Skrevet av Emne: Egil Skallagrimsson Pulverjudas  (Lest 1014435 ganger)

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9960 : 26. juli 2009, 11:52 »
Ingen som så de matematiske blunderene til Pinna??

NSM i 2006 selvfølgelig. Det visste jeg jo godt.
Jeg vet også for lite om dialysebehandling og hva det gjør med kroppen.
Det er uansett litt trist at norges strongman-ikon har falt såpass mye i styrke. Svend tok nesten 100kg mer i markløft som 17-åring, enn det han gjør i dag. For oss fans er det bare å kjøpe filmen å nyte Svend sine glansdager, selv om ingenting hadde vært artigere enn et comeback. Det mest nærliggende er vel som Egil sier, styrkeløft i veteranklassen eller i bygging.

Jeg synes for øvrig det er imponerende å stille opp på gymmet flere ganger ukentlig nå i denne tunge tiden.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9961 : 26. juli 2009, 13:02 »
NSM i 2006 selvfølgelig. Det visste jeg jo godt.
Jeg vet også for lite om dialysebehandling og hva det gjør med kroppen.
Det er uansett litt trist at norges strongman-ikon har falt såpass mye i styrke. Svend tok nesten 100kg mer i markløft som 17-åring, enn det han gjør i dag. For oss fans er det bare å kjøpe filmen å nyte Svend sine glansdager, selv om ingenting hadde vært artigere enn et comeback. Det mest nærliggende er vel som Egil sier, styrkeløft i veteranklassen eller i bygging.

Jeg synes for øvrig det er imponerende å stille opp på gymmet flere ganger ukentlig nå i denne tunge tiden.

hva forventer du? at han skal være like sterk til evig tid bare for din og andre fans´s skyld,eller at han skal prioritere et mere normalt liv som gir annledning til og faktisk gjøre andre ting enn og leve på gymmet.

djeeesus....

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9962 : 26. juli 2009, 13:16 »
NSM i 2006 selvfølgelig. Det visste jeg jo godt.
Jeg vet også for lite om dialysebehandling og hva det gjør med kroppen.
Det er uansett litt trist at norges strongman-ikon har falt såpass mye i styrke. Svend tok nesten 100kg mer i markløft som 17-åring, enn det han gjør i dag. For oss fans er det bare å kjøpe filmen å nyte Svend sine glansdager, selv om ingenting hadde vært artigere enn et comeback. Det mest nærliggende er vel som Egil sier, styrkeløft i veteranklassen eller i bygging.

Jeg synes for øvrig det er imponerende å stille opp på gymmet flere ganger ukentlig nå i denne tunge tiden.

faen, som  teletubbi sier..  hva forventer du egentlig..? mannen har jo via livet sitt til trening 100% i ca 25 år.. kanksje det er deilig å gi litt faen.. ikke sitte å trøkke i seg mat hele dagen og tenke neste trenings økt..

at jeg har løftet mere enn han på trening når vi har vært på trening sammen det er ikke sånn at jeg svever på skyene av den grunn..  for jeg veit jo hva den maskin har vært god for tidligere, så er jo ikke akkurat vits å skryte at jeg løfter mere enn han..

jeg er ganske sikker på at svend kunne blitt grise sterk med noen måneders seriøs trening..

ser jo bare på kevin levrone som bygger seg opp rein som du kan følge med på, på levronereport.com trur jeg det var..  skjer jo ting hver uke med den kroppen!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9963 : 26. juli 2009, 13:28 »
dessuten så må en jo ha løfta til svend i bakhodet når en trener og konkurerer og prøve å slå de,
i steden for å tenke på hva han tar nå Wink

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9964 : 26. juli 2009, 13:40 »
faen, som  teletubbi sier..  hva forventer du egentlig..? mannen har jo via livet sitt til trening 100% i ca 25 år.. kanksje det er deilig å gi litt faen.. ikke sitte å trøkke i seg mat hele dagen og tenke neste trenings økt..

at jeg har løftet mere enn han på trening når vi har vært på trening sammen det er ikke sånn at jeg svever på skyene av den grunn..  for jeg veit jo hva den maskin har vært god for tidligere, så er jo ikke akkurat vits å skryte at jeg løfter mere enn han..

jeg er ganske sikker på at svend kunne blitt grise sterk med noen måneders seriøs trening..

ser jo bare på kevin levrone som bygger seg opp rein som du kan følge med på, på levronereport.com trur jeg det var..  skjer jo ting hver uke med den kroppen!

Ja, det er det jeg mener. Svend sine glansdager er over. Han fortjener hvile og alle bør unne han "pensjonisttilværelsen". Han har stått på dag inn og dag ut og vunnet alt som er å vinne.

Hva jeg forventer? Nei, jeg forventer ingenting. Strongman-interesserte har fått mer enn det de kunne forvente. En utøver som har vært i toppen siden han startet med strongman og vunnet tittelen World strongest man! Ikke minst har Svend banet vei for strongman i Norge og gir norske talenter som deg muligheten til å vise seg fram i internasjonale stevner (VPC). All honnør til Svend!

Poenget er at for strongman-tilhengere vil det alltid være litt vedmodig når en legende som han forsvinner fra sporten, selv om han formelt sett la opp for 3 år siden.
Derfor sier jeg, sett dere ned med "A life in power" og bli inspirert!  Grin

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9965 : 26. juli 2009, 13:55 »
hva forventer du? at han skal være like sterk til evig tid bare for din og andre fans´s skyld,eller at han skal prioritere et mere normalt liv som gir annledning til og faktisk gjøre andre ting enn og leve på gymmet.

djeeesus....

Haha. Nei, ingen er så sterke i evig tid. Men når Egil skrev om hva han presterte på gymmet, bet jeg meg merke i at dette var noe helt annet enn det han gjorde for 2-3 år siden.
Det er bare en påminner om hva sykdom og lang tid borte fra trening kan gjøre med kroppen.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9966 : 26. juli 2009, 14:47 »
tror du vinner prisen for dummeste og minst innsiktsfulle argumentering 2009.

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9967 : 26. juli 2009, 16:51 »
666  >Cheesy

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9968 : 27. juli 2009, 14:39 »
tror du vinner prisen for dummeste og minst innsiktsfulle argumentering 2009.

Det er ingen som forventer noe av en enkemann med nyreproblemer. Pinnas poeng var vel bare å se på hva Svend løfter i dag. Spesielt med tanke på at han fortsatt trener litt. Det er alltid interessant å se hva de gamle heltene løfter eller ikke. Hvor godt sitter styrken igjen? Det trenger jo ikke vare noe tabu eller nedlatende snakk at folk mister styrke - det er realiteten for alle før eller siden. Det er uansett utrolig moro med sterke menn på 40-50-60 år. Synd at vi ikke har stort flere enn Odd Haugen som henger med i toppen. Hadde vært veldig artig om Svend hadde klart å komme tilbake med ny nyre i alle fall, men hvis ikke viljen eller evnen er der skjønner jo alle det.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9969 : 27. juli 2009, 16:24 »
Haha. Nei, ingen er så sterke i evig tid. Men når Egil skrev om hva han presterte på gymmet, bet jeg meg merke i at dette var noe helt annet enn det han gjorde for 2-3 år siden.
Det er bare en påminner om hva sykdom og lang tid borte fra trening kan gjøre med kroppen.

Feil, jeg er sterkere, mye sterkere..  Wink

Det er ingen som forventer noe av en enkemann med nyreproblemer. Pinnas poeng var vel bare å se på hva Svend løfter i dag. Spesielt med tanke på at han fortsatt trener litt. Det er alltid interessant å se hva de gamle heltene løfter eller ikke. Hvor godt sitter styrken igjen? Det trenger jo ikke vare noe tabu eller nedlatende snakk at folk mister styrke - det er realiteten for alle før eller siden. Det er uansett utrolig moro med sterke menn på 40-50-60 år. Synd at vi ikke har stort flere enn Odd Haugen som henger med i toppen. Hadde vært veldig artig om Svend hadde klart å komme tilbake med ny nyre i alle fall, men hvis ikke viljen eller evnen er der skjønner jo alle det.

Det finnes faktisk flere som er sterke ikke bare Odd. Jeg skal ikke ta fra han glansen for det han gjør er enormt bra. Det er bare det at han vises best. Ville bare nevne det.  Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget CelvinX

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

  • www.kappi.no
Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9970 : 28. juli 2009, 09:43 »
Kan vel avslutte denne "off-topic`n" her med et bilde tatt i Krokstadelva i går...beklager den dårlige kvaliteten men det tordnet & lynet og himmelen var fylt med POWER!  Grin
http://i863.photobucket.com/albums/ab199/turbotut/resized_PicSign.jpg[/img]]
Privat sponsor www.kappi.no & www.sapebobla.no
Ny mål; kommer!
You can piss on me, but don`t tell me it`s raining!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9971 : 28. juli 2009, 20:00 »
Karlsen dro mark idag...
2x4x200
og
2x4x220

beistet er påveg... Wink

Dette blir rått som veteranløfter!!

Utlogget Hege N

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9972 : 28. juli 2009, 20:47 »
Karlsen dro mark idag...
2x4x200
og
2x4x220

beistet er påveg... Wink

Dette blir rått som veteranløfter!!

Hils Beistet å si at han imponerer!! Thumbsup We ain't see nothin' yet! Greit å la mannen få litt tid på å komme seg på beina igjen. Det er rart med det når man drar ut gamle innvoller og legger inn nye, man blir liksom litt slapp i kroppen av det...  Undecided  Jeg stiller virkelig spørsmål til dem som i hele tatt kan få seg til å diskutere at Svend er "svakere" nå om dagen!?? Det er vel muligens slik når en selv ikke har hatt stort mere problemer enn et "skrubbsår på kneet." Morro å se at du er tilbake i gamet, Svend. 

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9973 : 28. juli 2009, 21:04 »
Hils Beistet å si at han imponerer!! Thumbsup We ain't see nothin' yet! Greit å la mannen få litt tid på å komme seg på beina igjen.  

Hvis han drar mark uten å være på beina så er jo ikke det særlig imponerende siden løftebanen ikke akkurat blir lang fra knestående.
Gloria in Excelsis Deo


janne

  • Gjest
Sv: Soga om Egil Skallagrimsson
« #9974 : 28. juli 2009, 21:36 »
Karlsen dro mark idag...
2x4x200
og
2x4x220

beistet er påveg... Wink

Dette blir rått som veteranløfter!!
Gleder meg som en unge til å være publikum neste år Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!