Skrevet av Emne: Hansker bare tull?  (Lest 50600 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Hansker bare tull?
« #255 : 29. oktober 2007, 17:41 »
Homo!

Homo? Hvorfor er jeg homo fordi jeg sier drareimer og håndleddsbind er det eneste man bør bruke? Drareimer for å kunne presse ut det siste litt når man drar mark (eller andre øvelser som innvolverer grep) og støttebind/håndleddsbind fordi det er greit å ha i "tung" benk.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Hansker bare tull?
« #256 : 29. oktober 2007, 17:41 »
Mark med hansker, blææææ.

Vil du bli som Beckham med silkehender, be my guest. Vil du bli mandig med grove hender så brenner du de dumme hanskene.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hansker bare tull?
« #257 : 29. oktober 2007, 20:44 »
Homo? Hvorfor er jeg homo fordi jeg sier drareimer og håndleddsbind er det eneste man bør bruke? Drareimer for å kunne presse ut det siste litt når man drar mark (eller andre øvelser som innvolverer grep) og støttebind/håndleddsbind fordi det er greit å ha i "tung" benk.

Hehe .. Mitt innlegg var ment ironisk. Jeg syns Mr.Trening, 2strong med fler snakker tull.
Les Balthazars innlegg øverst på siden, dere. Smiley
Ingen vecka utan deca!

2strong

  • Gjest
Sv: Hansker bare tull?
« #258 : 29. oktober 2007, 21:53 »
Får utdype mitt flåsete svar litt bedre...

Har man en grunn til å bruke hansker, enten det gjelder jobb eller medisinske årsaker etc.. Så er det selvklart ikke feminint.
Er heller ikke feminint å bruke hansker selv om eneste grunnen man kan legge til rette, er at man foretrekker å trene med hansker.

Men jeg mener at alle som kan, burde vent seg av med hanskene og heller kjørt uten.
Hvorfor... Jo fordi man kan og det gir en bedre følelse med vektene. Det er ihvertfall det jeg setter pris på med å trene uten hansker.

At hendene blir ru og ufine er vel også et dårlig argument. Ja, man blir litt herdet og får noe tykker hud, men har man vanlig håndhygiene og tar vare på hendene ellers, så er ikke dette noe problem.

For all del folkens, bruk hansker, pads og hva annet dere måtte finne på. Jeg foretrekker uten som sagt og dette er bare min mening og den betyr like lite som et pust i sivet.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hansker bare tull?
« #259 : 29. oktober 2007, 22:02 »
Ikke vær så seriøs da 2strong-det er selvfølgelig håpløst feminint og rompisaktig å bruke hansker hvis årsaken er at man ikke vil få træler i hendene.  Det er helt forkastelig faktisk.
En annen ting er at det er utrolig at man kan skrive 19 sider om hansker bare tull!:)
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Hansker bare tull?
« #260 : 29. oktober 2007, 22:05 »
hehe ja 19 sier om en ganske så uviktig ting,,, hehe vi må finne på noe bedre og snakke om folkens. Grin
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

2strong

  • Gjest
Sv: Hansker bare tull?
« #261 : 29. oktober 2007, 22:10 »
Ikke vær så seriøs da 2strong-det er selvfølgelig håpløst feminint og rompisaktig å bruke hansker hvis årsaken er at man ikke vil få træler i hendene.  Det er helt forkastelig faktisk.
En annen ting er at det er utrolig at man kan skrive 19 sider om hansker bare tull!:)

Har skrevet nok tull, så får vel si hva man egentlig mener også, hehe.
Ja, det er mange intelligente tråder og emner i dette forumet etter hvert...

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Hansker bare tull?
« #262 : 29. oktober 2007, 22:17 »
Ikke vær så seriøs da 2strong-det er selvfølgelig håpløst feminint og rompisaktig å bruke hansker hvis årsaken er at man ikke vil få træler i hendene.  Det er helt forkastelig faktisk.
En annen ting er at det er utrolig at man kan skrive 19 sider om hansker bare tull!:)

Asså træler og åpne sår/blemmer er 2 ganske forskjellige saker. Man kan være enige i at sist nevnte ikke akkurat er behagelig. Så hvis man kan unngå det ved å bruke hansker. Så selvfølgelig er det best. Uansett så gir de fleste en lang mars i hva dere "hardcore" "macho" Store gutter på forumet synes. Bruker ikke hansker selv ennå, Men vurderer og kjøpe meg. Er 100% hetro bare så det ikke stusses på det^^

Men som sagt 19 sider om et såppas tåpelig tema som "hansker" er så bortkastet at det nesten er morsomt.
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Hansker bare tull?
« #263 : 29. oktober 2007, 22:56 »
Ikke legg deg til en uvane med å bruke hansker. Gjør du det så fort du fort vannblemmer osv ved kun å rake løv i hagen. Det vitner om at du har hender som en tiåring. Lær deg først som sist å herde hendene dine så slipper du sånt tull i fremtiden.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hansker bare tull?
« #264 : 30. oktober 2007, 02:33 »
hansker er no'tull folkens. Wink

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hansker bare tull?
« #265 : 30. oktober 2007, 08:31 »
Jeg bruker hansker fordi damene liker det. Er det homo? Cheesy
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hansker bare tull?
« #266 : 30. oktober 2007, 08:34 »
At hendene blir ru og ufine er vel også et dårlig argument. Ja, man blir litt herdet og får noe tykker hud, men har man vanlig håndhygiene og tar vare på hendene ellers, så er ikke dette noe problem.

Håndhygiene? Det er vertfall femi.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hansker bare tull?
« #267 : 30. oktober 2007, 12:58 »
Jeg bruker hansker fordi damene liker det. Er det homo? Cheesy
Ja.
Håndhygiene? Det er vertfall femi.
Hva har hygiene med dette å gjøre?  Tror du folk som jobber med hendene eller folk som trener uten hansker er mer skitten enn deg på hendene?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

Sv: Hansker bare tull?
« #268 : 30. oktober 2007, 13:04 »
Hansker er bare tull. Får akkurat grep nok til å holde 50kg i markløft. Tar du mer enn det glipper stangen.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hansker bare tull?
« #269 : 30. oktober 2007, 13:08 »
Ja.Hva har hygiene med dette å gjøre?  Tror du folk som jobber med hendene eller folk som trener uten hansker er mer skitten enn deg på hendene?

Tror du jeg kødda? Tror du ikke jeg har jobbet med hendene før?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!