avstemning
Spørsmål: bruker du eller har du brukt anabole steroider?
Ja
Nei

Skrevet av Emne: Bruker DU anabole steroider?  (Lest 36325 ganger)

Utlogget Eivind1990

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 788
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 788

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #15 : 25. mai 2006, 20:19 »
Avstemningen viser til nå at ca 1 av 10 medlemmer på treningsforum bruker eller har brukt anabole steroider..

(det kan selvfølgelig være at avstemingen ikke er helt reel, men jeg regner samtidig med at folk stemmer ærlig på an anonym avstemning, siden jeg ikke ser noen grunn til noe annet)
KB: 110kg x 6
BP: 90kg x 3
ML: 140kg x 5
Loggbok

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #16 : 25. mai 2006, 20:20 »
Jeg har ikke noe imot at folk bruker steroider så lenge de veit hva de gjør.

Alle tar sine egne valg i livet man lever bare en gang Smiley


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #17 : 25. mai 2006, 20:25 »
Jeg har forslag på andre avstemninger, rundt "unaturlige" ting man kan gjøre med kroppen ...

Har DU silikonpupper?
(må man ty til kirurgiske inngrep for å få den kroppen man vil? Er DET greit?)

Tar DU solarium?
(er det greit å utsette kroppen for UV-stråler i den nødvendige mengde for å bli brun?)

Drikker DU deg full når du er ute på helgene?
(hvor etisk riktig er det å ruse seg, bli dum, sloss i drosjekøen og spy i drosjen?)

Røyker DU?

Snuser DU?

Har DU piercing?

 what

Jeg mener ikke å bagatellisere doping, jeg bra peker på at det fins 100 ANDRE ting som er like dumme... noen faktisk dummere også..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #18 : 25. mai 2006, 20:29 »
Avstemningen viser til nå at ca 1 av 10 medlemmer på treningsforum bruker eller har brukt anabole steroider..

(det kan selvfølgelig være at avstemingen ikke er helt reel, men jeg regner samtidig med at folk stemmer ærlig på an anonym avstemning, siden jeg ikke ser noen grunn til noe annet)

Dette blir feil å si da 111 medlemmer ikke er et representativt antall for omlag 12 000 Wink Blir vel rettere å si at 1 av 10 som har stemt bruker doping...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #19 : 25. mai 2006, 20:30 »
Bruker ikke og har aldri brukt AAS.
Og er bestemt på og aldri bruke det.

Syntes Caepp hadde et veldig bra innlegg
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #20 : 25. mai 2006, 20:31 »
Jeg har forslag på andre avstemninger, rundt "unaturlige" ting man kan gjøre med kroppen ...

Har DU silikonpupper?
(må man ty til kirurgiske inngrep for å få den kroppen man vil? Er DET greit?)

Tar DU solarium?
(er det greit å utsette kroppen for UV-stråler i den nødvendige mengde for å bli brun?)

Drikker DU deg full når du er ute på helgene?
(hvor etisk riktig er det å ruse seg, bli dum, sloss i drosjekøen og spy i drosjen?)

Røyker DU?

Snuser DU?

Har DU piercing?

 what

Jeg mener ikke å bagatellisere doping, jeg bra peker på at det fins 100 ANDRE ting som er like dumme... noen faktisk dummere også..

HONNØR

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #21 : 25. mai 2006, 20:35 »
Trist tendens det der.. Det kjipeste er jo at disse gjerne hemmeligholder bruken. Hva skjer så når de kommer med treningsråd og veiledning til udopede medlemmer? Håper virkelig at de som doper seg holder seg unna å komme med treningsråd basert på egne erfaringer, hvor f.eks. 5 øvelser med 3x6-10 repetisjoner og mye failure på en enkelt muskelgruppe, har gitt dem gode økninger. I slike tilfeller bør de i allefall føle seg pliktig til å opplyse om dopingen.

Heldigvis er nok avstemmingen ikke så representativ. Smiley
du kødder, sant??
Klart man kan gi gode og gyldige råd selv om man har dopa seg...

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #22 : 25. mai 2006, 20:36 »
Ja jeg tror at ALLE bolere er dørvakter eller grøftegravere......eller kanskje de jobber som vekter om de er heldige :Smiley for de er jo så innmari dumme alle sammen..... Tongue

kanskje de er ganske oppegående, men dei veit tydeligvis altfor lite om konsekvenser av langvarig bruk.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #23 : 25. mai 2006, 20:42 »
Eventuell grunn til å lage denne avstemningen: Man er rett og slett nysgjerrig på hvor mange her inne som bruker aas. what Fordomstrollene kaster rundt seg med  beskyldninger uansett, med eller uten avstemning.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #24 : 25. mai 2006, 20:45 »
Det er jo selvsagt opp til hver enkelt om de vil dope eller ikke,men hvis de er i organisert eller tenker seg over til organisert idrett er dette uheldig.
De som driver med doping er også med på å underbygge organisert kriminalitet,hvor jeg kan se er mye værre enn det å ta sol,legge inn silikon m.m.Men som sagt er det ulikt syn på slike saker.
Det at folk ikke vil innrømme at de doper må vel også være opp til hver enkelt,det er jo tross alt personlig.
Jeg for min del bryr meg ikke så mye om hva andre gjør.De kan dope så mye de vil for meg,det er deres helse og de kan aldri slå mine perser uansett hva de gjør.Det er det bare jeg som kan.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #25 : 25. mai 2006, 20:46 »
Tror du virkelig det altså?

Faktum er at det er INGEN som vet NOK om konsekvensene av langvarig bruk. Det er aldri gjort noen skikkelig dokumentert undersøkelse av dette, fordi det ville være en uetisk forskingssituasjon.
Veit iallefall at det er svært skadelig for den enkelte å bruke slik, samtidig utgjør det ein stor risiko for samfunnet.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #26 : 25. mai 2006, 20:56 »
Stor risiko for samfunnet fordi det i mange tilfeller er mobbeoffere som tyr til bruk av bol.
De bruker det fordi de skal bli store og banke folk!
Dette er et samfunnsproblem, da de ikke nøyer seg med å banke personene som har mobbet. De kommer inn i nye miljøer og får nye "venner".
Jeg kjenner til mange lokale helter som bruker og de bruker for å banke opp folk rett og slett!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #27 : 25. mai 2006, 21:02 »
Tror du virkelig det altså?

Faktum er at det er INGEN som vet NOK om konsekvensene av langvarig bruk. Det er aldri gjort noen skikkelig dokumentert undersøkelse av dette, fordi det ville være en uetisk forskingssituasjon.

Der er i alle tilfeller gjort nok undersøkelser på bruk av slike preparat, og konsekvensene er skremmende.Alle vitale organ reagerer i negativ retning når det gjelder funksjon, størrelse og ekstra celledeling som i sin tur fører til økt fare for kreft.
Bruk fører til depressjoner, agressivitet og total personlighets forandring.
skal ikke nevne alle bivirkninger og etter hvor lang tid man kan forvente at disse slår inn, men jeg ville ikke tatt sjansen på å bruke slike preparat.
Det andre gjere for stå for deira rekning, men å hevde at slike preparat ikkje gir alvorlige negative bivirkninger det blir for meg absurd.
Søk meir på nettet her, også snakk med fysiologer og medisinere, så trur eg du vil få ein anna oppfatning.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #28 : 25. mai 2006, 21:05 »

etter å ha vokst opp med "lokale helter" , så er vel disse også i utgangspunktet ruset på andre ting også ..
Og ofte er jo de "lokale heltene" bråkebøtter som var mobbere ... Slik jeg husker det fra iskalde nord..

Men forstår jo hva du sikter til .


Nann-Rosita

Finner eksempler på begge deler her jeg.
Men noen av disse "jobber" jo som voldsmenn, og må dermed ha et forholdsvis klart hodet for å klare å utføre arbeidet. Så de kjenner vel sin begrensing og vet hva som skjer med blanding av stoffer.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #29 : 25. mai 2006, 21:08 »
Alle vitale organ reagerer i negativ retning når det gjelder funksjon, størrelse og ekstra celledeling som i sin tur fører til økt fare for kreft.

Dette er feil - definer i så fall alle vitale organ. Dette du refererer til rundt kreft, er forsåvidt riktig dersom kreften er der i utgangspunktet. Da er AAS skummelt.

Sitat
Bruk fører til depressjoner, agressivitet og total personlighets forandring.

Det KAN føre til depresjoner, men sammenhengen mellom misbruk av AAS og agressivitet er tilbakevist en rekke ganger, også på dette forumet. Nettopp denne mangelen på sammen var hovedårsaken til at departementet ikke kriminaliserte AAS sist gang det var ønsket.

Sitat
Søk meir på nettet her, også snakk med fysiologer og medisinere, så trur eg du vil få ein anna oppfatning.

Oppfordrer deg til å gjøre det samme, og dersom du utelukkende har lest på nettet så er du - trist nok - veldig feilopplyst selv. Videre finnes det svært få medisinere som har noen særlig inngående kjennskap til AAS.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!