Skrevet av Emne: Har du hatt personlig trener?  (Lest 5452 ganger)

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #30 : 12. oktober 2008, 12:57 »
Strikk og ball kan være gøy og nyttig det, men som Dummen sier.. Ser ikke heelt for med Ronnie Coleman ta situps på en slik ball, eller Arnold, i sine glansdager, trene biceps med strikk.

IntX

  • Gjest
Sv: Har du hatt personlig trener?
« #31 : 12. oktober 2008, 12:59 »
Strikk og ball kan være gøy og nyttig det, men som Dummen sier.. Ser ikke heelt for med Ronnie Coleman ta situps på en slik ball, eller Arnold, i sine glansdager, trene biceps med strikk.
Det er det da heller ingen som har påstått. Dette er en diskusjon om en persons første PT-time. Ikke IFBB pro's.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Har du hatt personlig trener?
« #32 : 12. oktober 2008, 13:01 »
Det er lettvint med trener da... slipper jo å gå den harde veien, og kan heller bare betale seg frem istedet. Skulle gjerne ha gjort det samme selv da jeg begynte å trene... hadde sikkert spart meg for mye ekstra bryderi Smiley'

Nå er frivekter og apparater spesielt designet for å kunne øke belastning i en øvelse gradvis. Strikker har samme belastning, og vil derfor bare være nyttige i en kort periode. Jeg vil tørre å påstå at strikktrening er på lik linje med placebo; man tror det gir en effekt, derfor benytter man seg av det.

Det er også "lettere" med leger, tannleger, hudspesialister, terapauter, bilmekanikere, butikker etc..

Og ja alle, eller ihvertfal veldig mange ville nok gjerne vært oppvokst med en personlig trener, tenk så mye tid man hadde spart og tenk så mye bedre fremgang man hadde hatt fra DAG 1 og ikke etter flere uker, månder, år med selvtrening og egen lesing og utforskning.

"Bare i en kort periode". Vel ja om så er tilfelle at man bare klarer å lage øvelser med de i en viss periode, vil det ikke alikavel ha gitt en effekt den perioden da? Smiley
Selvom noen kanskje ikke får effekt av strikk betyr ikke det at ingen får effekt av strikk.

Og, ikke alle ønsker å være, se ut som eller trene nøyaktig som en typisk kroppsbygger så hvorfor trekke det inn i dette i det hele tatt?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

IntX

  • Gjest
Sv: Har du hatt personlig trener?
« #33 : 12. oktober 2008, 13:11 »
Ut fra hva jeg kan tolke i http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77121.0 så ser det ut som du kunne trenge en runde med PT selv, Dummen.
Nå er jeg bare stygg, harr harr.

Utlogget Dummen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 133

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #34 : 13. oktober 2008, 10:16 »
Ut fra hva jeg kan tolke i http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77121.0 så ser det ut som du kunne trenge en runde med PT selv, Dummen.
Nå er jeg bare stygg, harr harr.

Hadde ikke forventet noe annet fra deg heller Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #35 : 13. oktober 2008, 10:28 »
Ja har hatt flere.

Espen Lie, Arnold, Lou, Tyson for å nevne noen ytterst få.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #36 : 13. oktober 2008, 15:58 »
skjønner folk skal være pirkete her. er forsåvidt greit det, så slipper vi at folk kommer ut med udokumenterte påstander. Jeg tror derimot ikke noen av dere hadde anbefalt en kompis som skulle begynne å trene til å hive seg over strikkene og medisinballene Wink

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #37 : 13. oktober 2008, 16:02 »
Ja har hatt flere.

Espen Lie, Arnold, Lou, Tyson for å nevne noen ytterst få.

Pøh... Jej har vært i afganistan å fått åpplæring av Osama i selvmordsbåmbing!!!
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #38 : 14. oktober 2008, 10:14 »
Pøh... Jej har vært i afganistan å fått åpplæring av Osama i selvmordsbåmbing!!!

Åpenbart har ikke opplæringen fungert.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #39 : 14. oktober 2008, 14:53 »
Åpenbart har ikke opplæringen fungert.

Did you see Jamil`s faaace? It`s gone now, but did you see his faaace?!
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har du hatt personlig trener?
« #40 : 14. oktober 2008, 15:01 »
Pøh... Jej har vært i afganistan å fått åpplæring av Osama i selvmordsbåmbing!!!

Var du på opplæring sammen med Achmed http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Har du hatt personlig trener?
« #41 : 14. oktober 2008, 19:31 »
Var du på opplæring sammen med Achmed http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Nei, han var årskullet før meg. Vi hadde ikke på langtnær de samme fasilitetene, takket være en av idiot som bestemte seg for å ØVE inne på leieren! Så vi er mer HARDKÅR!!! Vi kan selvmordsbåmbe oss 3-4 ganger...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!