Skrevet av Emne: Axis treningslogg  (Lest 177422 ganger)

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #720 : 02. november 2009, 18:43 »
Ein må ha lyst til å skåre mål, og ein må ha driven som gjer at ein prøver på det, det var det ingen som hadde før dei siste 15 minuttane av kampen.
Det er ikke vanskelig å være "etterpåklok" Dei vann ikkje ein kamp dei måtte vinn, dei slik spillet utvikla seg hadde det vært rettferdig at dei hadde tapt. Det er for dårlig og valget av lag var FEIL....

Det her skal jo ligge "innebygd" i kvar enkelt spelar på såpass høgt nivå som Adeccoligaen og Tippeligaen. Når det gjeld drivet/aggressiviteten og måten spelarane tok sjanser på, det er vel noko trenaren i aller høgste grad kan påvirke gjennom å motivere og inspirere dei som er på bana. Og som trenaren til SIl sa i intervjuet, så var det bevisst at dei lenge ikkje tok store sjanser, for på slutten så sendte dei jo alle mann i angrep, det skulle kanskje vore gjort på eit tidligare tidspunkt.


Uansett så er veien mykje lengre no, då dei må slå Kongsvinger borte, og deretter slå vinnaren av Sarpsborg mot Fredrikstad over to kamper. Trur det, desverre, verte litt for tøft. Men fotballen er rund Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #721 : 02. november 2009, 20:00 »
Ein må ha lyst til å skåre mål, og ein må ha driven som gjer at ein prøver på det, det var det ingen som hadde før dei siste 15 minuttane av kampen.
Det er ikke vanskelig å være "etterpåklok" Dei vann ikkje ein kamp dei måtte vinn, dei slik spillet utvikla seg hadde det vært rettferdig at dei hadde tapt. Det er for dårlig og valget av lag var FEIL....
Hehe, trur du ikkje at spelarane hadde lyst å score mål? Poenget er at man også måtte unngå å slippe inn mål, samtidig som ein måtte score mål. Hadde Hønefoss scora først så måtte SIL score 2 ggr og det har ikkje skjedd så mange kamper på hausten....Er heller ikkje alltid at fotballen er rettferdig, så hadde ikkje vert usannsynlig med 0-1 :Smiley
Eg kan vere enig at i startoppstillinga så skulle det ha vore 2 forandringer. Men det er på bakgrunn av det eg har sett på treninger, skadesituasjon med meir. Er ikkje så himla stor forskjell på spelarane som spelte og dei som var på benken, så det er marginalt Smiley

Det her skal jo ligge "innebygd" i kvar enkelt spelar på såpass høgt nivå som Adeccoligaen og Tippeligaen. Når det gjeld drivet/aggressiviteten og måten spelarane tok sjanser på, det er vel noko trenaren i aller høgste grad kan påvirke gjennom å motivere og inspirere dei som er på bana. Og som trenaren til SIl sa i intervjuet, så var det bevisst at dei lenge ikkje tok store sjanser, for på slutten så sendte dei jo alle mann i angrep, det skulle kanskje vore gjort på eit tidligare tidspunkt.


Uansett så er veien mykje lengre no, då dei må slå Kongsvinger borte, og deretter slå vinnaren av Sarpsborg mot Fredrikstad over to kamper. Trur det, desverre, verte litt for tøft. Men fotballen er rund Grin
Tja...trenaren kan vere ein motivator, men det er spelarane som må få det ut på bana. Det er riktig det han sa på intervjuet, det var bevisst at dei ikkje skulle ta store sjanser. Det gjorde dei heller ikkje, kanskje derfor dei ikkje skapte så mykje.....
Skal ikkje sjå vekk i frå at det kan gå i desse tre kampane.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #722 : 02. november 2009, 20:29 »
Hehe, trur du ikkje at spelarane hadde lyst å score mål? Poenget er at man også måtte unngå å slippe inn mål, samtidig som ein måtte score mål. Hadde Hønefoss scora først så måtte SIL score 2 ggr og det har ikkje skjedd så mange kamper på hausten....Er heller ikkje alltid at fotballen er rettferdig, så hadde ikkje vert usannsynlig med 0-1 :Smiley

sogndal måtte score mål, punktum. Det måtte ikke Hønefoss, alikevel var Hønefoss det førerende laget, og laget som forsøkte å score.
Om fryktet for å få mål i mot er den drivende kraften (noe det det ser ut til å være i SIL) så kan en heller ikke forvente å score mål. Så lenge viljen og evnen til å score er større enn frykten for å få mål i mot seg, så vil man i lengde komme seirenede ut. Det handler jo strengt talt om å VINNE.

Sei til sjokoladedrikkeren at eg forlanger at: Ulrik, Solheim, Furubotnen og Hovland (på sine vanlige plass) starter mot kongsvinger.. Gjerne med Håvard på benken, så kan han komme innpå dei siste 20 min om det skulle være krise.
Hovland tar plassen til 2 metersdansken
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #723 : 02. november 2009, 20:37 »
sogndal måtte score mål, punktum. Det måtte ikke Hønefoss, alikevel var Hønefoss det førerende laget, og laget som forsøkte å score.
Om fryktet for å få mål i mot er den drivende kraften (noe det det ser ut til å være i SIL) så kan en heller ikke forvente å score mål. Så lenge viljen og evnen til å score er større enn frykten for å få mål i mot seg, så vil man i lengde komme seirenede ut. Det handler jo strengt talt om å VINNE.

Sei til sjokoladedrikkeren at eg forlanger at: Ulrik, Solheim, Furubotnen og Hovland (på sine vanlige plass) starter mot kongsvinger.. Gjerne med Håvard på benken, så kan han komme innpå dei siste 20 min om det skulle være krise.
Hovland tar plassen til 2 metersdansken
Skal eg sei til han.....og helse frå deg...Kjem han sikkert til å glise godt Grin
Kan vere enig at ein eller 2 av dei kan starte...men ikkje alle. Dessuten, kvifor skal ein skifte ut eit forsvar som er nokså solid og har sluppe inn minst mål i adeccoligaen. Man tar ikkje å setter ut kapteinen. Enkelt. Men skal ikkje sjå vekk ifrå at Vadheims store sønn slepper til.... :Smiley
Trur ikkje Håvard er spilleberettiga...
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #724 : 02. november 2009, 20:44 »
Trening etter nesten ei veke uten fys. fostring. Uvant, men har gjort godt i både kropp og sjel.

Dagens:
Smal BP/kloss: 70 x 6 reps, 80 x 8 reps x 4 sett
Supersett med
Flies: 15 kg x 8 reps x 4 sett

Roing:
40/60/60/60/60 x 8 reps

Frontpress:
30/40/40/45/45 x 8 reps

Franskpress:
30/35/40/40/40 x 10 reps

Sykling:
35 min. moderat tempo.

Fin økt. Kjente ingenting i akillesen under trening. Lover godt. Blir ingen løping før om eit par-3 veker. Kjører litt lett trening for akillesen, øker jevnt og trutt så lenge eg ikkje får nokke reaksjon.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #725 : 02. november 2009, 20:52 »
Skal eg sei til han.....og helse frå deg...Kjem han sikkert til å glise godt Grin
Kan vere enig at ein eller 2 av dei kan starte...men ikkje alle. Dessuten, kvifor skal ein skifte ut eit forsvar som er nokså solid og har sluppe inn minst mål i adeccoligaen. Man tar ikkje å setter ut kapteinen. Enkelt. Men skal ikkje sjå vekk ifrå at Vadheims store sønn slepper til.... :Smiley
Trur ikkje Håvard er spilleberettiga...

Du får høre med Kålbjørn om han kan seie det for meg.

Mulig min forakt for Dansken overskugger at han har blitt betre i år, men fytti helvete så mykje idiotisk han gjorde tidlig i sesongen i fjor. Hadde han vært fra Colombia hadde han fått ei kule etter sikkert 10 av fjorårets kampar.

Hovland var vel kaptein ein del kamper i fjor. Han er en bedre stopper, han er to eller tre ganger so rask, og har store offensive kvaliteter, noe som er fullstendig fraverende hos dansken. bare å bytte dise to spillerene vil gi Sogndal ett bedre forsvar og styrket de offensive kvaliteten noe enormt. Sammen med Furubotnen og Solheim som to jagenede og HARDT arbeidene spillere, kommer KIL til å bli KILLED
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #726 : 02. november 2009, 20:57 »
Du får høre med Kålbjørn om han kan seie det for meg.

Mulig min forakt for Dansken overskugger at han har blitt betre i år, men fytti helvete så mykje idiotisk han gjorde tidlig i sesongen i fjor. Hadde han vært fra Colombia hadde han fått ei kule etter sikkert 10 av fjorårets kampar.

Hovland var vel kaptein ein del kamper i fjor. Han er en bedre stopper, han er to eller tre ganger so rask, og har store offensive kvaliteter, noe som er fullstendig fraverende hos dansken. bare å bytte dise to spillerene vil gi Sogndal ett bedre forsvar og styrket de offensive kvaliteten noe enormt. Sammen med Furubotnen og Solheim som to jagenede og HARDT arbeidene spillere, kommer KIL til å bli KILLED

Eg skal høyre med Kullbjørn.... Grin
Enig at han knuser dansken på det offensive biten som stopper...men skal huske på at han har ikkje mange minutta med adeccoliga fotball i beina det siste året, og det taler for hans disfavør.
Skal ikkje sjå vekk i frå at dei 2 nevnte starter neste kamp. Men det er hard kamp om plassane, og det er alltid nokken som blir skuffa når dei ikkje blir tatt ut.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #727 : 02. november 2009, 21:05 »
Eg skal høyre med Kullbjørn.... Grin
Enig at han knuser dansken på det offensive biten som stopper...men skal huske på at han har ikkje mange minutta med adeccoliga fotball i beina det siste året, og det taler for hans disfavør.
Skal ikkje sjå vekk i frå at dei 2 nevnte starter neste kamp. Men det er hard kamp om plassane, og det er alltid nokken som blir skuffa når dei ikkje blir tatt ut.



Klart at Hovland sin manglende kamptrening taler i mot han, men nå kom han på banene i prets viktigse kamp, på en plass han vel aldri har spilt før, så Oskar må ha litt trua på han. Dessuten er han så vanvittig god at han tar manglende kamprutine bare på talentet.
Det blir litt som meg og deg, du har trent knebøy dei siste månene, det har ikke jeg. Jeg kommer til å knuse deg uansett, om vi skulle ta en knebøyduell Grin

Hadde det vært mulig hadde eg kjøpt akskjer i Hovland, det kommer til å betale seg i lengden, for han kommer til å bli en superstjerne.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #728 : 02. november 2009, 21:14 »

Klart at Hovland sin manglende kamptrening taler i mot han, men nå kom han på banene i prets viktigse kamp, på en plass han vel aldri har spilt før, så Oskar må ha litt trua på han. Dessuten er han så vanvittig god at han tar manglende kamprutine bare på talentet.
Det blir litt som meg og deg, du har trent knebøy dei siste månene, det har ikke jeg. Jeg kommer til å knuse deg uansett, om vi skulle ta en knebøyduell Grin

Hadde det vært mulig hadde eg kjøpt akskjer i Hovland, det kommer til å betale seg i lengden, for han kommer til å bli en superstjerne.
Klart trenaren har trua på han, men eg tviler på han starter. Då må det vere pga av skader i dei bakre rekker.
Hehe, du knuser meg nok i bøy, men eg gruser deg i alt anna som ikkje er relatert til styrkeløft eller styrketrening Grin
Eg har allereie sikra meg 50% av ein eventuell overgang til ein større klubb Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #729 : 02. november 2009, 21:22 »
Klart trenaren har trua på han, men eg tviler på han starter. Då må det vere pga av skader i dei bakre rekker.
Hehe, du knuser meg nok i bøy, men eg gruser deg i alt anna som ikkje er relatert til styrkeløft eller styrketrening Grin
Eg har allereie sikra meg 50% av ein eventuell overgang til ein større klubb Grin


Kan ikkje du sette noko nåler i nakken på dansken "Øen Style", det åpner en plass i forsvaret fra start Grin

Ting som ikke er relatert til styrke eller styrketrening har ingen betydning. EG lar folk så meg der for ikke å ta livsgnisten fra de.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #730 : 02. november 2009, 21:36 »

Kan ikkje du sette noko nåler i nakken på dansken "Øen Style", det åpner en plass i forsvaret fra start Grin

Ting som ikke er relatert til styrke eller styrketrening har ingen betydning. EG lar folk så meg der for ikke å ta livsgnisten fra de.
Hehe, eg kan sende han til deg så kan du gjere det? Grin
Hina deg :Smiley Det er mykje meir enn styrke som teller Smiley
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #731 : 03. november 2009, 00:40 »
Har dere i SIL kontaktet Kjellen på sogningen, og fått han til å sette opp kosthold og kosttilskudd plan for spillerne? Det ville virkelig gitt resultater...
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #732 : 03. november 2009, 08:49 »

Kan ikkje du sette noko nåler i nakken på dansken "Øen Style", det åpner en plass i forsvaret fra start Grin

Ting som ikke er relatert til styrke eller styrketrening har ingen betydning. EG lar folk så meg der for ikke å ta livsgnisten fra de.

Jeg kjenner et par stykker som gjerne setter nåler "Flaktveit Style" i nakken på folk. send pm.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget imoteph

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 8

Sv: Axis skadelogg
« #733 : 03. november 2009, 17:08 »
Voldsomt kor mr. benkpress har fått intresse for fotball, ein idrett med minimalt av knebøy.Er du ein syndar? Smile

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Axis skadelogg
« #734 : 03. november 2009, 17:23 »
Voldsomt kor mr. benkpress har fått intresse for fotball, ein idrett med minimalt av knebøy.Er du ein syndar? Smile
Interessen for fotball er forbausande lav. Men når eg kjenner fleire av spelerane og nokon i støtteaperatet til SIL, så er det ein liten interesse til stades. Nokon av desse unner eg sple på høgste nivå, difor kan eg til ein viss grad halde med SIL.

Berre so da er sagt, so er ikkje fotball Idrett. fotball er fotball og kan kun sjåast på som tidsfordriv og til dels halvdårlig underholdning når det ikkje er noko anna som er verd å sjå på fjernsynet.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!