Skrevet av Emne: MDS - Kraftdreikampf!  (Lest 157076 ganger)

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1110 : 27. oktober 2011, 19:00 »
Eg driver å spekulerer på om eg har vore overtrent i vår/sommer. Har alltid tenkt på at det skal ekstremt mykje til for å bli overtrent. Men når eg leser om symptoma og korleis eg følte meg den lange perioden (tidlig vår - sein sommer) så stemmer omtrent alle symptoma. Så i midt sommer bestemte eg meg for å gå ned i vekt sida eg hadde lagt på med ein del fett uten å ha blitt sterkare (heller svakare) og sånn at eg har noken kg å gå på i 120kgs klassa.

Føler meg mykje beidre no og styrken går framover. Forrige veke var eg på 222,5 x3@9 i markløft. I starten var 205x3 ein 10RPE.

Gårsdagens økt:
http://www.youtube.com/watch?v=j_XQ1w9SWWo#noexternalembed&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=Gr7idStyLeU#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=3iZ1UEDLSxc#noexternalembed&feature=player_embedded
"Good mornings"

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1111 : 27. oktober 2011, 19:41 »


Føler meg mykje beidre no og styrken går framover. Forrige veke var eg på 222,5 x3@9 i markløft. I starten var 205x3 ein 10RPE.

Gårsdagens økt:
http://www.youtube.com/watch?v=j_XQ1w9SWWo#noexternalembed&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=Gr7idStyLeU#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=3iZ1UEDLSxc#noexternalembed&feature=player_embedded
"Good mornings"

Fekk litt vondt i ryggen av å sjå god morningane, men reknar med du gjer det for å spare knea Smiley

Har du byrja å få orden på holdninga og eller?

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1112 : 28. oktober 2011, 14:00 »
Fekk litt vondt i ryggen av å sjå god morningane, men reknar med du gjer det for å spare knea Smiley

Har du byrja å få orden på holdninga og eller?

Jepp, istadenfor knebøy!:) Skal til spesialist på ullevål 8.november for å sjå på knea. Holdninga er ein god del beidre. Artig å sjå på bildene du tar før og etter. Har slutta med Tom no sida eg har flytta, men berre å vere  bevist på det i kvardagen så helde det seg på plass. Korleis går det med holdninga di? Er ryggen bra?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1113 : 30. oktober 2011, 23:52 »
Jepp, istadenfor knebøy!:) Skal til spesialist på ullevål 8.november for å sjå på knea. Holdninga er ein god del beidre. Artig å sjå på bildene du tar før og etter. Har slutta med Tom no sida eg har flytta, men berre å vere  bevist på det i kvardagen så helde det seg på plass. Korleis går det med holdninga di? Er ryggen bra?

Er blitt ein anelse bedre, men kroppen min responderar ganske seint på øvingane, virkar det som. So lenge eg har framgang er eg nøgd, og det har eg absolutt Smiley

Kor du held til no?

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1114 : 31. oktober 2011, 18:47 »
Bra! Det å konsentrere seg like mykje om holdninga utafor rehaben er minst like viktig også, meina eg.

Går på borekurs i Stavanger no! Spent på korleis det blir å kombinere treninga med offshore livet

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1115 : 31. oktober 2011, 23:38 »
Bra! Det å konsentrere seg like mykje om holdninga utafor rehaben er minst like viktig også, meina eg.

Går på borekurs i Stavanger no! Spent på korleis det blir å kombinere treninga med offshore livet

Det har du heilt rett i. Eg prøver å fokusere på å ikkje sitje for mykje og sånt, men det blir fort vanskeleg med mykje skule, jobbing og eksamen.

Å jobbe kan sikkert vere ei utfordring i forhold til jobb, men vil tru det går bra for ein som er så dedikert som deg Smiley

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1116 : 08. november 2011, 19:38 »
Dagens vits:

Sto opp klokka 0540. Tok buss til foruskanalen der eg skulle bytte buss som skulle vidare til Sola flyplass. Bussen eg tok til foruskanalen var for sein så eg måtte vente lenge på ny buss til Sola flyplass. Mysta dermed flyet eg hadde bestilt som gikk klokka 0800.

0830 er eg endelig på plass på flyplassen og får kjøpt meg ein ny flybillett(som kosta 666kr, tilfeldig?) 0935 sitter eg på flyet og får beskjed om at pga tåke på Gardermoen må vi vente på take off. Klikka dårlig med timen min på Ullevål klokka 11. 10.45 landa vi på gardermoen og eg skyndta meg til flybussen som skulle til Oslo S. Frå Oslo S tar eg buss til Hausmannsgate og leita meg fram til sjukehuset.

12.15 kom eg meg inn på kontoret til "spesialisten", som starta med "Dette har berre vert en misforståelse, jeg kan ikke noe om å behandle idrettsutøvere. Jeg aner ikke hva de har tenkt på som har satt meg opp på denne timen." 20minutt seinare blir eg henvist til skranken der eg får ei rekning på 307kr. Tusen takk!

Tar så buss til Oslo S, flybuss til Gardermoen, fly til Sola flyplass og blir henta av noken kompisa og er heime igjen klokka 1900.

Lol!!

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1117 : 08. november 2011, 19:43 »
Dagens vits:

Sto opp klokka 0540. Tok buss til foruskanalen der eg skulle bytte buss som skulle vidare til Sola flyplass. Bussen eg tok til foruskanalen var for sein så eg måtte vente lenge på ny buss til Sola flyplass. Mysta dermed flyet eg hadde bestilt som gikk klokka 0800.

0830 er eg endelig på plass på flyplassen og får kjøpt meg ein ny flybillett(som kosta 666kr, tilfeldig?) 0935 sitter eg på flyet og får beskjed om at pga tåke på Gardermoen må vi vente på take off. Klikka dårlig med timen min på Ullevål klokka 11. 10.45 landa vi på gardermoen og eg skyndta meg til flybussen som skulle til Oslo S. Frå Oslo S tar eg buss til Hausmannsgate og leita meg fram til sjukehuset.

12.15 kom eg meg inn på kontoret til "spesialisten", som starta med "Dette har berre vert en misforståelse, jeg kan ikke noe om å behandle idrettsutøvere. Jeg aner ikke hva de har tenkt på som har satt meg opp på denne timen." 20minutt seinare blir eg henvist til skranken der eg får ei rekning på 307kr. Tusen takk!

Tar så buss til Oslo S, flybuss til Gardermoen, fly til Sola flyplass og blir henta av noken kompisa og er heime igjen klokka 1900.

Lol!!

Haha, konge dag da!

Fikk reist og sett og opplevd masse Grin

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1118 : 09. november 2011, 05:58 »
Haha ka faens fjols har vært på færde her då.. helt utrolig.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1119 : 09. november 2011, 21:23 »
Ja, det e heilt utrulig! Mistenker at systemet til det norske helsevesenet ikkje er heilt på topp. Det her var milevis over grensa, måtte i tilleg betale 307kroner for sjølve legetimen  woot

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1120 : 15. november 2011, 12:07 »
Dagens vits:

Sto opp klokka 0540. Tok buss til foruskanalen der eg skulle bytte buss som skulle vidare til Sola flyplass. Bussen eg tok til foruskanalen var for sein så eg måtte vente lenge på ny buss til Sola flyplass. Mysta dermed flyet eg hadde bestilt som gikk klokka 0800.

0830 er eg endelig på plass på flyplassen og får kjøpt meg ein ny flybillett(som kosta 666kr, tilfeldig?) 0935 sitter eg på flyet og får beskjed om at pga tåke på Gardermoen må vi vente på take off. Klikka dårlig med timen min på Ullevål klokka 11. 10.45 landa vi på gardermoen og eg skyndta meg til flybussen som skulle til Oslo S. Frå Oslo S tar eg buss til Hausmannsgate og leita meg fram til sjukehuset.

12.15 kom eg meg inn på kontoret til "spesialisten", som starta med "Dette har berre vert en misforståelse, jeg kan ikke noe om å behandle idrettsutøvere. Jeg aner ikke hva de har tenkt på som har satt meg opp på denne timen." 20minutt seinare blir eg henvist til skranken der eg får ei rekning på 307kr. Tusen takk!

Tar så buss til Oslo S, flybuss til Gardermoen, fly til Sola flyplass og blir henta av noken kompisa og er heime igjen klokka 1900.

Lol!!
Du burde få penger å alt igjen for den reisen der!!! Men satan, det skulle ikke gått ann hehehe

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1121 : 21. november 2011, 16:33 »
Gårsdagens:

http://www.youtube.com/watch?v=Rhntg1ntaNM#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=mTomM-Amh30#noexternalembed

109-110kg morningsvekt ca. Tynt, men sant. Formen e på riktig spor

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1122 : 21. november 2011, 17:02 »

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1123 : 22. november 2011, 08:02 »
Takk for det! Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: MDS - Kraftdreikampf!
« #1124 : 22. november 2011, 08:17 »
Kommet seg veldig her! Bedre relativ styrke enn noen gang og du bør kunne i hvertfall tangere rawpersene i benk og mark på RM, og det på 10kg+ lavere kv.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!