik arroganse at Caspari, hadde han sett det, hadde sagt: "FOR EN OVERLEGEN BLEI DA DERE!" uten å tenke seg om. Tanks hadde glatt tatt 250 i benk i dag. Glatt! Jeg er overbevist at han får minst 250 på nordisk om det ikke skjer noe teknisk tull. Skal vi si 315 - 250 - 315 = 880? Vi må snart få engasjert noen torpedoer på han. Vi kan ikke akseptere framgangen han har. Dopere jukser kanskje, men de betaler nå engang for framgangen sin. Tanks betaler ikke en dritt. Han bare spiser og trener han. Han får framgangen gratis. På så måte er han enda jævligere enn dopere som fyker forbi oss. Tanks skulle vært skutt! I kneet og albuen i alle fall!

Ellers er det ikke så mye mer å si. Det var svært hyggelig med denne turen til Kaliber Gym. Det var stort, romslig og luftig med godt klima. En skikkelig bra treningsplass, men desverre så er min intoleranse for litt varme og avhengighet av vifter eller kraftig aircondition med på å ødelegge for at jeg kan yte maksimalt. Det jeg likte best med hele plassen var to ting: 1) musikken var bra både selve musikken og lydkvaliteten og volumet og 2) gulvet! Gulvet er det beste underlaget jeg noensinne har trent på. Det absorberte endel av lyden som kommer når man klasker vekta nede i gulvet, det var hardt og stivt og det hadde såpass med friksjon at det var umulig å gli. Et slikt underlag som på Kaliber Gym burde alle treningsentre ha hatt og dette materialet burde også blitt brukt på vektløfterplattinger samt under alle konkurranse i styrkeløft. Da hadde vi unngått å skli, f.eks. under benk, blitt sikrere og klart å løfte mer. Styrkeløftkonkurranser krever teppe som underlag noe som er bedre enn en vanlig platting, men underlaget på Kaliber er det som burde blitt påbudt. Veldig bra!

Nå har ungen og dama dratt på Stjørdal for å være der noen dager og da får jeg restituere meg bedre enn noengang Smiley Treningen igjen i morgen og så fredag. Og når denne uka er ferdig så er jeg ferdig med 5 dager i uken med benk. Og da blir det virkelig spennende og se hva som skjer med formen.. Får jeg trykk nå så kan jeg kanskje komme ut av skammekroken snart! Jeg har lyst til å gråte om så skjer! Og ikke minst gleder jeg meg til neste fredag da jeg skal på 287,5 i mark. Har lett bøy på mandag og foruten skjortebenk på onsdag så er alt det andre lett også så det legges opp til at formen skal være god på fredag.

Før jeg avslutter dagens Fasit må jeg nesten ta med historien som Ibuxus mente var en soleklar kandidat for Fasiten. Han sa til meg at hvis han skrev Fasiten (skrevet Fsitten med dysleksi) så hadde han skrevet om denne historien. Det har seg nemlig slik at det var en mann som tittet endel på oss gutta. Og jeg tittet også endel på han. Ikke fordi det var så få sexy damer og trente når vi var der, men fordi jeg syntes jeg kjente fyren igjen. Den fyren der var typen til Julie Tronsmo! Det som imidlertid var så rart var at Julie Tronsmo var i lokalet og det virket som om hun var sammen med, eller var på gang, med han 43-åringen fra nord en plass som hadde 200 i benk som mål før jul. Ja, det virket som et klassisk trekantdrama alla Fitness-Kristian, Delikatessen og Sexsymbolet hvor de to hunkjønnene ble erstattet med hankjønnene og Kristian var Julie. For Julie ofret ikke det jeg trodde var typen, eller ex-typen når jeg så hun hang med den 43-åringen, et eneste blikk. Etter mange blikkvekslinger med denne typen så begynte jeg å prate med ham da han skulle gå forbi meg for å dra på toalettet. Jeg sa: "Jasså.. det er du ja!? Jeg kjente deg faen ikke igjen først!" hehe... han svarte: "Lurer på om du tror jeg er en annen... for jeg kjenner ikke deg..." Grin "DÆVEN!", sa jeg, "så det er ikke du altså? Du har ikke vært et par ganger tidligere på KK? Det er ikke du som var sammen med Julie Tronsmo? Ja, hun dama der borte!" (og så pekte jeg). Nei, han hadde aldri vært på KK. Fy faen som han lignet. Jeg ropte til Tiller: "Ser du at han ligner på ex-typen til Julie Tronsmo? Husker du han typen som var med på KK ett par ganger?" Ibuxus, den beskjedne, bare så ut som et spørsmålstegn så jeg fortsatte: "Han der bonden vet du.. han som var med Julie!?" hehe.... mannen jeg mente så ut som en bonde sto rett ved siden av meg da jeg sa dette og jeg tror nok Ibuxus følte at situasjonen var litt ubehagelig. Jeg hørte ikke stort fra han før mannen jeg sto og pratet om gikk inn på do. Da lurte han på om han hadde hørt rett når jeg bablet om "bonde" i denne mannens nærvær Smiley

Litt synd at Vegar Gjerdrum ikke var på Kaliber når vi gutta var innom, men jeg unner han å gjøre det han gjorde istedet for å være tilskuer til oss. Han satt nemlig og spiste is. En gave til seg selv pga. at han har klart å holde ut en deff i noen uker Smiley

Herlig.

Alfa omega, finito in vega.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #6826 : 14. august 2008, 00:07 »
Det snør i helvete. Einar B. Gilberg har satt sine vakre bein innenfor dørene på Kaliber Treningstudio Grin ai ai ai

Også ikke noe annet å klage på en manglende vifter? Jeg trenger noen vifter selv.
Billedbevis fra dagens trening følger....

Bra løfting, vi har bestilt en skikkelig benk til, jeg antar at du løftet på panatta benken som er ca 10cm smalere en den andre benken vi har. I såfall er du flinkere en meg, klarer ikke presse 50kg på den en gang. Videre skifter vi ut hantler fra 10kg og opptil 60kg. Mulig de havner oss dere på KK? Uansett flytter vi hantelracket noen meter til høyre og lager en markplatt der racket blir flyttet i fra.

Vi skulle vel på biff en dag?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #6827 : 14. august 2008, 00:12 »
 Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #6828 : 14. august 2008, 00:13 »
Mulig jeg er litt treg her, men typen til Julie er ikke 43 år, trener ikke og jeg er helt sikker på at han ikke har  200 i benk som mål.  what
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #6829 : 14. august 2008, 00:14 »
Egil har kanskje 60kg tenker jeg hehe Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6830 : 14. august 2008, 00:18 »
Nei, hadde det snødd hadde jeg vært lykkelig Smiley Neida, det er ikke noe galt å være på Norges beste fitnessgym som blir mer og mer tilrettelagt for styrkeløft også. Og det med at det ikke var vifter var ikke en klage på Kaliber Gym, men i likhet med lenestoler så var det dét eneste jeg savnet stort Grin Grin Grin Det sier vel mer om meg enn Kaliber Smiley hehe Smiley På slutten av økta, uheldigvis, så fant jeg meg imidlertid en liten trapp som jeg brukte som stol Smiley Det hjalp meg veldig! Smiley

Ja, jeg løftet på Panatta-benken. Jeg likte egentlig benken ganske godt. Den er mye bedre enn de fleste benker rundt omkring, men det var litt merkelig da jeg tror hodet mitt kom utenfor selv benken når jeg lå slik at jeg kunne løfte av selv. Så litt uvant var det. Skråbenken var det imidlertid høy klasse over. Hantelserien var jo genial, men selv bruker jeg veldig lite hantler og bryr meg ikke så mye om slikt Smiley Kult med markplatt der da selv om det åpne området bak det skrå bøystativet, ved siden av garderobene, fungerte veldig bra (for oss) som markplass. Underlaget er jo, som sagt, det beste med hele gymet etter min mening. Helt genialt.

Er du med på biff på lørdag ca. kl. 18-19 så vet jeg om en glimrende plass vi kan dra Smiley Vi kan feire deffingen om igjen og jeg jeg kan feire at jeg har noen dager alene Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6831 : 14. august 2008, 00:25 »
Den buksa kan umulig være idéell å trene i hvis man sliter med å svette Smiley Det der er vel en vindtett gasp-bukse eller noe slikt? Jeg liker stoffet som er i vanlige adidasbukser istedet for ren polyester som i litt med fancy treningsbukser Smiley

Da var det kanskje ikke typen. Så hun er kanskje fortsatt sammen med det jeg trodde var ex'en. Det er ikke sikkert de to har noe på gang heller Smiley Jeg hørte bare at han typen på 43 år pratet om Julie til en kamerat. Han visste ikke at jeg hørte og at jeg visste hvem han snakket om før hun ankom treningen. Han ventet nemlig på henne og han kompisen tror jeg spurte om det var noe mellom dem men da virket det som om at han 43-åringen svarte litt avvisende på det spørsmålet. Han 43-åringen hadde iallefal gjort 185 i benk, hadde som mål 200 til julen som kommer. Han var en passe stor kar, med ganske langt, mellomblondt hår, en liten tatovering tror jeg og hadde nordnorsk dialekt.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #6832 : 14. august 2008, 00:26 »
Er på Eide i helga. Men søndag er jeg med på biff.

Tok det ikke som noen klage det med viftene. Golvet er bra. Platten er fordi vi har mange medlemmer på vei inn og ut av garderoben. Også er det jo en del folk som kjører tung bøy, så kjekt å ha fri rygg Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #6833 : 14. august 2008, 00:29 »
Den buksa kan umulig være idéell å trene i hvis man sliter med å svette Smiley Det der er vel en vindtett gasp-bukse eller noe slikt? Jeg liker stoffet som er i vanlige adidasbukser istedet for ren polyester som i litt med fancy treningsbukser Smiley

Da var det kanskje ikke typen. Så hun er kanskje fortsatt sammen med det jeg trodde var ex'en. Det er ikke sikkert de to har noe på gang heller Smiley Jeg hørte bare at han typen på 43 år pratet om Julie til en kamerat. Han visste ikke at jeg hørte og at jeg visste hvem han snakket om før hun ankom treningen. Han ventet nemlig på henne og han kompisen tror jeg spurte om det var noe mellom dem men da virket det som om at han 43-åringen svarte litt avvisende på det spørsmålet. Han 43-åringen hadde iallefal gjort 185 i benk, hadde som mål 200 til julen som kommer. Han var en passe stor kar, med ganske langt, mellomblondt hår, en liten tatovering tror jeg og hadde nordnorsk dialekt.

Vet hvem han er, benkpress kongen Grin 185 var vel back in the days, hørt mye om det løftet Grin
200kg som mål? hmm Da må vi frem med noe annet en egenkomponerte programmer som ikke bare baserer seg på failure trening....

Buksene er windbreakers ja, aldri trent i de før. Blir nok lenge til neste gang. hehe
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6834 : 14. august 2008, 00:29 »
Vet hvem han er, benkpress kongen Grin 185 var vel back in the days, hørt mye om det løftet Grin
200kg som mål? hmm Da må vi frem med noe annet en egenkomponerte programmer som ikke bare baserer seg på failure trening....
Grin Grin Grin Grin Grin Konge!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Fasiten
« #6835 : 14. august 2008, 00:32 »
Nei, hadde det snødd hadde jeg vært lykkelig Smiley Neida, det er ikke noe galt å være på Norges beste fitnessgym som blir mer og mer tilrettelagt for styrkeløft også. Og det med at det ikke var vifter var ikke en klage på Kaliber Gym, men i likhet med lenestoler så var det dét eneste jeg savnet stort Grin Grin Grin Det sier vel mer om meg enn Kaliber Smiley hehe Smiley På slutten av økta, uheldigvis, så fant jeg meg imidlertid en liten trapp som jeg brukte som stol Smiley Det hjalp meg veldig! Smiley



Ja, jeg løftet på Panatta-benken. Jeg likte egentlig benken ganske godt. Den er mye bedre enn de fleste benker rundt omkring, men det var litt merkelig da jeg tror hodet mitt kom utenfor selv benken når jeg lå slik at jeg kunne løfte av selv. Så litt uvant var det. Skråbenken var det imidlertid høy klasse over. Hantelserien var jo genial, men selv bruker jeg veldig lite hantler og bryr meg ikke så mye om slikt Smiley Kult med markplatt der da selv om det åpne området bak det skrå bøystativet, ved siden av garderobene, fungerte veldig bra (for oss) som markplass. Underlaget er jo, som sagt, det beste med hele gymet etter min mening. Helt genialt.

Er du med på biff på lørdag ca. kl. 18-19 så vet jeg om en glimrende plass vi kan dra Smiley Vi kan feire deffingen om igjen og jeg jeg kan feire at jeg har noen dager alene Grin

merkelig.. jeg syns panatta benken er totalt ubrukelig, altfor smal ligge plate og selve ligge plata syns jeg også er for høyt fra gulvet, så en får dårligere stabilitet fra beina..  men skrå benken er knall bra Grin

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6836 : 14. august 2008, 01:48 »
Hoho Grin Etter noen få mnd. med å jobbe på total feil side av byen har jeg faktisk endelig fått SETT noen av disse omtalte Kaliber guttene.. Nå som mr. Bøs har trukket seg som smått tilbake fra rampelyset er det tydelig at det har dukket opp en del "nye" som helt klart ønsker å følge hans fortspor når det kommer til damerulleblad. Flere av disse herremenn har vært svært smilende når de har kommet innom hvor jeg jobber og jeg har lagt merke til at flere står å titter mot navneskiltet mitt til enhver tid. Dette begynte å bli noget ubehagelig etter et par ganger og jeg begynte flittig å skyve hestehalen over navneskiltet når jeg så disse veltrente skittenbrune småsnasne herrene komme innom. Men her for noen dager siden kom endelig alt for en dag. 2 av disse bedre utseende (meget brune, nesten skitne) herrene kom innom samtidig for første gang. Jeg stod helt alene i kassen da de begynte å stirre slik på kassalappen da navneskiltet allerede var under dekning Embarrassed Der stod det jo selvsagt hvem som stod i kassen.. De snakket lavt seg imellom og kikket i min retning. Plutselig bryter det ut fra den ene: Er det du som er Sexsymbolet??? woot
Jeg tolket dette på værst mulig måte og følte Einar hadde lurt de på det groveste med all denne finsnakken Undecided Ønsket egentlig bare å grave meg ned rett og slett.. Jeg rakk ikke å svare før plutselig den ene spurte meg om nr. mitt. Jeg trodde jeg var med på skjult kamera eller noe og avviste selvsagt dette med en gang. Men den ene ville ikke gi seg.. Han begynte å snakke om at jeg hadde en helt unik utstråling og at han håpet at jeg ville komme innom å trene på Kaliber en dag. Jeg bare lo og ristet på hodet og tenkte at de hadde slått seg eller noe eller at dette rett og slett var et komplott fra Einar sin side. Jeg spurte derfor hvem som hadde fått de til å gjøre dette og de kikket bare dumt på meg og lo..  what Guttene sa de ventet å se meg på Kaliber og de smilte begge pent før de deretter gikk glisende ut av butikken..

Nå stiller jeg meg enda skeptisk til denne hendelsen og DU Einar er fortsatt under etterforskning fra min side. Og siden disse herrene tydeligvis følger nøye med hva som står i fasiten så ser dere heldigvis dette også. Og hvis dere leser dette så håper jeg dere kan ta å avsløre denne bløffen en gang for alle slik at jeg slipper å lure lenger. Og siden ingen rykter har spredd seg min vei må dette helt klart være et undercover proskjekt, og jeg skal holde både ører og øyne åpne inntil jeg finner ut hvem som driver å spiller meg et puss  Huh


I'm watching you Einar  >Cheesy

(To be continued..)

Kanon!!! Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #6837 : 14. august 2008, 12:45 »
Nå kommer faen meg Fasiten på radio også. En viss McHammer har tipset NRK radio om at jeg spiser endel. De kommer derfor på jobben min og skal intervjue meg mens jeg spiser for å snakke om mat og styrkeløft Grin Intervjuet er i anledning at Michael Phelps spiser 10000 kalorier pr. dag og de skal dermed ta opp temaet med mange kalorier for idrettsutøvere Smiley Vet ikke når intervjuet kommer på radio, men jeg får sikkert vite det. Essz.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Fasiten
« #6838 : 14. august 2008, 12:53 »
kult d da!
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #6839 : 14. august 2008, 13:49 »
Hørte at han var oppe i 12.000 kcal i døgnet, så du får bare hive innpå!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!