Skrevet av Emne: Drakt til unger?  (Lest 18652 ganger)

Utlogget Spokki

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: Drakt til unger?
« #90 : 13. januar 2008, 17:44 »
Jeg syntes dette er kjempe bra tanke gang. Å gi ungen din et godt trenings grunnlag fra han er liten kommer han til å tjene masse på senere i livet sitt. Så lenge det ikke blir overdrevet og fulgt opp fram til han begyner å bli utvokst og eldre ser jeg ingen negative sider ved dette. Kanskje du burde la han prøve flere idretter også så han utvikler seg på flere steder? Hva med litt kampsport når han blir eldre? Smiley
Alder:    18.
Vekt:     73 Kilo.
Høyde:  1.83 cm.
Bosted:  Lillehammer.
Trener:  Styrke og Grappling.

Idrettsfag - Gausdal vidregående skole.

Tapout or blackout!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #91 : 13. januar 2008, 17:49 »
Jeg syntes dette er kjempe bra tanke gang. Å gi ungen din et godt trenings grunnlag fra han er liten kommer han til å tjene masse på senere i livet sitt. Så lenge det ikke blir overdrevet og fulgt opp fram til han begyner å bli utvokst og eldre ser jeg ingen negative sider ved dette. Kanskje du burde la han prøve flere idretter også så han utvikler seg på flere steder? Hva med litt kampsport når han blir eldre? Smiley

Er veldig opptatt av at han ikke skal få skrekken. Derfor vil jeg vente med dette...Men han får se på Fight night på Eurosport sammen med meg hvis jeg klarer å holde han våken lenge nok. De to siste gangene har han sovnet i sofaen da det begynner ganske sent....Mulig det faktisk er bedre å la han legge seg i 1800 og heller vekke ham til 2200 da det pleier å begynne...
Men for å si det sånn, det er ikke så populært hvis mamman hans får vite det...LOL

Tror også det er viktig at han lærer seg til å blir "tøff" dvs tåle et par slag osv uten å løpe hjem til mamma når han blir 6-7 år....Har tjent mye på at jeg var slik når jeg var liten...Kanskje litt drøyt men dog..Sånn er verden

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Drakt til unger?
« #92 : 13. januar 2008, 17:53 »
Er veldig opptatt av at han ikke skal få skrekken. Derfor vil jeg vente med dette...Men han får se på Fight night på Eurosport sammen med meg hvis jeg klarer å holde han våken lenge nok. De to siste gangene har han sovnet i sofaen da det begynner ganske sent....Mulig det faktisk er bedre å la han legge seg i 1800 og heller vekke ham til 2200 da det pleier å begynne...
Men for å si det sånn, det er ikke så populært hvis mamman hans får vite det...LOL

Tror også det er viktig at han lærer seg til å blir "tøff" dvs tåle et par slag osv uten å løpe hjem til mamma når han blir 6-7 år....Har tjent mye på at jeg var slik når jeg var liten...Kanskje litt drøyt men dog..Sånn er verden

Nå har du dratt spøken litt for langt-kan du ikke nå bare si at du kødder med oss Iceberg?  Vær så snill og si at du ikke har slike tanker.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #93 : 13. januar 2008, 17:56 »
Nå har du dratt spøken litt for langt-kan du ikke nå bare si at du kødder med oss Iceberg?  Vær så snill og si at du ikke har slike tanker.

Hmm ja ja hva kan jeg si, typisk janteloven og nisselua-kommentar..Verden er hard og tøff! Sorry......Jeg presiserer at noe av det jeg skriver nok blir på kanten for noen, men dette i gjort i beste hensikt..Så utrolig mye talent blir bortkastet fordi foreldre er slappe!! Jeg tvinger ham selvfølgelig ikke, det virker jo mot sin hensikt, han må ha motivasjon for å prestere...

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Drakt til unger?
« #94 : 13. januar 2008, 17:57 »
Hmm ja ja hva kan jeg si, typisk janteloven og nisselua-kommentar..Verden er hard og tøff! Sorry......Jeg presiserer at noe av det jeg skriver nok blir på kanten for noen, men dette i gjort i beste hensikt..Så utrolig mye talent blir bortkastet fordi foreldre er slappe!! Jeg tvinger ham selvfølgelig ikke, det virker jo mot sin hensikt, han må ha motivasjon for å prestere...

Så du mener dette seriøst?

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Ivar Aasen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Drakt til unger?
« #95 : 13. januar 2008, 17:59 »
Iceberg, for å gå mot strømmen, respekt til deg!

Du oppdrar unger slik unger burde oppdras! At han skal tåle noen slag når han blir 6-7 år er bare på sin plass! Værste jeg ser er de ungene som løper rett til mamma.

Og ikke bry deg om at folk kaller deg en idiot, jeg støtter deg i dette Smiley
Unger din blir nokk meget god når han blir eldre, siden han lærer teknikk i en så ung alder. Men kreatinen burde du kansje vente ett år med...
17 år

KB: 90
BP: 75
ML: 120

Celdiir

  • Gjest
Sv: Drakt til unger?
« #96 : 13. januar 2008, 18:02 »
Tillater meg å poste to bilder. Smiley





Babyen "knebøyer" (squat). Dama "sitter" med vekter på ryggen.

Utlogget Kizzaen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

Sv: Drakt til unger?
« #97 : 13. januar 2008, 18:07 »
Ingen som har snakket om slossing her da...Det tar jeg avstand fra...Snakker om at han skal bli STOR og kraftig...han er allerede en skikkelig plugg

JEg får kontakte stian på KAPPI og se om han kan lage et sett med drakter og belte som han kan starte med.....LØSE i formen selvfølgelig...



Jeg har en sønn som jeg tenkte skulle begynne med styrkeløft. Nå er det jo ikke slik at man begynner på drakter med en gang, spesielt siden han er ganske liten (3 år) Allikevel er han utrolig sterk og jeg tenker faktisk på å la han leke seg litt med vekter.....Han tar greit 30 kg i markløft bla..(han har prøvd en gang) jeg tør ikke la han holde på for mye....

Er det mulig å få skreddersydd en liten markdrakt slik at han kan venne seg til dette. Selvfølgelig løs i passformen???



Hva er meningen me å ha ein løs drakt som han skal bli venne seg til? Gutten vil jo ikke merke noe forskjell vis drakten er løs.

Synes det er feil det du sier om at man må begynne TIDLIG for å bli sterk. og at 15 år er for sent?

Tror du må tenke deg om 6-7 ganger til, før du begynner å sette 3-åringen din i gang me vektrening...........
KB:260 BP:180  ML:225
Alder: 18
Høyde: 174cm   
Vekt: 89
Stort forbilde:Andreas Hjelmtveit

Film fra NM http://www.youtube.com/watch?v=oEU9ynqt6mU

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Drakt til unger?
« #98 : 13. januar 2008, 18:15 »
Hahaha, at folk engang tviler på om det er kødd eller ikke er for meg et mysterium. Trodde folk var litt mer oppegående enn som så... Tongue

Fint sarkastisk bidrag Iceberg. Og jeg skjønner budskapet ditt, er helt enig i det!
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Kassen aka strictboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 399

  • Injuries!
Sv: Drakt til unger?
« #99 : 13. januar 2008, 18:23 »
Alle 5-åringer burde dradd minst 250 i mark.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #100 : 13. januar 2008, 18:41 »
Alle 5-åringer burde dradd minst 250 i mark.

Ja dette var jo et artig tøysebilde....En ser jo klart at dette er isopor, og dessuten burde hun ikke ha rettvendt grep mener jeg...Støvlene burde også være av selvfølgelig..Du tar kanskje ikke disse tingene helt på alvor, men det var jo et artig bilde forsåvidt.

oli

  • Gjest
Sv: Drakt til unger?
« #101 : 13. januar 2008, 18:46 »
hvorfor mener du ikke hun burde ha rettvendt grep.. sønnen min trener alltid med rettvendt grep opp til 15-20 kg for å styrke grepet.. du som er litt inn i det, du veit ikke hvor man får tak i grippers som det er såpass lite belastning at en 3-4 åring kan klemme de sammen..

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Drakt til unger?
« #102 : 13. januar 2008, 18:52 »
hvorfor mener du ikke hun burde ha rettvendt grep.. sønnen min trener alltid med rettvendt grep opp til 15-20 kg for å styrke grepet.. du som er litt inn i det, du veit ikke hvor man får tak i grippers som det er såpass lite belastning at en 3-4 åring kan klemme de sammen..

Vel det er jo forsåvidt ikke noe galt i rettvendt grep, men jeg mener det blir lettere å krumme ryggen da. Vi alternerer grepet i vår trening, for jevn belastning...

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Drakt til unger?
« #103 : 13. januar 2008, 19:59 »
Det er mange syker mennesker her i verden.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Drakt til unger?
« #104 : 13. januar 2008, 20:08 »
Han kødder.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!