Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595555 ganger)

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Missy- mot NM2010
« #2355 : 25. august 2010, 23:22 »
Lånte markdrakt av Tone i dag for å finne ut hvordan en markdrakt egentlig skal føles. 150 var veldig lett, og det lover bra med tanke på ryggen og den elendige markformen i det siste generelt. 150 i dag var myye lettere enn på Nasjonalt. Der hadde jeg vel en drakt som jobbet mot meg også. Men stramme lår og løse stropper. Så nå har jeg endelig trua på en ok mark på NM igjen Smiley

Takk Tone! Kiss

Herlig!! Bare hyggelig   biggrin

Jeg har forresten enda en grunn til at dere må komme til Bjølsen på fredag; Jeg har bursdag!  Grin  Så da blir det bursdagsbøy!
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010
« #2356 : 25. august 2010, 23:23 »
Herlig!! Bare hyggelig   biggrin

Jeg har forresten enda en grunn til at dere må komme til Bjølsen på fredag; Jeg har bursdag!  Grin  Så da blir det bursdagsbøy!
Vi kommer Wink

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Missy- mot NM2010
« #2357 : 25. august 2010, 23:24 »
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Aasen1992

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 615
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 615

Sv: Missy- mot NM2010
« #2358 : 25. august 2010, 23:25 »
Får vel legge et spor her jeg og så jeg kan følge med på russern eller kor farsken det var du skulle Tongue
Stevnepers: 262,5 - 160 - 260 - beste total - 675kg

20 år (1992)      -       90kg
loggen min : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86087.0.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010
« #2359 : 25. august 2010, 23:58 »
Får vel legge et spor her jeg og så jeg kan følge med på russern eller kor farsken det var du skulle Tongue
Hehe, flytter til hviteRussland Wink

Utlogget Aasen1992

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 615
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 615

Sv: Missy- mot NM2010
« #2360 : 26. august 2010, 00:05 »
Hehe, flytter til hviteRussland Wink

var nesten da! Tongue
Stevnepers: 262,5 - 160 - 260 - beste total - 675kg

20 år (1992)      -       90kg
loggen min : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86087.0.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010
« #2361 : 26. august 2010, 15:29 »
Kommer til å logge interessante løft framover istedenfor å logge hver dag. Har laget meg en blogg(orginalt, ikke sant?), som jeg kommer til å skrive en del i når jeg bor i Hviterussland. Blir vel en god del treningsrelaterte innlegg Smiley


http://frkelverum.blogspot.com/

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Missy- mot NM2010
« #2362 : 26. august 2010, 15:33 »
Det var på tide du fikk deg blogg! Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010
« #2363 : 26. august 2010, 23:45 »
Det var på tide du fikk deg blogg! Smiley
Jeg er ikke alene om det for å si det slik Tongue Vi får se om den overlever når jeg kommer hjem fra Minsk Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Missy- mot NM2010
« #2364 : 27. august 2010, 15:07 »
Da er blogg et faktum. Jeg har vært en liten motstander av at alle og en skal blogge. For fy faen så mange kjedelige blogger det finnes der ute. Derfor har jeg laget en liste over ting jeg aldri skal gjøre når det kommer til blogging. 
 

·         Poste dagens outfit
·         Ta bilde av alt jeg spiser(har dessverre ikke nok minne på kameraet mitt til det)
·         Forkorte fornavnet til kjæresten min ned til èn bokstav. Som om Bo ikke er kort nok
·         Stille teite spørsmål som “Q: Hva skal du gjøre denne søndagskvelden da?”  i slutten av et innlegg
·         Begynne et innlegg med “jeg har egentlig ingenting å blogge om i dag, men..”
·         Bruke <3 i teksten min
·         Poste oppskrift på proteinpannekaker, proteinkaker, proteinhavregryn og proteinkaffe etc
 

Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Missy- mot NM2010
« #2365 : 27. august 2010, 15:15 »
Jeg er ikke alene om det for å si det slik Tongue Vi får se om den overlever når jeg kommer hjem fra Minsk Smiley

For min del har blogging vært med på å gi meg bekjentskaper i hele landet, nye treningsvenner og venninner, samt inspirasjon og til tider underholdning (på godt og vondt). Man må bare gjøre det på sin egen måte og være tro til det man ønsker å formidle. Er jo flott å kunne inspirere litt også!
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010
« #2366 : 25. september 2010, 01:12 »
Kanskje på tide med en liten update her! Ser det er ca èn måned siden det ble skrevet her, og det er ca èn måned siden jeg flyttet til dette sjuke landet kalt Hviterussland. Første 2-3 ukene var helt sykt stress! Utrolig vanskelig å gjøre seg forstått samt forstå det som skulle forstås og da tar ting automatisk ekstra lang tid.

Først nå begynner ting å falle på plass, men vi mangler fortsatt en veldig viktig ting. KJØLESKAP! Det er like før jeg går på veggen ettersom jeg naturligvis ikke får spist slik jeg vil og bør og det går utover treninga. Jeg har dog etter mye om og men funnet et gym jeg faktisk trives på! Det er et hardcore bygger/styrkeløft gym hvor det finnes et par bra styrkeløftere. Den jeg har pratet mest med er en løfter i -100 som har rundt 950 sammenlagt. Og p.h.d grad i kjemi i en alder av 26. Helt normalt.

Neste uke starter jeg med utstyr i både benk og bøy! Jeg er veldig spent på hvordan det vil gå. NM i november er fortsatt målet og billetter hjem er allerede bestilt Smiley Jeg satser på et knall NM for både meg og Bo Grin

Når det kommer til språket, som er grunnen til at jeg er her, så sliter jeg. Jeg føler at jeg har lært masse samtidig som jeg føler at jeg ikke har lært en dritt! Venter fortsatt på den åpenbaringen de som har vært her tidligere snakker om. I mellomtiden pugger jeg gloser...



Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Missy- mot NM2010
« #2367 : 25. september 2010, 08:43 »
Kanskje på tide med en liten update her! Ser det er ca èn måned siden det ble skrevet her, og det er ca èn måned siden jeg flyttet til dette sjuke landet kalt Hviterussland. Første 2-3 ukene var helt sykt stress! Utrolig vanskelig å gjøre seg forstått samt forstå det som skulle forstås og da tar ting automatisk ekstra lang tid.

Først nå begynner ting å falle på plass, men vi mangler fortsatt en veldig viktig ting. KJØLESKAP! Det er like før jeg går på veggen ettersom jeg naturligvis ikke får spist slik jeg vil og bør og det går utover treninga. Jeg har dog etter mye om og men funnet et gym jeg faktisk trives på! Det er et hardcore bygger/styrkeløft gym hvor det finnes et par bra styrkeløftere. Den jeg har pratet mest med er en løfter i -100 som har rundt 950 sammenlagt. Og p.h.d grad i kjemi i en alder av 26. Helt normalt.

Neste uke starter jeg med utstyr i både benk og bøy! Jeg er veldig spent på hvordan det vil gå. NM i november er fortsatt målet og billetter hjem er allerede bestilt Smiley Jeg satser på et knall NM for både meg og Bo Grin

Når det kommer til språket, som er grunnen til at jeg er her, så sliter jeg. Jeg føler at jeg har lært masse samtidig som jeg føler at jeg ikke har lært en dritt! Venter fortsatt på den åpenbaringen de som har vært her tidligere snakker om. I mellomtiden pugger jeg gloser...




Er det vanskelig å ordne seg ett kjøleskap der? Det koster vel ikke stort?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy- mot NM2010
« #2368 : 25. september 2010, 12:21 »
Er det vanskelig å ordne seg ett kjøleskap der? Det koster vel ikke stort?
www.finn.bru eller www.finn.ru har sikkert store kjøleskap man kan få kjøpt til et par tusen rubler som alle i samme etasje kan dele Smiley Han på 950 kg i styrkeløft kan hjelpe til med å bære dét.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010
« #2369 : 26. september 2010, 19:04 »
Er det vanskelig å ordne seg ett kjøleskap der? Det koster vel ikke stort?
Problemet var at vi trodde først at vi skulle få det, så vi klaget til vaktmesteren som sa han skulle fikse det. Men det skjedde ikke så vi pratet med noen andre som sa de skulle ringe etter et kjøleskap for å låne, og det skulle komme på mandag. Det kom ikke på mandag eller tirsdag så da skulle vi fikse nummeret selv. Vi ringte og ingen tok telefonen. Etter et par dager tar de endelig telefonen og han sier at vi burde ringt i går for da var det fortsatt mulig å låne kjøleskap. Kanskje vi kunne prøve å ringe tilbake slutten av neste uke. Bra service! Cheesy Men nå har jeg funnet en plass vi drar på mandag og fikser. Så svaret er, JA det er vanskelig å ordne ett kjøleskap her!!



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!