Skrevet av Emne: Drittslenging i "Bilde-forumene"  (Lest 9616 ganger)

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #30 : 14. mars 2007, 23:27 »
bra dette UAC. skal folk slenge unødvendig dritt, så kan de gjøre det i åpent forum. Wink

Som om det ikke er nok dritt der fra før... Grin
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #31 : 14. mars 2007, 23:30 »
Som om det ikke er nok dritt der fra før... Grin
Ja, men tenk så fint å få samlet ALL dritten der Smiley
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #32 : 28. mars 2007, 09:11 »
Er veldig mykje "off topic" på dette forumet, usaklege innspel osv, så hadde vore bra og fått ein slutt på totalt useriøse utsagn, og i allefall i ein tråd som er sakleg i utgangspunktet! Om det er litt skittpreik i ein og anna useriøs tråd så tykkjer eg det er greit, men ikkje noko som slår ned på folk personleg.

Har sett på enkelte forum eit slik straffesstem der ein får "prikk" dersom oppførselen ikkje er god, og vert banna om ein får t.d 10 prikkar. Folk hadde kanskje vore litt meir tilbakehaldne med frekke og usaklege utsagn då.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #33 : 28. mars 2007, 15:58 »
Hvem som skal tildele prikkene da? Ikke medlemmene, håper jeg? For da hadde jeg vært sparka ut herfra for lenge siden.. Tongue Videre så er det jo enkelte som er så følsomme og sårbare at de reagerer på den minste ting.. dry

The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #34 : 28. mars 2007, 17:37 »
Ville aldri gitt deg noen prikk wArLoCK Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #35 : 28. mars 2007, 18:18 »
Hehe takk takk Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #36 : 28. mars 2007, 19:29 »
Hvem som skal tildele prikkene da? Ikke medlemmene, håper jeg? For da hadde jeg vært sparka ut herfra for lenge siden.. Tongue Videre så er det jo enkelte som er så følsomme og sårbare at de reagerer på den minste ting.. dry



Moderator på forumet..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #37 : 28. mars 2007, 23:16 »
I himmelens navn.... ( dette innlegget kommer jeg til å legge flere steder)

Dette er ingen barnehage!

Man er ikke forsikret mot dritt, kjeft, flaming og kverulering! Man må tåle litt pepper, man må tåle å måtte stå for sine meninger og ha litt hard hud.

Hverken JEG, UAC, Kikki eller noen av de andre moddene gidder å fly rundt å passe på at folk ikke er krasse til hverandre hele tiden.

ta dere en tur på getbig, tnation og bbcom... Det virker som vi er i en stor sandkasse her avog til, på de "Rapporterte innleggene" vi moddene får tilsendt....

Nå i det siste har et par harde negler blirr bannet. Dette av en splittet moderatorgruppe, men majoriteten bestemmer. Det at vi har tatt tak i noen storkjefter betyr ikke at ofrene deres er fredet. Som sagt.. vi gidder ikke fotfølge alt og alle.

dette er et forum for voksne, med voksne og av voksne. de som ikke greier kjempe sine egne slag får ta sin singlet og gå.. Smiley

Dette innlegget kom her først rett og slett fordi dette er en av de trådene hvor det har vært syting...

Hvis JEG får viljen min, blir det litt mere "gloves off" her fremover... Vi må da faen meg tåle en smell... Wink

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #38 : 29. mars 2007, 11:27 »
Er ikkje for at eg er redd for å få ein smell eller noko, det som irriterar meg er maks useriøse innlegg, som eigentleg godt medlemma kunne ha spart seg for. Men, er heilt ok for meg! Skal tåle det.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #39 : 29. mars 2007, 11:29 »
Joda.. var ikke myntet direkte på deg. mer en generell utblåsning fra min side.
Klart vi fjerner dritt og tøv når vi kommer over det. Trolling har tilnærmet øyeblikkelig banning-reaksjon, når det er nyregistrerte brukere...

Men forummedlemmer som har vært her en tid, har vi jo dialog med, og de fleste ting løser seg.

Alle har dårlige dager, hvor ting kommer krasst ut.... Undertegnede er et godt eksempel på det.. Smiley

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #40 : 29. mars 2007, 12:38 »
Joda, er einig. Har lett for å verta litt pisspreik, men er ganske positivt overraska over kor lite det er på "Bilder av medlemmene"! Der er det stort sett positiv omtale og gode råd etter det eg har fått med meg. Er mykje gode skriverier her på forumet òg, for all del! Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #41 : 08. april 2007, 16:44 »
BUMP !! IGJEN !!

Som sagt, advarsel deles villig ut fortsatt for de som ikke kan styre seg i bildeforumene, om nødvendig trår jeg hardere til. De fleste klarer dette fint, men det er alttid noen som "bare må".

La påsken være et skille for at det er slutt på slike drittposter. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #42 : 17. april 2007, 20:00 »
Tror dere at de som slenger mest dritt leser "Informasjon fra Treningsforum" forumet Huh
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Drittslenging i "Bilde-forumene"
« #43 : 17. april 2007, 20:36 »
Velger å bruke skriveretten min til å skryte av TF!

Personlig synes jeg ting går ganske greit for seg på forumet. Merker ikke noe særlig til drittslenging. Men det kommer alltid til å være en og annen barnslig/usaklig uttalelse fra et nyregistrert medlem, eller som UAC sier, "noen som bare må". Jeg prøver å overse disse uttalelsene, noe som andre kanskje også skulle tenke på (siden det tross alt er Administrator/Moderators jobb og renske opp i uønskede kommentarer). Kjenner at jeg kan bli ganske provosert når jeg er på "Bilder Av Medlemmer" eller "Bilder av Kroppsbyggere/fitnessutdøvere" og ser den standard: "Æææsj, hun har alt for mye muskler". Men istedet for å starte en krangel over nettet (noe som er ganske så spesielt), så går det ann å si ordentlig ifra om at kommentaren var temmelig upassende. På den måten slipper man enda flere usaklige skriverier.

Ellers trives jeg på forumet, nettop fordi det ikke er så ekstremt med drittslenging sammenlignet med diverse andre forum, og er takknemlig for at man får svar på det meste man spør om. PEACE Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!