Skrevet av Emne: Hvordan få mindre rumpe og større lår  (Lest 4981 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #15 : 15. juli 2008, 19:02 »
mhm. men det finnes folk som tar 230 i bøy og har liten rompe og folk som tar 150 i bøy og har stor rompe.. veldig mye genetisk og hvor fleske legger seg.

Men ja er litt i tvil om hvor stor den rompa faktisk er hvis han tar 100 i bøy.. ;P men men..

Du har et godt argument der, men i dette tilfellet tror jeg vi snakker om en tynn fyr. Men jeg kan ta feil.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #16 : 15. juli 2008, 19:55 »
Jeg fikk lyst til å å gjøre noe voldelig mot deg, men heldigvis for deg er jeg en pasifist. Du utviser ihvertfall noen ufattelig pinglete holdninger her, og ikke la noen komme her og si at folk har forskjellige målsetninger osv. Når du ikke har mer enn 100kg i bøy, så har du sannsynligvis rumpe som en liten thai-dame. Så hvis du har lyst til å fortsette å være en lady-boy, så er det jo bare til å fortsette som du gjør. Nei, ordentlig buksevann skulle du hatt!

selv om du kansje er feit, så ta heller å tren litt istedenfor å komme med sånne idiotiske svar. hva faen har du å gjøre med hvordan jeg skal trene kroppen min?

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #17 : 15. juli 2008, 20:00 »
Du har et godt argument der, men i dette tilfellet tror jeg vi snakker om en tynn fyr. Men jeg kan ta feil.
100 i bøy er noe jeg bare har skrevet, tar 10 ganger 70-80 lett.. men har aldri prøvd noe mer siden det er ubehaglig å ha stanga på skulderne:)

har 100cm ca rundt skinka, 11 i fett%... noe som jeg mener er mer en nok i forhold til resten av kroppen min, hva du mener er samme for meg.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #18 : 15. juli 2008, 20:01 »
Frontbøy tar mindre på rompa og mer på låra..

Prøv å ta frontbøy med smal benstilling og til boks.. Den syns jeg tar mest på llår og minst på rompe.

hørtes interresant ut, skal teste det i morgen:) takk for serriøst svar:)



Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #19 : 15. juli 2008, 20:05 »
Ingenting galt med stor rumpe da :Smiley
på jenter nei:) neida sikkert mange jenter som liker det på gutter også...  men jeg syns det ser mye råere ut med liten rumpe og bred rygg:)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #20 : 15. juli 2008, 20:11 »
Jenter liker gutter med selvtillit og sjarm. Utseendet ditt har svært lite med det å gjøre. Men å trene uten å trene bein ordentlig er som å kjøre i krabbegir på motorveien.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #21 : 15. juli 2008, 20:15 »
selv om du kansje er feit, så ta heller å tren litt istedenfor å komme med sånne idiotiske svar. hva faen har du å gjøre med hvordan jeg skal trene kroppen min?

Litt av ett svar når noen prøver å hjelpe, krass eller ei. Nå var det du som spurte, så da vil jeg si at han har ganske mye med hvordan du trener kroppen din. Hva det gjelder spørsmålet ditt anbefaler deg til å sjekke ut Radio Starr sitt svar forrige side.

Og hva jeg har til å si at det gjør vondt å ha stanga på nakken? Tro meg, det går seg til etterhvert - no pain, no gain!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #22 : 15. juli 2008, 20:18 »
Jenter liker gutter med selvtillit og sjarm. Utseendet ditt har svært lite med det å gjøre. Men å trene uten å trene bein ordentlig er som å kjøre i krabbegir på motorveien.

selvfølgelig går jenter etter sjarm, utseende og selvtillit, men er ikke noe minus med bra kropp da;)


begrunn det siste du skrev da?  sist en gjorde det kom jeg frem til at etter han begynte å trene bein, vokste han 3 ganger så mye rundt bein og rumpe enn han gjorde på overkroppen...

men dette er jo fra person til person, hvordan skjellettet ditt ser ut fra før av.. noen er jo bare en stor v med tynne bein, og de trenger jo å trene bein

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #23 : 15. juli 2008, 20:21 »
"En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare."

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #24 : 15. juli 2008, 20:22 »
Litt av ett svar når noen prøver å hjelpe, krass eller ei. Nå var det du som spurte, så da vil jeg si at han har ganske mye med hvordan du trener kroppen din. Hva det gjelder spørsmålet ditt anbefaler deg til å sjekke ut Radio Starr sitt svar forrige side.

Og hva jeg har til å si at det gjør vondt å ha stanga på nakken? Tro meg, det går seg til etterhvert - no pain, no gain!

er ikke så kult å få voldstrussler og dritt slengt til seg når man har et seriøst spm!

ja har fått mange bra svar av radio star:)

ja får håpe det går seg til med stanga på nakken:)

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #25 : 15. juli 2008, 20:23 »
"En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare."
enn du kan svare mente du vel

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hvordan få mindre rumpe og større lår
« #26 : 15. juli 2008, 21:51 »
selvfølgelig går jenter etter sjarm, utseende og selvtillit, men er ikke noe minus med bra kropp da;)


begrunn det siste du skrev da?  sist en gjorde det kom jeg frem til at etter han begynte å trene bein, vokste han 3 ganger så mye rundt bein og rumpe enn han gjorde på overkroppen...

men dette er jo fra person til person, hvordan skjellettet ditt ser ut fra før av.. noen er jo bare en stor v med tynne bein, og de trenger jo å trene bein

Jeg er riimelig sikker på at du fikk dette forklart i en annen av trådene dine om dette emnet.

Utlogget Erik92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 126

  • u mad?
Sv: hvordan få midre rumpe og større lår:)
« #27 : 15. juli 2008, 22:36 »
Den kommer du sikkert langt med som sjekketriks.
Hahaha fy faen som jeg lo av den kommentaren!  biggrin
17 år - 176 cm - 77 kg
Markløft: 160x1
Knebøy: 120x4 ~ 130x1
Benkpress: 105x1
Dips: 4x40kg i belte.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Hvordan få mindre rumpe og større lår
« #28 : 16. juli 2008, 02:12 »
Edit: Ok, tok meg ei kake og fjerner "rantet" da dette på en måte motvirket hele poenget med å stenge tråden. Smiley

Trådstarter: Dette har blitt diskutert i bildeprofilen din. Samme diskusjon, men også langt flere konstruktive svar. Begynn å lese svarene du har fått i tidligere emner istedet for å dobbelposte.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!