Skrevet av Emne: Robinson 2008  (Lest 10569 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Robinson 2008
« #15 : 01. mars 2008, 13:49 »
Richard Skog
Riktig. Jeg gikk inn på denne tråden for å foreslå Skog. Og det er faen meg ett seriøst forslag også. Hvis Skog VIL så ikke bare klarer han castingen greit - men han vinner hele driten! Her er en sjanse for Skog til å bli millionær. Ja, Strongman blir satt til sides ett år pga. dette helvettet av et show, men hvis han tenker penger så er det 1 million i lomma noe som sikkert vil ta flere år i strongman. Mulig jeg tar feil med den millionen, men tror og regner med premien er ganske høy om man vinner?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Robinson 2008
« #16 : 01. mars 2008, 13:52 »
Joda, men deltakerne vil trolig se på ham som en såpass sterk konkurrent at de stemmer ham ut ved første anledning.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Robinson 2008
« #17 : 01. mars 2008, 15:04 »
bigarms
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Robinson 2008
« #18 : 02. mars 2008, 17:24 »
premien er bare 100 000 eller noe så....

Jeg tror mange godt trente mennesker vil nøle med å bli med på grunn av muskel og styrkesvinn.

Utlogget Tannfeen

Sv: Robinson 2008
« #19 : 02. mars 2008, 19:57 »
Siden når har fysisk styrke spilt en spesielt stor rolle i Robinson? Jeg kan ikke huske at noen av de som har vunnet så langt har utmerket seg på noen som helst måte, foruten å være egoistisk eller utspekulert.
Men, det kan jo hende at de denne gangen har tenkt å lage en konkurranse hvor det blir lagt større vekt på å vinne fysiske konkurranser og ikke bare ligge å dra seg på stranda mens man flørter/soler seg/lager allianser osv..
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Robinson 2008
« #20 : 02. mars 2008, 20:07 »
Lars Sværd ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Robinson 2008
« #21 : 02. mars 2008, 20:09 »
Siden når har fysisk styrke spilt en spesielt stor rolle i Robinson? Jeg kan ikke huske at noen av de som har vunnet så langt har utmerket seg på noen som helst måte, foruten å være egoistisk eller utspekulert.
Men, det kan jo hende at de denne gangen har tenkt å lage en konkurranse hvor det blir lagt større vekt på å vinne fysiske konkurranser og ikke bare ligge å dra seg på stranda mens man flørter/soler seg/lager allianser osv..


Øh hallo? De er jo bare ute etter å ha forskjellige typer personer der. Tror du at de vil ha damer med store pupper fordi det spiller en spesielt stor rolle? Eller jo det det gjør det jo. En STOOOOOR rolle. Eller STOOOORE.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tannfeen

Sv: Robinson 2008
« #22 : 02. mars 2008, 20:15 »
Øh hallo? De er jo bare ute etter å ha forskjellige typer personer der. Tror du at de vil ha damer med store pupper fordi det spiller en spesielt stor rolle? Eller jo det det gjør det jo. En STOOOOOR rolle. Eller STOOOORE.


Hallo
Jeg trodde de hadde glamourdamer der fordi de takler sola så godt.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Robinson 2008
« #23 : 02. mars 2008, 20:16 »
Glamourdamer spiser ikke mat - derfor passer de bra der nede.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Tannfeen

Sv: Robinson 2008
« #24 : 02. mars 2008, 20:18 »
Siden alle vil se glamourdamer og veltrente karer hadde kanskje vært en idè å ha bare glamourdamer på ene laget og bare veltrente karer på det andre. Så kunne kvinnfolka fått bevist at de ikke er det svake kjønn.

Hehe
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Robinson 2008
« #25 : 02. mars 2008, 23:27 »
Siden alle vil se glamourdamer og veltrente karer hadde kanskje vært en idè å ha bare glamourdamer på ene laget og bare veltrente karer på det andre. Så kunne kvinnfolka fått bevist at de ikke er det svake kjønn.

Hehe

Noe som kunne vært enda mer interessant er jo et lag av glamourdamer og et lag av vanlige damer så kunne vi fått bevist hvorvidt glamdamer faktisk er litt dummere enn vanlige damer eller om det bare er fordommer. For det er sånt jeg tror verden gjerne vil vite.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Robinson 2008
« #26 : 02. mars 2008, 23:30 »
Noe som kunne vært enda mer interessant er jo et lag av glamourdamer og et lag av vanlige damer så kunne vi fått bevist hvorvidt glamdamer faktisk er litt dummere enn vanlige damer eller om det bare er fordommer. For det er sånt jeg tror verden gjerne vil vite.

Pøh. At utseende har en invers korrelasjon med kognitiv dyktighet, er en oppfatning delt blant de stygge. La de leve i troen.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Robinson 2008
« #27 : 02. mars 2008, 23:37 »
Pøh. At utseende har en invers korrelasjon med kognitiv dyktighet, er en oppfatning delt blant de stygge. La de leve i troen.

Oh!!! Fremmedord til glamourdamenes støtte! Men hvor er logikken?

Jeg sa ingenting om utseende, jeg nevnte glamourdamer. Så pøh selv! Finnes mange vakre damer med utmerket intelligens Wink
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Robinson 2008
« #28 : 02. mars 2008, 23:50 »
Oh!!! Fremmedord til glamourdamenes støtte! Men hvor er logikken?

Jeg sa ingenting om utseende, jeg nevnte glamourdamer. Så pøh selv! Finnes mange vakre damer med utmerket intelligens Wink

Pøh, det er jo en grunn til at glamourdamer er suksessfulle; utseende. Det at du mener det ikke finnes en sammenheng mellom utseende og valget av yrke, er jo bemerkelsesverdig i seg selv.

Jeg støttet forresten ikke glamourmodellene. Jeg bare avkreftet den vanlige regla om at "hvis man har utseende med seg, så går det absolutt på bekostning av utseende". Som for øvrig er retardert.

Smiley

Edit:

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Robinson 2008
« #29 : 02. mars 2008, 23:59 »
Pøh, det er jo en grunn til at glamourdamer er suksessfulle; utseende. Det at du mener det ikke finnes en sammenheng mellom utseende og valget av yrke, er jo bemerkelsesverdig i seg selv.

Jeg støttet forresten ikke glamourmodellene. Jeg bare avkreftet den vanlige regla om at "hvis man har utseende med seg, så går det absolutt på bekostning av utseende". Som for øvrig er retardert.

Smiley

Edit:



Trusa mi jo!

Jeg tror du trenger litt mer enn bare utseende for å bli glam-modell- feks må du like å stå foran kamera med lite klær på! Det er veldig viktig! Det ekke glam før det.

Hvem du liksom støttet hvis det ikke var glamourmodellene i utsagnet ditt er meg en gåte!

Så pøh en gang til Tongue
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!