Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2961012 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Fasiten
« #4365 : 06. oktober 2007, 11:03 »
Dette må du sjekke opp i så fort som mulig Gilberg. Hvis KK-67 noen gang skal få muligheten til å arrangere NM så må de ha klart for seg hvor horestrøket i byen er. I Bergen er det på Strandkaien, noe alle ble informert om på, eller etter innveing  Tongue
Jeg var forøvrig på Metallica-konsert i Oslo i sommer, og da var det 4 damer pr. 30. meter på Karl Johan som tilbudte meg sine seksuelle tjenester. Det ble rett og slett plagsomt. Det er jo kjekt å jobbe litt for det selv...
Det finnes ikke åpenlyst salg av seksuelle tjenester på åpen gate i Trondheim. De er mere skjult på hoteller m.m.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Fasiten
« #4366 : 06. oktober 2007, 14:04 »
Han der Martin ser sykt stor ut. Fyller jo hele powerracken. Noen som vet hvor høy han kan være?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #4367 : 09. oktober 2007, 02:22 »
Mandag 9.oktober 2007

Trening på KK-67

Knebøy uten belte
5x212,5 - 4x222,5 - 3x235 -3x235

Lårcurl
15x55 - 12x55 - 8x65 - 8x65 - 8x65

Skråbenk med stopp
5x100 - 5x110 - 5x110 - 5x110

Dips
7xkv+17,5 kg - 7xkv+17,5 kg - 7xkv+17,5 kg

Pushups
7xkv+40 kg - 7xkv+40 kg

Strake markløft med sko og uten belte
6x180 - 6x180 - 6x180

Frontpress
6x85 - 6x90 - 6x90

Goodmorning uten belte
6x115 - 6x115 - 6x115

FINITO

Ja, da var den tyngste knebøyøkta over på dette programmet. Var tydeligvis ikke varm nok i kroppen da jeg startet med første arbeidsett ettersom første rep på 212,5 var grisetung. Etterhvert under settet så gikk repsene lettere og lettere og 5 reps var absolutt ikke maks. Litt gledelig ettersom jeg trodde jeg skulle dø under rep 1  Grin

Sett to, 222,5 kg, gikk egentlig ganske lett. Sannsynligvis sterkere på dette settet enn med samme vekt to uker før.

Tredjesettet var forsøk på ny pers. Det meste jeg har gjort tidligere, tror jeg, er 3x232,5 uten belte i 2005. Da var jeg nok god for mere, men det er hva som har blitt løftet som teller. Jeg var nok også god for mer enn 2x235 da jeg gjorde dette under oppkjøringsprogrammet til stevnet mitt 17.august 2007. Uansett var det forsøk på ny pers i dag. Og første sett på 235 gikk glatt. Det var veldig bra og jeg kunne kanskje tatt fire reps på dette settet. Hadde med videokamera for å ta film idag men orket ikke å styre med dette før dette settet. Tok imidlertid film fra neste sett der jeg igjen gjorde en trippel. Uheldigvis var det mye tyngre denne gangen - ja, så tungt at jeg ikke hadde noe å gå på i det settet.

Veldig fornøyd med det første settet og det er egentlig det som teller. Skulle egentlig ha tre sett, men etter to sett så var ikke motivasjonen lengre til stede for ett nytt slitesett så jeg ga meg der.

Resten gikk veldig bra. Alt var lett selv om frontpressen ikke var så lett som jeg hadde trodd og håpet. Det har vel noe å si at jeg tok den til slutt i treningen i dag - etter skråbenk, dips og pushups. Det viktigste er at det gikk. Neste mandag står 120 kg for fall.

Det var få folk på klubben i dag. Kun den harde kjerne! Helt utrolig merkelig når det til tider har vært 40 stykker der i primetime på mandagene. Nå idag var det bare 3-6 stykker! Den eminente fotografen som lager dokumentar om KK-67 var også tilstede. Vi gleder oss til å se resultatene av hans mange tusen bilder.

Ble oversvømmelse på klubben i dag. Slukene på vasken blir ofte tett og idioter lar vannet renne. Dette må alle være varsomme på. Gulvet var søkkbløtt og mine sko, som var i garderoben, var gjennomvåte. Svært irriterende.

Jeg klarte også å tråkke på en juicekartong som Gud hadde satt på gulvet foran benken han holdt på med. Pang og 2 kvm var dekt med juice.

Synd det ikke var noen damer på klubben idag (Marie var ferdig da jeg kom) for i dag hadde det passet ypperlig med wet-t-shirt show!

Essz.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget tiller

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

  • IBUXUS
Sv: Fasiten
« #4368 : 09. oktober 2007, 05:48 »
Bra skoene dine hjalp til og trekke opp litt vann da, siden du ikke gadd å hjelpe til!!!!!!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #4369 : 09. oktober 2007, 07:13 »
Bra skoene dine hjalp til og trekke opp litt vann da, siden du ikke gadd å hjelpe til!!!!!!
hohoho!!! *trommevirvel*

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #4370 : 09. oktober 2007, 07:20 »
Bra bøy Einar!


Bra skoene dine hjalp til og trekke opp litt vann da, siden du ikke gadd å hjelpe til!!!!!!

Kongekommentar!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fasiten
« #4371 : 09. oktober 2007, 08:38 »
Bra skoene dine hjalp til og trekke opp litt vann da, siden du ikke gadd å hjelpe til!!!!!!

Gjævli bra sakt Tiller:)hahahaha...Du fikk honnør for den

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #4372 : 09. oktober 2007, 15:24 »
Bra skoene dine hjalp til og trekke opp litt vann da, siden du ikke gadd å hjelpe til!!!!!!
Ja, dette var vel en morsom kommentar for idiotene. Hadde jeg ikke visst bedre hadde kanskje jeg også gitt Ibuxus en honnør for dette utsagnet.

Som jeg sa til deg på trening så ville jeg bli ferdig med treningen først. Du mente jeg kunne fortsatt treningen etter vannopptørkingen, men det gjaldt tydeligvis bare meg. Selv så var du vel halveis i treningen da oversvømmelsen skjedde, men du avbrøt ikke treningen for å begynne å jobbe. Da du var ferdig med treningen så prioriterte du å ta en dusj istedetfor å hjelpe til med skjorta til Olaf. Først etter dette så begynte du opptørkingen. At du da forventer at jeg, som hadde en rekke øvelser igjen på treningen og som egenhendig måtte ta meg av opptørkingen av juicen på gulvet, skal avbryte treningen og drøye enda lengre synes jeg er frekt. Kan det være at du kom med denne kommentaren i Fasiten fordi du følte deg truffet av det jeg skrev med at det var idioter som lot vannet renne? Hvis du er denne idioten så kunne du ha brukt hele kvelden på å tørke opp egenhendig.

Og du, elektrikeren vår, før du hopper i dusjen etter neste trening kan du kanskje sette av ett par timer på å jobbe med klubbens elektriske knebøystativet som du demonterte for 3 år siden? 

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fasiten
« #4373 : 09. oktober 2007, 15:27 »
Einar, da vi var i garderoben, stengte du kranen etter deg da du fylte opp vannflaska di? Tongue

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fasiten
« #4374 : 09. oktober 2007, 15:29 »
Ja, dette var vel en morsom kommentar for idiotene. Hadde jeg ikke visst bedre hadde kanskje jeg også gitt Ibuxus en honnør for dette utsagnet.

Som jeg sa til deg på trening så ville jeg bli ferdig med treningen først. Du mente jeg kunne fortsatt treningen etter vannopptørkingen, men det gjaldt tydeligvis bare meg. Selv så var du vel halveis i treningen da oversvømmelsen skjedde, men du avbrøt ikke treningen for å begynne å jobbe. Da du var ferdig med treningen så prioriterte du å ta en dusj istedetfor å hjelpe til med skjorta til Olaf. Først etter dette så begynte du opptørkingen. At du da forventer at jeg, som hadde en rekke øvelser igjen på treningen og som egenhendig måtte ta meg av opptørkingen av juicen på gulvet, skal avbryte treningen og drøye enda lengre synes jeg er frekt. Kan det være at du kom med denne kommentaren i Fasiten fordi du følte deg truffet av det jeg skrev med at det var idioter som lot vannet renne? Hvis du er denne idioten så kunne du ha brukt hele kvelden på å tørke opp egenhendig.

Og du, elektrikeren vår, før du hopper i dusjen etter neste trening kan du kanskje sette av ett par timer på å jobbe med klubbens elektriske knebøystativet som du demonterte for 3 år siden? 


Ooooooo..... here comes the fight of the evening!

"..morsom kommentar for idiotene....." takes one to know one, Gille...

Utlogget Lumbago

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 537
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 537

Sv: Fasiten
« #4375 : 09. oktober 2007, 16:13 »
Jeg klarte også å tråkke på en juicekartong som Gud hadde satt på gulvet foran benken han holdt på med. Pang og 2 kvm var dekt med juice.

At du da forventer at jeg, som hadde en rekke øvelser igjen på treningen og som egenhendig måtte ta meg av opptørkingen av juicen på gulvet, skal avbryte treningen og drøye enda lengre synes jeg er frekt.

OD setter en kartong juice på gulvet, du tråkker på den, og Tiller er frekk siden han ikke tørker opp sølet. Helt logisk. 

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #4376 : 09. oktober 2007, 16:26 »
OD setter en kartong juice på gulvet, du tråkker på den, og Tiller er frekk siden han ikke tørker opp sølet. Helt logisk. 
Juicekartonger skal ikke settes på gulvet hvor man går. Enkelt og greit. Jeg burde ha sett meg for, men da jeg ikke gjorde dette tørket jeg opp etter meg. Og Tiller er ikke frekk siden han ikke tørker opp sølet nei (har jeg skrevet det??), men hvis han selv forventer at jeg skal avbryte treningen, for å tørke opp vannsølet, uten å gjøre det samme selv så blir det frekt mener jeg. Spesielt når man i ettertid kommer her inne og slenger kommentar om det som jeg synes er uberettiget.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #4377 : 10. oktober 2007, 16:24 »
FY FAEN FOR EN KNEBØY!!! (Du har en lang vei igjen her OD!  ::biggrin:Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=t5oKj3hcxDM&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=GfdyPb1OalM

http://www.mantras.dk/starkeman/


ps. fyren tok 300 kg i knebøy uten drakt som UNGDOM!!! UNGDOM!!!?! (håper det var med knebind?)

pss. fyren er 152 kg og både styrkeløfter, vektløfter og strongman.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Fasiten
« #4378 : 10. oktober 2007, 16:32 »
Rikard kommer til Trondheim i desember og skal konkurrere i Norwegian Invitational... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Fasiten
« #4379 : 10. oktober 2007, 17:58 »
Ho ho så det der Einar det va litt av en råtass, det er bare å stå på å tren ikke tvil om det Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!