Skrevet av Emne: Stian Lund bildeprofil!  (Lest 23903 ganger)

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #105 : 03. mai 2006, 23:27 »
Forstår han jo om han ikke vil gi ut akkurat sånnt som han trener.
Klart det er utprøvd før, men gir han ut akkurat sånnt som han trener, og har fått gode resultater ut av det, så vil jo andre prøve dette, å kjøre akkurat likt som han om de og får gode resultater.

Ingen som vet "akkurat" hvordan han gjør lissom, så visst han vil holde det for seg selv om han føler han får en "edge" av det. Så er det 100% forståeligt, mener jeg da. Smiley

Fint det er noen som har litt forståelse her!
Trenger ikke være paranoid for å forstå va jeg vil frem til?
Som nevnt ovenfor, så er ikke tryllekunsten ved optimale resultater, en spessiell øvelse eller et spesiellt produkt..Det hele handler om å kombinere og time' på en måte hvor en evt når en fase der en er i stand til å manipulerer hormoner..etc
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #106 : 03. mai 2006, 23:29 »
Kan kanskje hæres litt dumt eller egoistisk ut, men tenk deg hvis du var min fremtidige konkurent under NM i kroppsbygging. Vil jo helst ikke hjelpe motstanderen hvis jeg går for å vinne:P?

Ikke dumt, egoistisk kanskje, men mest rart etter min mening. Hvorfor skulle du ønske deg "lette" konkurrenter?
Du burde ønske deg knallharde konkurrenter, for da blir prestasjonen det er å vinne desto større. Tenk for en prestasjon det er å både hjelpe dine konkurrenter så de blir best mulig og slå dem alle sammen i samme slengen?
Hvis du vil vinne noe bare for å vinne kan du satse på noe enda mer (i norsk målestokk) "nisjete" enn kroppsbygging, f. eks. sumobryting. Wink

Dessuten er jo dette bare lille Norge, og lille Treningsforum. Så vidt jeg har skjønt så satser du større enn det - du ønsker å erobre Norden, Europa, Verden. Sånn sett kan du se på dine konkurrenter i NM også som lagkamerater, som vil sette lille Norge på verdenskartet. Wink

Så til hovedpoenget: Dine beste konkurrenter vet mye bedre enn å råkopiere en konkurrents trenings- og kostprogram. De vet nemlig at til tross for grunnleggende like fysiologiske og biokjemiske trekk hos oss mennesker, så skiller klinten seg fra hveten gjennom kjennskap til forskjellene - i genetiske (eller mer presist: konstitusjonelle) forutsetninger i et vidt perspektiv: Kroppstype, CNS-toleranse, forbrenning, hormonelle profiler, tarmtransporthastighet og enzymprofiler+++, som igjen fører til ulike responser på samme trenings- og kostregime. De vet å individualisere ethvert treningsopplegg.
Du har derfor ingen grunn til å frykte at dine hardeste konkurrenter vil kopiere deg, for da ville de ikke vært dine hardeste konkurrenter i første omgang.

Mitt andre hovedpoeng er at hjørnesteinene i god framgang slett ikke er rocket science. Der finnes ikke så mange "triks". Der er ikke så mye å "skjule". Det handler om å øke progressivt i basisøvelsene over tid, fokusere på riktig teknikk, sørge for periodisering og variasjon for å forebygge skader, sørge for tilstrekkelig protein- og kaloriinntak og tilstrekkelig hvile, lytte til kroppen, og så handler det først og fremst om viljestyrke (som du tydeligvis har masser av) og tålmodighet (som tiden vil vise om du har).

Jeg synes du skal starte en treninsglogg her jeg.  Cheesy

Mvh H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #107 : 03. mai 2006, 23:34 »
Jeg har nå fremdeles vanskelig for å tro at en tenåring fra Norge har gjenoppfunnet hjulet. Sannsynligvis er akkurat samme 'hemmelighet' å finne rundt omkring på diverse treningsfora eller i diverse artikler. Ikke at du ikke har funnet ut av det selv, altså, men gode ideer kommer sjelden kun til én person... Wink

Jeg skjønner hva du mener, og prøver gang på gang å si at det finnes uttalling måter og veier å gå for å opnå optimale resultater. Det kan hende at "mine" prinsipper og metoder ikke fyngerer like godt på deg som på meg..Men alikevell er det mer gøy å komme med en bok om 30 år  som Mr. Markløft sier, som kan inneholde noe "nytt"..Nye teorier, nye fremgangs måter...Å da snakker jeg ikke bare om muskelbygging, men også om ting som slanking og generellt innen helse..
Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget stianlund

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

  • Stian Lund
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #108 : 03. mai 2006, 23:42 »
Ikke dumt, egoistisk kanskje, men mest rart etter min mening. Hvorfor skulle du ønske deg "lette" konkurrenter?
Du burde ønske deg knallharde konkurrenter, for da blir prestasjonen det er å vinne desto større. Tenk for en prestasjon det er å både hjelpe dine konkurrenter så de blir best mulig og slå dem alle sammen i samme slengen?
Hvis du vil vinne noe bare for å vinne kan du satse på noe enda mer (i norsk målestokk) "nisjete" enn kroppsbygging, f. eks. sumobryting. Wink

Dessuten er jo dette bare lille Norge, og lille Treningsforum. Så vidt jeg har skjønt så satser du større enn det - du ønsker å erobre Norden, Europa, Verden. Sånn sett kan du se på dine konkurrenter i NM også som lagkamerater, som vil sette lille Norge på verdenskartet. Wink

Så til hovedpoenget: Dine beste konkurrenter vet mye bedre enn å råkopiere en konkurrents trenings- og kostprogram. De vet nemlig at til tross for grunnleggende like fysiologiske og biokjemiske trekk hos oss mennesker, så skiller klinten seg fra hveten gjennom kjennskap til forskjellene - i genetiske (eller mer presist: konstitusjonelle) forutsetninger i et vidt perspektiv: Kroppstype, CNS-toleranse, forbrenning, hormonelle profiler, tarmtransporthastighet og enzymprofiler+++, som igjen fører til ulike responser på samme trenings- og kostregime. De vet å individualisere ethvert treningsopplegg.
Du har derfor ingen grunn til å frykte at dine hardeste konkurrenter vil kopiere deg, for da ville de ikke vært dine hardeste konkurrenter i første omgang.

Mitt andre hovedpoeng er at hjørnesteinene i god framgang slett ikke er rocket science. Der finnes ikke så mange "triks". Der er ikke så mye å "skjule". Det handler om å øke progressivt i basisøvelsene over tid, fokusere på riktig teknikk, sørge for periodisering og variasjon for å forebygge skader, sørge for tilstrekkelig protein- og kaloriinntak og tilstrekkelig hvile, lytte til kroppen, og så handler det først og fremst om viljestyrke (som du tydeligvis har masser av) og tålmodighet (som tiden vil vise om du har).

Jeg synes du skal starte en treninsglogg her jeg.  Cheesy

Mvh H

Veldig konstruktiv og overbevisende kritikk herr "SHITman"! Skulle vært flere av deg her inne og kommentert..I stedet for en hau med dritt preik og nedtrykkelser, så kommer du med ren konstruktiv tilbakemelding om hva du synes! Må si meg meget imponert! Skal også ærlig innrømme at du fikk meg til å se lysere på min såkalte "konkurenter"!:P
Å det du sier i ditt siste avsnitt, kunne ikke vært mer sant en det er!
Vilje, disiplin, vinlje og atter disiplin! Er 80% av hele prosessen ved å lykkes innen kroppsbygging!  Og selfølgelig tolmodighet som du sier..

Winners never quit, quitters never wins!

Min profil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=40866.msg515539#msg515539

Utlogget HeY oH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #109 : 09. mai 2006, 22:06 »
Bildene lyver litt. Vil faktisk si at han er større enn det bildene tilsier.
If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize...

AntiXrist

  • Gjest
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #110 : 10. mai 2006, 00:08 »
Bildene lyver litt. Vil faktisk si at han er større enn det bildene tilsier.

Merkelig at han skal ta bilder som gjør han mindre enn han er.. høres snodig ut.

Btw, Cato ifra sandve eller? Wink

Utlogget HeY oH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #111 : 10. mai 2006, 15:35 »
stemme. Han e større irl ja.
If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize...

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #112 : 10. mai 2006, 16:31 »
stemme. Han e større irl ja.

Er ikke de fleste det? Wink
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Szzi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

SV: Stian Lund bildeprofil!
« #113 : 25. juli 2006, 15:58 »
Heisann, imponerede resultater!

Hvordan går det med treningen nå da?
Har du nye bilder..nye styrke rekorder? Tongue

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Stian Lund bildeprofil!
« #114 : 25. juli 2006, 15:59 »
Er ikke de fleste det? Wink

ikke jeg Tongue
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Stian Lund bildeprofil!
« #115 : 10. desember 2006, 00:27 »
Skikkelig bra fysikk. Og bare 16år!!! Jeg er imponert. Fint om du kunne ta en titt på profilen min og gi meg noen tips Smiley


MvH
Gaffel
sterk,blid og ronkefri

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!