Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595440 ganger)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Missy- mot NM2010, filmoppdatering fra hviterussland s. 159
« #2370 : 02. oktober 2010, 16:32 »
Her er film fra siste bøyøkt med utstyr på det nye gymmet mitt i Hviterussland! Det heter Империя Силы, og for dere sære folk som ikke kan russisk så betyr det Imperiet for styrke Grin Perfekt for meg. Har funnet meg noen som jeg trener fast med og får bra hjelp til utstyr osv Smiley Herlig!

http://www.youtube.com/watch?v=DPTXur7x8AA#noexternalembed#

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Rått! Du er tøff som løfter disse vektene og trener med disse gutta. A small girl in a big big world.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Så ut som et okay gym det der! Mange grove folk Smiley Bøyen så fin ut og!

Hvordan er forresten Russerenes holdning til Nordmenn/Norge?
Husker det gikk noe på tv om det her en gang, og de spurte vanlige russere på gata.
De fleste så på Norge som et kjempe bra nabo land, og som venner av deres nasjon.
Usikker på om du hadde fått den samme reaksjonen fra nordmenn hehe.

Det kan du jo skrive litt om i bloggen din (så du spurte om tips til ting å skrive om)
Russeres holdning til "utlendinger" evnt Nordmenn. De er vel ganske ålreite sånn sett?
Jeg trives iallfall veldig godt på gymmet, utstyret er også helt ok! Smiley Interessant spørsmål, Burny. Det skal jeg absolutt skrive litt om Smiley

Rått! Du er tøff som løfter disse vektene og trener med disse gutta. A small girl in a big big world.
Kjæææmpetøff Grin

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Veldig bra Marte Cheesy Morsomt å se hvor du trener!
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
fortsett å skriv i bloggen.morsomt å følge med deg Cheesy..lo litt da jeg så kjøkkenet ditt og når du fortalte om kakerlakkene..hehe..kjenner meg igjen-var i kypros i 5mnd å jobba da jeg var yngre-bodde sammen med en haug briter skvist inn på et lite rom+ et par kakkerlakker som vi hadde boende under komfyren ..du venner deg fort til dem Grin

стоять!   (eller noe i den duren;) )

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Veldig bra Marte Cheesy Morsomt å se hvor du trener!
Trener sammen med fult av GALE folk! Og en del gode styrkeløftere Grin

fortsett å skriv i bloggen.morsomt å følge med deg Cheesy..lo litt da jeg så kjøkkenet ditt og når du fortalte om kakerlakkene..hehe..kjenner meg igjen-var i kypros i 5mnd å jobba da jeg var yngre-bodde sammen med en haug briter skvist inn på et lite rom+ et par kakkerlakker som vi hadde boende under komfyren ..du venner deg fort til dem Grin

стоять!   (eller noe i den duren;) )
Skal fortsette skrivinga så lenge jeg har noe å skrive om jeg Smiley Hehe, det er faktisk ikke såå ille, jeg hadde forventet at det skulle være mye værre! Men man skal ikke kødde med lopper og kakerlakker, ene norske venninna mi her nede har fått lopper i senga og er helt oppspist! Håper faen ikke de kommer på rommet mitt. Men jeg er nok for skitten for de Cheesy

Hehe, hva prøver du å formildle? Стоять betyr å stå Grin

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Meget pen løfting, håper du har kontroll på dypda i hvite russland, meget sterkt.

Men kan jeg spørre hvorfor hviterussland?

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
jeje..der ser du..hadde ikkje klart meg ein dag i russland eg..haha biggrin

sko stå detta:

стоять на!



Utlogget Joachiml

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 153

Veldig bra marte !! Går riktig vei mot Nm Cheesy
Alder: 18              vekt: 100kg                høyde:176cm

stevneperser: 290 - 185,5 - 288 - 763,5kg

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92387.msg1360801;topicseen#new

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Meget pen løfting, håper du har kontroll på dypda i hvite russland, meget sterkt.

Men kan jeg spørre hvorfor hviterussland?
Synes du jeg ser litt grunn ut?

Jeg lærer russisk i Hviterussland da hjemkommunen min har et vennskapsbånd med Minsk. Det betyr at de betaler skolegangen og boplass for meg her nede. Selv om drømmen hadde vært og bo i enten Moskva eller St. Petersburg Smiley Men russisk lærer jeg uansett Smiley

jeje..der ser du..hadde ikkje klart meg ein dag i russland eg..haha biggrin

sko stå detta:

стоять на!



Hehe, da gir det litt mer mening. Tror jeg Grin Jeg er litt usikker på om det brukes i lik sammenheng som i Norge, men takk, det skal jeg gjøre! Cheesy

Veldig bra marte !! Går riktig vei mot Nm Cheesy
Takk, det samme til deg Jakkim! Cheesy

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Ettersom ingen andre har kommentert det så kan det hende jeg tar feil, at jeg lures av noen vinkler eller noe på filmen.

Det ser ut som at du står veldig framoverlent, om du står så framoverlent som mine øyne ser det så er det godt mulig du vil slite med å få start/rack signal. Ser ut som at du må rette opp overkroppen litt, men som sagt, skal ikke garantere at det jeg sier stemmer.

Ellers må jeg si jeg syns det er jævlig kult at du er i Hviterussland, hehe, faen meg tøft gjort =)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Ettersom ingen andre har kommentert det så kan det hende jeg tar feil, at jeg lures av noen vinkler eller noe på filmen.

Det ser ut som at du står veldig framoverlent, om du står så framoverlent som mine øyne ser det så er det godt mulig du vil slite med å få start/rack signal. Ser ut som at du må rette opp overkroppen litt, men som sagt, skal ikke garantere at det jeg sier stemmer.

Ellers må jeg si jeg syns det er jævlig kult at du er i Hviterussland, hehe, faen meg tøft gjort =)
Du har nok rett i det, Simen. Jeg står litt forroverlent, særlig på utstyrsbøyen, men tror nok vinkelen får det til å se enda værre ut. Men etter jeg begynte med lav stangplassering er jeg redd for at stanga sklir bak om jeg står helt rett. Må få litt mer kjøtt på ryggen Grin

Hviterussland er ikke såå skummelt som det høres ut som. Faktisk Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Hviterussland er ikke såå skummelt som det høres ut som. Faktisk Smiley

Jeg er hellig overbevist om at Hviterussland hadde vært fryktelig skummelt hvis du ser du som meg. Tør ikke bevege meg øst for Finland, Tyskland, Tsjekkia, Østerrike og Italia. Kan til nød klare Hellas og Bulgaria, men der går også grensa! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Jeg er hellig overbevist om at Hviterussland hadde vært fryktelig skummelt hvis du ser du som meg. Tør ikke bevege meg øst for Finland, Tyskland, Tsjekkia, Østerrike og Italia. Kan til nød klare Hellas og Bulgaria, men der går også grensa! Grin
Tjo, tja. Det er faktisk mulig. Det er veldig lite innvandring her og relativt mye rasisme her.

Liten treningsoppdatering; 4x3x97,5 i bøy i dag, veldig lett of fint. I mårra skal jeg kjøre lett skjorte for å bare få den til siden sist gikk rett til helvete Smiley Og markdrakt er (forhåpentligvis) snart på vei fra Moskva Grin På tide :Smiley

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Du er bare helt gær'n! Også HVITERUSSLAND! Sykt tunge vekter du løfter rundt på. Ikke lenge før du knuser alt som er av norgesrekorder  >Cheesy

Artig blogg du har fått også! Jeg titter innom! Lykke til videre!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!