Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2959610 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #90 : 18. april 2006, 11:06 »
Huff, du skriver mye tull, Einar  Tongue. Hvis du er så forelsket i meg som det ser ut til, så må vi nok ta det på bakrommet  Grin. Stemmer nok bra hvis man skal ta den senere tids tilnærmelser i betraktning  :Smiley.
Endelig har du tatt til fornuft Kjetil! Smiley Det har sikkert vært redigert oftere, men av det jeg har fått med meg har du redigert ditt eget innlegg fire ganger! De tre første gangene var det en sterkere og sterkere oppfordring om å slette første del av innlegget fordi du var så flau. Nå tar du i bruk dine sjakk-kunnskaper mtp. at angrep er det beste forsvar. Litt counter-attack her ser jeg Smiley ...Men jeg tror ikke det fungerte så veldig bra, fordi jeg tar hjertelig imot invitasjonen om det bakrommet. Hvis du husker på å ta med kondom så skal jeg ta med glidemiddel. Livet er herlig Kjetil aka. Paul Anderson  Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #91 : 18. april 2006, 11:13 »
Mye interessant her. Mange detaljer fra treningene på KK-67, hehe.

Kommer Gilberg Strength & Power Productions (tm) til å filme på Skogn?
GS&PP kommer sannsynligvis til å filme - men ettersom jeg selv skal være litt medhjelper her og der så blir det nok ikke så veldig bra filming. Orker rett og slett ikke å gå med kameraet fritt så mye. Blir for det meste brukt stativ og fjernkontroll tror jeg Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #92 : 18. april 2006, 12:41 »
Endelig har du tatt til fornuft Kjetil! Smiley Det har sikkert vært redigert oftere, men av det jeg har fått med meg har du redigert ditt eget innlegg fire ganger! De tre første gangene var det en sterkere og sterkere oppfordring om å slette første del av innlegget fordi du var så flau. Nå tar du i bruk dine sjakk-kunnskaper mtp. at angrep er det beste forsvar. Litt counter-attack her ser jeg Smiley ...Men jeg tror ikke det fungerte så veldig bra, fordi jeg tar hjertelig imot invitasjonen om det bakrommet. Hvis du husker på å ta med kondom så skal jeg ta med glidemiddel. Livet er herlig Kjetil aka. Paul Anderson  Grin

Dette er nok noe du vil drømme om etter RM, ja  Grin. Jeg vet nemlig om en invitasjon om et visst antall kilo som du ikke er fullt så villig til å ta imot  rofl. Nå ble jeg virkelig motivert her. P-E-R-F-E-K-T.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #93 : 18. april 2006, 13:18 »
Invitasjoner som gjelder kilo tar jeg imot med glede. Bare kom med invitasjonen. 300 kg i knebøy uten utstyr? 360 kg i knebøy med utstyr? Kjør på! P-E-R-F-E-K-T!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #94 : 18. april 2006, 14:25 »
This is an ongoing challenge ...

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Sv: Fasiten
« #95 : 18. april 2006, 15:34 »
Sterk logg av sterk mann!!! Har ikke lest absolutt alt du har skrevet her i loggen din  Wink men du virker å ha et stort skrivetalent også. Bruker du det til noe, utenom forumet?

Lengde: 177 cm
Vekt: ca. 132 kg


Dette er voldsomt, og du er ikke akkurat smal over midja heller. Driver du noen form for overvåking av helseparametre (blodtrykk, blodprøver m.m.), eller kjører du bare på for å bli størst mulig, for å bli sterkest mulig?

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Sv: Fasiten
« #96 : 18. april 2006, 15:38 »
At jeg er tung er en prestasjon også må du huske. Jeg har alltid vært opptatt av kilo løftet. Kroppsvekt er uten interesse. Kan man løfte mer av å være stor så skal man være stor. Jeg skal bli sterkest mulig og egentlig skulle jeg ikke hatt noe imot å bli 150 kg for å nå målene mine. Men nå om tiden prøver jeg å ikke spise meg opp. Skal bare vedlikeholde og ha kontroll på helsa Smiley
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #97 : 18. april 2006, 15:50 »
Det der var ett veldig bra svar Sakteogusikkert. Egentlig akkurat som om jeg skulle sagt det selv Wink

Takker for komplimentene, HITman. Du er selv veldig flink til å skrive. Skriver ikke noe foruten her på Treningsforum, på chat eller av og til ett dokument ifb. med jobben. Har gått med tanken om å skrive en bok en eller annen gang. En bok med tanker om livet. En meget provoserende bok som av den grunn ville fått mye oppmerksomhet. Kanskje det blir en eller annen gang Smiley

Det er iallefall veldig spesielt å ha skrivekløe. Selv om man føler man ikke har så mye å bidra med, f.eks. her på Treningsforum, så blir det ofte en hel novelle tilslutt allikevel. Kan være kortfattet, men liker mye bedre å utdype.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Fasiten
« #98 : 18. april 2006, 16:25 »
Selvfølgelig er det plass til meg i et solarium jeg må bare huske på å ta høyre og venstre side annenhvergang Cool


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #99 : 18. april 2006, 16:38 »
 rofl

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #100 : 19. april 2006, 23:14 »
Onsdag 19.april 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke med stopp på kloss
1x5x122,5 - 1x4x150 - 4x3x165


Endelig løsnet det ganske så bra i knebøy. Jeg kjørte alle disse settene uten belte. Det var likevel veldig lett. Overaskende lett. Virker som om det å bruke 205 kg på bøyen på mandag aktiverte noe som jeg ikke har fått opp fra dvalen etter NM. Har enda ikke tatt fram våt-klut-trikset mitt. Når jeg virkelig skal være i form tar jeg nemlig en hånd-duk som jeg legger under kaldt vann. Denne duken tar jeg så på respektivt pannen og nakken for å kjøle meg ned. Må vente med å bruke triksene til det begynner å bli vekter på stanga. GI MEG VEKTER!

Benkpress m/stopp
6x107,5 - 5x130 - 4x4x145

Skråbenk uten stopp
5x90 - 4x4x95

Nedtrekk foran
4x8x70-85

Hantelcurl begge hender samtidig
4x8x16,5


En lek med vekter. Benken var helt grei. Skråbenken var luft. Kondisjonen var topp og pumpen ble bra. Settene kjørt etter hverandre uten pause mellom dem. Etter fire sett til sammen så var det pause. Tror jeg tok noen reps for mye på ett par øvelser noen ganger da jeg ikke husket helt hvor mange reps jeg skulle ha. Alt var allikevel ganske lett.

Etter dette så ble det markløft:

Markløft
5x160 - 4x190 - 4x3x210

Dette var også virkelig lett. Jeg brukte ikke belte på ett eneste sett. Vektene er som luft. Selv Olaf komenterte hvor lett 210 kg var. Det skal selvsagt være lett - men er over to måneder siden jeg har trent med slike vekter her. Det siste settet ble litt tyngre enn de tre første ettersom jeg hadde hatt en litt lengre pause og ble kald.


Frontpress

8x55 - 6x65 - 3x5x75

Helt greit dette også.

FINITO

Dette var ei deilig økt! Fikk sove bra natt til idag ettersom kjæresten min nektet meg 10 minutter ekstra med internett når klokken var 14. Jeg var både fornuftig og tøffel da jeg subbet bort til senga og la meg. Jeg tok også en proteinshake med banan på jobben etter middagen før trening samt at jeg hadde med meg en karbohydratdrikk med koffein i. Jeg drikker hverken kaffe, te eller tar koffeintabletter så litt koffein i form av sportsdrikke gjør meg mer våken. Formen ble i allefall veldig bra. Har ikke kjent at den har vært så bra på lange tider.

Av andre hendelser på treningen så er det endel historier å komme med denne gangen. Det første jeg kommer på er at Kjetil har i løpet av de siste dagene "invitert meg til bakrommet". Og han har ikke trodd jeg hadde mulighet til å "ta han bakfra". Dette gjorde jeg noe med på dagens trening. Han skulle til å ta ett lett sett knebøy da jeg tok tak i hoftene hans og tok ett par jukkebevegelser med hofta slik at det virket som om jeg virkelig tok han bakfra. Det var godt for meg. Er sikker på at det var godt for han også. Får ikke opp artikkelen nå, men regner med at det for meg var noe av det samme som det er for Amanda ; http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/14/463635.html Kjetil er nemlig hard som ett tre.

Etter dette så spurte Olaf om de skulle "ta meg" og legge meg ned i bakken. Den normalt rolige og beskjedne Kjetil skulle virkelig bli med på leken. Olaf gikk bak meg og Kjetil sto foran meg. De prøvde å vippe meg ut av balanse. Jeg sto der bare og lo men fikk litt problemer når Olaf tok hånda si rundt halsen min. Dette hørte han imidlertid slik at han tok hånda fort bort derifra. Etter 30 sekunder kjemping ga de opp. Da var jeg ferdig oppvarmet også. Ettersom Olaf sikkert kommer til å lese dette og antakeligvis ville kommentert at han får 4 år siden lett tok meg ned i bakken når vi brøt i gymsalen på militæret, så må jeg på forhånd kommentere at der la jeg meg egentlig ned. Og han har fortrengt at jeg hadde 3 kroppsrullinger med han før han fikk meg i fast hodegrep og jeg måtte gi meg.

Etter slosseseansen med Olaf og Kjetil ble jeg virkelig i form. Jeg måtte kommentere at Kjetil virket ikke å være i toppslag idag på knebøyen. Litt utpsyking må til slik at han blir giret skikkelig til RM. Andreas Tiller kom også til orde og lurte på om Kjetil het Arnold til mellomnavn. Han har nemlig ett lite kjent mellomnavn som begynner på R og ligner veldig på Arnold. Det har samme bokstaver men satt i en litt annen rekkefølge. Når jeg hørte Tiller snakke om mellomnavnet til Kjetil og han kalte han Arnold så sa jeg: "Du, Tiller, kaller Kjetil for Arnold. Jeg kaller han for Donald (som rimer på hans navn og kun har annen forbokstav). Når jeg sa dette tente Kjetil på alle plugger. Han reiste seg opp fra godstolen som var tett i tett med stolen som jeg satt og han brukte all makt han hadde på å låse mine bein og/eller armer. Jeg bare lo og spurte hva han holdt på meg. Han fortalte at han ville låse meg og jeg repliserte med at hvis han skulle gjøre det måtte han bruke en sikkerhetslås. Han er ikke sterk nok til å ta meg enda. "Om to år kanskje du er sterk nok", sa jeg. Det ble så vi avtalte en bryterkamp. Når den blir vet jeg ikke, men vi må prøve å få til noe om ikke så altfor lenge. Det kan bli spennende.

Resten av økta var det kanskje ikke så mange konkrete episoder. Etter mine kvadruppelsett der jeg blant annet trente biceps følte jeg i dag en enorm pump. Flekset litt armer og en medlem spurte hvor store armer jeg hadde. Ja, medlemmet var faktisk ikke hvem som helst. Det var selveste Joakim Bjerke! Og Jokke ville måle armene mine. Jeg ble virkelig skuffet når jeg så det så ut som om de var bare 47 cm. Heldigvis så jeg at de første tre centimeterne av målebåndet var tomt. Tallet 0 cm startet altså etter 3 cm. Derfor var armene mine ca. 49-50 cm. Når vi oppdaget dette så ble livet lettere.

Vel, vel... Nå er det bare tre dager til RM og jeg gleder meg veldig. Det kommer til å bli ett bra show!

Til avslutningen er det bare å si. Herlig å føle at kreftene nå er på vei tilbake. "I'LL BE BACK!"
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #101 : 19. april 2006, 23:19 »
Joakim Bjerke i KK-67? det visste jeg ikke... man lærer så lenge man har lever! Det sa min mor.

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Sv: Fasiten
« #102 : 19. april 2006, 23:38 »
Onsdag 19.april 2006

Trening på KK-67

Knebøy nakke med stopp på kloss
1x5x122,5 - 1x4x150 - 4x3x165


Endelig løsnet det ganske så bra i knebøy. Jeg kjørte alle disse settene uten belte. Det var likevel veldig lett. Overaskende lett. Virker som om det å bruke 205 kg på bøyen på mandag aktiverte noe som jeg ikke har fått opp fra dvalen etter NM. Har enda ikke tatt fram våt-klut-trikset mitt. Når jeg virkelig skal være i form tar jeg nemlig en hånd-duk som jeg legger under kaldt vann. Denne duken tar jeg så på respektivt pannen og nakken for å kjøle meg ned. Må vente med å bruke triksene til det begynner å bli vekter på stanga. GI MEG VEKTER!

Benkpress m/stopp
6x107,5 - 5x130 - 4x4x145

Skråbenk uten stopp
5x90 - 4x4x95

Nedtrekk foran
4x8x70-85

Hantelcurl begge hender samtidig
4x8x16,5


En lek med vekter. Benken var helt grei. Skråbenken var luft. Kondisjonen var topp og pumpen ble bra. Settene kjørt etter hverandre uten pause mellom dem. Etter fire sett til sammen så var det pause. Tror jeg tok noen reps for mye på ett par øvelser noen ganger da jeg ikke husket helt hvor mange reps jeg skulle ha. Alt var allikevel ganske lett.

Etter dette så ble det markløft:

Markløft
5x160 - 4x190 - 4x3x210

Dette var også virkelig lett. Jeg brukte ikke belte på ett eneste sett. Vektene er som luft. Selv Olaf komenterte hvor lett 210 kg var. Det skal selvsagt være lett - men er over to måneder siden jeg har trent med slike vekter her. Det siste settet ble litt tyngre enn de tre første ettersom jeg hadde hatt en litt lengre pause og ble kald.


Frontpress

8x55 - 6x65 - 3x5x75

Helt greit dette også.

FINITO

Dette var ei deilig økt! Fikk sove bra natt til idag ettersom kjæresten min nektet meg 10 minutter ekstra med internett når klokken var 14. Jeg var både fornuftig og tøffel da jeg subbet bort til senga og la meg. Jeg tok også en proteinshake med banan på jobben etter middagen før trening samt at jeg hadde med meg en karbohydratdrikk med koffein i. Jeg drikker hverken kaffe, te eller tar koffeintabletter så litt koffein i form av sportsdrikke gjør meg mer våken. Formen ble i allefall veldig bra. Har ikke kjent at den har vært så bra på lange tider.

Av andre hendelser på treningen så er det endel historier å komme med denne gangen. Det første jeg kommer på er at Kjetil har i løpet av de siste dagene "invitert meg til bakrommet". Og han har ikke trodd jeg hadde mulighet til å "ta han bakfra". Dette gjorde jeg noe med på dagens trening. Han skulle til å ta ett lett sett knebøy da jeg tok tak i hoftene hans og tok ett par jukkebevegelser med hofta slik at det virket som om jeg virkelig tok han bakfra. Det var godt for meg. Er sikker på at det var godt for han også. Får ikke opp artikkelen nå, men regner med at det for meg var noe av det samme som det er for Amanda ; http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/14/463635.html Kjetil er nemlig hard som ett tre.

Etter dette så spurte Olaf om de skulle "ta meg" og legge meg ned i bakken. Den normalt rolige og beskjedne Kjetil skulle virkelig bli med på leken. Olaf gikk bak meg og Kjetil sto foran meg. De prøvde å vippe meg ut av balanse. Jeg sto der bare og lo men fikk litt problemer når Olaf tok hånda si rundt halsen min. Dette hørte han imidlertid slik at han tok hånda fort bort derifra. Etter 30 sekunder kjemping ga de opp. Da var jeg ferdig oppvarmet også. Ettersom Olaf sikkert kommer til å lese dette og antakeligvis ville kommentert at han får 4 år siden lett tok meg ned i bakken når vi brøt i gymsalen på militæret, så må jeg på forhånd kommentere at der la jeg meg egentlig ned. Og han har fortrengt at jeg hadde 3 kroppsrullinger med han før han fikk meg i fast hodegrep og jeg måtte gi meg.

Etter slosseseansen med Olaf og Kjetil ble jeg virkelig i form. Jeg måtte kommentere at Kjetil virket ikke å være i toppslag idag på knebøyen. Litt utpsyking må til slik at han blir giret skikkelig til RM. Andreas Tiller kom også til orde og lurte på om Kjetil het Arnold til mellomnavn. Han har nemlig ett lite kjent mellomnavn som begynner på R og ligner veldig på Arnold. Det har samme bokstaver men satt i en litt annen rekkefølge. Når jeg hørte Tiller snakke om mellomnavnet til Kjetil og han kalte han Arnold så sa jeg: "Du, Tiller, kaller Kjetil for Arnold. Jeg kaller han for Donald (som rimer på hans navn og kun har annen forbokstav). Når jeg sa dette tente Kjetil på alle plugger. Han reiste seg opp fra godstolen som var tett i tett med stolen som jeg satt og han brukte all makt han hadde på å låse mine bein og/eller armer. Jeg bare lo og spurte hva han holdt på meg. Han fortalte at han ville låse meg og jeg repliserte med at hvis han skulle gjøre det måtte han bruke en sikkerhetslås. Han er ikke sterk nok til å ta meg enda. "Om to år kanskje du er sterk nok", sa jeg. Det ble så vi avtalte en bryterkamp. Når den blir vet jeg ikke, men vi må prøve å få til noe om ikke så altfor lenge. Det kan bli spennende.

Resten av økta var det kanskje ikke så mange konkrete episoder. Etter mine kvadruppelsett der jeg blant annet trente biceps følte jeg i dag en enorm pump. Flekset litt armer og en medlem spurte hvor store armer jeg hadde. Ja, medlemmet var faktisk ikke hvem som helst. Det var selveste Joakim Bjerke! Og Jokke ville måle armene mine. Jeg ble virkelig skuffet når jeg så det så ut som om de var bare 47 cm. Heldigvis så jeg at de første tre centimeterne av målebåndet var tomt. Tallet 0 cm startet altså etter 3 cm. Derfor var armene mine ca. 49-50 cm. Når vi oppdaget dette så ble livet lettere.

Vel, vel... Nå er det bare tre dager til RM og jeg gleder meg veldig. Det kommer til å bli ett bra show!

Til avslutningen er det bare å si. Herlig å føle at kreftene nå er på vei tilbake. "I'LL BE BACK!"

 2thumbsup. Gleder meg til en kamp på tomannshånd  Deal  Wink.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #103 : 19. april 2006, 23:45 »
Vitner søkes!! Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #104 : 20. april 2006, 08:29 »
Utrolig knallbra loggbok Smiley Stå på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!