Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 115851 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #225 : 26. juli 2006, 22:10 »
Hadde du drevet med kroppsbygging hadde du nok tenkt anderledes... Wink
Nei jeg gjør ikke det. Wink

Han drev faktisk med fitness før, tror han stilte og faktisk.

Det stemmer.NM 02 og BK Oslo open 03
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #226 : 26. juli 2006, 22:12 »
Nei jeg gjør ikke det. Wink

Det stemmer.NM 02 og BK Oslo open 03

Brukte du aas i den perioden? Det er jo mange styrkeløftere som har brukt aas før de begynte å konkurrere i styrkeløft... uten å anklage deg for noe, jeg bare lurer Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Dop er for tapere
« #227 : 26. juli 2006, 22:14 »
Er det bedre og angripe en gruppe med personer enn en enkelt person?

En gruppe forsvarer seg lettere enn en enkeltperson.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #228 : 26. juli 2006, 22:23 »
Brukte du aas i den perioden? Det er jo mange styrkeløftere som har brukt aas før de begynte å konkurrere i styrkeløft... uten å anklage deg for noe, jeg bare lurer Wink

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri brukt,bruker ikke og vil heller aldri bruke preparater som står på dopinglista.Dette til tross for at jeg har sterk pollenallergi som ikke blir helt bra med den medisinen som jeg går på nå.
Alternativet for å bli helt bra er medisin som er prestasjonsfremmende(står på dopinglista),men av min egen samvittighet vil jeg ikke bruke den.For i mine øyne har jeg da "dopet" meg,og da er det bare å pakke sammen for da har jeg "tapt". Wink

Jeg kan også tilføye at jeg trives i det laget jeg er nå,vi har det fint.Selv om at jeg aldri vil kunne bli noe annet enn en middelmådig løfter,så kan jeg jo bidra slik at rekruttering til fremtidige mestere kommer frem.. Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget postmann pat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Dop er for tapere
« #229 : 26. juli 2006, 23:41 »


Det stemmer.NM 02 og BK Oslo open 03
Sitat

Og hvilken plassering ble det der?

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #230 : 26. juli 2006, 23:50 »
Nei men med tanke på at du sier at samtlige konkurrerende kroppsbyggere er pussy så hvor er du da? Da du i sammenligning med de du rakker ned på er mye mindre, mye svakere, trener mindre, ikke spiser like strikt, er langt fra så dedikert... Da er du rett og slett en taper. Og ofre alt og satse 100% på kroppsbygging er ikke å være taper, det er å være dedikert. Og sitte der med fingen i rauå og rakke ned på alle andre som faktisk har oppnådd noe, det kaller jeg taper.

Jeg er ingen bygger. Jeg er en 16-åring som prøver å få en bra kropp og økt styrke. Senere bestemmer jeg meg for hva jeg vil gjøre. Men jeg følger med på toppbygging å synest det er trist om den med det største dopingbudsjettet vinner. Du synest kanskje dette er en positiv ting siden steroider er guds gave til BB i dine øyne, men det synest altså ikke jeg. Vi er ikke en urbefolkning der den største og sterkeste er den eneste som får ha en mening. Hvis jeg stiller meg negativ til de som jukser så er det mitt valg. Takler ikke du det er det ditt problem!

Person angrepene skal jeg ikke svare på...
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Dop er for tapere
« #231 : 26. juli 2006, 23:51 »
Hei, har ikke tid til å lese de siste sidene i diskusjonen, men må forsvare meg. Har som sagt ikke så mye tid, så leter heller ikke frem quotes, de som ahr sagt noe vet hva de har sagt.

Oddiboddy: Du sa at i mine øyne så finnes det ikke bolere i styrkeløftsporten, eller dopere om du vil. Når har jeg sagt det? Vet de finnes bolere, jeg er jo ikke blind! Russerne og ukrainerne er jo stinne i doping! Hvorfor legge ord i min munn?

Binais: Hva er det med å rakke ned på meg da? JA JEG VET JEG ER EN LITEN PUSLING SOM ER BITTELITEN OG SVAK OG ALDRI KOMMER TIL Å FÅ DOPINGBESKLYDNINGER ETTER MEG, men har jeg sakt at jeg kom til å få det? Nei! Trodde du som moderator kunne holde deg for god til å komme med sånn "småuskyldig" mobbing. Jeg mener rykte til styrkesport generelt, tenker ikke på meg i det hele tatt. Ikke lat som du ikke kjenner til det, om du ikke gjør det så er du heldig. Tror seriøst minst 70% av alle i norge som ikke trener tenker doping når de får høre om en styrkeidrett (som involverer vektløfting).

Herretter vil jeg ha meg frabedt: No offence men hele verden er større en deg, no offence men du får vel ikke beskyldninger etter deg for å være gymrotte.

Ps: oddiboddy, når du skryter over å være dobbelt så sterk som meg så bør du ihvertfall bevise det, så på din siste økt- hadde ikke hatt store problemer med å klare noen av de vektene i samme repitisjon og set antall Smiley Er faktisk noe av det jeg har trent på nå i det siste når jeg har trent for å ha overskudd (i enkelte øvelser)
Og jeg er en liten men ren pingle, akkurat hårfint på 70kg og 15 år. What does that make you?

Som sagt har jeg ikke lest de 3 siste sidene, vil gjøre dette- og prøve å ikke blande meg inn fordi om jeg kjenner tf rett så er det en seriøst diskusjon pågang blandt folk som har mer peiling og fartstid en meg Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Dop er for tapere
« #232 : 26. juli 2006, 23:57 »
Traff jeg et sårt punkt slux? :Smiley
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Dop er for tapere
« #233 : 27. juli 2006, 00:22 »
Traff jeg et sårt punkt slux? :Smiley

Nei, du er bare en skrinn, usympatisk og selvforherligende pubertetstass som har litt for høye tanker om seg selv.
listefyll returns

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Dop er for tapere
« #234 : 27. juli 2006, 00:29 »
Kanskje? :Smiley
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Dop er for tapere
« #235 : 27. juli 2006, 00:31 »
Nei, dette kan jeg garantere. Du kan få det skriftelig på fint papir.
listefyll returns

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Dop er for tapere
« #236 : 27. juli 2006, 00:39 »
Send pm om du vil sende det skriftelig da! Smiley
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

andreassk

  • Gjest
SV: Dop er for tapere
« #237 : 27. juli 2006, 00:39 »
Traff jeg et sårt punkt slux? :Smiley

Kanskje du heller bare skal stenge tråden, slik at det ikke oppstår flere avsporinger? Tror egentlig de fleste har gjort seg om en mening om dopere nå..


Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: Dop er for tapere
« #238 : 27. juli 2006, 00:46 »
Denne svarer jeg på!
Jeg har hele min tid med vekttrening slitt med "65" kg i benken.
Men jeg kan også si at det faller meg aldri inn å begynne med doping.Dette fordi jeg har viljestyrke,moral,samvittighet og konkurrerer med meg selv.Dersom jeg skulle starte med doping,hvordan ble det med disse punktene da?
Nei kan man ikke bli best uten doping,da har man ikke anlegg og trives ikke med det man holder på med.Da hjelper det lite med en kur eller 3,for det er juks uansett hvordan man ser på det. Wink

Driver man med styrkeløft eller kroppsbygging må man nesten bruke aas hvis man vil komme seg i verdensklassen. Kanskje ikke i kroppsbygging, da dette går mye på symmetri, men i styrkeløft kan man nesten si at man stiller på lik linje med mesteparten av utøverne hvis man kjører aas. Dette er min mening utifra det jeg har hørt og lest. Smiley
PS: Har ikke tatt meg tid til å lese gjennom hele tråden. (Sorry) Smiley
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Dop er for tapere
« #239 : 27. juli 2006, 00:47 »
1) Oddi er ca like tung som halvparten av det ene låret til Coleman, det at han prøver å fremstå som en 50-åring med livserfaring som kan gi gode råd til 16-18-åringer blir bare for dumt.

2) Oddi når ikke medlemmer som Hans Høyhet og HITman til skolissene engang når det gjelder kunnskap om AAS, likevel skriver han innlegg som om han hadde en doktorgrad i medisin kombinert med en doktorgrad i anvendt kjemi..

Er det noen som ser at dette skurrer litt..? Spesielt når man kan se at Oddi har en veldig "grei" unnskyldning til enhver tid.. "jeg trener ikke for styrke jeg".. vel, trener du for størrelse da? Det er derfor du har oppnådd den imponerende størrelsen du har i dag? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!