Skrevet av Emne: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4  (Lest 27690 ganger)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #165 : 28. mars 2008, 20:14 »
takk for et Smiley det er vell heller det at jeg er vant til å være mindre enn på bildene og føler meg litt tung i kroppen nå. liker bedre å ligge under 60kg, føles lettere å sprette rundt, noe som passer bra til personligheten min Cheesy føler meg bare mindre hemmet! Wink

ja sjokoladen altså! den kan tulle med hodet mitt! men prøver å overbevise meg selv om at livet er supert med eller uten sjokolade og at det ikke er det jeg behøver for å føle meg bra! trening kan ha samme effekt, og seff bedre++ alt mulig

jeg er 163-aktig så høyden og vekten passer ikke helt syns jeg. ting legger seg på ridebuksene og det er jo som kjent umulig å bli kvitt dette med mindreman tyr til surgery, så da vil jeg i det minste kunne tenke meg en litt midre versjon av meg selv! Smiley hvordan er det med deg? mål, vekt osv? kan sjekke om du har egen tråd kanskje. en idè!

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #166 : 29. mars 2008, 07:16 »
Er det ikke bedre å fokusere på cm. og ikke kg.  ?   Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #167 : 29. mars 2008, 19:48 »
jojo! men med tanke på at jeg hadde en hel del mer muskler i fjor, og veide 56kg så vil jeg si at 67 kg ikke føles riktig i forhold til hva jeg er vant til Wink

går fortsatt fint! skal på vors så hadet godt!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #168 : 31. mars 2008, 17:41 »
hurra! ting går nydelig Smiley

har trent nu: våger ikke skrive hvor tungt og hvor mange reps/set osv for det er helt pinlig hvor svak jeg er!

tåhev (ikke i tåhevmaskin)
strake markløft
hantelcurl
skrå press-flyes
benkpress
chins(dette er noe av det mest tragiske jeg har opplevd! sleit helt sykt!)
rygghev
franskpress(liggende altså)
hantel kickback
sidehev
og skulderpress

på øvelsene med hantel klarte jeg ikke mer enn mellom 6 og 8 kg per vekt, helt trist! jeg har også ingen mulighet til å strekke armene rett på skulderpress verken med eller uten vektene :S kjennes ut som det er noe som stopper og det er ikke det at jeg ikke er myk nok.. rart!

jaja. da blir det ikke tid til trening før neste mandag for min del.. blæ! har helt sykt mye å gjøre de neste dagene og det går bare i ett! skal bort i helgen også.

men da er det bare å holde maten bra videre og Smiley koser meg med kaffe med litt melk og enda mer mek\lk som er skummet med melkeskummern min, som jeg i starten var helt overbevist om at var en visp til suppe Cheesy jaja sånn er det å være blond, det skal ikke være lett =) men jo.. det er så godt, med kanel i og Smiley jaja nok om det. hade så lenge Grin

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #169 : 01. april 2008, 20:42 »
guriland! dagen i dag har vært helt grusom! har hatt crawings i heele dag! helt skummelt! men jeg har klart å holde meg til tunfisken min (ikke bare det altså Cheesy ) er svært fornøyd! jeg bare sa til meg selv at jeg bare var nødt til å ikke ødelegge for meg selv, og nå som jeg ikke er helt vill etter sjokolade så er jeg sp utrolig glad. Ikke så mye pga det faktum at sjokolade ikke er det beste å få i seg når man skal ned, men fordi jeg stoler mer på at jeg klarer å leve med dette, noe som er vell så viktig som selve målet =)

vil trene, men må skrive en oppgave om styrketrening. jaja, teori istedetfor praksis Smiley

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #170 : 01. april 2008, 20:48 »
Veldig bra kropp. Bildene var nice, og avataren din..  :Smiley




Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #171 : 01. april 2008, 22:12 »
hjertelig Wink

unnskyld at jeg lever opp til min egen hårfarge til alle døgnets tider altså ( det er en løgn : ), men hva er avatar?

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #172 : 01. april 2008, 22:14 »
hjertelig Wink

unnskyld at jeg lever opp til min egen hårfarge til alle døgnets tider altså ( det er en løgn : ), men hva er avatar?
<--- Bildet der Wink

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #173 : 02. april 2008, 12:53 »
Aha! Takk Smiley Unnskylder meg med at jeg hr hørt ordet, men bare hadde glemt bort betydningen:D

JO.. i dag har jeg spist havregrøt, appelsin og kylling og salat i pitabrød. Holdt på å gå i butikken å ta litt av, men heldigvis hadde jeg ingen penger på meg, takk og lov Smiley

Syns dette går så treigt, men det er vell det beste. Det er bare så kjipt mtp at sommern er rett rundt hjørnet! Guriland, er så redd for at jeg blir dømt til å bade i sjorts og ikke bikini! eller dømt til å gå i heldrakt eller burka (burka-babe) Cheesy neida! jeg vet jo at så lenge jeg holdet kostholdet bra vil resultatene komme enten jeg vil eller ikke , tøfft!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #174 : 03. april 2008, 12:22 »
i går spiste jeg rundt 100g honning, men siden jeg la meg i 4-5tiden på dagen da jeg ikke sov en eneste time natten før, ble det 1350kcal ca på den delen av dagen jeg var våken og det er vell kcal pr døgn?

I dag har jeg spist havregrøt 50g av vann, 2 bananer, 1før og en etter trening Wink kondisjonstrening og skulderpress+ situps

spiste en nutribar her hjemme og drakk et par kopper sjokolade drikk rett i koppen lett (40kcal pr kopp)

Går fint Smiley hurrey!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #175 : 03. april 2008, 20:10 »
Det var lite mat og særs lite protein da?

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #176 : 03. april 2008, 21:19 »
hehe var ikke alt jeg spiste i dag altså!!

spiste kalkun, egg, grønnsaker, epler, kesam, yogurt osv så ble proteins altså Wink skjønner at du stusset litt over det ja Cheesy

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #177 : 03. april 2008, 21:36 »
Haha, aight!
Good! Smiley)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #178 : 05. april 2008, 02:45 »
takk for et Smiley det er vell heller det at jeg er vant til å være mindre enn på bildene og føler meg litt tung i kroppen nå. liker bedre å ligge under 60kg, føles lettere å sprette rundt, noe som passer bra til personligheten min Cheesy føler meg bare mindre hemmet! Wink

ja sjokoladen altså! den kan tulle med hodet mitt! men prøver å overbevise meg selv om at livet er supert med eller uten sjokolade og at det ikke er det jeg behøver for å føle meg bra! trening kan ha samme effekt, og seff bedre++ alt mulig

jeg er 163-aktig så høyden og vekten passer ikke helt syns jeg. ting legger seg på ridebuksene og det er jo som kjent umulig å bli kvitt dette med mindreman tyr til surgery, så da vil jeg i det minste kunne tenke meg en litt midre versjon av meg selv! Smiley hvordan er det med deg? mål, vekt osv? kan sjekke om du har egen tråd kanskje. en idè!
Hehe, så utrolig sein jeg er til og svare. Skjønner godt hva du mener, utrolig hvor stor forskjell ett par kilo kan gjøre! Kjenner det på kroppen selv nå siden jeg veier mer nå enn hva jeg har gjort tidligere, men jobber med saken Wink Jeg er ca 166 høy, veier rundt 66 kg nå, lagt på meg en god del fett det siste året. Fått ett par sikkelige kjærlighetshåndtak.. Hehe, de er så lekkre på stranda..  Angry
Har faktisk laget en logg nå, blir lettere og holde styr på spisinga og treninga på den måten Smiley http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=71153.msg987123#msg987123

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #179 : 11. april 2008, 18:46 »
syns du så fin ut jeg da, men det er jo hv en syns selv som teller som det heter Smiley sjekker loggen din senere, har litt liten tid Wink

Trente i dag og i går og spiser perfekt Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!