Skrevet av Emne: Gakic  (Lest 22965 ganger)

Utlogget Deportista

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Gakic
« #30 : 05. februar 2007, 13:42 »
Men hva med volumøkning? Har du lagt på deg no muskelmasse?

Utlogget MariusW

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 061
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 061

Sv: Gakic
« #31 : 05. februar 2007, 13:46 »
ja, men jeg har kjört med bra kosthold i tillegg. gakic bygger ikke muskler, den gjör så öktene blir mer intense, så du trener hardere, som resulterer i ökt muskelmasse.


Sponset av: Bodypower

Konkurrerende utøver i Fitness Fysikk.

Utlogget Lakris

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Gakic
« #32 : 05. februar 2007, 20:14 »
Hvilke kjemiske stoffer er det i dette produktet, og hva gjør det med kroppen? Høres jo interresant ut.

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Gakic
« #33 : 26. februar 2007, 15:17 »
Kan se at Gakic koster ca 650,- fra svensk webshop, da 128 kapsler. kanke være verdt det vel? syntes det var svindyrt, alt for mye for meg. Mye koster det hos Bodypower? tenkte å ta meg en tur over grensa så snart jeg har muligheten.
Men jeg har bestilt NO-xplode fra bodybuilding.com nå, kommer nok ikke gjennom tollen, men er det noe som kan kombineres med Gakic? eller blir det litt smør på flesk opplegg?? Wink
Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gakic
« #34 : 26. februar 2007, 17:08 »
NO produkter har null effekt, men den ekstra pumpen føles jo bra ut da...

Gakic har ikke noen spesielt imponerende effekt i studier, og jeg synes også det er alt for dyrt. Jeg vet om et meget effektivt tilskudd som har en godt dokumentert virkning som, hvis man sammenligne med studiene på Gakic, har minst like god effekt til en brøkdel av prisen.

Her er det:

Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Gakic
« #35 : 26. februar 2007, 22:48 »
Fin fint med påstander både for og imot her. Når det gjelder NO produkter så har jeg kun testet fra BSN, og vet rent lite om det hjalp stort eller ei. Men fikk digg pump, og det gjør jo fort til at man setter inn ett gir ekstra når man er og trener.
Men hva er så greia med Gakic da? er det mye "plasebo" tankegang som er ute å går? Kan man kjøpe en kaffepose til 15,- med samma effekten som Gakic til 50 ganger så mye, så er jo det en no-brainer egentlig.
Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Gakic
« #36 : 27. februar 2007, 07:17 »
NO produkter har null effekt, men den ekstra pumpen føles jo bra ut da...

Gakic har ikke noen spesielt imponerende effekt i studier, og jeg synes også det er alt for dyrt. Jeg vet om et meget effektivt tilskudd som har en godt dokumentert virkning som, hvis man sammenligne med studiene på Gakic, har minst like god effekt til en brøkdel av prisen.

Her er det:



kan du være så vennlig å forklare hvordan en kopp kaffe kan ha samme effekt som et (muligens overpriset) kosttilskudd? ble litt nysgjerrig på hvordan noen kan påstå noe sånt, men du har jo peiling, så det må vel være noe i det? Smiley
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget Lakris

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Gakic
« #37 : 28. februar 2007, 15:03 »
Er sikkert ikke værre enn at koffein i kaffe gjør samme nytten som hva enn som er i "Gakic" (kanskje det bare er koffein?)

Markedsføring og pris gjør nok at mange får en kraftig placeboeffekt.

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gakic
« #38 : 01. mars 2007, 08:16 »
Koffein har titalls og hundretall studier som dokumenterer økninger i styrke, utholdenhet og fettforbrenning. Kreatin kan vi jo også nevne her, som koster et par hundrelapper for tre måneders forbruk.

Noen få prosents økninger i styrke-utholdenhet, altså evnen til å utføre flere reps på en gitt belastning, er vist i ett par delvis tvilsomme studier, hvorav en eller flere av forskerne jobber for MuscleTech, på et kosttilskudd som koster 700kr pr mnd.

Løp og kjøp.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Gakic
« #39 : 01. mars 2007, 11:13 »
Børge har du faktisk prøvd Gakic?

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Gakic
« #40 : 01. mars 2007, 16:50 »
så hvis jeg tar en kopp kaffe og kreatin før trening vil det gi samme effekt som f.eks. no-explode? skal isåfall prøves! Smiley
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Gakic
« #41 : 02. mars 2007, 10:39 »
Børge har du faktisk prøvd Gakic?

Nei. Må jeg prøve det for å vite at det er alt for dyrt i forhold til effekten det gir? Mener du at subjektiv oppfatning er bedre enn målbare resultater fra dokumenterte studier under kontrollerte forhold? Jeg håper ikke det Smiley

streetball: Ja, NO-produkter vil gi en fin følelse av "pump" i muskulaturen, og det kjennes jo selvfølgelig bra, men det har null effekt på muskelvekst, det kan jeg garantere deg.

Kreatin er billig og det best dokumenterte tilskuddet for styrke og muskelmasse på markedet, selv om det er opptil 20% såkalte non-respondere er det mekanismer helt nede på cellenivå som gjør at alle burde ta det for langsiktige økninger.

Koffein gjør at du kan trene lengre og hardere. Du kan drikke kaffe i mange måneder for det en boks Gakic koster.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: Gakic
« #42 : 02. mars 2007, 10:49 »
Koffein gir økt velvære, bedre humør, økt konsentrasjonsevne, våkenhet, mindre søvnbehov og utholdenhet. Koffein er faktisk mildt vanedannende. I idrett kan Koffein være prestasjonsfremmende i mange grener, spesielt i idretter hvor konsentrasjon er viktig. En litt ukjent virkning av Koffein er at den stimulerer hypofysen til å frigjøre veksthormoner. Koffein brukes også i mange fettforbrennings tilskudd.

SÅ DET SÅ Smiley
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Gakic
« #43 : 22. april 2007, 00:09 »
Legger til at jeg og syns gakic er ikke verd det i fohold til prisen so far  Etter de to første gangene følte jeg ikke annet enn ubehag og slapphet.  Men sist gang jeg testa så tok jeg dem samtidig med 2 kre alkalyn kapsler og dro rett på gymmet, og knuste DC loggen min, ig ble liksom aldri sliten heller..  Så det er mulig de virker litt, om ikke annet økte de effekten av kreatinen.  Skal spise dem gjennom hele DC blasten, og så komme med et oppdatert review om det det førte til bedre vekt og størrelses øktning med enn uten.

Men en ting er sikkert... boksen burde hatt en advarsel om at så sant du ikke er hest, så kan det tenkes du kan ha litt problemer med å svelge pillene.
Holdt på å kveles på den 8. capletten sist gang

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Gakic
« #44 : 13. mai 2007, 01:49 »
revidert.  Gakic funker dritbra. Ingen NO effekt der man føler seg overlegent, men egentlig ikke yter nevneverdig bedre eller får noe spesielt ut av det muskelmessig.... med gakic er mere latent, sørger for ekte muscle gains...

 Framgangen denne blasten er helt overlegen enn de tidligere uten. 
Med tanke på at jeg kun trener 3 ganger i uka og ikke bruker det hver trening ,så er det ikke så galt prismessig heller.  Kjøpte mere faktisk.

Svelging, takler 2 og 2 av gangen nå.

Lagt til leukic nå, og  når jeg er  tom for cee, skal creakic testes.  Skal lage review på begge.




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!