Skrevet av Emne: Fin dokumentar om byggemiljøet  (Lest 4884 ganger)

Utlogget BadBoy90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #15 : 31. juli 2006, 11:18 »
Jeg er imot at ungdommer langt i fra deres genetiske potensial bruker ulovlige middler av noe slag, men jeg mener likevel at det bør være åpenhet rundt hva som skal til for faktisk å bli proff. Uansett så er det bare en av 1000-10000 som har de genetiske mulighetene som trengs for å kunne utvikle en proff-fysikk. Uansett hvor mye vekst, steroider, IGF de har i seg...

Forøvrig så virker du som en kverulant som tolker det jeg skriver utifra hva du har lyst til... Når har jeg skrevet at det trengs bol for å bli stor? Du kan bli jævlig svær uten ulovlige middler men du kan ikke bli IFBB-proff, og hele poenget mitt var nettopp det, og det at jeg synes folk bør være åpne rundt bruken sin...

word!.. sannheten er best. Så slepper folk og tenke på å kjøpe tusenvis av kostillskudd som de folka reklamerer for. Se for eksempel ødegårds artikkler der han konstant reklamerer for pf! latterlig. Å du må være dum viss du ikke skjønner at alle proff byggerne trøkker....

å en ting destination, bol trenger ikke være for tapere. finnes forskjell fra seriøs bruk og misbruk. Jeg mener at det ikke er vits i å bole hvis du ikke skal stille f.eks...

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #16 : 31. juli 2006, 13:51 »
Enig i det du sier der.
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #17 : 31. juli 2006, 13:58 »
Interessant hvordan mange byggere tjener penger på underbuksene sine, div "opptredener" for homofile, div varianter av sexsalg osv. Smiley
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #18 : 31. juli 2006, 14:01 »
Interessant hvordan mange byggere tjener penger på underbuksene sine, div "opptredener" for homofile, div varianter av sexsalg osv. Smiley

Jeg har stand utenfor gymmet der jeg trener. Jeg står på standen med "langt og høyt stand" som Dietmar sikkert ville ha skrevet.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #19 : 31. juli 2006, 14:04 »
Jeg har stand utenfor gymmet der jeg trener. Jeg står på standen med "langt og høyt stand" som Dietmar sikkert ville ha skrevet.



I stand erected !
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #20 : 31. juli 2006, 14:08 »
Jeg ble tatt under kammen på 16 åringa så kan vel få svare. Er vel ingen av ungdomma som ikke tror på at man må bruke dop for å oppnå en så stor fysikk som i BB. Hva bb gjør for være deres sak, tror det er mer plagsomt for de seriøse styrkeløftere og AF deltakere.

Om ingen hadde begynt med dop, så ville det aldri vært et problem. Så sier dere at sporten kanskje ikke ville vært like stor da, men om de fleste må selge seg selv som mannlige prostituerte for å få råd til å drive. Vel, da tror jeg ikke det hadde vært et så stort problem for dem.

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #21 : 31. juli 2006, 14:21 »
"litt for dopa" hvordan kan du påstå det!? Det sånn virkligheten i bodybuilding er.

Eg påstår ingenting.Han seier jo sjøl at han bruker bol. Det eg meinar er at det er trist at Bodybuilding har komme så langt at dersom ein skal snakka om proff Bodybuilding så må bol vera ein del av samtalen. Han eine som seier at han ikkje brukar bol vert framstillt som ein idiot. Dette er heilt tragisk. Er klar over at dop er ein stor del av Bodybuilding, og eg synest det er trist at det har komme så langt!!

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #22 : 31. juli 2006, 14:36 »
"Steroids is kind of old school, I dont think many people use it that much any more."
-Neil (som er gift med Maria med den litt grove stemmen)

Moro dokumentar da...
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #23 : 31. juli 2006, 15:16 »
Bonde: er det teit at folk snakker sant? Bedre at de sier det som det er så ungdommer skjønner at der er umulig å få kropper som proffene uten hjelp av ulovlige middler.

Dette her er det jeg snakker om... Hvilken annen måte kan jeg tolke dette da?
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #24 : 31. juli 2006, 22:16 »
Det er forskjell på å bli svær og bli proffesionell kroppsbygger, og du blir ikke det uten steroider etc. i kroppsbygging i dag. Det er det jeg mener og jeg ser ikke noe galt i å være åpen om dette.
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #25 : 01. august 2006, 00:56 »
å en ting destination, bol trenger ikke være for tapere. finnes forskjell fra seriøs bruk og misbruk. Jeg mener at det ikke er vits i å bole hvis du ikke skal stille f.eks...

Seriøs doping? Det finnes ett annet ord for det. Medisin! Hvis noen av medisinske årsaker trenger å ta det, med anbefaling av lege. Det er seriøs bruk av dop. Jeg har ikke noe imot personer som går på ett apotek med resept å plukker opp en medisin. De er ikke tapere. All annet bruk av doping er useriøst/uansvarlig og blir misbrukt av tapere...
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget BadBoy90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #26 : 01. august 2006, 13:18 »
Seriøs doping? Det finnes ett annet ord for det. Medisin! Hvis noen av medisinske årsaker trenger å ta det, med anbefaling av lege. Det er seriøs bruk av dop. Jeg har ikke noe imot personer som går på ett apotek med resept å plukker opp en medisin. De er ikke tapere. All annet bruk av doping er useriøst/uansvarlig og blir misbrukt av tapere...

du er latterlig person. Du kan ikke komme å si at alle som trøkker er tapere.

edit. Er forskjell på folk som boler uten samråd med legen og de som bare tar det uten noe peil...

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #27 : 01. august 2006, 15:02 »
du er latterlig person. Du kan ikke komme å si at alle som trøkker er tapere.

edit. Er forskjell på folk som boler uten samråd med legen og de som bare tar det uten noe peil...

Hva med de som boler som ER leger?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Cunty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 248

  • Ja jeg har faktisk... Tabascosaus...på alt!
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #28 : 01. august 2006, 16:38 »
"Steroids is kind of old school, I dont think many people use it that much any more."
-Neil (som er gift med Maria med den litt grove stemmen)

Moro dokumentar da...

Ja jeg synes akkurat det sitatet der var uhyre morsomt Cheesy
Loggbok

"Never argue with an idiot. He will lower you to his level and beat you with experience"

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #29 : 01. august 2006, 18:44 »
du er latterlig person. Du kan ikke komme å si at alle som trøkker er tapere

Slike uttalelser kan du holde unna en diskusjon... Du blir ikke tatt seriøst i en diskusjon hvis de eneste argumentene du har er personangrep. Du kan godt spare deg for slikt.
Back From the Dead...

... or something like that.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!