Skrevet av Emne: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4  (Lest 27697 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilde fra nå ca
« #45 : 10. juli 2007, 21:24 »
Jeg synes ikke vi som trener for morro, og ikke til konk, skal tenke så inni granskauen på alkoholinntak. Vil man drikke så drikk, hvis ikke er det bare å la vær. Mine personlige erfaring er at jeg ikke har merket noe mindre fremgang om jeg har gått på fylla noen helger på rad. I fjor kjørte jeg akkurat det samme treningsprog. og matprog. inn mot sommeren som jeg gjør nå, men gikk mye mindre på fylla. Men jeg har ikke hatt noe mindre fremgang i år fordi. Men dette som alt annet er sikkert veldig inviduelt. Jeg skjønner gått at du vil feste jeg j88, går glipp av mye morro hvis ikke:)

Ser forresten bra ut, stå på videre så merker du sikkert litt fremgang uansett. Drankere
Jeg merket hvertfall jeg hadde veldig dårlig fremgang under året i militæret. Der sov jeg jo også litt lite og hadde perioder med svært dårlige treningsmuligheter, men tror likevel "fylla" ødela en god del, til tross for at jeg gjorde alt for at det ikke skulle krasje med trening og spiste bra.

Utlogget Tonje_86

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 167

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilde fra nå ca
« #46 : 10. juli 2007, 21:37 »
Å drikke er ikke det beste man gjør hvis man vil ned i vekt. Det hjelper ikke å tro at det kun er kalorier du må tenke på.
Det er slik at kroppen ikke forbrenner noe som helst før den har kvittet seg med all giften (alkoholen) og det tar litt tid, slik som jeg har skjønt det.

Er du seriøs og vil bli skikkelig deffet, så burde du kutte ut drikking hver helg, men på bildene dine så ser du jo flott ut uansett Smiley

Hvis du klarer å miste fett med mye drikking, så er det jo ikke noe problem, men hvis du ikke går ned noe, så tror jeg du vet hvor problemet ligger Tongue Det er jo forskjellig fra folk til folk hvor lett de går ned.

Selv sliter jeg veldig, så jeg har gått over til lavkarbo, og det ser ut til å gi resultater Smiley
Høyde: 160 cm
Vekt: 58kg

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilde s: 1,4
« #47 : 24. januar 2008, 21:36 »
oi mann!! Nå er det altfor lenge siden jeg har vært her inne!!!

ser at mennesker har svart og det setter jeg stor pris på Wink


nå blir treningen min mest kondisjon fordi jeg trenger å kvitte meg med ca 10kg. ligger på rundt 65 ich og vil jo sprade helt villt rundt i bikini og lekre klær i sommer Smiley foreløpig er det mer som et dråg som tramper rundt, med andre ord så føles kroppen tung selv om jeg ikke er en tjukkas Smiley ganske så slitsomt skal jeg si deg! så maten blir f.eks sånn her:

60g havregryn m en tesje proaktiv smør
eple en time før trening og banan etter trening.m deretter blir det enten tunfisk eller smoothie avhengi om jeg er heime eller på skolen på det tidspunkt. videre satser jeg på kylling, fisk, svin ol med grønnsaker, linser++ til. Slenger inn noene dobbel 0% yog innimellom som på kvelden eller om jeg kjenner at jeg er på vei til å fråtse helt villt Cheesy skummelt at mat er så digg som det er! om jeg skal nå målet til sommeren er det på god tid å starte nu vett og håper folkens er positive og søte og gir meg masse motivasjon som jeg kan gi tilbake.. fra meg altså Smiley bytte på en måte da =) hoho!!

jeg erklærer herved mist 10kg+ få frem sixpacken og nycdelige muskler osm skjules av fett- "prosjektet", ; for startet!

Wink

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #48 : 24. januar 2008, 22:02 »
Men du kan da ikke gå ned 10 kg?! Hvorfor ned så mye? Du er jo slank og fin, hvis ikke bildene "lyver" da.. Hvor høy og hvor mye veier du? 1200 kcal er lite.. Kaller du ikke dette slankehysteri? Jeg spiste 1200 kcal før, sunt, variert og trente aktivt. Var opptatt av å gjøre ting riktig. Hverdagen handler om sunn mat og trening. 1200 kcal.. Nå går jeg i behandling for anoreksia. Sier selvsagt ikke at du har en spiseforstyrrelse, på langt nær.. En spiseforstyrrelse handler jo først og fremst om tanker. Men kanskje en tankevekker, at jeg fikk diagnosen anoreksia og spiste 1200 kcal.. Det er for lite. Nå er jeg oppi 2000 kcal, og holder fortsatt på å øke. Vekten har så å si ikke økt noe særlig.. Opp 2 kg og stabilisert seg. Skjønner at dette kanskje ikke er så veldig relevant å lese om meg. Men sier det fordi du trygt kan spise mye mer. Hvorfor har du bestemt deg for å spise så lite? Og syns det er oppsiktsvekkende at ingen har reagert på det før her i noen av svarene :S Håper du slipper å oppleve et slikt helvete jeg prøver å komme meg ut av. Spis med trygghet mer. Nå som jeg spiser mer ser jeg raskere og tydligere fremgang i treninga.

Lykke til. Du ser flott ut!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #49 : 24. januar 2008, 22:23 »
de innleggene er skrevet for et år siden eller noe så husker slett ikke hva jeg har skrevet. på den tiden hadde jeg nettop hatt kyssesyken og så jeg fikk bare tildelt en slank kropp(ikke  som på bildet) altså en spinkel kropp og hadde tidligere ikke telt kalorier for 5 øre. på bildene spiste jeg nok bra, men aner ikke kaloriinnholdet. iallefall så hadde jeg ingen ting å sammenligne med mtp 1200kcal. Må få tilføye at jeg ikke trener mye om gangen fordi jeg har veldig dårlig kondisjon siden jeg røyker. dermed spiser jeg nærmere 1400kcal de dagene jeg trener og 1200 når jeg ikke trener. sitter ellers mye på ræva pga masse skolegreier og div privatiskeksamener. dager jeg er mer aktiv og gjør mye mer regulerer jeg inntaket opp Smiley

jeg har mer fett nu enn på bildene. hadde mer muskler da i overkroppen men muligens en del mindre fett, så det er det jeg skal jobbe mot. å bli mye mere markert og få tynne lår som jeg syns er pent.

vil bare understreke at jeg ikke tror at veien til en slank kropp er gjennom å sulte meg. jeg tror ikke at jeg er svært overvektig eller har et feil inntrykk av min egen kropp. vet at jeg ikke er super spinkel, men vil gjerne være såppass tynn at jeg kan bygge muskler og ikke bli stor for det syns jeg har hendt før.

og jeg er 163 høy ca og veier rundt 65 på dette tidspunkt. på bildene er jeg vell næremer 60 kanskje, men vil ikke har liker mye muskler i år og som man vet så veier muskler mer enn fett, derav 10 kg. syns 55 er en grei vekt for en på 163

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #50 : 25. januar 2008, 18:27 »
Du ser kjempebra ut Cheesy Fin kropp!
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #51 : 25. januar 2008, 19:16 »
hjertelig takk Smiley trivelig med slike kommentarer altså Wink


I dag skal jeg brette ut mitt kosthold for dagen så de som vil kan se hva dom syns:

m1: 60g havregryn m en tsje proaktiv vita smør

m2: blåbær, jordbær, bringebær, mango og banan ca 200g frossent blandet med 2-3 spisesjeer kesam1%

m3: 100g kylling med salatblader, noen sjeer cottage cheese, noen skiver pepperfilet og en sje ketchup

m4: samme som m2

m5: nutribar

m6: 130g kylling, noen skiver pepperfilet, 50g avokado, 40g reker

m7: smoothie froosh mango og apelsin eller hva det heter evt yog dobbel 0% jordgubb 1 eller 2stk ser det ann i 8tiden Wink


må ta pause fra trening noen dager fordi senebetennelsen dreper meg. takler ikke elipsemaskin engang. får kompensere med litt styrketrening.  i dag blir det de vanlige 100situpsene bare fordi jeg ikke har vært på treningsstudioet i dag.

i morgen blir det skuldre, mage og knebøy. pleier vanligvis å drikke i helgen,lowcarb seff, men har ikke drukket på mange uker nu pga piercing i tungen, så helgen pleier ikke å bestå av trening for five pennys. fra neste helg av blir det det vanlige. trening mandag-torsdag blir det da. vet jeg egentlig burde fordele treningen bedre utover uken men passer dårlig inn med resten av fritiden og fredager vil jeg jo ikke blir svett og jævli med ny selvbruning og fikset hår(rutine for fredager) hoho uff da =)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #52 : 25. januar 2008, 23:08 »
Å gammel er du?

Edit:
"j88" er observert!
<: o)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #53 : 27. januar 2008, 01:30 »
har vært flink hva maten angår i dag men har ikke trent pga jobb i 8 timer, men.. jobbe= mye gåing og løfting så dermed har jeg trent litt allikevel Wink

havregryn, tunfisk, reker, kesam, dobbel0%, smoothie av flere slag osv, makrell er mat som jeg har spist i dag da =)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #54 : 27. januar 2008, 19:29 »
balletak!

blir ganske misunnelig på andre her inne. Virker som alle bare spiser som de skal uten et snev av problemer. Jeg sliter som faen med å holde kostholdet bra. Idag f.eks spiste jeg for mye ost og sjokolademelk fra helvete! Kommer ikke til å klare dette til sommeren på denne måten!
Blir sur jeg! Må forsøke å gi opp denne "enten eller"-mentaliteten min og bare stoppe med en gang det går litt feil! dumme meg Sad men.. gir aldri opp jeg hoho dette blir det 5. året jeg prøver å komme meg ned på idealformen og jeg føler at denne sommern blir best!

Liste over ting jeg SKAL oppnå:

* Mål: midje: 64, nedre mage: 78, hofte: 88, øvre lår: 52, midten lår: 44
* billappen
* ehm.. ja det var det foreløpig Wink

lover at jeg mestrer det, nekter å gi opp noen gang fordi det er jo verdt alt! tenker som så at denne kroppen skal jeg leve i resten av livet så best å fikse den til å bli det beste den kan bli nu vett =)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #55 : 27. januar 2008, 21:28 »
Dette klarer du vettu:) du ser jo utrolig bra ut alleredde:) Lykke til:)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder- Er tilbaks jepp!
« #56 : 27. januar 2008, 22:39 »
å hjertelig Smiley trivelig med kommentarer syns jeg Smiley tittet i din dagbok og og ja, ser bra ut du og =) bare tenkt på hvor mye mer du veier i forhold til meg når du i tillegg har lavere fett% og er like høy! ganske villt!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #57 : 27. januar 2008, 23:29 »
kom på at jeg kan jo legge ut bilder av hvordan jeg er nu.  på det ene bildet så holder jeg bort klypeflesket på venstre ben sånn for å demonstrere at det skal bort også ser man at det er litt klypefett på magen og som må vekk pluss for å få frem de få musklene som gjemmer seg under der Smiley


Utlogget Jimmy1234

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #58 : 28. januar 2008, 08:34 »
Hei!

Du ser virkelig flott ut!! Imponerende bilder! Du har gode proporsjoner, flat mage, og bra arm/skulder og nakkemuskler!!! Veldig veldig bra spør du meg!!!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #59 : 28. januar 2008, 12:50 »

I dag har jeg forløpig vært for lat!

mat= havregrøt, eple, jordgubbs, blåbær. det var det hittil:) jo og en boks tunfisk i vasser


har ikke trent styrke på et år med unntak av sit ups og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Vil ikke bli stor og da ser det ut til at jeg har passe mye muskler uten å gjøre noe for det.

Har funnet ut hvordan uken min skal se ut mht trening:

Mandag: Kondisjon 30min+ mage, skuldre, rygg, sete.
Tirsdag: Fri
Onsdag: Kondisjon 45min+ mage, rygg og sete
Torsdag: 15 min oppvarming kondisjon+ skuldre
Fredag: Mage, rygg, sete
Lørdag: Fri
Søndag: Mage

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!