avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1613244 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8595 : 30. januar 2012, 14:03 »
Var det ingen krav til dybde i denne konken?

Ser Sturla gikk en god del dypere og samtidig rettet ut repsene.

Jeg satt også å så på dybden til Espen når han bøya. Det var akkurat i grenseland-godkjent, og det var faktisk veldig få som ikke var dype nok. Espen treffer akkurat den dybden han skal ha, men jeg tror det ser grunt ut om en ikke ser fra siden. Reglene var etter IPF dømming. Noen gikk jo selvsagt dypere (meg) enn andre, og noen fikk en god del repetisjoner dømt bort.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8596 : 30. januar 2012, 14:05 »
Her viser drammens tynne sønn hvordan man "behandler" 1,25x kroppsvekt slik du så fint sa det Wink tjukken


Fine reps Smiley Men nå skal det sies at vi ikke fikk lov å ha knevarmere Wink Uvisst hvorfor...

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8597 : 30. januar 2012, 14:32 »
Fine reps Smiley Men nå skal det sies at vi ikke fikk lov å ha knevarmere Wink Uvisst hvorfor...
Takk for det Smiley Hvis noen her på forumet slår mine 30reps så skal jeg prøve på nytt og da kan jeg droppe knevarmerne Wink
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8598 : 30. januar 2012, 16:35 »
Takk for det Smiley Hvis noen her på forumet slår mine 30reps så skal jeg prøve på nytt og da kan jeg droppe knevarmerne Wink

Ja, du skal ikke frykte meg med det første i alle fall Tongue (Klarte 23 @ 132,5kg)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8599 : 31. januar 2012, 09:00 »
Går dagens økt:

Mark:
1x3 240kg, 1x3 260kg, 1x3 280kg, 1x3 270kg

Smal skråbenk:
1x4 140kg, 1x4 150kg, 1x4 160kg, 1x4 150kg

Knebøy /m 2sek stopp:
1x4 180kg, 1x4 200kg, 1x4 220kg, 1x4 210kg

Drag crul /m bredt grep:
4x8 40kg

Sidehev /m 1sek stopp på toppen:
1x12 10kg, 1x10 10kg, 1x8 10kg

Sein trening... Var på gymmet helt til kl.23.30 i går Sad Hadde rørlegger på besøk i nyhuset helt fram til 20.30 i går kveld, og trente etterpå. Sliten, sulten og trøtt... Det går jo opp noen vekter uansett, men denne økta gikk på autopilot.. Ikke noe guts og energi... Men nå er det bare pakking av saker som gjennstår før flytting er over Smiley Så håper og tror det kommer mere overskudd på treningene nå framover Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8600 : 31. januar 2012, 09:11 »
Ja, du skal ikke frykte meg med det første i alle fall Tongue (Klarte 23 @ 132,5kg)
Det er da ikke så galt. Smiley
Jeg må ha reps. på 107,5 kg. Men må innrømme at det blir alt alt for tungt. Klarer ikke en eneste rep på den vekta.   Tongue
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8601 : 31. januar 2012, 10:15 »
Jeg satt også å så på dybden til Espen når han bøya. Det var akkurat i grenseland-godkjent, og det var faktisk veldig få som ikke var dype nok. Espen treffer akkurat den dybden han skal ha, men jeg tror det ser grunt ut om en ikke ser fra siden. Reglene var etter IPF dømming. Noen gikk jo selvsagt dypere (meg) enn andre, og noen fikk en god del repetisjoner dømt bort.

Om det var etter IPF reglene var det ikke dypt nok hos Espen her, dømte dere like på alle er det jo greit. Utøverne dunker repsene ned på sin sedvanlige dybde. Sturla kjører dybden han alltid har kjørt, og ville ikke fått noe igjen for å stoppe 5 cm høyere opp på vei ned.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8602 : 31. januar 2012, 10:30 »
Om det var etter IPF reglene var det ikke dypt nok hos Espen her, dømte dere like på alle er det jo greit. Utøverne dunker repsene ned på sin sedvanlige dybde. Sturla kjører dybden han alltid har kjørt, og ville ikke fått noe igjen for å stoppe 5 cm høyere opp på vei ned.

IPF er å ta i litt.. Som sakt før (tor jeg), så var/skulle regler være rompa paralell med knær eller under. Paralell da ikke IPF, under paralell IPF. Om jeg har forstått styrkeløftere regler godt nokk Smiley

Syntes dommer(som ikke var IPF dommer) at man hadde en reps litt for gunn utifra sin egen dømme kraft, så gidde han besked om det, og utøver måtte lengre ned på neste reps om den skulle bli godkjennt osv...

Poenget er at det var likt for alle, derfor en rettferdig konk i mine øyne. Noe ikke den feite styrkeløfteren som har "fasiten" på alt mener..

Men så er jo han en FETTE IDIOT også da Wink

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8603 : 31. januar 2012, 13:25 »
Nå var ikke jeg dommer, verken for deg eller andre, men jeg så på når du bøya. Da var i alle fall reppene "i grenseland" til å være godkjente. Og det syns jeg er greit nok på en slik konk. Det var jo en som tok før oss, og han fikk 10 reps underkjent. Og han ene byggeren fikk flere reps underkjent på grunn av utretting tror jeg.

Nå skal det sies at det ser helt jævlig ut på filmen... Da ser det ut som du er milevis høyt... Litt merkelig.

Kan jo også legge til at jeg syns at noen av reppene til Sturla var litt grunne Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8604 : 31. januar 2012, 13:32 »
Nå var ikke jeg dommer, verken for deg eller andre, men jeg så på når du bøya. Da var i alle fall reppene "i grenseland" til å være godkjente. Og det syns jeg er greit nok på en slik konk. Det var jo en som tok før oss, og han fikk 10 reps underkjent. Og han ene byggeren fikk flere reps underkjent på grunn av utretting tror jeg.

Nå skal det sies at det ser helt jævlig ut på filmen... Da ser det ut som du er milevis høyt... Litt merkelig.

Kan jo også legge til at jeg syns at noen av reppene til Sturla var litt grunne Smiley

Synd du ikke er fasiten Sad

Men ser seriøst ikke den STORE forskjellen på feilen(meg) og fasiten(gille) hvertfall.. Men kan ha maling på øyan mine da....


Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8605 : 31. januar 2012, 14:52 »
Synd du ikke er fasiten Sad

Men ser seriøst ikke den STORE forskjellen på feilen(meg) og fasiten(gille) hvertfall.. Men kan ha maling på øyan mine da....


Det er vanskelig å sammenligne dere to, Da man faktisk kan se lårene dine og ha en anelse om hvor femur er plassert i forhold til hofta og kneleddet, mens for Gille så er han så ekstremt overvektig(feit, kun feit) at det bare blir en rund ball som sitter der. Men jeg har sett mye på knebøy fra Gille og jeg synes ikke akkurat han er noe prakteksemplar på noe som helst.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8606 : 31. januar 2012, 20:58 »
En økt for "glemme boka":

Høyde kast ca.3.5m:
3x5 30kg

Yoke-30sek pause på vending:
1x20m 260kg, 1x20m 300kg(vending per 10m), 1x20m 220kg

Dekk:
2x5 300kg, 5x1 450kg

Å herregud jeg var tom!!! Helt føckt... Har ikke annet å skylle på enn Gille, knebøy konk og oppussing.. En økt som går rett i glemme boka!! Lips Sealed


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8607 : 02. februar 2012, 22:01 »
Dagens økt:

Knebøy:
1x2 260kg, 1x2 300kg, 1x2 320kg, 1x2 300kg

Stokk:
1x2 115kg, 1x2 125kg, 1x2 140kg, 1x6 115kg(vending på vær reps)

Mark /m 2sek stopp over gulv:
1x4 180kg, 1x4 220kg, 1x4 260kg, 1x4 250kg

V-Ups i supser sett med planke /m beinløft hold:
på planken henger jeg i alla redcore stropper....

En økt på det generelle.... Sliten i hode. Den forrige uka med jobbing i huset vær eneste kveld, pluss dag jobb og trening tappet meg kjenner jeg. Betaler litt for det på trening nå. Formen er litt rar... Ene settet kan følels lett ut, legger på litt kilo til, så er det plutselig stein tungt. Tenker da spes på bøy og stokken i dag...

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8608 : 02. februar 2012, 22:19 »
Ja rart dette med at enkelte dager kan være tunge på 320kg i raw bøy huff å huff Grin

Blir da bedre tider når hus og skit er unna gjort Wink

Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :)
« #8609 : 03. februar 2012, 01:42 »
Ja rart dette med at enkelte dager kan være tunge på 320kg i raw bøy huff å huff Grin

Blir da bedre tider når hus og skit er unna gjort Wink



Siden det bare er halvbøy så tar det vel ikke så gæli på;) haha eller hva BØS;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!