Skrevet av Emne: danny-boy off-season-modus  (Lest 92838 ganger)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #465 : 05. oktober 2009, 12:27 »
stavanger open - 3 plass
NM oslo - 2 plass + beste posør..
Nordisk trondheim... ?  Grin


Skal ikke si noe, men vi ser jo trenden her da  Cool

Utrolig gøy å se deg på scenen og gleder meg allerede til Nordisk!!!!

Ole M  biggrin
Tusen takk for fine ord, vel, i Trondheim skal jeg være fornøyd bare jeg kommer til finalen  tenker jeg vi sier, for der blir det monsterhøyt nivå på klassene antar jeg, når det kommer gode byggere fra Finland, sverige og sikkert en par fra Estland også. Så Nordisk er min bonus, får sett Trondheim da, aldri vært der før Smiley

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: danny-boy off-season-modus
« #466 : 05. oktober 2009, 12:32 »
Gratulerer med velfortjent 2 plass + beste posør Cheesy Regner med du hørte oss oppe til venstre i salen (høyre for deg på scenen). Spes frua var flink og skrike DANIEL, WHOHO Smiley
Masse lykke til mot Nordisk!

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: danny-boy off-season-modus
« #467 : 05. oktober 2009, 12:35 »
Tusen takk for fine ord, vel, i Trondheim skal jeg være fornøyd bare jeg kommer til finalen  tenker jeg vi sier, for der blir det monsterhøyt nivå på klassene antar jeg, når det kommer gode byggere fra Finland, sverige og sikkert en par fra Estland også. Så Nordisk er min bonus, får sett Trondheim da, aldri vært der før Smiley

Sant det - nivået blir ikke dårligere der oppe nei, men det er bare å trøkke til det. Så en velfortjent liten "ferie" etterpå Smiley
Uansett så ser dette unektelig bra ut, og hvem sier at de utenlandske utøverne er bedre enn de norske...? Time will show, og den eneste utøveren du kan gjøre noe med heter Daniel, så stå på videre!! Gleder meg villt!!

Velkommen til trøndelag er du i hvertfall !! Cheesy
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #468 : 05. oktober 2009, 12:36 »
Gratulerer med velfortjent 2 plass + beste posør Cheesy Regner med du hørte oss oppe til venstre i salen (høyre for deg på scenen). Spes frua var flink og skrike DANIEL, WHOHO Smiley
Masse lykke til mot Nordisk!
Tusen takk Ole, og gratulerer med 3 .plassen Smiley For og være ærlig, så var jeg så susete i hodet oppå der, at jeg ikke fikk med meg stort faktisk,hehe...

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #469 : 05. oktober 2009, 12:38 »
Sant det - nivået blir ikke dårligere der oppe nei, men det er bare å trøkke til det. Så en velfortjent liten "ferie" etterpå Smiley
Uansett så ser dette unektelig bra ut, og hvem sier at de utenlandske utøverne er bedre enn de norske...? Time will show, og den eneste utøveren du kan gjøre noe med heter Daniel, så stå på videre!! Gleder meg villt!!

Velkommen til trøndelag er du i hvertfall !! Cheesy
Gleder meg til ferie nå, reiser bort i slutten av November, også blir det nok noen års pause fra bygging også tenker jeg Smiley Sant som du sier, eneste jeg må være bedre enn, er slik jeg var igår, da er målet mitt nådd for i år Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #470 : 05. oktober 2009, 12:51 »
Eller sitte i salen med 4 gensere på, masse proteinsjokkiser og si: " sjekk han der er i dårlig form da!! " Wink

Har jeg lov til det? Smiley

I grunn en selsom opplevelse (som mann) å sitte i den salen å være opptatt av om menn i tanga har harde rasseballer eller ikke.......makes me wonder!  Huh


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: danny-boy off-season-modus
« #471 : 05. oktober 2009, 12:58 »
Har jeg lov til det? Smiley

I grunn en selsom opplevelse som mann, å sitte i den salen å være opptatt av om menn i tanga har harde rasseballer eller ikke.......makes me wonder!  Huh

hahaha!!! bra kommentar, men slik er vi desverre..
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: danny-boy off-season-modus
« #472 : 05. oktober 2009, 13:07 »
Har jeg lov til det? Smiley

I grunn en selsom opplevelse (som mann) å sitte i den salen å være opptatt av om menn i tanga har harde rasseballer eller ikke.......makes me wonder!  Huh

Og du legger jo merke til så mye som mange andre ikke helt får med seg, så du MÅ jo like dette Wink .....
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #473 : 05. oktober 2009, 13:10 »
Har jeg lov til det? Smiley

I grunn en selsom opplevelse (som mann) å sitte i den salen å være opptatt av om menn i tanga har harde rasseballer eller ikke.......makes me wonder!  Huh
og kake hadde du jammen med deg også Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #474 : 05. oktober 2009, 13:31 »
og kake hadde du jammen med deg også Smiley

Flinke gutter (og jenter) fortjener selvfølgelig kake!! Smiley

Ø

PS! Så veldig bra ut i går Daniel! Bare få vekk det lille som smoother ryggen litt nå, så blir du grusom på nordisk! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #475 : 05. oktober 2009, 13:34 »
Og du legger jo merke til så mye som mange andre ikke helt får med seg, så du MÅ jo like dette Wink .....

Hehehe ..............joa, men så neida... ..................ingen kommentar!!  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: danny-boy off-season-modus
« #476 : 05. oktober 2009, 13:36 »
Har jeg lov til det? Smiley

I grunn en selsom opplevelse (som mann) å sitte i den salen å være opptatt av om menn i tanga har harde rasseballer eller ikke.......makes me wonder!  Huh

Det er vel også kun på NM i bygging at man kan få spørsmål om hvordan formen er, og så uten å vente på svar så sjekker vedkommende selv ved å klype magefettet ditt gjennom skjorta (som Tricepsman gjorde på meg), eller drar opp skjorta til den andre for å se/kjenne
(Jan S gjorde det på meg når han traff meg utenfor doen, men husker ikke helt om jeg dro opp skjorta selv, eller om han gjorde en gest med armen/hånda som var så overbevisende at jeg selv dro opp skjorta).

Gratulerer Daniel, du var skikkelig imponerende!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #477 : 05. oktober 2009, 13:42 »
Det er vel også kun på NM i bygging at man kan få spørsmål om hvordan formen er, og så uten å vente på svar så sjekker vedkommende selv ved å klype magefettet ditt gjennom skjorta (som Tricepsman gjorde på meg), eller drar opp skjorta til den andre for å se/kjenne
(Jan S gjorde det på meg når han traff meg utenfor doen, men husker ikke helt om jeg dro opp skjorta selv, eller om han gjorde en gest med armen/hånda som var så overbevisende at jeg selv dro opp skjorta).

Gratulerer Daniel, du var skikkelig imponerende!

Sånt gjør vi året rundt - så vær obs! Wink

...men....ja, det er sykt sykt sykt å ha slike tendenser til å beføle andre menns mageskinn, men sånn har en altså blitt med årene Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #478 : 05. oktober 2009, 14:35 »
nm 09

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #479 : 05. oktober 2009, 14:38 »
Det er vel også kun på NM i bygging at man kan få spørsmål om hvordan formen er, og så uten å vente på svar så sjekker vedkommende selv ved å klype magefettet ditt gjennom skjorta (som Tricepsman gjorde på meg), eller drar opp skjorta til den andre for å se/kjenne
(Jan S gjorde det på meg når han traff meg utenfor doen, men husker ikke helt om jeg dro opp skjorta selv, eller om han gjorde en gest med armen/hånda som var så overbevisende at jeg selv dro opp skjorta).

Gratulerer Daniel, du var skikkelig imponerende!
Takk til både Jan og Øyvind, har sett så lite bilder fra det hele, så har ikke så mye inntrykk og gå utifra men, varmer og høre at det så greit ut.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!