Skrevet av Emne: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?  (Lest 10759 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #30 : 21. november 2008, 17:30 »
Hvis det er styrkeløft man vil promotere synes jeg personlig at heftige actionbilder, f.eks. vill jubel etter rekordløft o.l. er langt mer interessant å se på enn tilgjorte glamourbilder.

Skjønner ikke helt heller poenget med å drive med styrkeløft og å se bra ut. Styrkeløft har aldri handlet om, og vil heller aldri handle om det å se bra ut, men derimot det å løfte tunge vekter. Dersom man skal promotere et image om at man kan se bra ut og samtidig drive med styrkeløft, kan man likesågodt begynne med fitnessstyrkeløft. Dvs. styrkeløft med innlagt posering i pausene.

Styrkeløft handler ikke om pene ansikter, bar hud eller lav fettprosent. Det handler om tunge løft. Man kan godt lage et produkt som viser essensen til styrkeløft uten å gå den tradisjonelle komersielle veien med stylede damer. Styrkeløft er ikke fitness, og handler ikke om glamour.

Skal man selge styrkeløft til et publikum må man selge det for det der er. Dermed sagt er det ingenting galt med å fremstille styrkeløft med løftere som det faktisk går ann å se på, og som ser noenlunde visuelt ok ut.

Eksempel på tøft bilde av Olaf Dahl:


For å få oppmerksomhet fra tabloidpressen burde bildene sett slik ut:



Ved å lage en kalender som spiller på sex, ville man kunne fått masse oppmerksomhet, spørsmålet er om det er den type oppmerksomhet man ønsker. Smiley Men det er jo sex som selger. Wink





Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #31 : 24. november 2008, 20:43 »
Unnskyld, men jeg må le.

Det fins ikke marked utenfor NSF for noe så hårreisende som plakater av bleke, hårete, kvapsete og blubbete styrkeløftere som fortvilt prøverå posere som byggere!

En fjern grandtante ville kanskje kjøpt en boks pepperkaker av plikt til grandnevøens klubb. Men å kjøpe et trykt verk med sin bleke og tykke slektning i vil neppe skje.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne at noen virkelig mener at noen av disse karene gjør seg som "modeller" for noe annet enn Flanellskjorter og slagstøvler.
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #32 : 24. november 2008, 20:45 »
Unnskyld, men jeg må le.

Det fins ikke marked utenfor NSF for noe så hårreisende som plakater av bleke, hårete, kvapsete og blubbete styrkeløftere som fortvilt prøverå posere som byggere!

En fjern grandtante ville kanskje kjøpt en boks pepperkaker av plikt til grandnevøens klubb. Men å kjøpe et trykt verk med sin bleke og tykke slektning i vil neppe skje.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne at noen virkelig mener at noen av disse karene gjør seg som "modeller" for noe annet enn Flanellskjorter og slagstøvler.
Gud du må ta deg bra ut... :Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #33 : 24. november 2008, 20:47 »
Gud du må ta deg bra ut... :Smiley
Må jeg gjøre det for å kritisere et åpenbart pinlig tapsprosjekt?
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #34 : 24. november 2008, 20:49 »
Må jeg gjøre det for å kritisere et åpenbart pinlig tapsprosjekt?
Nei, fra min side er dette ren synsing basert på dine sure oppstøt. Intet mer...
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #35 : 24. november 2008, 20:51 »
Såpass bør en sterk mann tåle! Wink
Ble du sinna sinna over at noen kunne være ærlige og si at de helst ikke vil se tjukkaser på glanset papir?
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #36 : 24. november 2008, 20:56 »
Unnskyld, men jeg må le.

Det fins ikke marked utenfor NSF for noe så hårreisende som plakater av bleke, hårete, kvapsete og blubbete styrkeløftere som fortvilt prøverå posere som byggere!

En fjern grandtante ville kanskje kjøpt en boks pepperkaker av plikt til grandnevøens klubb. Men å kjøpe et trykt verk med sin bleke og tykke slektning i vil neppe skje.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne at noen virkelig mener at noen av disse karene gjør seg som "modeller" for noe annet enn Flanellskjorter og slagstøvler.

Hvem sier at de skal posere som kroppsbyggere? De skal posere som styrkeløftere! Store, sterke menn som løfter vekter vanlige gymgjengere ikke klarer å rikke. Poenget er at det ikke er alle blir fascinert av byggere, men som heller lar seg fascinere over enorm styrke!

Hva dine fantasier går ut på vet jeg ikke, men det er kanskje ikke mennesker som deg som er kundegruppen?Folk har forskjellige preferanser, men det har du kanskje ikke fått med deg...

Må jeg gjøre det for å kritisere et åpenbart pinlig tapsprosjekt?

Veldig bastant uttalelse og jeg tror du tar feil! Det gjelder å nå ut til de rette menneskene! Dessuten; det er kanskje de som ønsker plakater av utøvere som blir testet og som da er å anse som rene. De sender ut signaler om at man kan bli store og sterke uten å måtte ty til "ulovlige" midler, hvilket er bra signaler å sende ut til unge!

Såpass bør en sterk mann tåle! Wink
Ble du sinna sinna over at noen kunne være ærlige og si at de helst ikke vil se tjukkaser på glanset papir?

Igjen - dine preferanser! Dessuten; hvis du hadde hatt litt innsikt i styrkeløft vil du se at ikke alle ser ut som noen tjukkaser. Det finnes mange eksempler på det motsatte, men de beste er kanskje Tor Herman Omland og Andreas Hjelmtvedt. Greit å gjøre litt "research" før du dumper ut med svada!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #37 : 24. november 2008, 20:58 »
Var bare å spørre...

Disse gutta stiller nok gledelig opp ved en senere annledning Wink
Om jeg hadde sett slik ut hadde jeg posert døgnet rundt  Grin

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #38 : 24. november 2008, 21:01 »
Hvem sier at de skal posere som kroppsbyggere? De skal posere som styrkeløftere! Store, sterke menn som løfter vekter vanlige gymgjengere ikke klarer å rikke. Poenget er at det ikke er alle blir fascinert av byggere, men som heller lar seg fascinere over enorm styrke!

Hva dine fantasier går ut på vet jeg ikke, men det er kanskje ikke mennesker som deg som er kundegruppen?Folk har forskjellige preferanser, men det har du kanskje ikke fått med deg...

Veldig bastant uttalelse og jeg tror du tar feil! Det gjelder å nå ut til de rette menneskene! Dessuten; det er kanskje de som ønsker plakater av utøvere som blir testet og som da er å anse som rene. De sender ut signaler om at man kan bli store og sterke uten å måtte ty til "ulovlige" midler, hvilket er bra signaler å sende ut til unge!

Igjen - dine preferanser! Dessuten; hvis du hadde hatt litt innsikt i styrkeløft vil du se at ikke alle ser ut som noen tjukkaser. Det finnes mange eksempler på det motsatte, men de beste er kanskje Tor Herman Omland og Andreas Hjelmtvedt. Greit å gjøre litt "research" før du dumper ut med svada!
Smiley
Det fins tynne og trente menn som også driver med styrkeløft. Enig.
Det gjør ikke de som er avbildet tidligere i denne tråden interessante for mange andre enn de gutta på den websiden som Gilleberg la ut bilder fra i loggen sin. Smiley

Masse sinna små gutter her nå. Følsomt tema?
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #39 : 24. november 2008, 21:05 »
Smiley
Det fins tynne og trente menn som også driver med styrkeløft. Enig.
Det gjør ikke de som er avbildet tidligere i denne tråden interessante for mange andre enn de gutta på den websiden som Gilleberg la ut bilder fra i loggen sin. Smiley

Masse sinna små gutter her nå. Følsomt tema?

Det er ikke et følsomt tema, men hvis du ikke har interesse av å komme med noe konstruktivt i forhold til saken er det vel ikke nødvendig for deg å kommentere? Flere har trua på at noe slikt lar seg gjennomføre, og du skal få lov til å være uenig. Hvis du da er uenig kan du holde det for deg selv da dette underforumet omhandler styrkeløft, styrkeløftere og de som er interessert i styrkeløft. Hvis man helst ser på byggere og deres fysikk finnes det andre underforum som man kan holde seg i.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #40 : 24. november 2008, 21:08 »
Unnskyld, men jeg må le.

Det fins ikke marked utenfor NSF for noe så hårreisende som plakater av bleke, hårete, kvapsete og blubbete styrkeløftere som fortvilt prøverå posere som byggere!

En fjern grandtante ville kanskje kjøpt en boks pepperkaker av plikt til grandnevøens klubb. Men å kjøpe et trykt verk med sin bleke og tykke slektning i vil neppe skje.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne at noen virkelig mener at noen av disse karene gjør seg som "modeller" for noe annet enn Flanellskjorter og slagstøvler.
Forbeholder meg retten til å mene det jeg vil.
Hvis jeg tar feil, så blir kalenderen en storselger til andre enn styrkeløftere og deres egne familier. rofl

Hva denne kalenderideen har med bygging å gjøre, må du forklare meg. Det er tjukkasene dine som prøver byggerposeringer, og jeg påpeker hvor teit det er.
At du ser for deg andre bilder eller positurer viser at du ikke er fullstendig på jordet. Men de bildene som tidligere er lagt inn i tråden antydet noe annet.
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #41 : 24. november 2008, 21:09 »
Speaker Jr-NM:



Fotograf:



Plattingsjef:





I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #42 : 24. november 2008, 21:12 »
Forbeholder meg retten til å mene det jeg vil.
Hvis jeg tar feil, så blir kalenderen en storselger til andre enn styrkeløftere og deres egne familier. rofl

Hva denne kalenderideen har med bygging å gjøre, må du forklare meg. Det er tjukkasene dine som prøver byggerposeringer, og jeg påpeker hvor teit det er.
At du ser for deg andre bilder eller positurer viser at du ikke er fullstendig på jordet. Men de bildene som tidligere er lagt inn i tråden antydet noe annet.

Som jeg sier kan du få mene akkurat hva du vil, men jeg gidder ikke se at nok en tråd blir ødelagt av irrelevante innlegg! Denne tråden handler om konstruktive ideer og meninger rundt postere/kalendere, og ikke innspill om fysikken og fremtoningen til styrkeløftere!

Poenget mitt med å nevne byggere var at de kanskje appelerer mer til deg, og hvis så er tilfellet kan du heller ta en kikk i andre underforum istedet for å komme med unødvendige innlegg i denne tråden!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #43 : 24. november 2008, 21:15 »
Unødvendig?
Alle som ikke er enige med deg er da altså ødeleggere med irrelevante og onde meninger?

Hva om jeg har rett? Jeg gjør deg kanskje en tjeneste med å påpeke at denne kalenderen vil ha et  m e g e t  lite kundegrunnlag? Styrkeløft er jo nisje selv når utøverne har drakter og klær på.

Smiley
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere?
« #44 : 24. november 2008, 21:18 »
Unødvendig?
Alle som ikke er enige med deg er da altså ødeleggere med irrelevante og onde meninger?

Hva om jeg har rett? Jeg gjør deg kanskje en tjeneste med å påpeke at denne kalenderen vil ha et  m e g e t  lite kundegrunnlag? Styrkeløft er jo nisje selv når utøverne har drakter og klær på.

Smiley

Jeg sier ikke at jeg nødvendigvis har rett, men jeg ser at tråden blir forbeholdt innlegg som enten har gode ideer eller forslag til hvordan noe slik kan gjennomføres. Du er gjennomgående negativ til ideen og da gir innleggene dine fint lite. Vi skjønner selvsagt også at kundegruppen ikke nødvendigvis er så stor, men det er snakk om en idemyldring. Jeg ser ikke på det som en umulighet hvis det gjøres på riktig måte, men du prøver etter beste evne å torpedere en ide - det syns jeg er unødvendig!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!