Skrevet av Emne: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++  (Lest 6368 ganger)

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« : 30. mars 2008, 20:04 »
Jeg er 16 år akkuratt nå, føler jeg er ikke alt jeg kan være.
Er vell første året mitt der jeg trener regelmessig og ofte på trenings studio, ellers har jeg bare sparket fotball og tatt noen fjellturer i ny og ned.

Har brukt speed i noen månender og annet dop i en god stund nå, men prøver å starte fresh iom att jeg ble bustet nå i forrige uke.

Ville det være noe problem vist jeg skulle snike en stripe speed (amfetamin) opp i nesen i ny og ned?

Snoper litt i hverdagene, er en vane jeg vil fjerne.  Ellers spiser jeg sunt, ikke noen mac eller mix, all mat lager jeg hjemme.

Men det følest fortsatt ut som jeg er en plass i mellom, vist noen skjønner?, der jeg ikke prøver hardt nok, men samtidig er jeg ikke noe vrak. Er ikke overvektig eller undervektig, da tenker jeg på BMI og generellt sett sammenlignet med folk i min vennekrets.


er for øyeblikket ca. 66 kg Er vell ca 180 cm høy, dette må fiksest Smiley

Er det noen som kan anbefale øvelser som jeg bør ta hver gang jeg trener?, ønsker en six pack til sommeren såklart, men er det noen øvelser dere mener jeg bør 100% ha med i mitt treningsskjema?

Og hvor ofte bør jeg trene? nå er det sånn 3-4 ganger i uken + 3 dager fotball trening, jeg kjenner det på kroppen noe jævligt dagen etter jeg har trent på studio, og da følest det ut som jeg ikke bør trene den dagen igjen Tongue er det alt mentalt?

Har og kjøpt inn whey isolate, men har en kompis som sier jeg bør ta før OG etter trening, menst boksen sier bare etter trening, er det noen som vil forklare hva som er rett og hvorfor?


IN SHORT : Hvilken kost tilskudd bør jeg kjøpe inn, whey isolate til sides, hva skjema bør jeg kjøre? hvordan bør kostholdet være ca.? nei det der 10 måltid om dagen + mye havregryn skjer ikke, sikter ikke for å gjøre dette professionelt, vil bare ha fremgang, fra der jeg sitter fast nå.


Bare fyr på med tips eller relevant informasjon, har funnet ut ting bak denne sporten jeg aldri trodde eksisterte, det ligger så sykt mye bak skikkelig trening og kosthold att jeg sliter med å fatte det.


Takk, og håper ikke posten min ble altfor råtten/dårlig skrevet, beklager vist det er 1000 andre topicer som er like og Tongue

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #1 : 30. mars 2008, 23:11 »
Where to begin.....

SØK!

Les nutriton og training og nutrition for newbies på t-nation.com

Er det et problem at du tar litt amfetamin i "ny og ned"? Hva tror du selv?

For alt jeg vet er dette trolling.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #3 : 31. mars 2008, 01:53 »
Søke?, joda har gjort det, men finner tusenvis av topicer, og har ikke tid eller hjerne nok til å huske alle, er ikke alt som blir relevant når jeg søker

Skal lese den nutriton og training for newbies på t-nation. Takker for den.

Og jeg lurte egentlig på om amfetamin var noe som kom til å være ett stort problem for treningen min, fordi jeg tror det blir ganske hardt å kysse den good bye ut livet mitt -_-

Personlig vet jeg ikke hva jeg tror om det selv lenger, er litt manipulert, men har samtidig realisert att en del av det jeg blir foret er propaganda (hasj) vet dog ikke om amf. Hindrer trening noe ekstremt, og er ikke snakk om hver dag, bare lurer på om det er store problem Tongue



Takker for alle tips og håper på flere.

Er det noen spesielle kosttilskudd jeg bør bruke vist jeg har lyst å gå opp i vekt samt. yte litt mer?

En kompis av meg snakket noe om big mass og kreatin var fint for det.

Og er det noen som vet ang. Whey isolate tingen? det står etter trening, men vennen min sier før og etter, tror det er fordi jeg ikke har det beste kostholdet og det tilskuddet jeg får av whey isolate ikke akkuratt skader Tongue


Beklager att det ble en ubrukelig topic, men fortell meg gjerne hva jeg kan redigere og omformulere bedre, er kanskje litt drittunge av meg å forvente skreddersydde svar Wink

Takk for den siste linken, skulle nesten ha sett den selv, beklager, var til stor nytte Wink

Utlogget Chriss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #4 : 31. mars 2008, 07:29 »
Selvfølgelig er amfetamin et stort problem selvom du "bare" tar det av og til! Kutt hele den dop dritten!
Alder: 19
Vekt: 88
Høyde: 178

Min treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98064.0

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #5 : 31. mars 2008, 14:19 »
Selvfølgelig er amfetamin et stort problem selvom du "bare" tar det av og til! Kutt hele den dop dritten!
Ikke for å være vrang og irriterende, men skader desse stripene så sykt?

var tenkt å krysse over til å ete hasj å droppe pepper, men vurderer å nesten droppe hele dritten når jeg ser hva som har skjedd Tongue

Uansett pøs på med tips

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #6 : 31. mars 2008, 14:47 »
Ikke for å være vrang og irriterende, men skader desse stripene så sykt?

var tenkt å krysse over til å ete hasj å droppe pepper, men vurderer å nesten droppe hele dritten når jeg ser hva som har skjedd Tongue

Uansett pøs på med tips
Problemet med dop er at når man virkelig begynner å merke ulempene så har det gått så langt at det er vanskelig å snu.

Tro ikke et sekund at gjengen som sitter halvsovende på gata tiggende med en top kaffekopp har gjort et veloverveid valg og kommet frem til konklusjonen "Hmm, det er klart vel verdt det å sitte her på gata hvis jeg får kose meg med litt heroin".

Forøvrig er det stor risiko at amfetaminbruk vil føkke med psyken din, helt uavhengig om du trener eller ikke. Dog, det vil du eventuelt ikke merke før, nettop, psyken din er føkka.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #7 : 31. mars 2008, 14:56 »

Har brukt speed i noen månender og annet dop i en god stund nå, men prøver å starte fresh iom att jeg ble bustet nå i forrige uke.

Ville det være noe problem vist jeg skulle snike en stripe speed (amfetamin) opp i nesen i ny og ned?

dette blir for varmt-er du faktisk særiøs?
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget (|)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #8 : 31. mars 2008, 15:29 »
Hentet fra http://www.trim.no/pub/art.php?id=65&print

"Hvordan påvirkes muskulaturen av trening hvis man er syk eller har omtalte medisiner/narkotika i blodet?
Dette er effekten i etterkant av amfetaminbruk:
Muskulaturens oppbygningsevne er sterkt redusert, om ikke helt nullstilt. Dette fører til at musklene ikke tilpasser seg den økende belastningen som påføres. Dette fører dermed til at treningen bare spiser opp overskuddet. Etter en viss tid og påført treningsmengde, vil overskuddet brukes opp. Skjer dette med overskuddet i bindevevet, vil det oppstå ubehag og smerter. Utøveren har fått en belastningsskade. Tappes overskuddet i selve muskelen, altså muskulaturens sammentrekningsevne, er effekten den samme som ved overtrening. Muskelen blir negativ, tung, slapp, tom og trøtt. Muskelen vil i denne tilstanden ikke kunne øke styrke/utholdenhet. Videre trening vil kun ha negativ effekt og føre til smerter og nedbryting av eksisterende treningsgrunnlag."

Du sier at du har lyst til å gå opp i vekt å få sixpak før sommerferien.  Dettte er noe som ikke lar seg kombinere med feks helgebruk av amfetamin. 

Hvis du bruker amfetamin 1 dag i uka, vil det søvntapet du har fått og at du ikke har spist, ødelegge det meste av trening fra den foregående uka, og du vil få mye dårligere utbytte av neste ukes trening.
amfetamin er absolutt det verste du kan drive med hvis du ønsker å bygge muskler.

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #9 : 31. mars 2008, 18:47 »
Hentet fra http://www.trim.no/pub/art.php?id=65&print

Hvis du bruker amfetamin 1 dag i uka, vil det søvntapet du har fått og at du ikke har spist, ødelegge det meste av trening fra den foregående uka, og du vil få mye dårligere utbytte av neste ukes trening.
amfetamin er absolutt det verste du kan drive med hvis du ønsker å bygge muskler.

Jeg tar ikke pepper sent på kvelden og har aldri fått søvnproblem med amf, og jeg vet att jeg må spise skikkelig uansett hvilken rus jeg er i. De fleste fom bruker speed tenker ikke over hvor kritisk det er med mat generelt, og de trener heller ikke. Dette vet jeg, og har derfor aldri hatt problem med mat eller søvn under speed.

Meeeeeeeeen der var plenty av argument, så gidder ikke å krangle på det, ser ditt synspunkt og legger meg FLAT.

Takker, la oss droppe amfetamin praten og heller tenke på de andre tingene.

dette blir for varmt-er du faktisk særiøs?

Til quote 1:

Jeg tar ikke pepper sent på kvelden og har aldri fått søvnproblem med amf, og jeg vet att jeg må spise skikkelig uansett hvilken rus jeg er i. De fleste fom bruker speed tenker ikke over hvor kritisk det er med mat generelt, og de trener heller ikke. Dette vet jeg, og har derfor aldri hatt problem med mat eller søvn under speed.

Til nr 2: Beklager, men jeg trodde jo att kanskje som med andre rusmiddel som alkohol var det mulig å trene, så sant du ikke misbruker noen av de. Viser seg nå att amfetamin er ikke på lik linje med alkohol og trening.

Sorry, men ja, da får jeg vell kysse amfetamin adjø : /

Takker for tips

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #10 : 31. mars 2008, 18:55 »
Trening og bra kost for å gjøre kroppen sterk og frisk, samtidig som du bryter ned kroppen med dop??

Da vil du ende opp med å stå på stedet hvil i en evighet.... Og til slutt vil det bare gå en vei, og det er nedover.

Regner med at du VET av "pepper" er skadelig? Det er kjemisk fremstilte stoffer, laget for å fucke med både kroppen og psyken vår. Klart det er farlig! Selv om det BARE ER NOEN STRIPER I NY OG NE....  Angry


Ta deg heller en øl.. Smiley



*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #11 : 31. mars 2008, 19:06 »
Jeg tar ikke pepper sent på kvelden og har aldri fått søvnproblem med amf, og jeg vet att jeg må spise skikkelig uansett hvilken rus jeg er i. De fleste fom bruker speed tenker ikke over hvor kritisk det er med mat generelt, og de trener heller ikke. Dette vet jeg, og har derfor aldri hatt problem med mat eller søvn under speed.
Jepp, pepper til frokost er the breakfast of champions. Hvis du ikke får søvnproblemer av speed så har nok pushern din snytt deg.

Uansett, det er et monster som kommer og biter deg når du minst aner det. Men jeg er neppe første til å fortelle deg det, og når du omsider finner det ut selv, har du et realt problem.

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #12 : 31. mars 2008, 19:13 »
Jepp, pepper til frokost er the breakfast of champions. Hvis du ikke får søvnproblemer av speed så har nok pushern din snytt deg.

Uansett, det er et monster som kommer og biter deg når du minst aner det. Men jeg er neppe første til å fortelle deg det, og når du omsider finner det ut selv, har du et realt problem.
Breakfast of champions Cheesy

Snytt meg?, du vet att bivirkningen ikke må ramme deg? jeg tar jo faen ikke et helt gram opp i nesen så går ikke rundt loka hele dagen. Om du tar gigantiske doser går du loka rundt hele dagen, små doser og rusen kan være så kort som 2-3 timer før nedturen kommer
Vær klar over att jeg ikke er den A4 stereotypiske uvitende speederen, gjor en del research og side effektene gjorde meg niks å nada iom. Att jeg ikke misbrukte SYKT, selvom det kanskje var litt mye til tider, og jeg trente heller ikke.

Og leste mye om det jeg tok opp i nesen og visste att det reduserte appetiten, så jeg bare presset meg selv til å spise
 Og pushern min har snytt meg?
Nå er du på territorier du ikke aner dritten om, jeg vet om god og dårlig speed, og jeg vet om buffa ut og rein speed.
Jeg prøver å være litt myk og ta i mot tipsene på deres områder og velsigne hvert svar, men det der tror jeg att jeg faktisk har peiling på Tongue

Monsteret har komt å bitt meg i ræva, har tapt flere gram og har bot samt. et kriminelt rulleblad nå iom att jeg ble bustet forrige uke, så jeg har funnet det ut. Sitter nå fast mellom å droppe det eller kjøre på.

Med tanke på de siste innleggene ser jeg att dobbelt liv med dop og trening ikke går, derfor dropper jeg stripene.


Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #13 : 31. mars 2008, 19:27 »
.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget Pellikan

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Nybegynner tips, kosthold, fremgang ++++
« #14 : 31. mars 2008, 19:29 »
Sorry, men ja, da får jeg vell kysse amfetamin adjø : /

Med tanke på de siste innleggene ser jeg att dobbelt liv med dop og trening ikke går, derfor dropper jeg stripene.

Dropp "stripene" uavhengig om du skal trene eller ikke, dop er no' dritt!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!