Skrevet av Emne: trening for og sloss?  (Lest 58873 ganger)

Utlogget flisaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 592

  • Jonny Bravo, alle ungkarenes forbilde.
Sv: trening for og sloss?
« #450 : 12. september 2007, 23:30 »
sier ikke at slåssing er bra.. men det ligger i naturen vår Wink

en av grunnene til at jeg trener er selvforsvar Wink jeg går i klassen med så mange tullinger som tror det er tøft å slåss, at jeg må kunne forsvare meg... :/ domt spør du meg O.o
18år - 80kg - 185cm - 90benk-140bøy-120mark(ny maks snart)

Utlogget Jabbi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • !
Sv: trening for og sloss?
« #451 : 13. september 2007, 14:44 »
Tror han har fått et hint om hva som er best nå  :Smiley

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: trening for og sloss?
« #452 : 01. oktober 2007, 22:08 »
jeg har nevnt det en gang og nevner det igjen ... SLOSS FOR Å TRENE er mye bedre  Dips
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Thomaz91

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: trening for og sloss?
« #453 : 08. juni 2009, 13:00 »
er mangen badass boys her ja 

hvem trener ikke for å kunne banke alle?
personlig prøver jeg å lage slostkamp inni i studioet. " STIRRA DU PÅ MEG MENS JEG TOK SKRÅBENK? "

hahaah! Honnør

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: trening for og sloss?
« #454 : 08. juni 2009, 13:25 »
Slossing er idioti! Hvis du atpåtil trener for å bli bedre/sterkere til å sloss, kan du jo like godt bruke våpen. Utrolig hva du kan ødelegge evt drepe, bare med et slag. Tenk deg å sende en familiefar i graven eller i rullestol fordi du føler deg bedre ved å slå noen. Et lite slag som gjør at han du slår faller og slår hodet så det sprekker osv... Så tren heller på å unngå å sloss!

Utlogget gnolreve

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 193

Sv: trening for og sloss?
« #455 : 08. juni 2009, 21:28 »
ja det er sikkert mange som trener for å sloss ogsånt men det gjør ikke ting bedre ....
kanskje du blir sur på en å tenker " faen for en drittsekk , nå skal jeg trene å banke han "
det eneste bra med den setningen er " nå skal jeg trene " men bruk heller den aggresjonen som motivasjon for å trene til å se bra ut eller hva man vil ......
 
you gotta eat big, to get big!

Utlogget .::Kenneth::.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: trening for og sloss?
« #456 : 08. juni 2009, 21:31 »
Slossing er idioti! Hvis du atpåtil trener for å bli bedre/sterkere til å sloss, kan du jo like godt bruke våpen. Utrolig hva du kan ødelegge evt drepe, bare med et slag. Tenk deg å sende en familiefar i graven eller i rullestol fordi du føler deg bedre ved å slå noen. Et lite slag som gjør at han du slår faller og slår hodet så det sprekker osv... Så tren heller på å unngå å sloss!

Den her quoter jeg, for det er så jævla sant! Eneste grunnen for å trene til å sloss må være for å stoppe disse idiotene som absolutt skal være tøff..
rawww

Utlogget flisaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 592

  • Jonny Bravo, alle ungkarenes forbilde.
Sv: trening for og sloss?
« #457 : 10. juni 2009, 08:08 »
Hahahaha komisk!
Lager en tråd om hvorfor slossing er dårlig osv, også starter noen med trusler! haha takk for en latter.
18år - 80kg - 185cm - 90benk-140bøy-120mark(ny maks snart)

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: trening for og sloss?
« #458 : 10. juni 2009, 08:15 »
skal en først sloss så må man ha en god grunn.. fyren som prøver seg på dama di må du gjerne ræva**** * . den er grei, veldig human. ellers er det ikke mange grunner til å sloss, og når du først sloss uten grunn er du en jævlig stor idiot. Tongue
17 år.

Utlogget Thomaz91

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: trening for og sloss?
« #459 : 11. juni 2009, 00:21 »
skal en først sloss så må man ha en god grunn.. fyren som prøver seg på dama di må du gjerne ræva**** * . den er grei, veldig human. ellers er det ikke mange grunner til å sloss, og når du først sloss uten grunn er du en jævlig stor idiot. Tongue

har hendt alt for mange ganger at jeg er på fest, jeg sitter enten å drikker, ute å røyker etc. uansett, så kommer en eller annen bort til mei, frekk i tryne, skubbing osv. og det er jeg lei av. men må si at de fleste gangene har jeg bare godt der ifra untatt noen ganger dem begynner å slå osv. da klikker det. blir gal av sanne folk. trener for:
selvforsvar
bedre utseende(damene digger det)
eventuelle tungjobber Smiley

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: trening for og sloss?
« #460 : 11. juni 2009, 00:29 »
Jeg trener kun for å sloss. Ikke noe som er så kult som å skambanke folk, helst noen som er mye mindre og gjerne mye yngre enn meg. Har hørt rykter om at jeg er mer fryktet enn både tannlege og vaksinasjonssprøyter på diverse barneskoler rundt omkring i byen, etter at jeg har banka så mange småunger. Sånne ting gjør meg glad Smiley
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Utlogget DoItNow

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: trening for og sloss?
« #461 : 11. juni 2009, 17:29 »
Ren slossing er teit, det du skal er å å legge dem i bakken og så gi dem et skikkelig truserøsk >Cheesy

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: trening for og sloss?
« #462 : 11. juni 2009, 17:49 »
skal en først sloss så må man ha en god grunn.. fyren som prøver seg på dama di må du gjerne ræva**** * . den er grei, veldig human. ellers er det ikke mange grunner til å sloss, og når du først sloss uten grunn er du en jævlig stor idiot. Tongue

OIOIOI - litt av en tøffing du! bra at ikke alle er slike som du, for da ville det nok blitt enda mer slosskamper enn du ser nå til dags. du er vel en av de som ser en kar snakke med kjerringen din, og da må du virkelig vise hun hvor mann du er ved å denge løs på stakkaren. Virker for meg at du er en like stor idiot som mange andre som bare er "ute etter å sloss", rett og slett fordi du synes det er helt okey og grisebanke noen som prøver og få et ord med dama di.

Utlogget pudding

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

Sv: trening for og sloss?
« #463 : 11. juni 2009, 17:59 »
Hehe dette minner meg om en gang da en kompis av meg som da var 14 grisebanka en fyr på 19. Han sto bare å prata med dame til tullingen som gikk enrage..

Utlogget flisaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 592

  • Jonny Bravo, alle ungkarenes forbilde.
Sv: trening for og sloss?
« #464 : 12. juni 2009, 22:01 »
OIOIOI - litt av en tøffing du! bra at ikke alle er slike som du, for da ville det nok blitt enda mer slosskamper enn du ser nå til dags. du er vel en av de som ser en kar snakke med kjerringen din, og da må du virkelig vise hun hvor mann du er ved å denge løs på stakkaren. Virker for meg at du er en like stor idiot som mange andre som bare er "ute etter å sloss", rett og slett fordi du synes det er helt okey og grisebanke noen som prøver og få et ord med dama di.

Trur du tar det litt bokstavelig :p om noen skjekker opp dama di uten å vite at hun er opptatt, er slossing tøv, men om en fyr har fått advarsel og vet at hun er opptatt og prøver seg er det humant å forsvare "sin eiendom", men sier ikke at slossing er ok Smiley
18år - 80kg - 185cm - 90benk-140bøy-120mark(ny maks snart)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!