Skrevet av Emne: danny-boy off-season-modus  (Lest 91833 ganger)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #495 : 07. oktober 2009, 18:47 »
Piss meg i øret Daniel. Dette mener jeg med gode baktanker. Det er ikke ære for deg å stå der sammen med den gjengen. Dette er et selskap du hører hjemme i. Ser man på personligheten til de du nevner, skjønner jeg æresbegrepet da disse gutta sikkert er hyggelige mennesker (Marius vet jeg jo er hyggelig Smiley), men erfaringsmessig og fysisk er det på dette nivået du skal konkurrere i. Og da har du like store muligheter å hevde deg som alle andre. 

Du vet ikke selv hvor god du er. Det er sikkert. Det er den som treffer og prikker formen den dagen som vinner. Dette sa jeg til deg før NM, og her havnet du på en knallsterk andreplass. Poseringsmessig er det få som slår deg, og rammen og størrelsen din er det lite å utsette på. Tro på deg selv, Daniel. De gjør alle vi andre.

Smiley
Vil jo si det er en ære, når utøverne jeg nevnte (Ossi og Kivikas har gode vm-plasseringer), Marius mang en gang har bevist at han har det som skal til for et internasjonalt nivå, Høglund,Tommi Heinonen og Jan Sigve Elliasen er jo kjente skandinaviske profiler, som jeg har sett opp til i mange år.Så blir det jo en ære og få representere landet sitt imot denne gjengen.

Ellers må jeg bare takke for fine ord, og MASSE poser med godt, som jeg ikke får lov og spise av , ennå Sad
Målet mitt for i år, var og kvale for nordisk, noe jeg også klarte, da er det bare siste bonusen igjen nå da Smiley

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: danny-boy off-season-modus
« #496 : 07. oktober 2009, 20:30 »
Du er best!
Maxium effort!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #497 : 07. oktober 2009, 21:07 »
Vel, det er vel og ta LITT hardt i FJELLET!!! Wink

Joa kanskje, men vi som stiller kan vel knappest regnes som inteligensiaen i dette landet, og definitivt ikke mot slutten av diettene, så noen avansert vitenskap kan det knappest være hehe  Smiley

Salt stabilt, karb svært moderat (om noe i det heletatt), kutt vann i passelig tid, ligg unna riskaker, spis diettmat konkurransedagen.....vips...form! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Marius*83

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 70

  • 09
Sv: danny-boy off-season-modus
« #498 : 07. oktober 2009, 21:59 »
Salt stabilt, karb svært moderat (om noe i det heletatt), kutt vann i passelig tid, ligg unna riskaker, spis diettmat konkurransedagen.....vips...form! Smiley

Som musikk i mine ører  Cool
4
   3
     2
       ?...

Sponset av    
                  
                                    PRO GYM- Progym.no

DRAMMEN FKK


"Selvdisiplin vokser ikke på trær"


Mr C

  • Gjest
Sv: danny-boy off-season-modus
« #499 : 08. oktober 2009, 00:39 »
Halla!

Grattis for her om dagen. Ville bare si at jeg syntes du har veldig bra kropp. Overgangen fra bryst, skuldre og tri i noen av posene dine er bare drømmen. Midja di er bare helt gull. Med en bedre treff på formen kan du fint slå Marius, bra han og men midja kommer desverre alltid til å innhente han....

Stå på. Grin

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: danny-boy off-season-modus
« #500 : 08. oktober 2009, 03:26 »
Er ok å være ydmyk D, men du må gi deg selv litt kredd også. Du er i Nordisk for en grunn, og at det kommer en gjenng med utlendinger har ingen ting å si. Som andre har ytret i tråden her så er det ikke sånn at Norge har noen grunn til å sende dårligere utøvere en andre land. - 90 kilos klassen som konkurerte i NM var ikke dårlig og de andre utøvenre skal få slite når de møter deg og Marius om begge treffer skikkelig på formen!! Gleder meg til å se deg posere igjen (da med ett digert kakesykke i munnen )og du har jo barer blitt bedre og bedre for hver konk i år så.... alle gode ting er tre!!! Go get them tiger!!! 
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: danny-boy off-season-modus
« #501 : 08. oktober 2009, 06:00 »
Hvordan føles det å ha en så sykt bra kropp? hadde følt det som om jeg gikk rundt i et fett batman kostyme hele dagen jeg...
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: danny-boy off-season-modus
« #502 : 08. oktober 2009, 10:31 »
Hvordan føles det å ha en så sykt bra kropp? hadde følt det som om jeg gikk rundt i et fett batman kostyme hele dagen jeg...

Nå er ikke jeg Daniel, men jeg følte meg selv i bra form de siste par tre ukene før jeg stilte i fitness i juni. 2 uker etterpå både følte jeg meg som og så ut som en dass, og det er først nå jeg føler at jeg begynner å bli i form igjen, 17 dager før neste konkurranse....

Tipper de andre som konkurrerer har litt lignende følelser. Dvs at det kun er en veldig kort periode man føler at man er i form.

Men det er jo teoretisk mulig å være bare noen kg unna konkurranseform året rundt, og det er mulig jeg skal teste ut den teorien...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: danny-boy off-season-modus
« #503 : 08. oktober 2009, 10:39 »
Nå er ikke jeg Daniel, men jeg følte meg selv i bra form de siste par tre ukene før jeg stilte i fitness i juni. 2 uker etterpå både følte jeg meg som og så ut som en dass, og det er først nå jeg føler at jeg begynner å bli i form igjen, 17 dager før neste konkurranse....

Tipper de andre som konkurrerer har litt lignende følelser. Dvs at det kun er en veldig kort periode man føler at man er i form.

Men det er jo teoretisk mulig å være bare noen kg unna konkurranseform året rundt, og det er mulig jeg skal teste ut den teorien...



Støtter den, har vært i dårlig form og sett jævlig ut selv nå siden mars  , og blir nok først godt uti februar før jeg er fornøyd igjen

Lykke til i Trondheim Daniel.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: danny-boy off-season-modus
« #504 : 08. oktober 2009, 11:25 »
Ja kan skjønne den... treningene den første mnd etter konkuranse er jo råe da når man har trykk igjen og alt ser ganske stramt ut:) Savner den følelsen, men skal få den igjen da jeg har starta deff nu. Blir mega inspirert av å se så mange andre her diete livet av seg:)

Nå er det av med bamse kostymet jeg har labbe i alt for lenge og join the ranks of "shredded men" som det florerer av her. Takk for inspirasjonen gutter!!!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: danny-boy off-season-modus
« #505 : 08. oktober 2009, 11:36 »
Jeg følte vel aldri at jeg fikk den trykk+stramt følelsen. Syntes rett og slett jeg bare så smooth og tjukk ut allerede fra andre dag etter konken. Alt av blodårer og markeringer forsvant umiddelbart og magen stod rett ut. Som du forøvrig vil se i neste nummer av Treningsforum magasinet...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #506 : 08. oktober 2009, 14:21 »
Joa kanskje, men vi som stiller kan vel knappest regnes som inteligensiaen i dette landet, og definitivt ikke mot slutten av diettene, så noen avansert vitenskap kan det knappest være hehe  Smiley

Salt stabilt, karb svært moderat (om noe i det heletatt), kutt vann i passelig tid, ligg unna riskaker, spis diettmat konkurransedagen.....vips...form! Smiley
ja, er vel noe slikt jeg gjorde så Wink

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #507 : 08. oktober 2009, 14:27 »
Hvordan føles det å ha en så sykt bra kropp? hadde følt det som om jeg gikk rundt i et fett batman kostyme hele dagen jeg...
Du hadde nok ikke det nei Wink Selv om ting skinner på utsiden, er det ikke sikkert det føles så nice allikevel Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #508 : 08. oktober 2009, 15:53 »
ja, er vel noe slikt jeg gjorde så Wink

Og formen var slett ikke verst heller! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #509 : 19. oktober 2009, 03:45 »
nordisk 09

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!