Skrevet av Emne: Arrestert for å ha store muskler  (Lest 23688 ganger)

Utlogget hkon89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Arrestert for å ha store muskler
« : 15. august 2007, 17:49 »
den her syns jeg var ganske drøy: http://www.abcnyheter.no/node/50556

hva synes dere? er da på sin plass å arrestere personer som ser bola ut, er ikke mulig å bli stor uten steroider.  Angry
Stå på!

Utlogget Jaai

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

  • EH
Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #1 : 15. august 2007, 17:55 »
Ikke direkte brede skuldre på duden der, men uansett tullete av politiet. Er ikke steroider lovlig i sverige slik som i norge?

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #2 : 15. august 2007, 17:56 »
Hva i alle dager er dette for oppførsel? Så lenge man oppfører seg som skikkelige mennesker og drar på byen med den hensikt å ha det moro burde kroppsstørrelse være uten betydning. Denne politikvinnen viser i tillegg at hun har liten innsikt i hvor langt man kan nå uten "ulovlige" preparater, men det er jo vanskelig å fastslå om han er unormalt stor eller ikke ut ifra bildet i artikkelen. Det er for øvrig et udiskutabelt faktum at man kan nå ganske så langt uten å bruke aas etc hvis man har et riktig kosthold, trener riktig og nok samt at man får nok hvile. Hvorfor kan ikke mennesker som ikke bruker tiden sin på trening i allefall skjønne såpass istedet for å gå rundt og være mistenksomme? Det finnes jo faktisk de som prøver å ta vare på kroppen sin og ikke ønsker å være en del av denne amerikaniseringen mht kroppsstørrelse og helse.


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #3 : 15. august 2007, 17:58 »
Visst han hadde sagt nei hva hadde hun gjort da? Arrestert han?

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #4 : 15. august 2007, 18:00 »
"Janne Magnusson ved politiet i Stocholm karakteriserer politikvinnens oppførsel som litt for ambisiøs."

 lol

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #5 : 15. august 2007, 18:03 »
En kraftig svenske ble tvunget til å være med på stasjonen for å avlegge prøver, etter at en kvinnelig politibetjent mente at musklene hans var så store at de bare kunne skyldes ulovlige preparater.

– Jeg spurte om hun ikke anså det for å være mulig å trene mye og spise sunt. Da svarte hun at om man ser ut slik som jeg, da forusetter hun at man er dopet, forteller Tomislav Boduljak til Metro.

Tomislav Boduljak bestemte seg for å levere inn en motanmeldelse mot den svenske politikvinnen som kom med beskyldningene, men politiet skal ha henlagt saken to dager senere.


Denne politikvinnen sier faktisk rett ut at han har brukt ulovlige preparater og for å bli så stor mente hun det var en forutsetning at man brukte dop. Med mindre det bildet lyver veldig ser jeg ingen problemer med at man kan bli like stor som ham hvis man har trent en del år. Det får da være grenser på hva man skal finne seg i å høre.

Dessuten, motanmeldelsen ble henlagt etter to dager? Av hvilken grunn?

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #6 : 15. august 2007, 18:06 »
Er ikke steroider lovlig i sverige slik som i norge?

Nope. Men de är ju heller inte lovliga i Norge då. Det är bara bruk som inte är kriminaliserat här.


Svensk lag:

"Enligt lagen är det förbjudet att föra in preparaten i landet, överlåta dem till andra, förvärva dem i överlåtelsesyfte, tillverka dem, sälja dem, inneha och använda dem (undantag gäller om preparatet används för medicinskt eller vetenskapligt ändamål). Den som bryter mot lagen straffas med böter eller fängelse upp till fyra år."


Norsk lov:

"§ 162b. Den som ulovlig tilvirker, innfører, utfører, oppbevarer, sender eller overdrar stoff som etter regler fastsatt av Kongen er ansett som dopingmiddel, straffes for dopingforbrytelse med bøter eller med fengsel inntil 2 år. Grov dopingforbrytelse straffes med fengsel inntil 6 år."


Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #7 : 15. august 2007, 19:19 »
Merket jeg ble forbanna når jeg leste dette. Slik oppførsel er totalt uaksptabelt og urettferdig.

Om de skulle startet med å dra inn folk etter muskelmasse skulle jeg vært den første til å bli tatt med inn!
Sålenge de ikke tar meg finner jeg det hele latterlig! Betyr det hele egentlig at vi andre må trene mer? Førerkort, vognkort og en dobbel biceps takk!
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget Pettri

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #8 : 15. august 2007, 19:25 »
Nope. Men de är ju heller inte lovliga i Norge då. Det är bara bruk som inte är kriminaliserat här.


Svensk lag:

"Enligt lagen är det förbjudet att föra in preparaten i landet, överlåta dem till andra, förvärva dem i överlåtelsesyfte, tillverka dem, sälja dem, inneha och använda dem (undantag gäller om preparatet används för medicinskt eller vetenskapligt ändamål). Den som bryter mot lagen straffas med böter eller fängelse upp till fyra år."


Norsk lov:

"§ 162b. Den som ulovlig tilvirker, innfører, utfører, oppbevarer, sender eller overdrar stoff som etter regler fastsatt av Kongen er ansett som dopingmiddel, straffes for dopingforbrytelse med bøter eller med fengsel inntil 2 år. Grov dopingforbrytelse straffes med fengsel inntil 6 år."

Ja men ingen kan ta deg for å bruke steroider som er til eget bruk inngen en viss mengde så lenge de tar deg i øyeblikket du kjøper/selger.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #9 : 15. august 2007, 20:35 »
"som etter regler fastsatt av Kongen er ansett som dopingmiddel"

Vi er i trygge hender, dere ...

KONGEN AV CURLMASKINEN!!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Zuul

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #10 : 15. august 2007, 20:37 »
en del av meg hadde blitt forbanna, en del hadde nesten begynt å grine av glede Smiley

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #11 : 15. august 2007, 21:07 »
.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #12 : 15. august 2007, 21:13 »
Haha! Lurer på hva hun politikvinnen hadde gjort hvis hun så f. eks Martin Kjellström, Arild Haugen og Marius Bjerke var ute og spaserte i Stockholms gater. "RØD ALARM!! RØD ALARM!!"

Utlogget Vanquish

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 265
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 265

  • Catch you on the flip'side
Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #13 : 15. august 2007, 21:19 »
Haha! Lurer på hva hun politikvinnen hadde gjort hvis hun så f. eks Martin Kjellström, Arild Haugen og Marius Bjerke var ute og spaserte i Stockholms gater. "RØD ALARM!! RØD ALARM!!"
rofl
18 år
Høyde: ca 186cm
Vekt:Rundt 90kg

Utlogget none

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Sv: Arrestert for å ha store muskler
« #14 : 15. august 2007, 21:32 »
opplevde nesten det sammme den 3 dagen etter jeg hadde bynt på 1 året på vgs i fjor høst. slutta samme dagen


jeg kom på skolen, helt vanlig som de tidligere 2 dagene. midt i første time blir jeg bedt om å komme ut av klasserommet av vise-rektoren på skolen. å der står purken, som sier at jeg er mistenkt for bruk av anabole steroider etter tips fra skolen. så blir jeg satt håndjern på!??, av en eller annen grunn. deretter er det ned på stasjonen å pisse. den var jo rein, naturligvis. slippes fri, uten en eneste beklagelse fra dem for at de hadde tatt feil.

strener rett opp på skolen, sparket inn døra til vise-rektor, så hengslene fløy Grin å lot henne få den gledelige nyheten om at prøven var rein. tror hun ble så forfjamset, at hun ikke fikk med seg at jeg sa opp plassen min der og da. hehe >Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!