Skrevet av Emne: 6'er i gym  (Lest 31667 ganger)

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: 6'er i gym
« #90 : 11. februar 2009, 18:13 »
Karakterer på skolen har sinnsykt mye å gjøre med hva slags forhold du har til læreren. Det er synd, men sånn har den norske skolen blitt. Er eleven med i elevrådet, arrangerer skoleball etc så skal jeg love deg at karakteren stiger...

Sånn btw så hjelper deg sannsynligvis heller ikke at du er utlending da..

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 6'er i gym
« #91 : 11. februar 2009, 18:24 »
Karakterer på skolen har sinnsykt mye å gjøre med hva slags forhold du har til læreren. Det er synd, men sånn har den norske skolen blitt. Er eleven med i elevrådet, arrangerer skoleball etc så skal jeg love deg at karakteren stiger...

Sånn btw så hjelper deg sannsynligvis heller ikke at du er utlending da..

Enig i det du skriver først. Men det med utlending greier er kanskje sant, men vår lærer er ikke sånn, det er ihvertfall det jeg tror om min lærer.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: 6'er i gym
« #92 : 11. februar 2009, 18:26 »
Vi har faktisk en lærer som er sånt på skolen, har en fra Nederland i klassen Smiley
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 6'er i gym
« #93 : 11. februar 2009, 18:29 »
Finnes nok unntakk, men jeg tror det er ganske få......heldigvis Tongue
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: 6'er i gym
« #94 : 11. februar 2009, 18:33 »
Jepp, les loggen min btw.. jeg trenger tips Smiley
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget TBakk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: 6'er i gym
« #95 : 11. februar 2009, 18:34 »
fikk 5,jævla irriterende å ha samme resultater som en i klassen som fikk 6. jeg hadde dog et par timer fravær i gymen enn han..
21år
189cm
85kg
BMI ca 23.

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: 6'er i gym
« #96 : 11. februar 2009, 22:00 »
Karakterer på skolen har sinnsykt mye å gjøre med hva slags forhold du har til læreren. Det er synd, men sånn har den norske skolen blitt. Er eleven med i elevrådet, arrangerer skoleball etc så skal jeg love deg at karakteren stiger...

Sånn btw så hjelper deg sannsynligvis heller ikke at du er utlending da..

Det varierer veldig.. For å ta meg som eksempel;
Gym læreren vi har vært så heldig å fått er morra til en veldig god kompis, og jeg har vært på besøk der mange, mange ganger. Hun veit veit hvor mye jeg trener, og hun veit dessverre også at kondisjonen min er elendig, og at det er noe jeg ikke prioriterer. Alikevell får jeg dårligere karakter enn jentene på 100kg som ikke klarer en dritt.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Waal

  • Gjest
Sv: 6'er i gym
« #97 : 11. februar 2009, 22:22 »
Vi hadde en "styrketest" som bestod av en øvelse hvor 2 personer skulle ligge på magen, med ansiktet mot hverandre, og kaste en medisinball til hverandre samtidig som overkroppen ble løftet fra gulvet.

Jeg har ikke akkurat en turners mykhet, så løftet fra gulvet ble ikke på mange cm, noe læreren fikk øye på.

Læreren som er en 65år gammel joggehore, kom bort å fortalte meg at jeg måtte se å få gjort noe med den svake ryggen min, som åpenbart var grunnen til problemet.

Jeg ble så sint at jeg spurte joggehora om han visste hva markløft var, og poenget etter dette var at jeg skulle fortelle han at jeg trente markløft og at persen min var så så mye, men før jeg kom til poenget sa han: "Ja markløft ja, det er en ryggkiller!".

Jeg bare,, går i dusjen jeg, hadebra lissom.


Men joggehora ga meg karakteren 5 da, på tross av den "svake" ryggen min.

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: 6'er i gym
« #98 : 13. februar 2009, 08:37 »
Null fravær i snitt i jobbsammenheng stiller en del sterkere enn fravær da du var tenåring. Smiley

Selvsagt. Men når dere er to om samme jobb, og eneste forskjell er at du har stort fravær fra vidregående - den andre har ingenting. Da har du "en jobb å gjøre" under intervjuet.

Men det skal jo legges til her, at under en slik intervju situasjon så er det mange faktorer som kommer inn, poenget mitt er bare at du har et dårligere utgangspunkt, og kan i ytterste konsekvens være den som ikke kommer til intervju i de tilfellene der det er mange søkere.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: 6'er i gym
« #99 : 13. februar 2009, 09:23 »
Jeg fikk 5- i kondisjon, 6 i styrke, 5- innsats/andre aktiviteter/forholdet til læreren og fikk 5-er som førsteterminskarakter.

Utlogget Paint

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: 6'er i gym
« #100 : 13. februar 2009, 14:44 »
Fikk 6'er på vitnemålet! Var idrettsansvarlig i elevråds-styret, og tror muligens jeg fikk litt gratis derfra, men yeah. Raska også med meg 2x 6 i ballspill og 2x6 i fotball, alle tellende karakterer.

Gutta som sleit ræva av seg for å safe 3'ern i 3KJ ble litt bitre når fotballgutta fikk 6'ere for å gjøre det de digga 90 min i uka.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 6'er i gym
« #101 : 13. februar 2009, 14:56 »
Det verste er at det ødlegger rett og slett for humøren min når vi aldri spiller fotball. Noe jeg knuser hele klassen i. Men vi har plenty av timer med dans og step, men jeg syter aldri, er alltid med og satser 100% , men det er urettferdig at vi blir testet i ting som læreren liker og jentene. Og hvis man ikke smiler mens man danser får man dårligere karakter. Skjønner ikke hva min optimisme i gymmen har gjøre med innsatsen i det hele tatt.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: 6'er i gym
« #102 : 13. februar 2009, 15:00 »
Fikk 6'er på vitnemålet! Var idrettsansvarlig i elevråds-styret, og tror muligens jeg fikk litt gratis derfra, men yeah. Raska også med meg 2x 6 i ballspill og 2x6 i fotball, alle tellende karakterer.

Gutta som sleit ræva av seg for å safe 3'ern i 3KJ ble litt bitre når fotballgutta fikk 6'ere for å gjøre det de digga 90 min i uka.

Stakkars guttene som hadde 3KJ og kan studere høyere utdanning innenfor realfag, i tillegg til at fikk de fordypningspoeng. Mens heldige deg rasket til deg noen enkle poeng i et ubrukelig fag som alle har.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Paint

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: 6'er i gym
« #103 : 13. februar 2009, 15:09 »
Stakkars guttene som hadde 3KJ og kan studere høyere utdanning innenfor realfag, i tillegg til at fikk de fordypningspoeng. Mens heldige deg rasket til deg noen enkle poeng i et ubrukelig fag som alle har.

Well, jeg og alle andre fotballgutta fikk tidenes hate fra de aktuelle elevene da. Noen gikk til øverste hold med klager om hvor urettferdig det var. Hadde jeg hatt energi, bruk for, og lyst til å studere kjemi for så å gyve løs på høyere utdanning innen realfag hadde jeg også gjort det. Poenget mitt var uansett at 24 poeng for 180 min trening med ball i uka over 2 år, kan virke hardt å svelge for de som jobbet hardt, orntlig hardt, for mye mindre poeng totalt sett.

All ære og respekt til de som er inne i de tyngre greiene i både matte, fysikk og alt annet av realfag, men det er ikke min cup of tea.

Uansett, på topic, ut i fra egne erfaringer;
- Ja, det hjelper å være utøver i lærerns favorittsport.
- På min VGS var det lettere å få 6'ere fra mannlige gymlærere enn kvinnelige.
- Teoridelen TELLER, samme med holdning og innsats. Dette er vel som seg hør og bør, I en gruppeaktivitet.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: 6'er i gym
« #104 : 13. februar 2009, 15:10 »
Well, jeg og alle andre fotballgutta fikk tidenes hate fra de aktuelle elevene da. Noen gikk til øverste hold med klager om hvor urettferdig det var. Hadde jeg hatt energi, bruk for, og lyst til å studere kjemi for så å gyve løs på høyere utdanning innen realfag hadde jeg også gjort det. Poenget mitt var uansett at 24 poeng for 180 min trening med ball i uka over 2 år, kan virke hardt å svelge for de som jobbet hardt, orntlig hardt, for mye mindre poeng totalt sett.

All ære og respekt til de som er inne i de tyngre greiene i både matte, fysikk og alt annet av realfag, men det er ikke min cup of tea.

Uansett, på topic, ut i fra egne erfaringer;
- Ja, det hjelper å være utøver i lærerns favorittsport.
- På min VGS var det lettere å få 6'ere fra mannlige gymlærere enn kvinnelige.
- Teoridelen TELLER, samme med holdning og innsats. Dette er vel som seg hør og bør, I en gruppeaktivitet.
Hvis innsats skal være tellende i gym, bør den ikke da være tellende i alle andre fag også?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!