Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164925 ganger)

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #705 : 23. august 2007, 19:13 »
veldig bra overall spesielt lår!
Kommer det flere bilder ? Grin
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #706 : 23. august 2007, 19:25 »
Ser veldig bra ut!!
Det er bare bra med litt ferie, du har sikkert fått enda mer motivasjon også tenker jeg? Wink
Passion trumps fucking everything!

Utlogget holly

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 15

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #707 : 23. august 2007, 19:38 »
Kjempeflott kropp du har. Fin mage og flotte skuldere og lår.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #708 : 23. august 2007, 20:58 »
Uansett ferie eller ikke, dette ser fortsatt veldig bra ut Smiley

Takk:) Nå kommer høsten igjen, så nå skal jeg kjøre på skikkelig igjen. Motivasjon er høy! Satse på å komme nærmere målene mine nå... MÅ!

Lååår! Nydelig jobba!

Tusen takk:)

Herlig bilde! Ser tilbake på de andre bildene dine også, og må bare si at bena dine er rett og slett fantastiske! Smiley
Takker for det, har nok fått mye gratis fra 8 år med fotball i mine ungdomsår... Nå kjører jeg stort sett bare bulgarsk utfall, etbens benpress, og knebøy (samt strak mark)...Får se om det blir litt mer variasjon i M-rep prog etterhvert....Wink
Du ser jo knallfin ut selv da, mer markert enn hva jeg er, skal følge ditt eksempel å kutte mr.alkolhol fremover nå... Har en fin liten bar på hylla til besøkende isteden;)Wink Så ut som du har hatt det deilig i solstrøk du også Cheesy
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #709 : 23. august 2007, 21:11 »
Ser veldig bra ut!!
Det er bare bra med litt ferie, du har sikkert fått enda mer motivasjon også tenker jeg? Wink

Smiler, ja var bra med litt ferie. Bare blitt en uke på meg i sommer, så føler for megselv at det var velfortjent og nødvendig!

Kjempeflott kropp du har. Fin mage og flotte skuldere og lår.
Tusen takk, jobber mye med skuldre og overkropp generelt, trengs virkelig. Ting tar tid, som jeg sikkert har sagt 120 ganger før, men sakt men sikkert...i will get there! I want it bad Grin  Drivkraft. CANI
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #710 : 23. august 2007, 22:48 »
Nesten så du har bedre lår enn meg :O  *ha i bakhodet til neste trening*
Nesten fristende å spørre om hvor mye de måler hehe.
Når blir du å se på scenen ? Smiley  ( sånn bortsett fra bikinimodel som jeg mener å huske at du var med på en gang eller no ? )
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #711 : 23. august 2007, 23:13 »
Nesten så du har bedre lår enn meg :O  *ha i bakhodet til neste trening*
Nesten fristende å spørre om hvor mye de måler hehe.
Når blir du å se på scenen ? Smiley  ( sånn bortsett fra bikinimodel som jeg mener å huske at du var med på en gang eller no ? )

Smiley Ler, akkurat det tviler jeg på, men likevel hyggelig å få en slik kommentar. Vet faktisk ikke hvor mye de lå på, men målte nå (se hva du får meg til å gjøre, sprang jo nesten etter målbåndet her)....15-20 cm fra midt på kneet, dvs. ca midt på låret målte 54,5cm. Lyst å stille en gang, men føler jeg er forliten. Så er jeg også usikker på om jeg vil komme i god nok form (les; lav nok fettprosent)...
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #712 : 23. august 2007, 23:18 »
Oh, jeg er faktisk ikke så veeeldig mye større oglårene  dine er jo absolut bra markert Smiley
Har du noen gang sjekket det ut med en klubb feks angående hvordan de eventuelt mener du ligger ann å forhold til det å stille ?
Og om du vil fordi du ikke gidder eller fordi du ikke har lyst til å ha så lav fettprosent? hehe
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #713 : 23. august 2007, 23:29 »
Oh, jeg er faktisk ikke så veeeldig mye større oglårene  dine er jo absolut bra markert Smiley
Har du noen gang sjekket det ut med en klubb feks angående hvordan de eventuelt mener du ligger ann å forhold til det å stille ?
Og om du vil fordi du ikke gidder eller fordi du ikke har lyst til å ha så lav fettprosent? hehe

Vel har trent styrke i snart 5 år, men aldri vært i et miljø for slikt. Derfor har jeg heller ikke folk rundt meg som skjønner seg på dietter og legge opp kost rundt trening etc, for meg vil det blir en prioritering...Jeg er vanligvis seriøs med både kost og trening, og mesteparten av året legger jeg opp kost og energinivå, så jeg skal få maksimalt ut av hver trening jeg har. Men, jeg har også i enkelte perioder sett at dette kan gå utover studier, og jeg har prøvd ut noen dietter som ikke har vært de beste for konsentrasjon/eksamensperioder etc.

Tror absolutt det er en mulighet for at jeg kunne "giddet" som du sier, men det blir en vurderingssak, om jeg vil det nok til kjøre kroppen så hardt, for en dag på en scene. Jeg må innrømme at jeg ikke ser så "snevert" på det som jeg setter det her, men det er en livstil, og jeg føler det hadde falt seg noe mer naturlig å gå for en konkurranse om jeg hadde andre jeg kjente personlig som også stilte....
....if it makes sense....
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #714 : 23. august 2007, 23:50 »
For å si det sånn, jeg kunne i grunn skrevet det mest helt likt selv. så det makes absolut sense hehe.
Ikke no miljø eller folk med kunnskap opp sånt der jeg trener heller, men jeg tok jo til slutt kontakt med drammen Kfk hjelp og tips og veiledning mot konkurranse Smiley
Nå er det gjerne også slik at et opplegg frem mot konkurranse er såpass krevende at det aldri egentlig vil passe spesielt godt inn i livet så deter vel mer noe man bare man må bestemme seg for å ville gjennomføre, og så gjøre det uten å se seg tilbake Smiley Jeg angrer ivertfal ikke på at jeg gjennomførte selvom jeg selv ikke hadde mye til liv ved siden av den perioden, men det kan jo justeres litt ettersom man selv vil bare man er strukturert med trening og kosten. Lærte mye av det samtidig som det var en kjempeopplevelse som jeg vil ha med megresten av livet.
Man trenger ikke en kjent ved sin side på scenen for å stille, men støttespillere er helt klart viktig Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #715 : 24. august 2007, 08:00 »
Imponerende lår!!! Veldig bra.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #716 : 24. august 2007, 10:33 »
For å si det sånn, jeg kunne i grunn skrevet det mest helt likt selv. så det makes absolut sense hehe.
Ikke no miljø eller folk med kunnskap opp sånt der jeg trener heller, men jeg tok jo til slutt kontakt med drammen Kfk hjelp og tips og veiledning mot konkurranse Smiley
Nå er det gjerne også slik at et opplegg frem mot konkurranse er såpass krevende at det aldri egentlig vil passe spesielt godt inn i livet så deter vel mer noe man bare man må bestemme seg for å ville gjennomføre, og så gjøre det uten å se seg tilbake Smiley Jeg angrer ivertfal ikke på at jeg gjennomførte selvom jeg selv ikke hadde mye til liv ved siden av den perioden, men det kan jo justeres litt ettersom man selv vil bare man er strukturert med trening og kosten. Lærte mye av det samtidig som det var en kjempeopplevelse som jeg vil ha med megresten av livet.
Man trenger ikke en kjent ved sin side på scenen for å stille, men støttespillere er helt klart viktig Smiley

Santsant, får jo kjempebra oppfølging fra myoRevolution. Men ift klubber har jeg liten peiling. Ville vel egentlig tro at Oslo ville blitt nærmeste? I høst er vel de første konk. allerede i sept/okt så diett til slikt rekker jeg uansett ikke. Og på vårparten? Har innlevering av masteroppgave i Mai, og må ha et klart og fungerende hode...Smiley Mulig det kan gå, men må isåfall gå inn for det 100%.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #717 : 24. august 2007, 22:15 »
Santsant, får jo kjempebra oppfølging fra myoRevolution. Men ift klubber har jeg liten peiling. Ville vel egentlig tro at Oslo ville blitt nærmeste? I høst er vel de første konk. allerede i sept/okt så diett til slikt rekker jeg uansett ikke. Og på vårparten? Har innlevering av masteroppgave i Mai, og må ha et klart og fungerende hode...Smiley Mulig det kan gå, men må isåfall gå inn for det 100%.
Husker ikke helt hvor du sa du bodde, men av de jeg kommer på i farta så er det jo ivertfal Haralds og Partner som ligger i oslo som har peil på konk osv Smiley
På Vårparten igjen er det ivertfal sandefjord open og oslo grand pris i april\mai om jeg ikke husker helt feil så det er jo flere muligheter. Med tanke på at du er strikt til vanlig så blir det sikkert ikke så forferdelig å gjennomføre en konkuranse Smiley

Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #718 : 25. august 2007, 11:05 »
er mange klubber i Oslo:
Partner og Haralds har i tillegg studio
Men både Fitnessplannet og Ragnarokk  er i Oslo , i tillegg til Champion på Kolbotn.
og etter hva jeg har fått snusen i så er det en klubb til i Oslo "under oppseiling".

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget juniorsenior

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #719 : 01. september 2007, 22:41 »
Diggbra! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!