Skrevet av Emne: Metatron_ Bilder fra Oslo GP 2008 side 17 og 18, 3. plass CBB -180  (Lest 48650 ganger)

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Jepp. Enig i det. Du har en bedre fysikk enn han, og tar han neste gang.. Smiley Loaded på deg?

Veier fortsatt frem og tilbake ang Loaded, lurer på å "hvile" en måned og så satse på NM og nordisk i stedet Smiley
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Ja fysikken er bra og er stor nok, holdt bare litt for mye vann, men det fikser jeg til neste gang, så da skal jeg høyere på pallen:)
Dansken er veldig bra, men hadde jeg vært 1-1,5 kg hardere så hadde jeg tatt estlenderen iflg dommerne, så må være flinkere med vannet neste gang som sagt.  Smiley


Smiley

Heisann - og gratulerer med vel gjennomført.

Som du sier manglet du et par kilo på formen, men fysikken hadde holdt til sølv i går om du var noe skarpere. Vår danske venn var noe umennesklig i går (igjen), men han har sikkert også noen flere års erfaring å støtte seg på Smiley

Du har en veldig klassisk og fin fysikk uten noen større mangler - og slikt fanger dommernes blikk!
Litt mer hardhet, og noen små korreksjoner på et par poseringer - og du blir vond å slå for de aller fleste fremover!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Heisann - og gratulerer med vel gjennomført.

Som du sier manglet du et par kilo på formen, men fysikken hadde holdt til sølv i går om du var noe skarpere. Vår danske venn var noe umennesklig i går (igjen), men han har sikkert også noen flere års erfaring å støtte seg på Smiley

Du har en veldig klassisk og fin fysikk uten noen større mangler - og slikt fanger dommernes blikk!
Litt mer hardhet, og noen små korreksjoner på et par poseringer - og du blir vond å slå for de aller fleste fremover!!

Hey Øyvind! Takk for det:) Man lærer litt nytt hver gang, og tar det med seg til neste konk, sånn er livet! Men når jeg kommer inn like tung og desto mer skarp og tørr neste gang så skal det godt gjøres å holde meg unna toppen:) (...or so I keep telling myself..) Tongue

Jeg har litt tungt for å slippe vannet så må kutte tildligere, og vet at det kunne vært litt mer cardio siste ukene. Små ting som skal sitte neste gang som sagt:) And I need a bigger mirror for poseing Cool

Men du så ut til å være i hyfsad form Øyvind, blir det NM på deg?

Smiley
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Hey Øyvind! Takk for det:) Man lærer litt nytt hver gang, og tar det med seg til neste konk, sånn er livet! Men når jeg kommer inn like tung og desto mer skarp og tørr neste gang så skal det godt gjøres å holde meg unna toppen:) (...or so I keep telling myself..) Tongue

Jeg har litt tungt for å slippe vannet så må kutte tildligere, og vet at det kunne vært litt mer cardio siste ukene. Små ting som skal sitte neste gang som sagt:) And I need a bigger mirror for poseing Cool

Men du så ut til å være i hyfsad form Øyvind, blir det NM på deg?

Smiley

Du har alt som skal til får kunne gjøre det bra, så dette kommer til å gå din vei framover. Å finne ut av de siste dagenes forberedelser er en greie i seg sjøl, men det er ingen heksekunst, så det prikker du sikkert inn neste gang!
Husk at det enkle ofte er det greieste - jo mer avansert en prøver å gjøre det, jo vanskeligere blir det å treffe! Smiley

Formen min er nok ikke all verden, men hadde seff rukket NM ja Smiley Meeeeen - det er vistnok sagt at det skal prioriteres ferie og sånnt, så vi får se. Jeg er uansett en sta jævel, så en skal aldri si aldri Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Du har alt som skal til får kunne gjøre det bra, så dette kommer til å gå bra framover. Å finne ut av de siste dagenes forberedelser er en greie i seg sjøl, men det er ingen heksekunst, så det prikker du sikkert inn neste gang!
Husk at det enkle ofte er det greieste - jo mer avansert en prøver å gjøre det, jo vanskeligere blir det å treffe! Smiley

Formen min er nok ikke all verden, men hadde seff rukket NM ja Smiley Meeeeen - det er vistnok sagt at det skal prioriteres ferie og sånnt, så vi får se. Jeg er uansett en sta jævel, så en skal aldri si aldri Wink

Ja skal til Italia i august og vet at det er ikke helt otimalt å dra til pasta- og pizzalandet rett før NM, men får se Wink Ta med strikker og trene i varmen, hehe.

Men ja, sant ang at enkle er det beste, mer cardio + mindre vann = bedre form Smiley

Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Veldig fin fysikk,synd du manglet de ekstra kg,ellers kunne du kjempet med dansken  Wink

Spis godt en par dager nå,og hiv deg med på loaded davel,du klarer få av deg de siste kg tror jeg Wink

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Du så veldig bra ut på scenen. Så ut som lårene holdt litt ekstra vann? Resten så veldig ba ut. Du har en tiltalende fysikk og små justeringer så er du der.

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Veldig fin fysikk,synd du manglet de ekstra kg,ellers kunne du kjempet med dansken  Wink

Spis godt en par dager nå,og hiv deg med på loaded davel,du klarer få av deg de siste kg tror jeg Wink

Smiley

Du så veldig bra ut på scenen. Så ut som lårene holdt litt ekstra vann? Resten så veldig ba ut. Du har en tiltalende fysikk og små justeringer så er du der.

Ja var litt vann, men det rettes på til neste gang! Øve litt mer poseringer også Wink
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Du har alt som skal til får kunne gjøre det bra, så dette kommer til å gå bra framover. Å finne ut av de siste dagenes forberedelser er en greie i seg sjøl, men det er ingen heksekunst, så det prikker du sikkert inn neste gang!
Husk at det enkle ofte er det greieste - jo mer avansert en prøver å gjøre det, jo vanskeligere blir det å treffe!

Enig! Både i at du (Bernt) har alt som skal til for å kunne gjøre det bra framover, og at det enkleste ofte er det greieste. Keep it simple!



Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Gratulerer med tredjeplass. Du har en utrolig flott fysikk, blikkfang, ingen tydelige mangler. Veldig synd at beina manglet den definisjon overkroppen hadde. Du har store lår, spesiellt fra siden. Så får du de like skrapt som resten så blir dette brutalt.

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Enig! Både i at du (Bernt) har alt som skal til for å kunne gjøre det bra framover, og at det enkleste ofte er det greieste. Keep it simple!



Henge med neste gang du også David:) Kan vi smøre inn hverandre...  Grin

Gratulerer med tredjeplass. Du har en utrolig flott fysikk, blikkfang, ingen tydelige mangler. Veldig synd at beina manglet den definisjon overkroppen hadde. Du har store lår, spesiellt fra siden. Så får du de like skrapt som resten så blir dette brutalt.

Er småting som skal til før det sitter 100%, men det er en egen liten vitenskap og man lærer utrolig mye om sin egen kropp og mentalitet, spessielt de siste dagene! Smiley

Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Ja skal til Italia i august og vet at det er ikke helt otimalt å dra til pasta- og pizzalandet rett før NM, men får se Wink Ta med strikker og trene i varmen, hehe.

Men ja, sant ang at enkle er det beste, mer cardio + mindre vann = bedre form Smiley



Det går bra så lenge det såpass i forkant.

Når det gjelder å treffe formen, så ville jeg heller sagt svært forsiktig kardio siste uka, null beintrening1-2 uker i forkant, normalt med vann inntil det er igjen omlag et drøyt døgn, normalt med salt, ikke for mye karb, og BANG!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Det går bra så lenge det såpass i forkant.

Når det gjelder å treffe formen, så ville jeg heller sagt svært forsiktig kardio siste uka, null beintrening1-2 uker i forkant, normalt med vann inntil det er igjen omlag et drøyt døgn, normalt med salt, ikke for mye karb, og BANG!

Kjørte cardio ganske nært opptil denne gangen, men selfølgelig ikke så mye. Men tror jeg har en god plan til neste gang, følte at opplegget var bra og med justeringer så blir det bedre Smiley

Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

gratulerer.. og fin fysikk forresten, kommer nok til å bli farlig du når du får på deg noen kg til med muskler:) som sikkert kommer?

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
gratulerer.. og fin fysikk forresten, kommer nok til å bli farlig du når du får på deg noen kg til med muskler:) som sikkert kommer?

Hey Ole:) Er ikke så mange kg jeg kan opp før jeg ligger akkurat på grensa i forhold til CBB reglene, så må heller ha som mål å komme inn mye hardere! Men skal holde bra cardionivå frem mot NM nå, så får vi se!

Smiley
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!