Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 115921 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Dop er for tapere
« #15 : 21. juli 2006, 04:06 »
Dette burde vært en sticky, og noe alle medlemmene bør lese når de er nye brukere.. Også gamle brukere bør lese det. Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Dop er for tapere
« #16 : 21. juli 2006, 16:36 »
honnør for bra dikt ja - men tror det er mange som ikke ville likt å få sunget dette opp i fleisen ?

kanskje treningsforum skal faktisk gjøre alvor av sin såkalte antidopinglinje, og kan da i første omgang slutte å ha intervjuer med bodybuildere som selv bestemora mi ville sett er dopet.

og før noen skriver at jeg er misunnelig og drar frem janteloven osv, så vil jeg bare si, at jeg har all respekt for mennesker som jobber hardt for å oppnå sine mål, men at min personlige mening er at dop er bare noe forbasket tull.

enten får man legge seg på en klar linje, eller så blir det mer som t-nation, der man ikke tar avstand fra dop i det hele tatt.

dessuten er det flere forumbrukere som er dopere, og som er tidligere dopere, og skal man liksom kaste ut alle disse da? tror ikke helt det er slik verden fungerer!

men å innprente riktige holdninger er veldig viktig. men det er et vanskelig spørsmål, og det vil alltid være det, og det vil alltid være noen som er villige til å jukse for å bli best! det er ikke alle som har like bra moral!

personlig synes jeg diktet var helt suverent.

men av og til kan kanskje det lureste være å konsentrere seg om sin egen trening og ikke bry seg så mye om andre?

arnold schwarzenegger feks kan vel strengt tatt ikke defineres som en taper, tenk på alt det han har oppnådd, innen bodybuilding, film og politikk!

skal man først dope seg så får man gjøre det med stil så man går ned med flagget til topps, alle disse garasjebolerne som aldri har tatt en deff er bare latterlige!

hver og en bestemmer over sitt eget liv, og jeg ofrer heller en del kg på totalen enn å få alle de helseproblemene som dop-bruken medfører.

TF kan godt slutte å legge ut intervjuer med dopede utøvere, men forumet blir vel ikke noe mindre hyklersk av den grunn. En trenger jo ikke se lenger enn bildeprofilene/treningsdagbøkene for å finne dopede medlemmer som blir rost opp i skyene for sin fremgang.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #17 : 21. juli 2006, 16:42 »
Forsvinner ikke musklene man har opparbeidet seg under boleperioden når man slutter med dopingen, da? Wink

Stemmer, musklene blir til fett og man blir tynn, og i verstefall så kan man dø  Shocked
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Dop er for tapere
« #18 : 21. juli 2006, 16:57 »
TF kan godt slutte å legge ut intervjuer med dopede utøvere, men forumet blir vel ikke noe mindre hyklersk av den grunn. En trenger jo ikke se lenger enn bildeprofilene/treningsdagbøkene for å finne dopede medlemmer som blir rost opp i skyene for sin fremgang.

hvorfor ikke ta bort erklæringen om antidoping da, heller legge seg på en t-nation linje?

Eller skrive det om til noe ala:

"Treningsforum støtter ikke bruk av prestasjonfremmende og helseskadelige dopingmidler. Dog kan vi ikke garantere at alle utøvere som er profilert i intervjuer eller på annen måte aldri har benyttet seg av nevnte midler for å få en bedre kropp/raskere fremgang."

At man har intervju med en god bygger kan få mange ungdommer til å ville bli som han, og det kan bære galt avsted når de da begynner å spise piller fra gymmets lokale helt. Ofte forstår ikke ungdom hva de begir seg ut på, og det finnes nok av eksempler på ungdommer som har fått helsen sin ødelagt av bol og narkotika. nå sidestiller jeg ikke disse to, men det er ofte ikke lange veien fra testo i uka til partydop i helga.

etter min mening burde slike intervjuer kuttes ut, og også annonser hvor dopere profilerer proteinpulver/klær osv burde også kuttes ut.

for hvilket signal gir dette?

jo - om du er tøff, stor og sterk, og full av bol - får du sponsorer, du vinner konkurranser, du kommer i bodybuildermagasiner, ja du får et NAVN! fantastisk!

lite skriver de da om de ødelagte familierelasjonene, ødelagte forhold, psykiske problemer som ofte følger i kjølvannet osv.

for her går alt på image, utseendet og status-symboler.

helt twisted spør du meg.

ja til sunn norsk ungdom som kan løfte tungt uten medisiner!

 :-d

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Dop er for tapere
« #19 : 21. juli 2006, 17:08 »
Stemmer, musklene blir til fett og man blir tynn, og i verstefall så kan man dø Shocked

Hehe:) Godt sagt:) (tar lett ironien seff:)

Mange myter om AAS bruk også. Ikke tro alt dere hører heller da. Dersom du mistet alt, ville du måtte være på HELE tiden for å beholde stor masse du har tilegnet deg med bruk av aas, og slik er det bare ikke.

Ser mange bolere her på gymmen som kjører 1-2 såkalte "kurer" i året, og jeg skal love deg at de ikke er små i "offperiodene" heller..

L



Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Dop er for tapere
« #20 : 21. juli 2006, 17:19 »
hvorfor ikke ta bort erklæringen om antidoping da, heller legge seg på en t-nation linje?

Et slikt tiltak hadde jeg utvilsomt støttet.

Slik det er nå, blir det alt for mye hemmelighetskremmeri og baksnakking. Jeg tror også at en del av AAS-brukerne her på forumet ville vært mer åpne om bruken sin, hadde forumet vist litt mer toleranse. Som sagt, det blir for dumt med et forum der høyt profilerte medlemmer høster lovord for resultater de ikke har oppnådd på naturlig vis. Bedre med alle kortene på bordet, spør dere meg...

Utlogget prriii

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 458

  • Hvis Voltige var lett,ville det blitt kalt Fotball
SV: Dop er for tapere
« #21 : 21. juli 2006, 17:30 »
Øy...  Grin noen som er litt musikk peiling BØR sette melodi til den der ass!
Det kan jo bli en HIT

KONGE!!!
Doping er UT knut! Tongue
im back Nå er det full skjerpings biggrin

Jeg vil, jeg tør og jeg kan -sitat Frank Beck

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #22 : 21. juli 2006, 18:26 »
ja til sunn norsk ungdom som kan løfte tungt uten medisiner!

Hvor setter du grensen ved "medisiner" ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Dop er for tapere
« #23 : 21. juli 2006, 18:43 »
Hvor setter du grensen ved "medisiner" ?

kverulant Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #24 : 21. juli 2006, 18:45 »
Nope - absolutt ikke !! Det er et helt ærlig spørsmål; hvor setter du grensen ved "medisin" ? Er det greit å bruke Ibux i perioder foran tunge treninger for å unngå betennelser ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Dop er for tapere
« #25 : 21. juli 2006, 19:16 »
mente steroider (evt. alle forbudte stoffer på dopinglisten) med ordet medisin i denne sammenheng.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Dop er for tapere
« #26 : 21. juli 2006, 21:18 »
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #27 : 22. juli 2006, 14:49 »
En ting er i hver fall sikkert, dersom man tuller for mye så kan det gå en ille. Bare se her :
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #28 : 22. juli 2006, 15:20 »
Forslaget ditt er bra, spørsmålet er vel hvem som kan fremsette slik informasjon på en nøytral måte ? For det er jo ikke engang full enighet blant forskerne ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dop er for tapere
« #29 : 22. juli 2006, 15:25 »
ADN kan ikke gjøre en slik oppgave i mine øyne, da de er nødt til å skeivfremstille det hele. Det er i praksis deres oppgave, i hvert fall slik de har gjort det hele veien.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!