Skrevet av Emne: Les dette, dere gym-eiere som seiler under falskt flagg!  (Lest 6096 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Enkelte gym-eiere i vårt langstrakte land liker å prate varmt om antidopingarbeid. Ja, noen har sågar strukket det så langt at de har vært i kontakt med antidoping Norge og laget slike fine kontrakter du skal signere på hvor du samtykker å avlevere dopingtester om Antidoping Norge besøker ditt gym. Ja, så henger en opp plakater i resepsjon og på strategiske steder på gymmet, samt klistremerkestickers med teksten: "Dette er et rent gym" osv.

Når en tidligere har spurt hvorvidt det er mulig å utstyre vektavdelingen på disse helsestudioene med hensiktsmessig utstyr, så blir en avspist med svar som: "Nei, vi har ikke noe ønske om å plassere ut tyngre manualer enn det allerede er, eller annet type utstyr som kan virke tiltrekkende på store, skumle, misbrukere som forderver ungdommen" (Fritt omskrevet).

Så går en altså til det skritt å innføre et antidopingregime hvor en ønsker at gymmets medlemmer skal kunne avkreves for dopingprøver ved mistanke og hvor de som ikke ønsker å samtykke til sådann testing må finne seg et annet sted å trene. Mange hender setter signaturen sin på det nødvendige stykke papir. Mange hender som disse gymeierene ikke hadde sett for seg skulle signere på disse skjemaene. Noen veldig få forsvinner ut døren, men ikke i nevneverdig antall.

Så da er alt fryd og gammen? Ja, for nå har en jo fått alt formellt på plass. Doperene kan kastes på dør ved positiv prøve og på papiret så gambler nå alle som benytter hormonelle preparater på at det ikke skal dukke opp en dopingkontrollør på de dagene nettopp de er innom gymmet. Så, nå kan en vel utstyre gymmet med hardcore utstyr for dem som trener rent? Men neida ... fremdeles står de ulike gymeiere på sitt. Ikke ønsker en fitnessfolk velkommen. En ønsker overhodet ikke kroppsbyggere velkommen. Om styrkeløfteren holder seg unna (?), så er helst det også en fordel. Dermed så avslører de seg altså. Alt dette fine pratet om å ønske sine medlemmers helse det aller beste er bare bullshit. De medlemmer en vil se ut av døren er alle menn på 100+ kilo som av ulike årsaker faktisk fra naturens side og via dedikert trening og kosthold klarer å bli sterk uten bruk av steroider.

Gymbransjen er i ferd med å bli utrolig mainstream. Pengene ligger i å trekke mennesker til "discoavdelingen" (spinning, aerobic, pace og tredemøller), mens det er opp og vedtatt at styrketrenende menn alle som en hjelper hverandre å sette sprøyter i rumpa i garderoben før de går ut og tar dagens økt.

Huh

Alt er bare et skalkeskjul altså. En skjult agenda. En unnskyldning for å si at du ikke er velkommen. At du ikke passer inn i gymmets profil. Lurer du på om din gymeier er en hykler? Konfronter ham/henne ved hvorvidt det er ønskelig å gjøre noe på utstyrsfronten mot at medlemmene forplikter seg avtalemessig fra å avstå fra dopingmidler. Svaret vil kanskje overraske deg ...




Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Er ikke gyn-eier selv med dette var BRA!!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Enkelte gym-eiere i vårt langstrakte land liker å prate varmt om antidopingarbeid. Ja, noen har sågar strukket det så langt at de har vært i kontakt med antidoping Norge og laget slike fine kontrakter du skal signere på hvor du samtykker å avlevere dopingtester om Antidoping Norge besøker ditt gym. Ja, så henger en opp plakater i resepsjon og på strategiske steder på gymmet, samt klistremerkestickers med teksten: "Dette er et rent gym" osv.

Når en tidligere har spurt hvorvidt det er mulig å utstyre vektavdelingen på disse helsestudioene med hensiktsmessig utstyr, så blir en avspist med svar som: "Nei, vi har ikke noe ønske om å plassere ut tyngre manualer enn det allerede er, eller annet type utstyr som kan virke tiltrekkende på store, skumle, misbrukere som forderver ungdommen" (Fritt omskrevet).

Så går en altså til det skritt å innføre et antidopingregime hvor en ønsker at gymmets medlemmer skal kunne avkreves for dopingprøver ved mistanke og hvor de som ikke ønsker å samtykke til sådann testing må finne seg et annet sted å trene. Mange hender setter signaturen sin på det nødvendige stykke papir. Mange hender som disse gymeierene ikke hadde sett for seg skulle signere på disse skjemaene. Noen veldig få forsvinner ut døren, men ikke i nevneverdig antall.

Så da er alt fryd og gammen? Ja, for nå har en jo fått alt formellt på plass. Doperene kan kastes på dør ved positiv prøve og på papiret så gambler nå alle som benytter hormonelle preparater på at det ikke skal dukke opp en dopingkontrollør på de dagene nettopp de er innom gymmet. Så, nå kan en vel utstyre gymmet med hardcore utstyr for dem som trener rent? Men neida ... fremdeles står de ulike gymeiere på sitt. Ikke ønsker en fitnessfolk velkommen. En ønsker overhodet ikke kroppsbyggere velkommen. Om styrkeløfteren holder seg unna (?), så er helst det også en fordel. Dermed så avslører de seg altså. Alt dette fine pratet om å ønske sine medlemmers helse det aller beste er bare bullshit. De medlemmer en vil se ut av døren er alle menn på 100+ kilo som av ulike årsaker faktisk fra naturens side og via dedikert trening og kosthold klarer å bli sterk uten bruk av steroider.

Gymbransjen er i ferd med å bli utrolig mainstream. Pengene ligger i å trekke mennesker til "discoavdelingen" (spinning, aerobic, pace og tredemøller), mens det er opp og vedtatt at styrketrenende menn alle som en hjelper hverandre å sette sprøyter i rumpa i garderoben før de går ut og tar dagens økt.

Huh

Alt er bare et skalkeskjul altså. En skjult agenda. En unnskyldning for å si at du ikke er velkommen. At du ikke passer inn i gymmets profil. Lurer du på om din gymeier er en hykler? Konfronter ham/henne ved hvorvidt det er ønskelig å gjøre noe på utstyrsfronten mot at medlemmene forplikter seg avtalemessig fra å avstå fra dopingmidler. Svaret vil kanskje overraske deg ...




Jeg tror du delvis har rett quadriceps når det gjelder dette på større gym i større byer, pengene ligger da helt klart i å ha medlemmer som trener 1-2 ganger pr uke eller kanskje enda mindre enn det.  På mindre steder der det kun er ett gym derimot så må man prøve å ha noe for alle.  Men er det i hele tatt noe stort problem i feks Oslo eller Trondheim? Er det ikke bedre for de som ønsker å trene feks bygging å oppsøke gym der dette er "lov"?  Det finnes jo masse nisjegym for dette rundt om. 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Jeg tror du delvis har rett quadriceps når det gjelder dette på større gym i større byer, pengene ligger da helt klart i å ha medlemmer som trener 1-2 ganger pr uke eller kanskje enda mindre enn det.  På mindre steder der det kun er ett gym derimot så må man prøve å ha noe for alle.  Men er det i hele tatt noe stort problem i feks Oslo eller Trondheim? Er det ikke bedre for de som ønsker å trene feks bygging å oppsøke gym der dette er "lov"?  Det finnes jo masse nisjegym for dette rundt om. 
Funker jo også og handle vekt utstyr selv, om man har plass til det. Man sparer på det over flere år med tanke på hva et medlemsskap vil koste på et gym, hvis man liker og trene alene. Samtidig slipper man og vente på apparater, noe jeg blei grundig lei av da jeg trente på gym.
Smil med det smilet du har.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Enkelte gym-eiere i vårt langstrakte land liker å prate varmt om antidopingarbeid. Ja, noen har sågar strukket det så langt at de har vært i kontakt med antidoping Norge og laget slike fine kontrakter du skal signere på hvor du samtykker å avlevere dopingtester om Antidoping Norge besøker ditt gym. Ja, så henger en opp plakater i resepsjon og på strategiske steder på gymmet, samt klistremerkestickers med teksten: "Dette er et rent gym" osv.

Når en tidligere har spurt hvorvidt det er mulig å utstyre vektavdelingen på disse helsestudioene med hensiktsmessig utstyr, så blir en avspist med svar som: "Nei, vi har ikke noe ønske om å plassere ut tyngre manualer enn det allerede er, eller annet type utstyr som kan virke tiltrekkende på store, skumle, misbrukere som forderver ungdommen" (Fritt omskrevet).

Så går en altså til det skritt å innføre et antidopingregime hvor en ønsker at gymmets medlemmer skal kunne avkreves for dopingprøver ved mistanke og hvor de som ikke ønsker å samtykke til sådann testing må finne seg et annet sted å trene. Mange hender setter signaturen sin på det nødvendige stykke papir. Mange hender som disse gymeierene ikke hadde sett for seg skulle signere på disse skjemaene. Noen veldig få forsvinner ut døren, men ikke i nevneverdig antall.

Så da er alt fryd og gammen? Ja, for nå har en jo fått alt formellt på plass. Doperene kan kastes på dør ved positiv prøve og på papiret så gambler nå alle som benytter hormonelle preparater på at det ikke skal dukke opp en dopingkontrollør på de dagene nettopp de er innom gymmet. Så, nå kan en vel utstyre gymmet med hardcore utstyr for dem som trener rent? Men neida ... fremdeles står de ulike gymeiere på sitt. Ikke ønsker en fitnessfolk velkommen. En ønsker overhodet ikke kroppsbyggere velkommen. Om styrkeløfteren holder seg unna (?), så er helst det også en fordel. Dermed så avslører de seg altså. Alt dette fine pratet om å ønske sine medlemmers helse det aller beste er bare bullshit. De medlemmer en vil se ut av døren er alle menn på 100+ kilo som av ulike årsaker faktisk fra naturens side og via dedikert trening og kosthold klarer å bli sterk uten bruk av steroider.

Gymbransjen er i ferd med å bli utrolig mainstream. Pengene ligger i å trekke mennesker til "discoavdelingen" (spinning, aerobic, pace og tredemøller), mens det er opp og vedtatt at styrketrenende menn alle som en hjelper hverandre å sette sprøyter i rumpa i garderoben før de går ut og tar dagens økt.

Huh

Alt er bare et skalkeskjul altså. En skjult agenda. En unnskyldning for å si at du ikke er velkommen. At du ikke passer inn i gymmets profil. Lurer du på om din gymeier er en hykler? Konfronter ham/henne ved hvorvidt det er ønskelig å gjøre noe på utstyrsfronten mot at medlemmene forplikter seg avtalemessig fra å avstå fra dopingmidler. Svaret vil kanskje overraske deg ...




For et fantastisk bra innlegg! Honnør for dine tanker!

Helt enig med det du sier. Jeg har inntrykk av at gym-bransjen ønsker å gjøre gymmene så mainstream, hippe og kule som mulig. Pengene ligger i alle medlemmene som blir stappa inn i step-rommet og spinningtimen. Gymeierne frykter store sterke karer som påfører de unge og urbane psykiske traumer. Om disse spinningentusiastene må gå forbi en kar på 130 kilo som sniffer salmiakk, klapper i hendene og sender en sky av magnesium opp i lufta før han legger seg ned på benken og brøler av full hals når han løfter, ja så kanskje de velger en annen gym...

Vi som generelt klager over for lette manualer, noe jeg ofte gjør, burde strengt tatt vært stengt inne på et eget støyisolert lokale, langt unna de som liker å svette på spinningen!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Det virker som de har glemt sitt opphav.

Uten bygging, sterke menn, slitne singlets og svette håndklær, så hadde ikke dagens SATS og elixia eksistert.
Alt startet med noen eksentriske få sitt behov for å trene, bli store og sterke.

Utlogget darker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

de får gjøre som golds gym i akersgata, gjemme bort frivekt rommet sånn at ingen ser oss trene.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Quadriceps er flink til å formulere seg, og en som bidrar til å høyne kvaliteten på dette forumet. Det er dessverre slik at de som er gym-eiere kan gjøre akkurat som de vil. Om noen få som trener ekstremt ikke er ønsket, merker de knapt dette på bunnlinjen. Helsestudiobransjen med de store kjedene i spissen er helkomersialisert, og hovedmålet er å bringe penger i lomma på eierene.

Dersom jeg selv hadde hatt et slikt komersielt gym, ville jeg laget et eget "tung-rom", hvor de som ønsker å trene skikkelig kan gå. Men det er et fåtall som trener skikkelig, de fleste er mosjonister, uten spesielle mål med treningen.

Dersom alle medlemmene hadde kommet og krevet at det kom inn godt frivektsutstyr, og evt. gått sammen mot senteret/kjeden, evt. gjort andre ting (som f.eks. å blokkere resepsjonen hele dagen, mase hver eneste gang man er innom senteret o.l.), så hadde det nok blitt endring. Dessverre er de som trener seriøst, og f.eks. henger på et forum som treningsforum kun en svært liten prosentandel av kundemassen. En liten prosentandel som man tjener lite på, fordi de bruker fasilitetene mye, og er ikke den kunden som man økonomisk sett ønsker å ha.

Som enkeltperson kan man ytre sin mening ovenfor senterleder, snakke med de i resepsjonen osv., men om senterleder har bestemt at det f.eks. ikke skal være hantler tyngre enn 40kg, så er det ikke alltid så lett å få endret på det.

De fleste som trener seriøst gjør det for å realisere seg selv, bli sterkere, bli større. En gjennomsnittfysikk er ikke godt nok, og en spinningtime med litt magetrening etterpå er ikke det som man er tilfreds med.

Det enkleste og greieste er derfor å trene et sted hvor man har det utstyret man trenger. Dersom ingen gym i nærheten kan tilby det man ønsker, kan man gå sammen med noen likesinnede, leie en garasje eller lignende, og kjøpe inn utstyr. Ja, faktisk kan man også kjøpe det nødvendige utstyr til å ha hjemme, noe som ikke trenger koste mer enn noen få tusen. Selv har jeg vel utstyr for rundt 8000kr hjemme. (Knebøystativ, stang, vektplater og en benk). Det er alt man trenger.

Så jeg sier ikke det at man ikke skal si sin mening til senteret, men være klar over at man er en minoritet, en minoritet som ikke er spesielt populær hos de komersielle sentrene. Derfor kan det enkleste og beste være å gå andre veier, enn å frekventere komersielle gym, hvor man bare irriterer seg over det meste.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Men det er da vel ikke så rart at treningssenter gjør dette, det handler da om penger.  SATS driver ikke treningssenter for å tjene folkets helse, de gjør det for å tjene penger!

En annen ting er at ved å bruke nisjegym så får man det man betaler for, trene hardt og gjøre stort sett hva man vil med tanke på støy magnesium etc.  I tillegg slipper man å betale for saltimer som step og spinning etc, dette er jo innbakt i prisen til større senter med bredt utvalg.

Slutt å syt og finn det senteret som passer DEG eller gjør som Stallion og tren hjemme.
Selv har jeg ett lite senter på ett lite sted, der må jeg prøve å tilfredstille alle noe som jeg mener vi har lykkes med ganske så bra etter oppussingen i sommer.  Stor vektavdeling, magnesium og hantler med litt tyngde på i tillegg til salaktiviteter, møller, elipse og apparater... Det funker det også om man vil.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Jeg tror aktiviteten er en av norges beste gymeiere. Det er ikke mange gymeiere som er styrkeløftere!

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Slutt å ha all fokus på penger, og heller ta andre menneskers syn og meninger på alover (så lenge det ikke går over alle støvlelskafter)

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg aldri det har vært / var et problem med å tilfredsstille de som trener tungt. Problemet lager man selv, basert på meninger til den største prosentandelen av fitnessfolk rundt om i norge.

Lurer egentlig på hva de truer ledelsen med? "Om dere ikke gjør noe med de der store kara som ligger og lager lyder og lukter vondt, finner vi oss en annen plass å trene!"  Huh
Og så bøyer ledelsen seg i støvet, å sier "ja, vi skal drive dem ut!" (mens de sitter på alle 4 å kysser skoene dems)  what

Håper seriøst ikke dette er tilfelle, selv om jeg satt det på spissen.. (syns jeg)
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Nautern900

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Nå hører det med til diskusjonen at mange gym er sentralstyrt, og den som leder gymet har ikke all verden han/hun skulle sagt når det kommer til hva av utstyr som bevilges. Jo høyere i systemet man beveger seg, desto mer dreier det seg om penger..sålenge gymet kontinuerlig har stabilt eller økende medlemstall, og majoriteten av kundene er fornøyde, vil ikke gymet utvilkes på denne fronten.
Da er det mer penger å hente på å utvikle saltime-tilbudet, fordi man treffer en større målgruppe.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Jeg tror aktiviteten er en av norges beste gymeiere. Det er ikke mange gymeiere som er styrkeløftere!
Takk, men det er jeg garantert ikke....Smiley Men jeg ser ikke problemet med at store sterke karer kan trene sammen med husfrua på 60 år.  Det går helt fint så lenge alle oppfører seg ordentlig. 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Slutt å ha all fokus på penger, og heller ta andre menneskers syn og meninger på alover (så lenge det ikke går over alle støvlelskafter)

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg aldri det har vært / var et problem med å tilfredsstille de som trener tungt. Problemet lager man selv, basert på meninger til den største prosentandelen av fitnessfolk rundt om i norge.

Lurer egentlig på hva de truer ledelsen med? "Om dere ikke gjør noe med de der store kara som ligger og lager lyder og lukter vondt, finner vi oss en annen plass å trene!"  Huh
Og så bøyer ledelsen seg i støvet, å sier "ja, vi skal drive dem ut!" (mens de sitter på alle 4 å kysser skoene dems)  what

Håper seriøst ikke dette er tilfelle, selv om jeg satt det på spissen.. (syns jeg)

Hehe. Skal man slutte å ha fokus på penger har man ikke noe som eier å gjøre. Alt dreier seg om penger, men man kan såklart prøve å være litt idealist også - men til syvende og sist dreier det seg om penger.

Og det er også det som gjør en god leder eller sjef. Det å ta andre menneskers syn og meninger på alvor. Med andre menes Ola Nordmann. Og ikke Kåre Hardkår.

Ola Nordmann truer ikke ledelsen med å slutte om det er store karer som poserer i speilet eller at det er karer som hiver markløftstanga i gulvet så det ljomer, roper under oppsyking eller sprer magnesiumstøv. Eller om det bare er mange store menn samlet samtidig f.eks. Eller 10 somaliere samtidig på gymet. Eller... Eller...

Ola Nordmann truer ikke med noe, men hvis Ola Nordmann i det hele tatt oppsøker gymet (som har fått et negativt rykte blant menigmann) så snur Ola Nordmann i døren. Han tenker at stedet ikke er noe for han. For han vil bare holde seg i form og han blir støtt av de ti negrene, de 3 kroppsbyggerne som pumper i singletten sin eller styrkeløfteren som trener med 280 kg i knebøy med drakt og knebind, magnesium i lufta og blodsprengt tryne. Bare det er ti allminnelige menn i frivektsavdelingen så tør ikke 9 av 10 damer å trene frivekter engang. Hvis treningssenter ikke tenker taktisk i forhold til dette så er det mange treningssenter som bare må legge ned.

Da jeg trente på Nidarø Treningssenter, som tidligere het Wing Treningssenter, på 90-tallet så var jeg forbannet på at det ikke var nok vekter på nedtrekken (nok for alle unntatt meg). Jeg likte ikke at det ikke var tunge nok hantler (nok for alle unntatt meg). Jeg ville ha heavy (få andre ønsket det i følge spørreundersøkelser jeg gjorde den gang) og jeg mente det var "de andres" problem om de ikke likte musikken som ble spilt. Når jeg tok over så forsto jeg at det ikke bare var å kjøpe inn både det ene og andre for å tilfredstille én eller to av de eksisterende medlemmene. Jeg prøvde å la det være relativt fritt på musikkfronten, både mtp. musikktype og volum, men klagene kom fort og medlemstallet gikk ned. Nå spiller jeg popmusikk fra 90-tallet og har på radioen. Det er det folk flest liker. Og de som ikke liker det tåler det, men de som ikke liker heavy tåler ikke den slags musikk. Så de forlater oss.

I det siste har jeg imidlertid gjort grep som gjør at jeg får slått to fluer i en smekk. Idealisten i meg som vil ha seriøse styrketrenede, det beste innen stativer til frivektstrening som knebøy, benkpress og markløft, fri bruk av magnesium og høy heavy får komme til. Samtidig får Ola Nordmann sitt reduserte 3T til en rimelig penge.

Så hvis det er Trondheimere som leser dette som ikke føler seg helt til rette på treningssenteret sitt så finnes det alternativer. Nidarø Treningssenter er ett av dem, spesielt hvis styrke er i fokus, og Kaliber Gym er et annet, spesielt hvis bygging er i fokus.    
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Bra Einar.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!