Skrevet av Emne: Kjenner du denne mannen?  (Lest 4862 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #15 : 09. oktober 2007, 14:43 »
Neimen DA er jo alt i orden..Tongue

Jeg er FOR at man viser frem hvem pedoer og andre kriminelle er, slik at de lettere blir tatt av purken som stort sett gjør en elendig jobb fra før. Er ikke dermed sagt at uskyldige som ligner på forbryteren blir myrdet på åpen gate. Tror vi får færre ofre ved denne metoden enn motsatt, totalt sett, og da er det verdt det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kjenner du denne mannen?
« #16 : 09. oktober 2007, 15:42 »
På hvilket tidspunkt er det da passende å vise frem bilder av personen? (I akkurat denne saken var det vel på høy tid, ettersom politiet er såpass sikre som de er, men tenker rent generelt.) Skjønner og forstår hva du mener, men med å offentliggjøre bilder forhåndsdømmer man potensielt uskyldige personer, selv om beviser peker aldri så mye i deres retning. (Fritz Moen var jo "skyldig" han og, ikke sant..)
Har da faktisk også vært tilfeller der politiet har gjort generaltabben å offentliggjøre feil bilde. Helt utrolig at det er mulig, men det er jo tydeligvis det.
Forhåndsdømming som et resultat av offentliggjøring av et slikt bilde er noe jeg mener man bør unngå i det lengste, og dessuten bør skyldspørsmål avgjøres av retten og ikke av en lynsjemobb. Er ikke dermed sagt at uskyldige blir skutt på åpen gate om bilder offentliggjøres, men det er jo ikke uten grunn at pedofile, voldtektsmenn osv ofte soner fraskilt fra resten av de innsatte.. Folk har en avsky for dette som kan føre til vold, og det hadde jo vært dumt om denne volden skulle ramme uskyldige.

Høres nå ut som jeg forsvarer forbryteren, men det gjør jeg altså ikke. Videre mener jeg at politiet gjør en dårlig jobb av en grunn, nemlig manglende midler. Hadde de hatt spenna til å fange alle de verste forbryterne hadde det jo ikke vært noe problem..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #17 : 09. oktober 2007, 15:57 »
Som jeg tidligere skrev i denne tråden; når de har foto/videobevis, bør de legge ut bilde så sant de ikke klarer å ta overgriperen uten dette. ( uten at det går flere år )

Synes jeg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #18 : 09. oktober 2007, 16:04 »
Hvem i helvete som driver å legger ut bilde av meg på forumet?! :O
Hahahahhaha! huff
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kjenner du denne mannen?
« #19 : 09. oktober 2007, 16:04 »
Som jeg tidligere skrev i denne tråden; når de har foto/videobevis, bør de legge ut bilde så sant de ikke klarer å ta overgriperen uten dette. ( uten at det går flere år )

Synes jeg.
Ja det er klart, om det er 100% sikkert at det er personen. Smiley (Som i dette tilfellet)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #20 : 09. oktober 2007, 16:24 »
Som jeg tidligere skrev i denne tråden; når de har foto/videobevis, bør de legge ut bilde så sant de ikke klarer å ta overgriperen uten dette. ( uten at det går flere år )

Synes jeg.

Vel, det har fremdeles noe med at man lever i et demokrati og at man, tro det eller ei, skal sørge for rettsikkerheten til alle. Det er jo nok av tendenser til at folk søker å ta saken i egne hender og lynsje jævelen fremfor å la politiet ta seg av det.

Istedenfor å være ''tøffest'' og rope høyest om hvor smertefull straff pedofile bør få hvis ''jeg hadde fått kloa i dem'' bør man heller som sivilisert menneske ønske å få dem inn til livsvarig psykisk behandling. Dette er i stort sett alle tilfeller mennesker som selv har blitt misbrukt og verden kommer ikke et jævla steg videre om folk skriker etter lynsjing som om vi skulle levd på 1100-tallet
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #21 : 09. oktober 2007, 16:51 »
Hvorfor skal samfunnet bruke masse penger for å sette disse tilbake på gaten? Edit: Såg livsvarig nå..
Men enda, andre ting vi kunne brukt pengene på. Og heller bare gitt de et skudd.

Ett kyss i nakken med enn 9mm er det de skulle hatt.

eh.. ja
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Kjenner du denne mannen?
« #22 : 09. oktober 2007, 16:55 »
æsj, æsj, æsj, æsj, skyt han, heng han! men hold han langt unna meg!
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #23 : 09. oktober 2007, 16:56 »
æsj, æsj, æsj, æsj, skyt han, heng han! men hold han langt unna meg!

nervøs for at han skal komme å plukke blomsten din?
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #24 : 09. oktober 2007, 17:02 »
nervøs for at han skal komme å plukke blomsten din?

Hahaha Grin æsj
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #25 : 10. oktober 2007, 08:51 »
Vel, det har fremdeles noe med at man lever i et demokrati og at man, tro det eller ei, skal sørge for rettsikkerheten til alle. Det er jo nok av tendenser til at folk søker å ta saken i egne hender og lynsje jævelen fremfor å la politiet ta seg av det.

Istedenfor å være ''tøffest'' og rope høyest om hvor smertefull straff pedofile bør få hvis ''jeg hadde fått kloa i dem'' bør man heller som sivilisert menneske ønske å få dem inn til livsvarig psykisk behandling. Dette er i stort sett alle tilfeller mennesker som selv har blitt misbrukt og verden kommer ikke et jævla steg videre om folk skriker etter lynsjing som om vi skulle levd på 1100-tallet

Jeg har ikke sagt noe i denne tråden om hva de fortjener og evt offentlig lynsjing-jeg er opptatt av at disse menneskene ikke ferdes ute blant folk. Punktum. Interessen min for hva som skjer med de etter at de er låst vekk, er ganske liten.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #26 : 10. oktober 2007, 18:36 »
Jeg har ikke sagt noe i denne tråden om hva de fortjener og evt offentlig lynsjing-jeg er opptatt av at disse menneskene ikke ferdes ute blant folk. Punktum. Interessen min for hva som skjer med de etter at de er låst vekk, er ganske liten.

Nei, du har ikke det, og det var kanskje ikke helt på ballen sitatet jeg limte inn. Men du mente at bildene bør bli lagt ut med en gang, og dette svarte jeg på: jeg tror ikke politiet ønsker å legge ut bildene med tanke på rettsikkerheten til den pedofile evt. andre menn som kan ligne på den pedofile.
Det er i din interesse å bry deg om hva som skjer fordi en dag rammer det deg personlig. Kanskje får du barn og da ønsker du at pedofile er inne til behandling. At de skal bli buret inne for ''alltid'' er ikke realistisk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #27 : 11. oktober 2007, 09:19 »
Det er i din interesse å bry deg om hva som skjer fordi en dag rammer det deg personlig. Kanskje får du barn og da ønsker du at pedofile er inne til behandling. At de skal bli buret inne for ''alltid'' er ikke realistisk.

Nei, forstår at de ikke blir satt inn for alltid, men å behandle de er heller ingen utvei. Tror du noen kunne behandlet deg til å ikke være heterofil?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Kjenner du denne mannen?
« #28 : 11. oktober 2007, 16:44 »
Nei, forstår at de ikke blir satt inn for alltid, men å behandle de er heller ingen utvei. Tror du noen kunne behandlet deg til å ikke være heterofil?

Hehe.. jeg håper da virkelig ikke det da det vel er å anse som helt normalt og ikke til nevneverdig stor belastning for andre. Pedofili er vel en sykdom (men jeg ser jo at homofili også har vært en sykdom, så det der for bli opp til psykologer og psykiatere).
Jeg bør vel egentlig rett meg selv; de vil jo bli innelåst ''for alltid'' om de blir sperra inne på
[...]livsvarig psykisk behandling. [...]
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!