Skrevet av Emne: Ærlig bygger  (Lest 2967 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Ærlig bygger
« : 05. oktober 2008, 19:43 »
http://www.t-nation.com/free_online_forum/pictures_pics_photo_body_rate_image_performance/25_years_old_from_scotland_rate_me_please

Les spørsmålet han får, og svaret han gir. Hvorfor er det så vanskelig for norske byggere å være ærlige?

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Ærlig bygger
« #1 : 05. oktober 2008, 19:50 »
Hvorfor bryr du deg? Synes dette begynner å bli latterlig..

Utlogget Orion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Ærlig bygger
« #2 : 05. oktober 2008, 20:08 »
Hvorfor har du en sånn syk trang til at alle skal innrømme at de trøkker Stallion? For å sette deg selv som rein i et bedre lys?

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Ærlig bygger
« #3 : 05. oktober 2008, 20:18 »
bra per!

Figuz

  • Gjest
Sv: Ærlig bygger
« #4 : 05. oktober 2008, 20:29 »
Man trenger da bare bry seg med seg selv og hva man driver med selv.
Trenger ikke lære andre om moral og verdier. Etter mitt syn Wink

Every man for himself.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Ærlig bygger
« #5 : 05. oktober 2008, 20:46 »
Grunnen til norske byggere ikke innrømmer bruk er jo så enkelt som at da får de ikke stille mere. Det ikke er lov med dop i henhold til reglene til norges krobbsbyggerforbund



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Ærlig bygger
« #6 : 05. oktober 2008, 20:50 »
http://www.t-nation.com/free_online_article/sex_news_sports_funny/caveman_speaks

Synes det er bra når byggere innrømmer bruk =)  Det gir iallefall meg en annen slags respekt for dem!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Ærlig bygger
« #7 : 05. oktober 2008, 21:29 »
"Ærlighet" er oppskrytt. :Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Ærlig bygger
« #8 : 05. oktober 2008, 21:43 »
Jeg syntes det var bra at denne byggeren det er referert til i startposten i denne tråden fortalte hvordan ting var, istedetfor å tåkelegge, som veldig mange gjør. Jeg bifaller hverken hans eller andres dopbruk, men så lenge man er ærlig om det, så har han ihvertfall baller og fortjener respekt.

Jeg har bekjente som "trøkker", og når jeg treffer på disse, så er det akkurat som å treffe på andre mennesker jeg kjenner. Jeg hilser, prater på vanlig måte, og utviser normal sosial intelligens. Men de er likevel kjent med mitt standpunkt, og vi prater derfor lite eller ingenting om steroider. Ærlighet inngir respekt.

I motsetning til hva enkelte måtte tro, bruker jeg lite energi på å tenke på dette. Smiley At det er delte meninger om løgn/sannhet og hva som man bør respektere og ikke respektere er naturlig.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Ærlig bygger
« #9 : 05. oktober 2008, 22:01 »
Hva folk måtte finne på å gjøre er det vell opp til dem selv, og jeg vil tro kroppsbyggere som bruker stoffer bryr seg en lang **** i hva andre vil tro og syns om dem. I så fall gjør jeg det, (nej, jeg bruker ikke) Om de ikke føler noe trang for å belyse deres bruk, har de heller ikke noen trang om å høre andres meninger. Enkel psycologi.

+

"Grunnen til norske byggere ikke innrømmer bruk er jo så enkelt som at da får de ikke stille mere. Det ikke er lov med dop i henhold til reglene til norges krobbsbyggerforbund"

Om dette er tilfelle.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Ærlig bygger
« #10 : 05. oktober 2008, 22:39 »
I motsetning til hva enkelte måtte tro, bruker jeg lite energi på å tenke på dette. Smiley At det er delte meninger om løgn/sannhet og hva som man bør respektere og ikke respektere er naturlig.

Du bruker kanskje lite energi på det, men det virker for meg i hvertfall som du bruker mye energi på det.
Husker for en tid tilbake at du skrev et relativt langt stykke om hvorfor Ossie brukte dop. Et annet eksempel er når du klarte å ødelegge en minnetråd om Jesse Marunde på t-nation.. Som sagt, mulig du IKKE bruker mye energi på det. Men når du først skriver innlegg så viser de godt igjen, da de som regel er helt idiotiske.

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Ærlig bygger
« #11 : 05. oktober 2008, 22:47 »
Du bruker kanskje lite energi på det, men det virker for meg i hvertfall som du bruker mye energi på det.
Husker for en tid tilbake at du skrev et relativt langt stykke om hvorfor Ossie brukte dop. Et annet eksempel er når du klarte å ødelegge en minnetråd om Jesse Marunde på t-nation.. Som sagt, mulig du IKKE bruker mye energi på det. Men når du først skriver innlegg så viser de godt igjen, da de som regel er helt idiotiske.

Ossie bruker dop, jeg vet han har brukt sånn smugla Horsepower fra Sverige. Det produktet er det faktisk ALDRI gjort noen langtidsstudier på, så han vet ingenting om bivirkningene han plutselig kan få når han blir 40 år.

Men da skal jeg faen meg godte meg! Haha tenker jeg da, han var kanskje heit og sterk som ung, men han fikk som fortjent, den jævla jukseren.
Men nok prat, nå må jeg på fylla!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Ærlig bygger
« #12 : 06. oktober 2008, 00:06 »
Ossie bruker ikke dop. Han hadde 130kg i benkpress allerede som konfirmant, og har trent jevnlig og bygget opp styrke på den måten. Ossie er i tillegg svært kunnskaprik, sympatisk og intelligent.

Jesse Marunde er død. Uansett hva vi sier og ikke sier, så vil han fortsette å være det. Han etterlot seg kone og barn, og det er ufattelig trist.

Uansett har hverken Ossie eller Jesse noe å gjøre med topic i denne tråden.  :Smiley

Poenget mitt var at jeg synes det stod respekt av byggeren som fortalte sannheten akkurat slik den var. Jeg er ikke spesielt imponert over folk som prøver å fremstå som noe annet enn det de faktisk er.

Jeg tenkte kanskje det ville komme noen intelligente svar på spørsmålet i første post, men som vanlig sklir det ut.  Huh

Jeg kommer til å være dopingmotstander hele mitt liv, på samme måte som dopere kanskje kommer til å dope seg så lenge de kan. At noen mennesker synes jeg er en idiot fordi jeg prøver å formidle gode idealer og gode holdninger, kan jeg absolutt leve med.

Før usaklighetene når nye høgder, kan vi like godt stenge hele tråden.  woot



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!