Skrevet av Emne: Andrés bildeprofil  (Lest 1380 ganger)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Andrés bildeprofil
« : 08. mars 2007, 02:32 »
Alder: 21 år
Høyde: 186
Vekt: 87-88

Treningshistorie

Jeg rørte vekter første gange høsten 2001, men det har gått mye opp og ned siden den gang. Jeg har egentlig trent hele tiden siden da, men 3/4 av tiden har vært going through the motions-trening, så alle gangene jeg har nådd en viss form, har jeg gått tilbake til daffetrening og mislykkede halvhjertede deffer.

Jeg hadde 105kg i benk høsten 2003, så falt jeg ned til 90kg sommeren 2004. Høsten 2004 trente jeg knapt bortsett fra noen armhevninger og sånn på gulvet hjemme. Våren 2005 trente jeg igjen ganske tungt, var ganske sterk og veide 92kg (men var feit også, men deffa bort det meste slik at jeg igjen ikke klarte mer enn 90kg i benk på slutten av sommeren. Høsten 2005 og våren 2006 trente jeg meg opp til 110kg i benk (veide vel 88kg), men jeg fikk for meg at jeg skulle løpe Birkebeiner'n (7km) kommende sommer, jeg trente stort sett utholdenhet slik at jeg var nede i 78kg på det laveste. Treninga gikk skeis, så jeg gikk opp til 82-83kg igjen, og det var ikke kvalitetsmasse. Jeg prøvde å gjenoppta deffen seint på sommern, men det gikk skeis med en gang jeg fikk det litt travelt på skolen. Så jeg la på nytt på meg 4-5kg med masse av dårlig kvalitet. Trente ganske greit før jul og i jula 2006 slik at jeg fikk igjen litt styrke. I år har jeg trent ganske bra siden begynnelsen av januar+trent en del intervaller (en liten ulempe er at jeg har drukket alkohol minst en gang i uka siden nyttår, menmen...).

I etterpåklokskapens navn kan jeg jo si at det er mye jeg kunne ha gjort annerledes, men det er det for seint å gjøre noe med nå. Her er noen bilder av hvordan jeg så ut for 15 minutter siden.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Andrés bildeprofil
« #1 : 08. mars 2007, 02:36 »
Treningsdagbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=30925.75

Og et par bilder til:

Ikke all verden å skryte av, men jeg håper jo det skal gå litt fremover utover våren. Skal fortsette å spise meg god og mett, men sørge for ikke å bli for feit ved å kjøre intervaller og en 3000m i uka.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!