Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 345735 ganger)

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2430 : 21. mai 2009, 00:30 »
big bang forklarer ikke hvordan ting ble til nei, men bare hvordan universet kan ha utviklet seg. men jeg lurer på når neste bang skjer så menneskene blir utslettet, og når det tredje banget kommer igjen så det kommer en hel ny rase. ifølge forskere skal vist ozonlaget gå helt bort etter 7 millioner år. Så kommer det sikkert en kul ny menneskerase som er oppdaterte og har forskjellige våpen innebygd i ribbebeina osv. det er trist å tenke at man kun lever i gjennomsnitt 78 år i norge, så er det ikke mere etter det.
heldigvis finnes det en himmel, og alt en trenger å gjøre er å tro. Du trenger ikke si at du tror, det skader ingen at du tror(vist du ikke bruker det, feks at du blir prest så folk tror du automatisk er snill, men voldtar konfermantene eller noe) Det eneste en trenger å gjøre i kristendommen er å tro, Jesus har gjort alt for deg. Så høyt har Gud elsket verden at han gav sin sønn, den enbårne for at hver den som tror på ham ikke skal gå fortapt men ha evig liv. Hva skader det deg selv å tro å kansje ha en sjanse når man dør på å komme inn i himmelen? fordi en dag er den siste for hvert menneske da man ser hva som er etter døden. Og som jeg tror(vet med meg selv) at enten kommer man til himmelen, eller helvete. For min egen del vil jeg til himmelen, og får andres del vil jeg også at dere skal komme til himmelen, jeg hadde ikke orket å skrevet dette  vist jeg ikke ville at alle dere skulle fått den følelsen hvor god den er når en er frelst og en ser at det som står i bibelen faktiskt er sant. Jeg vil bare at dere kan komme til himmelen så dere ikke går  til fortapelsen.

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2431 : 21. mai 2009, 00:31 »
"Skapelsen av mennesket har utvilsomt medført mye ondskap. Adams fall førte mørkets natur inn i menneskets indre. Fruktene av det har siden vært forferdelig, med en foreløpig topp med Hitlers terrorveld.

Se for deg alle som gikk inn i gasskamrene med frykt i deres hjerter. Se for deg de som ble forfulgt i Stalins terrorvelde. Se for deg galskapen i Kongo. Se for deg alle som har problemer og utfordringer i Norge. Kan du fatte de menneskelige lidelsene opp igjennom tidene?

Kan Gud sies å være en god Gud, hvis han på forhånd visste om all denne lidelsen, og likevel skapte mennesket?

Ja, for utav skapelsen kom også noe fantastisk. Det kom noe underfullt. Noe utrolig skjedde. Noe av så stor verdi at det ikke kan uttrykkes med noe jordisk ord: DEG!

Forstår du ikke hvor fantastisk du er? Vet du ikke at din verdi er ubegrenset? Hans kjærlighet for deg eier ingen grenser. Den kan ikke uttrykkes med noe som helst av det mennesket kan utrykke seg med.

Så er Gud ond når han valgte å skape deg, selvom mye av verden rundt deg SELV VALGTE å gå i skjærsilden? Tiltross for all ondskap, valgte Gud å skape deg, fordi han elsker deg så ufattelig dypt og så ufattelig bredt.

All lidelse. All ondskap. Alt mørke. Det var likevel verd det! For nettopp DU gjorde det verd det. For at Han i dag og for alltid kan gi av sin uendelig kjærlighet til deg. Og for at du i morgen skal kunne stå foran Hans trone og gi tilbake din udelte kjærlighet til Ham.

Så mektig. Så underfull. Så stor, er altså Kjærligheten. Ingenting kan forandre dens vesen: Å elske. På tross av alt mørke. På tross av all lidelse. På tross av all ondskap. Kjærligheten gir altså dette negative mening. For opp av asken reiser den opp sin dyrebareste skatt: DEG!

Vær velsignet, du høyt elskede menneske. Reis ditt hode, for den lidelse du kjenner i ditt indre, er ikke tom og ikke uten mening. Kjærligheten har overvunnet den og vil snu den til noe godt. En dag vil du selv også virkelig forstå det. En dag vil du reise deg og kjenne at Kjærlighetens omfavnelse griper deg i ubegrenset monn. Den er der, hele tiden."

Den her gir deg nok litt svar ut ifra det Wink
Kose på gutta!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2432 : 21. mai 2009, 00:36 »
big bang forklarer ikke hvordan ting ble til nei, men bare hvordan universet kan ha utviklet seg. men jeg lurer på når neste bang skjer så menneskene blir utslettet, og når det tredje banget kommer igjen så det kommer en hel ny rase. ifølge forskere skal vist ozonlaget gå helt bort etter 7 millioner år. Så kommer det sikkert en kul ny menneskerase som er oppdaterte og har forskjellige våpen innebygd i ribbebeina osv. det er trist å tenke at man kun lever i gjennomsnitt 78 år i norge, så er det ikke mere etter det.
heldigvis finnes det en himmel, og alt en trenger å gjøre er å tro. Du trenger ikke si at du tror, det skader ingen at du tror(vist du ikke bruker det, feks at du blir prest så folk tror du automatisk er snill, men voldtar konfermantene eller noe) Det eneste en trenger å gjøre i kristendommen er å tro, Jesus har gjort alt for deg. Så høyt har Gud elsket verden at han gav sin sønn, den enbårne for at hver den som tror på ham ikke skal gå fortapt men ha evig liv. Hva skader det deg selv å tro å kansje ha en sjanse når man dør på å komme inn i himmelen? fordi en dag er den siste for hvert menneske da man ser hva som er etter døden. Og som jeg tror(vet med meg selv) at enten kommer man til himmelen, eller helvete. For min egen del vil jeg til himmelen, og får andres del vil jeg også at dere skal komme til himmelen, jeg hadde ikke orket å skrevet dette  vist jeg ikke ville at alle dere skulle fått den følelsen hvor god den er når en er frelst og en ser at det som står i bibelen faktiskt er sant. Jeg vil bare at dere kan komme til himmelen så dere ikke går  til fortapelsen.
Kan du være så snill å legge litt mer i skrivingen din? Det er 100% umulig å lese hva du skriver, men les nå for guds skyld den linken jeg sendte deg så blir du så mye klokere på hva big bang egentlig er.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #2433 : 21. mai 2009, 00:56 »
163 sider om Gud og religion på en TRENINGsforum :O Jeg vet ikke hvorfor man trenger å bevis hverandre om  Gud finnes eller ikke, så lenge ens tro ikke går utover deg. 
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2434 : 21. mai 2009, 01:05 »
163 sider om Gud og religion på en TRENINGsforum :O Jeg vet ikke hvorfor man trenger å bevis hverandre om  Gud finnes eller ikke, så lenge ens tro ikke går utover deg. 
Problemet er vell nettopp at religion går innpå folk flest. F.eks Jihad, terrorisme som ofte er mistolket religion osv osv osv.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #2435 : 21. mai 2009, 01:08 »
det kan være mamge forskjellige årsaker til at noen er/blir homo. ofte kompliserte psykososiale faktorer som de fleste rundt vedkommende ikke ser. jeg orker ikke redegjøre for alt dette nå, skal legge meg nå straks. men for meg er det helt unaturlig at to av samme kjønn skal trekke sammen. det strider mot all naturlig logikk. hvordan skal det bli flere kalver hvis alle oksene puler hverandre i ræva? skjønner du tegninga? da kan du si at det dreier seg jo bare om noen få, ikke alle er homo. men jeg mener at ingen er det. jeg støtter hanzyman i mye av det han sier. f.eks. for en gutt som har hatt noen vonde opplevelser/erfaringer med jenter, kan det være lettvint å søke mot gutter i stedet for å ikke gi opp og få det til med en jente gjennom å overvinne det som hindrer ham i å få et godt forhold med en jente. og kanskje finne en slags midlertidig tilfredsstillelse. men den vil aldri være varig, eller fullkommen. det eneste som gjør en mann tilfreds er å ha en kone. ikke bare å ha en dame, men å gifte seg med en dame, og leve sammen med henne resten av livet, og holde seg til henne. så smelter de to sammen. og blir en sterk enhet.
på en måte trekker jeg det så langt som å si at det å være/bli homo kan kalles et bedrag for seg sjøl, en lettvint løsning på et stort problem, den/de bruker problemet sitt (hva det enn måtte være) som et påskudd til å leve som homo. i større eller mindre grad tror jeg de selv føler at det er unaturlig. noen velger også å bli homo som en protest mot noe de sliter med å respektere, f.eks. sine kristne foreldre:) de opponerer mot det naturlige, det sunne.
men det er viktig at jeg får understreke at alle mennesker er akurat like mye verdt. uansett hva dem har gjort, hvordan dem ser ut eller hva som helst. gud sier dette klart og tydelig hele tiden. dessuten vil jeg understreke at en kristen, slik jeg ser det, ser på HELE bibelen som guds ord til menneskene, som en instruksjonsbok til hele skaperverket, livet våres og hvordan vi skal forvalte naturen osv. en sann kristen vil aldri legge til eller trekke i fra noe fra bibelen. heller ikke tolke bibelen symbolsk eller trekke noe fram som viktigere enn noe annet. alt som står i bibelen er guds ord. ikke menneskers ord. ingen mennesker har myndighet til å rokke ved noe av det.

Hvordan forklarer du at det finnes homofili i dyreverdenen også? Trodde det var ganske vedtatt at homofili er en feil på genene, slik som mange andre feil hos enkelte mennesker. Men du er kristen ser jeg, så det er med andre ord meningsløst og ufruktbart å diskutere med deg.
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2436 : 21. mai 2009, 01:14 »
"Skapelsen av mennesket har utvilsomt medført mye ondskap. Adams fall førte mørkets natur inn i menneskets indre. Fruktene av det har siden vært forferdelig, med en foreløpig topp med Hitlers terrorveld.

Se for deg alle som gikk inn i gasskamrene med frykt i deres hjerter. Se for deg de som ble forfulgt i Stalins terrorvelde. Se for deg galskapen i Kongo. Se for deg alle som har problemer og utfordringer i Norge. Kan du fatte de menneskelige lidelsene opp igjennom tidene?

Kan Gud sies å være en god Gud, hvis han på forhånd visste om all denne lidelsen, og likevel skapte mennesket?

Ja, for utav skapelsen kom også noe fantastisk. Det kom noe underfullt. Noe utrolig skjedde. Noe av så stor verdi at det ikke kan uttrykkes med noe jordisk ord: DEG!

Forstår du ikke hvor fantastisk du er? Vet du ikke at din verdi er ubegrenset? Hans kjærlighet for deg eier ingen grenser. Den kan ikke uttrykkes med noe som helst av det mennesket kan utrykke seg med.

Så er Gud ond når han valgte å skape deg, selvom mye av verden rundt deg SELV VALGTE å gå i skjærsilden? Tiltross for all ondskap, valgte Gud å skape deg, fordi han elsker deg så ufattelig dypt og så ufattelig bredt.

All lidelse. All ondskap. Alt mørke. Det var likevel verd det! For nettopp DU gjorde det verd det. For at Han i dag og for alltid kan gi av sin uendelig kjærlighet til deg. Og for at du i morgen skal kunne stå foran Hans trone og gi tilbake din udelte kjærlighet til Ham.

Så mektig. Så underfull. Så stor, er altså Kjærligheten. Ingenting kan forandre dens vesen: Å elske. På tross av alt mørke. På tross av all lidelse. På tross av all ondskap. Kjærligheten gir altså dette negative mening. For opp av asken reiser den opp sin dyrebareste skatt: DEG!

Vær velsignet, du høyt elskede menneske. Reis ditt hode, for den lidelse du kjenner i ditt indre, er ikke tom og ikke uten mening. Kjærligheten har overvunnet den og vil snu den til noe godt. En dag vil du selv også virkelig forstå det. En dag vil du reise deg og kjenne at Kjærlighetens omfavnelse griper deg i ubegrenset monn. Den er der, hele tiden."

Den her gir deg nok litt svar ut ifra det Wink
Kose på gutta!

det gir ingen svar.

hvorfor ikke bare skape det gode uten det onde?

han er en sadistisk type han gud.

for ikke å nevne alt det andre horrible som står i bibelen av grusomheter.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2437 : 21. mai 2009, 01:14 »
163 sider om Gud og religion på en TRENINGsforum :O Jeg vet ikke hvorfor man trenger å bevis hverandre om  Gud finnes eller ikke, så lenge ens tro ikke går utover deg. 

religion går innpå meg.
skattepengene mine blir brukt på det, og skolen har en kristen formålsparagraf.


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #2438 : 21. mai 2009, 01:15 »
Problemet er vell nettopp at religion går innpå folk flest. F.eks Jihad, terrorisme som ofte er mistolket religion osv osv osv.

Jeg vil ikke blande meg i diskusjonen nå, sånn at det er sagt, men religionen kan ikke ta feilen et menneske/gruppe/nasjon osv. begår. I Islam for eks. er selvmord haram (en synd) men det er fortsatt noen som sprenger seg i Guds navn, noe selve religionen ikke godtar, sånn skjer når politikk blir blandet med religion.

Men som jeg sa, jeg vil ikke blande meg inn i diskusjonen.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2439 : 21. mai 2009, 01:25 »
Jeg vil ikke blande meg i diskusjonen nå, sånn at det er sagt, men religionen kan ikke ta feilen et menneske/gruppe/nasjon osv. begår. I Islam for eks. er selvmord haram (en synd) men det er fortsatt noen som sprenger seg i Guds navn, noe selve religionen ikke godtar, sånn skjer når politikk blir blandet med religion.

Men som jeg sa, jeg vil ikke blande meg inn i diskusjonen.
Oh you just did! Så lenge noen velger å gå ut og si at de gjør noe i guds navn, så representerer de på et vis den gudens religion. Jeg har ikke sett noe initiativ fra f.eks islam der de tar avstand fra dette. Jeg sier ikke at det utelukkende er religionens skyld, men så lenge en religion kan hjernevaske folk såpass så må den definitivt ta litt av skylden!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: allmektig Gud
« #2440 : 21. mai 2009, 01:48 »
Jeg tror ikke man blir født homofil
Akkurat det der er jo et fryktelig vanskelig spørsmål. Medfødt; feil i skaperverket, ettersom det er i mot Bibelen? Tillært; hva er da grunnen? Mulig det er skrevet før, men jeg tror det kan være medfødt på grunn av kjemiske forandringer i verdenen vi lever i. At gutter stadig får lavere testosteronnivåer som følge av bruk av kjemikalier feks under matproduksjon (om jeg husker rett), og faktisk fødes med lavere testonivåer enn det som er normalt, kan nok være i allefall én av grunnene til at en faktisk ser det som mest naturlig å være homo. Men jeg regner med at det også finnes tilfeller av gutter som ikke blir homo, selv om også de har dårlig med testo?

Jeg tror også at det i forhold til oppvekst og miljø kan være et valg å bli homo, selv om de nevnte testonivåene er helt normale. Det er som kjent ikke alle homofile som er helt fruity; jeg har sågar sett tilfeller av homofile som har vært mer mandige enn de fleste heterofile gutta jeg kjenner.. Kanskje utforsking av egen seksualitet og nyvunnede preferanser kan være noe av grunnen til at de velger som de gjør?

Hva da om man fortsatt blir født i Guds bilde, men at man som et resultat av kjemikalier har lave testoverdier, og at disse to kombinert med en ugudelig oppvekst/liv fører til at man blir homo? Da er det jo BÅDE medfødt og valgt; alle mennesker er jo skapt i Guds bilde, men alle synder jo au..


(Ikke ment som forklaringer det her altså, kun tanker rundt saken..)

Synes det er tristere at et voksent menneske trenger fantasihistorier for å takle livet.
Tja, er nok ikke så veldig mange som ikke hadde _taklet_ livet uten å tro på det de tror på. Du tillegger det mye mer svakhet enn det som faktisk er tilfelle for en person som tror.

Ehm? Gud ufeilbar? Se på mennesket i dag, vi ødelegger jo visstnok naturen, utrydder arter osv. Gud må ha gjort en stor feil med menneskene i såfall, og noen er jo til og med homofile! oh my God!
Innlegg som dette oser av uvitenhet.

Jeg forstår at Gud visstnok ga mennesket fri vilje, men hvorfor? Hvorfor skal menneskene være overlegne alle andre arter? Hvorfor skal vi få lov til å bestemme skjebnen til jorden? God must hate us.
Nok et intelligent innlegg som jeg egentlig ikke hadde tenkt å svare på, men kan i allefall svare på "overlegne andre arter"-delen; vi er skapt i Guds bilde, de andre artene ikke. Det med fri vilje har jo blitt tatt opp ca en million ganger før..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2441 : 21. mai 2009, 01:52 »
Akkurat det der er jo et fryktelig vanskelig spørsmål. Medfødt; feil i skaperverket, ettersom det er i mot Bibelen? Tillært; hva er da grunnen? Mulig det er skrevet før, men jeg tror det kan være medfødt på grunn av kjemiske forandringer i verdenen vi lever i. At gutter stadig får lavere testosteronnivåer som følge av bruk av kjemikalier feks under matproduksjon (om jeg husker rett), og faktisk fødes med lavere testonivåer enn det som er normalt, kan nok være i allefall én av grunnene til at en faktisk ser det som mest naturlig å være homo. Men jeg regner med at det også finnes tilfeller av gutter som ikke blir homo, selv om også de har dårlig med testo?

Jeg tror også at det i forhold til oppvekst og miljø kan være et valg å bli homo, selv om de nevnte testonivåene er helt normale. Det er som kjent ikke alle homofile som er helt fruity; jeg har sågar sett tilfeller av homofile som har vært mer mandige enn de fleste heterofile gutta jeg kjenner.. Kanskje utforsking av egen seksualitet og nyvunnede preferanser kan være noe av grunnen til at de velger som de gjør?

Hva da om man fortsatt blir født i Guds bilde, men at man som et resultat av kjemikalier har lave testoverdier, og at disse to kombinert med en ugudelig oppvekst/liv fører til at man blir homo? Da er det jo BÅDE medfødt og valgt; alle mennesker er jo skapt i Guds bilde, men alle synder jo au..


(Ikke ment som forklaringer det her altså, kun tanker rundt saken..)
Tja, er nok ikke så veldig mange som ikke hadde _taklet_ livet uten å tro på det de tror på. Du tillegger det mye mer svakhet enn det som faktisk er tilfelle for en person som tror.
Innlegg som dette oser av uvitenhet.
Nok et intelligent innlegg som jeg egentlig ikke hadde tenkt å svare på, men kan i allefall svare på "overlegne andre arter"-delen; vi er skapt i Guds bilde, de andre artene ikke. Det med fri vilje har jo blitt tatt opp ca en million ganger før..
Saklig, plix explain why? Og btw, er ditt innlegg fritatt for kritikk siden det bare er tanker rundt saken? Mine innlegg er på ingen måter fasit og det er jeg klar over, og det bør dere også være nå. Jeg prøver ikke å omvende noen til noe som helst og ser helst at dere ikke leser innleggene mine, og i alle fall ikke svarer på dem eller spør rundt dem. Jeg liker ikke å bli kritisert. Leave Dirdalen alone!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: allmektig Gud
« #2442 : 21. mai 2009, 02:03 »
Saklig, plix explain why? Og btw, er ditt innlegg fritatt for kritikk siden det bare er tanker rundt saken? Mine innlegg er på ingen måter fasit og det er jeg klar over, og det bør dere også være nå. Jeg prøver ikke å omvende noen til noe som helst og ser helst at dere ikke leser innleggene mine, og i alle fall ikke svarer på dem eller spør rundt dem. Jeg liker ikke å bli kritisert. Leave Dirdalen alone!
Hvor har jeg skrevet at jeg er fritatt for kritikk? Kritisér så mye du bare føler for. Tongue
Helt imponerende hvor mye fjolleri du greier å lire av deg, jeg satser på at du tuller. Smiley

Dine innlegg er ingen fasit, nei, det er jammen sikkert. Derimot er de godt ispedd mangel på grunnleggende kunnskap om emnet, noe som er nødvendig om man skal kunne diskutere nogen lunde saklig.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2443 : 21. mai 2009, 02:05 »
Hvor har jeg skrevet at jeg er fritatt for kritikk? Kritisér så mye du bare føler for. Tongue
Helt imponerende hvor mye fjolleri du greier å lire av deg, jeg satser på at du tuller. Smiley

Dine innlegg er ingen fasit, nei, det er jammen sikkert. Derimot er de godt ispedd mangel på grunnleggende kunnskap om emnet, noe som er nødvendig om man skal kunne diskutere nogen lunde saklig.

Sad Da hadde det vært på sin plass om du opplyste meg istedet for å slenge kritikk i øst og vest om hvor uvitende jeg er?

PS: Leave dirdalen alone Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: allmektig Gud
« #2444 : 21. mai 2009, 02:09 »
Det er mao mitt ansvar å lære deg nok til at du kan delta i diskusjonen? I think not. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!