Skrevet av Emne: Date - tips?  (Lest 13557 ganger)

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Date - tips?
« : 17. desember 2007, 23:06 »
Hei på dere, gjør min debut på denne delen av forumet, da jeg rett og slett ikke kan vente lengre, og har bestemt meg for at det får bli enten eller.. nå om dagen er alle dager like, og hver gang jeg ikke er veldig opptatt med noe annet, får jeg ikke gjort annet enn å tenke på ei jente jeg syns er veldig tiltrekkende.

Samtidig, er jeg pessimist og litt mindre sikker på hvordan jeg ligger ann, vi er gode venner osv, men tidligere har hun vært i ett par forhold, noe jeg ikke har.

Så jeg tenker at jeg bare må hoppe i det, og satse på at det skjer noe mellom oss, eller bli "kvitt" henne som det jeg ser på som en potensiell kjæreste og heller bare ha et fint vennskap.

Jeg har da bestemt meg for å bare høre om det er noen interesse for å stikke ut og spise, se på kino ellernoe slikt en dag.
Allerede her dukker mitt første spørsmål opp, blir det useriøst å sende en sms en dag i jula og høre om hu har lyst / tid en kveld til å bli med ut ?

Videre, så er jeg egentlig ganske blank på "dating tipsa".. Er selv 16 år, det hu også.. Vi er begge voksne av oss og er stort sett bare med venner av oss som er eldre. Dukker fort opp ett par spørsmål til, da vi må bli kjørt hvor enn vi skal, blir det dumt av meg å øvelseskjøre? Bør jeg sprette ut og åpne døra til bilen for hu?
¨
Er liksom ikke måte på hva jeg lurer på heller, tenker på alt fra samtaleemne ved en eventuell middag, til ting jeg bør gjøre underveis...f.eks: bør jeg spandere første kvelden? Ja, selvfølgelig er det lurt på en måte, men igjen tenker jeg da: Blir det kanskje å "være for frempå" og antyde at jeg tror vi er lengre på vei enn hva hu kanskje ønsker på nåværende tidspunkt?

Alle tips taes imot!
Som dere sikkert forstår av overnevnte tekst, er jeg bare utrolig usikker på hvordan jeg bør trå frem.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Date - tips?
« #1 : 17. desember 2007, 23:20 »
Tips 1: Ring - ikke send sms.
Tips 2: Ikke øvelseskjør - sitt i baksetet sammen med henne og prat - få en kompis til å kjøre.
Tips 3: Stikke ut og spise + kino er en safe - men likeså glimrende 1.date og bør være et signal om at du vil noe mer.
Tips 4: Ha det som innstilling at du skal spandere når dere setter dere ned, tilbyr hun seg å betale halvparten så la henne få lov til det første gangen, men jeg tipper at det ender opp med at du må spandere Smiley
Tips 5: Ikke planlegg samtaleemne - hvis dere skal ha noe fremtid sammen bør dere klare å få praten til å gå - spør henne spørsmål, jenter liker å prate og kan fort synes at gutter som snakker om seg selv er uinteressante - men for all del, spør hun deg om noe - svar mer enn ja eller nei.
Tips 6: Ikke avslutt daten med forhåpninger eller forsøk på kyss - men gå for en klem - ikke spør der og da om dere skal finne på noe annet snart - men takk for en fin kveld, gi henne en klem og la henne gå ut av bilen uten noe mere mas eller dramatikk - nye dater tar du etter hvert - spør hun - så er det jo seff et godt tegn.

Mvh Apaco - datingservice.no Wink
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Date - tips?
« #2 : 17. desember 2007, 23:25 »
Haha, jeg måtte sjekke om det var noe som het "datingservice.no" Tongue

Uansett, dinner og sånt er ikke så viktig når du er 16. Dra heller og spill bowling, biljard, kjør go-kart whatever. Gjør noe gøy! Og bestem hvor og sånn selv, ta kontrollen over de tinga, men evt la henne være med å bestemme _hvilken_ film på kinoen og sånn.

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #3 : 17. desember 2007, 23:33 »
Tips 1: Ring - ikke send sms.
Tips 2: Ikke øvelseskjør - sitt i baksetet sammen med henne og prat - få en kompis til å kjøre.
Tips 3: Stikke ut og spise + kino er en safe - men likeså glimrende 1.date og bør være et signal om at du vil noe mer.
Tips 4: Ha det som innstilling at du skal spandere når dere setter dere ned, tilbyr hun seg å betale halvparten så la henne få lov til det første gangen, men jeg tipper at det ender opp med at du må spandere Smiley
Tips 5: Ikke planlegg samtaleemne - hvis dere skal ha noe fremtid sammen bør dere klare å få praten til å gå - spør henne spørsmål, jenter liker å prate og kan fort synes at gutter som snakker om seg selv er uinteressante - men for all del, spør hun deg om noe - svar mer enn ja eller nei.
Tips 6: Ikke avslutt daten med forhåpninger eller forsøk på kyss - men gå for en klem - ikke spør der og da om dere skal finne på noe annet snart - men takk for en fin kveld, gi henne en klem og la henne gå ut av bilen uten noe mere mas eller dramatikk - nye dater tar du etter hvert - spør hun - så er det jo seff et godt tegn.

Mvh Apaco - datingservice.no Wink

Fy faen! det var rått!

Du får det til å høres utrolig lett ut !
Eneste jeg "reagerte" på, var den med kjøringa..hehe...syns det høres fornuftig ut som du sier for all del, men da tenker jeg igjen, blir det "for tett" innpå å slenge med i baksetet med hu?
Og, vet hu er opptatt (til dels, sikkert ikke så mye som det kan høres ut som, av og til) av penger, fine biler osv.. Kan det ikke være lurt å la pappa/mor / bror kjøre oss i den nye mercedesen? (nei, jeg er ingen bortskjemt pappagutt).

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #4 : 17. desember 2007, 23:35 »
Haha, jeg måtte sjekke om det var noe som het "datingservice.no" Tongue

Uansett, dinner og sånt er ikke så viktig når du er 16. Dra heller og spill bowling, biljard, kjør go-kart whatever. Gjør noe gøy! Og bestem hvor og sånn selv, ta kontrollen over de tinga, men evt la henne være med å bestemme _hvilken_ film på kinoen og sånn.

Forstår hva du mener, og for all del, bowling osv er ikke noe galt..men jeg vet såpass at det blir litt for "useriøst" både for min egen og hennes del.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Date - tips?
« #5 : 17. desember 2007, 23:43 »
Stol på meg - velg baksetet - du skal jo ikke sitte oppå henne, men å plassere henne bak og selv sitte foran er ingen god start på daten.

Forøvrig hadde jeg valgt broren min og ikke mora mi til å kjøre. Forøvrig slår det sjeldent negativt ut med mercedes.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #6 : 17. desember 2007, 23:45 »
Stol på meg - velg baksetet - du skal jo ikke sitte oppå henne, men å plassere henne bak og selv sitte foran er ingen god start på daten.

Forøvrig hadde jeg valgt broren min og ikke mora mi til å kjøre. Forøvrig slår det sjeldent negativt ut med mercedes.

Tusen, tusen takk igjen!

Nå kan jeg "få ro i sjelen" og forhåpentligvis utvikle noe mer eller få utelukket henne som kjæreste. Blei hvertfall mer trygg og bestemt nå, da hopper jeg om ikke dritglad, hvertfall til sengs med et litt bedre humør og større tro. Takk igjen!

Utlogget Kingbigz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: Date - tips?
« #7 : 17. desember 2007, 23:46 »
Enig med apaco der ja! Smiley Hun vil nokk mye heller ha deg i baksetet attmed henne enn at du sitter framme å kjører Wink Og ja, la broren din kjøre første gangen du? blir litt bedre for henne det, enn at hun skal være nærvøs for hva mora eller faren din sier lissom Smiley Far ut å spis og kino du! Dette går nokk ganske bra skal du se Smiley
The only way to clear my head is in this weights i'm lifting

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #8 : 17. desember 2007, 23:48 »
Enig med apaco der ja! Smiley Hun vil nokk mye heller ha deg i baksetet attmed henne enn at du sitter framme å kjører Wink Og ja, la broren din kjøre første gangen du? blir litt bedre for henne det, enn at hun skal være nærvøs for hva mora eller faren din sier lissom Smiley Far ut å spis og kino du! Dette går nokk ganske bra skal du se Smiley

Takk takk, det er nok vanskelig å forstå, men dette hjelper meg MYE da jeg liksom ikke har hatt helt trua de siste ukene men samtidig ikke hatt sjanse til å få henne ut av tankene. Mulig fallhøyden blir værre, men pytt pytt, den som intet våger intet vinner!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Date - tips?
« #9 : 17. desember 2007, 23:53 »
Ville aldri kjørt middag of high class første date. For meg blir det en smule kunstig. Noe naturlig og trivelig er bedre. Jag ut foreldra dine, og inviter henne på vafler og te. Steik vaflene sammen. Gjør noe snær, type hjemmekoselig. Det har alltid vært mye mer okei for meg iallefall. Da får man det mer naturlig, og praten sitter så mye løsere:)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Kingbigz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: Date - tips?
« #10 : 17. desember 2007, 23:58 »
Der er jo en mellomting mellom high class og vafler m/te ? Smiley En vanlig cafe eller noe sånt? Jeg ville heller ha satset på det da.. Det er som du sier: den som intet våger, intet vinner! Mest sannsynlig går dette kjempe fint du! og vist ikkje så er de vell ikkje verre enn å gå videre veit du Smiley

Men lykke til da! Wink Husk å gi oss en update etter jula da!  Hehe Smiley
The only way to clear my head is in this weights i'm lifting

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #11 : 18. desember 2007, 00:00 »
Ville aldri kjørt middag of high class første date. For meg blir det en smule kunstig. Noe naturlig og trivelig er bedre. Jag ut foreldra dine, og inviter henne på vafler og te. Steik vaflene sammen. Gjør noe snær, type hjemmekoselig. Det har alltid vært mye mer okei for meg iallefall. Da får man det mer naturlig, og praten sitter så mye løsere:)

Altså, veit ikke hva jeg tenkte meg av middag ute, sånn sett.. men pizza f.eks er jo litt uformelt om man tar det på peppes f.eks..men jeg kunne mer enn gjerne spandert middag på Big Horn, eller noe annet supert noe jeg for å oppnå det jeg vil.hehe..

Kino, og så hjem til mat kan jo også være lurt : )

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #12 : 18. desember 2007, 00:01 »
Der er jo en mellomting mellom high class og vafler m/te ? Smiley En vanlig cafe eller noe sånt? Jeg ville heller ha satset på det da.. Det er som du sier: den som intet våger, intet vinner! Mest sannsynlig går dette kjempe fint du! og vist ikkje så er de vell ikkje verre enn å gå videre veit du Smiley

Men lykke til da! Wink Husk å gi oss en update etter jula da!  Hehe Smiley

Jess, du kan være sikker på at om det går bra, kommer jeg til å sende dere alle en takk, og i motsatt tilfelle..veit jeg ikke helt hva jeg gjør ennå.. : ) håper ikke jeg trenger å finne det ut heller egentlig..

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Date - tips?
« #13 : 18. desember 2007, 07:08 »
Hehe, du gjør det du føler for uansett=) Det går sikkert fint, og om hun ikke er keen, er det plenty av fisk i havet=) Lykke til!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Date - tips?
« #14 : 01. januar 2008, 17:25 »
Tid for en liten update etter gårsdagen, som faktisk gjorde meg glad men samtidig betenkt, hehe..

Vi var jo da på samme nyttårsfest, og vi kosa oss vaksent og endte opp på samme toalett, hvor vi ble stående/sittende og prate etter jeg hadde gjort mitt. DEt som irriterer meg i dag, er at der jeg sto med beina hennes rundt meg mens hu satt og skreiva på dasslokket, så sier hu følgende "Denne trenger jeg jo ikke" og river av seg strømpebuksa og ber meg kose henne på låra osv, snill som jeg er så avlyder jeg jo ordre Cheesy

Videre kan jeg ikke huske hva som skjedde før vi faktisk gitt ut av toaletten, det eneste som er sikkert for meg er at det ikke skjedde noe mer.. Var det et signal om at hu kanskje ville noe mer som jeg ganske urutinert gikk glipp av?

Videre utover kvelden tok jeg mot til meg og fortalte henne hva jeg følte for henne osv.. på en noe uryddig måte, som førte til at jeg har snakka med henne i dag igjen, og fortalt hva jeg ville på en ordentlig måte, og hu tok det fint, og sa at hu ikke ville ha noen problemer med å være venner videre osv..det forstår jeg jo godt, da det ville vært rart om hu sa "ja, jeg er forelska i deg også, så det er best vi blir sammen snarest".. hu utelukket ingenting, men ga også utrykk for at hu på det nåværende tidspunkt ikke var noe spesielt interessert i meg, noe som ville vært rart da vi var "skikkelig" på fest sammen for første gang i går, og vi ikke har bedrevet så mye sammen tidligere.

Så det som gjør meg usikker nå er om hu kanskje ville noe mer ? og kanskje hun også vil være mer med meg siden hu ikke sa nei eller noe slikt i går, men samtidig ga utrykk for at vi bare var venner på det nåværende tidspunkt..

Sikkert ikke mye fornuftig her, men måtte bare få snakka ut et sted..jeg går snart på veggen..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!