Skrevet av Emne: Drakt til unger?  (Lest 18650 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Drakt til unger?
« #45 : 12. januar 2008, 18:28 »

Viktig å herde for knebind tidlig...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #46 : 12. januar 2008, 18:29 »
Vi har satt en stein foran lekekassen til Vilja, som hun må løfte vekk før hun kan leke....

dette er GULL!!! Har ikke tenkt på slike ting før, nå åpner det seg en hel verden av muligheter...Jeg har litt leca som jeg kan sette foran døren til rommet hans f.eks slik at hvis han vil leke med togbanen må han flytte den!!!Takk for super ide! Dette blir jo også veldig lystbetont da han vil forbinde det det å løfte tungt  med noe positivt..

Egil eneste kritiske der er vel at bindene blir noe lavt? Men hun kan vel ikke stå ennå, så dette er kanskje bare for tull dette bildet eller?

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Drakt til unger?
« #47 : 12. januar 2008, 18:30 »
Hør her : Styrketrening bygger du kroppen stor og krafting å på fotball trener du kondisjon noe som er normalt. får 1000 år siden så ble ikke unger skada, men de drev med fotball å slikt på de jordene sine. Ikke styrketrening, det er noe mange har skader av!

Sprekt gjort av deg å skrape frem skadestatistikk fra år 907. Har du lyst å dele den med forumet? :Smiley

Dessuten har du misforstått litt. I fotball er det veldig mye akselerasjoner/deakselerasjoner, vridninger og sammenstøt. Det får man hyppig skade av. I styrketrening vil jeg driste meg å si at man ikke får skader, så lenge man trener med korrekt teknikk og ikke er overivrig med vektene.

Men sier statistikken fra år 907 noe annet, skal jeg holde kjeft Wink
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Drakt til unger?
« #48 : 12. januar 2008, 18:31 »
Viktig at ungen får trent skuldrene også. En flaske brus som løftes opp over hodet akkurat som militærpress, funker bra.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #49 : 12. januar 2008, 18:32 »
Sprekt gjort av deg å skrape frem skadestatistikk fra år 907. Har du lyst å dele den med forumet? :Smiley

Dessuten har du misforstått litt. I fotball er det veldig mye akselerasjoner/deakselerasjoner, vridninger og sammenstøt. Det får man hyppig skade av. I styrketrening vil jeg driste meg å si at man ikke får skader, så lenge man trener med korrekt teknikk og ikke er overivrig med vektene.

Men sier statistikken fra år 907 noe annet, skal jeg holde kjeft Wink

En annen ting også her, de hadde ikke fotball for 1000 år siden. Men styrketrening hadde de, så tenk litt på hva som er mest naturlig. Fotball er vel noe av det værste du kan drive med med tanke på ledd osv....'

Obs denne ble feilsitert skulle vært hakano...

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Sv: Drakt til unger?
« #50 : 12. januar 2008, 18:34 »
Haha, leste første sidene i tråden, trodde faktisk at du var seriøs Cheesy

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #51 : 12. januar 2008, 18:35 »
Haha, leste første sidene i tråden, trodde faktisk at du var seriøs Cheesy

Jeg er dønn seriøs, fotball får ikke ungen min drive med. Ble selv skadet i alder av 14 år og ødela begge akillser på grunn av dette....Men man skal tydeligvis ikke tulle med fotball i dette dustelandet..Bare se på tv, er ikke annet en fotball hele dagen..

Hvis du skal ødelegge en bra tråd fordi du er så snervesynt så synes jeg du skal la være. Vi trenger ikke ha navnekalling her på forumet. Dette er et TRENINGSFORUM og ikke et fotballforum.

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Sv: Drakt til unger?
« #52 : 12. januar 2008, 18:37 »
Så du mente seriøst at ungen din på 3 år skulle starte å bruke kreatin?

Hva med å la barn være barn?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #53 : 12. januar 2008, 18:40 »
Så du mente seriøst at ungen din på 3 år skulle starte å bruke kreatin?

Hva med å la barn være barn?

Vel det var bare et uskyldig spørsmål. Du har kanskje også fått med deg at kreatin finnes i f.eks tyttebær, kjøtt osv...nekter man barna sine dette også da eller?

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Sv: Drakt til unger?
« #54 : 12. januar 2008, 18:40 »
Du har kanskje fått med deg mengden kreatin i tyttebær og kjøtt i forhold til det du kjøper på boks på kosttilskuds-butikkene?

Vet ikke hvor smart det er for et barn på tre år å få for høye kreatinin-verdier.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #55 : 12. januar 2008, 18:42 »
Du har kanskje fått med deg mengden kreatin i tyttebær og kjøtt i forhold til det du kjøper på boks på kosttilskuds-butikkene?

Jo selvfølgelig jeg ser den, men at det skulle være hemmende for et barn å få litt kreatin kan jeg ikke skjønne?

JEg tenkte å kjøre evt vanlig monohydrat, ikke noe ester greier det orker han nok ikke å spise...Halv dose 5 ganger om dagen ser ikke noe farlig ved det....Kjører kun rent monohydrat ikke taurin osv..

Utlogget Seiz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Drakt til unger?
« #56 : 12. januar 2008, 18:42 »
Syns ungen er heldig jeg, skulle ønske min far åpnet døren til styrkeverdenen for meg når jeg var liten, siden jeg har likt styrke siden jeg kan huske, noe som jeg sikkert ikke er ålene om. Smiley Virker som alt annet enn fotball er bannlyst. Angry

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Sv: Drakt til unger?
« #57 : 12. januar 2008, 18:43 »
Jo selvfølgelig jeg ser den, men at det skulle være hemmende for et barn å få litt kreatin kan jeg ikke skjønne?

JEg tenkte å kjøre evt vanlig monohydrat, ikke noe ester greier det orker han nok ikke å spise...Halv dose 5 ganger om dagen ser ikke noe farlig ved det....Kjører kun rent monohydrat ikke taurin osv..

Som sagt, kreatinin-verdier, vet ikke hvor sundt det er for en 3-åring med for høye verdier av det.

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Drakt til unger?
« #58 : 12. januar 2008, 18:45 »
Du har en sønn som DU tenkte at skulle begynne på styrkeløft. Har ikke tenkt til å vente og se hva gutten selv vil?  Herregud.

Det var akkurat det jeg tenkte også..
Hva om HAN tenker at han skal begynne med skøyter? Grin

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Drakt til unger?
« #59 : 12. januar 2008, 18:46 »
Som sagt, kreatinin-verdier, vet ikke hvor sundt det er for en 3-åring med for høye verdier av det.

En går jo med ungen til jevnlig legesjekk da, om man er seriøs med satsinga. Det meste lukes ut der

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!